Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harvoin ostan nykyään Deluxe Editioneita pelissä armoreiden takia, mutta tällä kertaa tein sen, on niin törkeän siisti armori hahmolla, että oli pakko ostaa tuo deluxe edition. nyt on tosiaan preloadattu.

ja se, se syy minkä takia mä sen sitten lopulta ostin Yes, deluxe/bonus armor like the Kairos Plate set can be dyed in the same way as regular armor.

Screenshot 2026-03-19 120226.png

Eli tuli vähä kikkailtua noiden värien kanssa niin todennäköisesti teen jomman kumman väriyhdistelmän, tuskin Hevosen Iristä eli silmän väriä voi muuttaa armorit saa varmaan aika lähellä näitä

Screenshot 2026-03-19 122403.png

Screenshot 2026-03-19 123534.png

Viimeksi muokattu:
Harvoin ostan nykyään Deluxe Editioneita pelissä armoreiden takia, mutta tällä kertaa tein sen, on niin törkeän siisti armori hahmolla, että oli pakko ostaa tuo deluxe edition. nyt on tosiaan preloadattu.

ja se, se syy minkä takia mä sen sitten lopulta ostin Yes, deluxe/bonus armor like the Kairos Plate set can be dyed in the same way as regular armor.

Näytä liitetiedosto 20783

Eli tuli vähä kikkailtua noiden värien kanssa niin todennäköisesti teen jomman kumman väriyhdistelmän, tuskin Hevosen Iristä eli silmän väriä voi muuttaa armorit saa varmaan aika lähellä näitä

Näytä liitetiedosto 20785

Näytä liitetiedosto 20786
Oioi! Tää värikustomointi näytti myös huikeelta monipuolisuuden takia, varmasti tuun leikkii myös niiden kanssa! :D

Arvostelut ovat niin ristiriidassa, että lisää halua kokea itse mikä peli tämä oikeasti on, mutta järki sanoo pysyä kaukana tästä. Todella mielenkiintoisen näköinen, mutta vastapainoksi paljon huolestuttavia asioita nousee arvosteluissa. Veikkaan että olisin haltioissa sen ekat 20 tuntia, mutta sitten peli muuttuu pikkuhiljaa tuskaiseksi. Pitää seurata julkaisu, hankkiako nyt, vuoden päästä vai ei ikinä.

Sama kävi itel mieles ja parin arvostelujen jälkeen vaan vahvistui, tuntuu että peli haluaa olla liikaa ja vielä paljon päälle. Seikkailu ja se löytämisen ilo olivat mitkä vakuuttivat ja se osapuoli näytti hemmetin hyvältä ja hauskalta, mutta sit jäi fiilis että se peli on yhtä suurta haahuilua eikä oikee tiie sitten onko mitää punaista lankaa mitä seurata jos haluaa ja matkan varrella eksyy tekemään kaikkea muuta, pelissä tuntuu olevan ihan liikaa sitä mysteeriä mikä on tietenkin hyvä, mutta liikaa on liikaa että jokainen puzzle vaatii jotain suurta pähkäilyä.

Varmasti minäkin olisin ihan mehuissaa sen ekat 20 tuntia mut sen jälkeen alkais se jäätävä väsymys ja kyllästyminen, sekä ACG arvosteluis esiin tulevat bugit saivat ainakin meikäläisen painamaan "odota" nappia, ihan liikaa kaikkia asioita jotka alkais sen alkuhuuman jälkeen ottaa pannuun sen verran pahasti että jäisi kesken, suurimmat ongelmat toivon mukaan saadaan nopeesti korjattua. Katotaan sitten kun tämä uutukainen hieman vanhenee ja sen myötä toivottavasti paranee, samoin se mapin suuruus, 8h päästä päähän ratsastellen? En tiie, noh sitä varten on ihan oma ketjunsa onko se suurempi aina parempi, ainakin sitä löytämistä tääl kuulemma riittää suuresta mapista huolimatta.

Kuitenkin, aivan liikaa kysymysmerkkejä heräsi ettei heti tänään ainakaa lähe juoksemalla tätä hakemaan.

Näytä liitetiedosto 20783

Näytä liitetiedosto 20785

Näytä liitetiedosto 20786
Tässä ei tainnut olla mitään transmog systeemiä, eli mielenkiintoista kuulla/nähdä onko nuo kamat sitten miten hyvät.

Tässä ei tainnut olla mitään transmog systeemiä, eli mielenkiintoista kuulla/nähdä onko nuo kamat sitten miten hyvät.
Yleensä tollaset ennakkotilausbonukset on hienot, näytät kuoleman lordilta joka saappaallaan kesyttää lohikäärmeet. Defence-arvot on kuitenkin aina kulahtaneen t-paidan tasoa.

No mut ulkonäkö on aina tärkein! Huomenna mennään. Vähän hirvittää kans kolmen lapsen isänä et onko tää joulunakaan vielä läpi, mut eipä siinä..

Yleensä tollaset ennakkotilausbonukset on hienot, näytät kuoleman lordilta joka saappaallaan kesyttää lohikäärmeet. Defence-arvot on kuitenkin aina kulahtaneen t-paidan tasoa.

No mut ulkonäkö on aina tärkein! Huomenna mennään. Vähän hirvittää kans kolmen lapsen isänä et onko tää joulunakaan vielä läpi, mut eipä siinä..

Jouluna pääset ehkä tutoriaalin läpi.

Itselläkin oli jo sormi liipasimella tämän suhteen, pelihän näyttää erittäin hienolta maailman ja hahmojen osalta... Mutta sitten jossain arvostelussa mainittu "Elden Ring Ninja Gaidenin taistelulla" mälsähdytti innostuksen perusteellisesti.

Enpä tiiä, liikaa on asioita jotka mietityttävät itseäkin. Näillä näkymin tämä jää odottamaan aleja/ps plus, mutta ehkä sen verran annan vielä mahdollisuuden, että katselen jonkun arvostelun lisää ja ehkä striimiä päälle.

"Elden Ring Ninja Gaidenin taistelulla"
Jos olis ng4 taistelu ni silloin ois jääny itelläki suoraan unholaan, kerta kokeilu sitä ylinopeeta sähellystä riitti mulle ja kun siinä tuntu olevan se pääroolissa. Tässä pelissä touhuun kaikkea muuta ja taistelut minimiin
En ehkä ihan ymmärrä mitä tällä ajat takaa? :D :rolleyes: o_O
Sori hymähdin vaa itekseni, mutta aika kova jos saat alkuhuuman kestämään pelissä 20h! Siis hyvänä asiana ei mitään sarkasmia.

Itellä alkuhuuma menee järjestäen ainaki näis open-worldeis että eka 1-2h totaali alkuhuuma, se ekan kylän kauppiaskin on cool, miten homma toimii, valikot jne. Sit jossain 5h kohalla mietti ehkä kuin saa ukosta paremman sun muuta, 10h kohalla alkaa ns suvanto vaihe, peli on hallinnassa ja tiiät lähes kaiken oleellisen. Jos 20h kohdalla palaat vielä peliin täysin innostuneena niin kyseessä on masterpiece!

Saa nähdä kuin tän kanssa käy, toivon sen alkuhuuman kestävän sinne 10h nurkille, silloin peli on omalla kohdalla onnistunut.

Viimeksi muokattu:

juu tosiaan ihan puhtaasti ulkonäön takia tuon tuon deluxe editionin armorin, minun mielestä se on siis älyttömän hieno, ilmeisesti tässähän on siis myös systeemi että voit päivitellä ja upgradeta suosikki armor settiäsi ylöspäin ja ylöspäin, joten todennäköisesti päivittelen tätä armor settiä ylöspäin peliä pelatessa, muutenkaan en tosiaan en aio sitä laittaa pelin alussa heti päälle, jos siis sattuisikin että siinä oli vaikka aloitus armoria huomattavasti paremmat statsit, että se jotenkin pitää ansaita, Että sillon vasta kun pelissä alkaa samaan loottina tai pystyy craftaamaan samanlaisen armor tason armorin itse. Itse olen sen tyylinen pelaaja että tämä alku on juuri parasta näissä peleissä että alkaa se ryysyistä rikkauksiin tarina. että kaikki vaiheet pitää kokea siinä

lisäksi näissä tämän tyylisissä peleissä joissa on housing/settlements elemettejä jotka ilmeisesti pelin end gamessa korostuu vielä entisestään, niin näissä on yleensä jotain mannekiineja tai muita mille saa sitten asetella omia armor kokonaisuuksia näytille. sitten muutenkin mulla on sandbox peleissä tapana välillä roolipelata näitä pelejä että kun mennään tiettyihin paikkoihin vaikka kyliin ja linnoihin muihin niin niissä saattaa olla oma asukokonaisuudet ja muut.

Viimeksi muokattu:
sitten muutenkin mulla on sandbox peleissä tapana välillä roolipelata näitä pelejä että kun mennään tiettyihin paikkoihin vaikka kyliin ja linnoihin muihin niin niissä saattaa olla oma asukokonaisuudet ja muut.
Teen samaa välillä, tai jos lähen chillaten metsälle jousen kanssa ja järvi lähellä ni chillit kuteet kun metsästää ja kalastaa

Fyysisen ku ennakkotilas ni sai tän grotevant plate setin ja khaled shieldin, onks nää samat ku deluxe editionin?

Tämä tuli kun tilauksesta itselleni tämä julkaisuajankohta. Diablo 4 alkanut maistua vähän turhankin grindaamiselta että saa just eikä melkein täydellistä gearia. Lvl 196 tornament 2 tasolla. Jotenkin tuntuu ettei peli enää sillain tarjoa mitään muuta kun tuota gear hifistelyä tässä kohdin. Vaikka nautittavaa mättöä onkin.

Otetaans tää sitten työn alle huomenna :) Tai oikeastaan, mulla unirytmi jo vakiintunut jotensakkiin 04 - 12 niin kaippas sitä voisi korkkailla jo tässä kohtpuoliin :D

Fyysisen ku ennakkotilas ni sai tän grotevant plate setin ja khaled shieldin, onks nää samat ku deluxe editionin?

onko kyseessä siis standart versio vai deluxe versio? eli siis jos kyseessä on standart versio niin en usko että on sama kun tuo armor set on oikeastaan ainut asia mikä eroittaa deluxe editionin ja standart version, uskoisin kumminkin että kun peli julkaistaan niin todennäköisesti tulee joku deluxe bundle missä voi sitten halutessaan ostaa tuon deluxe armorin tai upgradeta standartin deluxeksi joillain 10-15 eurolla

onko kyseessä siis standart versio vai deluxe versio? eli siis jos kyseessä on standart versio niin en usko että on sama kun tuo armor set on oikeastaan ainut asia mikä eroittaa deluxe editionin ja standart version, uskoisin kumminkin että kun peli julkaistaan niin todennäköisesti tulee joku deluxe bundle missä voi sitten halutessaan ostaa tuon deluxe armorin tai upgradeta standartin deluxeksi joillain 10-15 eurolla
Day 1 edition. No noi mainitsemani sain tän mukana, eli sulla on kairos settiä, mulla grotevant, sit toi yks shieldi on sama, no ihan tyhjin käsin ei lähetä seikkailemaan :D
Tämä tuli kun tilauksesta itselleni tämä julkaisuajankohta. Diablo 4 alkanut maistua vähän turhankin grindaamiselta että saa just eikä melkein täydellistä gearia. Lvl 196 tornament 2 tasolla. Jotenkin tuntuu ettei peli enää sillain tarjoa mitään muuta kun tuota gear hifistelyä tässä kohdin. Vaikka nautittavaa mättöä onkin.

Otetaans tää sitten työn alle huomenna :) Tai oikeastaan, mulla unirytmi jo vakiintunut jotensakkiin 04 - 12 niin kaippas sitä voisi korkkailla jo tässä kohtpuoliin :D
Onnea matkaan :D Itellä unirytmi 00;00-7:00 ni ehtii just ladata päivityksen ja sit toiv saa unenpäästä kii :D

Day 1 edition. No noi mainitsemani sain tän mukana, eli sulla on kairos settiä, mulla grotevant, sit toi yks shieldi on sama, no ihan tyhjin käsin ei lähetä seikkailemaan :D

juu toi taitaa olla standart verrsio sitten, eli toi on Pre-order setti joka tulee kaikille pelin ostaneille ennakkoon, deluxella saa sitten vielä tuon toisen setin vielä lisäksi. mut juu eiköhän tuon deluxe armor setin voi halutessaan sitten ostaa lisäksi/upgradeta bundlena kun peli on ulkona.

Kannattaa lukaista jos yhtään empii ostaakko vai eikö.

Tää arvio tosiaan sai itseni taas odottamaan kovasti tätä peliä ja uskon että tulen tykkäämään todella paljon. Noo pian unille ja kello herättämään viimeistään viideltä aamulla!

Ylös Bottom