Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu tosiaan ihan puhtaasti ulkonäön takia tuon tuon deluxe editionin armorin, minun mielestä se on siis älyttömän hieno, ilmeisesti tässähän on siis myös systeemi että voit päivitellä ja upgradeta suosikki armor settiäsi ylöspäin ja ylöspäin, joten todennäköisesti päivittelen tätä armor settiä ylöspäin peliä pelatessa, muutenkaan en tosiaan en aio sitä laittaa pelin alussa heti päälle, jos siis sattuisikin että siinä oli vaikka aloitus armoria huomattavasti paremmat statsit, että se jotenkin pitää ansaita, Että sillon vasta kun pelissä alkaa samaan loottina tai pystyy craftaamaan samanlaisen armor tason armorin itse. Itse olen sen tyylinen pelaaja että tämä alku on juuri parasta näissä peleissä että alkaa se ryysyistä rikkauksiin tarina. että kaikki vaiheet pitää kokea siinä

lisäksi näissä tämän tyylisissä peleissä joissa on housing/settlements elemettejä jotka ilmeisesti pelin end gamessa korostuu vielä entisestään, niin näissä on yleensä jotain mannekiineja tai muita mille saa sitten asetella omia armor kokonaisuuksia näytille. sitten muutenkin mulla on sandbox peleissä tapana välillä roolipelata näitä pelejä että kun mennään tiettyihin paikkoihin vaikka kyliin ja linnoihin muihin niin niissä saattaa olla oma asukokonaisuudet ja muut.

Siis hetkinen, voiko tässä leikkiä kotia? Meitsi ku on tämmönen joka tykkää peleissä leikkiä kotia, vieläpä semmonen jossa voi itse rakentaa jonkun hökkelin ja sisustaa voi vierähtää tunti jos toinenki tai jopa päivä ehkäpä viikko. :D Siihen päälle sitten se löytämisen ilo ja seikkailu, tässä on meitsille oikeestaan näin paperilla kaikki mitä täydelliseltä peliltä voisi odottaa.

Silti en tiedä mikä tässä sitten jotenkin ehkäsee vielä näin julkkarissa tätä ostamaan, ohan tämä tämmönen ikuisuuspeli sitten vielä Stalker 2 kesken joka on myös aivan massiivinen mapin puolesta, ei ehkä tän pelin luokkaa mut silti. Jotenkin ajatuskin jo ahdistaa että on montaa kesken jäännyttä ikuisuuspeliä kesken, tämä vaatii selvästi kunnolla paneutumista, aikaa ja mielellään niin ettei taustalla ole jo joku ikuisuuspeli kesken.

Mutta tämä "leiki kotia" ominaisuus antoi lisää pisteitä. Hmm... pitäsköhä sitä... :D

Siis hetkinen, voiko tässä leikkiä kotia? Meitsi ku on tämmönen joka tykkää peleissä leikkiä kotia, vieläpä semmonen jossa voi itse rakentaa jonkun hökkelin ja sisustaa voi vierähtää tunti jos toinenki tai jopa päivä ehkäpä viikko. :D Siihen päälle sitten se löytämisen ilo ja seikkailu, tässä on meitsille oikeestaan näin paperilla kaikki mitä täydelliseltä peliltä voisi odottaa.

Silti en tiedä mikä tässä sitten jotenkin ehkäsee vielä näin julkkarissa tätä ostamaan, ohan tämä tämmönen ikuisuuspeli sitten vielä Stalker 2 kesken joka on myös aivan massiivinen mapin puolesta, ei ehkä tän pelin luokkaa mut silti. Jotenkin ajatuskin jo ahdistaa että on montaa kesken jäännyttä ikuisuuspeliä kesken, tämä vaatii selvästi kunnolla paneutumista, aikaa ja mielellään niin ettei taustalla ole jo joku ikuisuuspeli kesken.

Mutta tämä "leiki kotia" ominaisuus antoi lisää pisteitä. Hmm... pitäsköhä sitä... :D
Itsehän tein juuri tuon base buildingin takia ostopäätöksen, sitä ennen emmin vielä, voi laitella tuolit mihin haluaa :D
Sit on vielä oma farmi missä eläimet, kasvit ja mitä nyt voikin tehdä. Lähtiskö metsälle vai laittasko karttaan jonku pisteen ja kattoo mihin se mut vie, siis aivan kun tehty peli omaan fantasiaan :D

juu suosittelen Remeded katselemaan tämän videon alun ainakin, mikä tänne jo aiemmin linkattiinki joku muutama viikko sitten, mutta peli on tosiaan niin valtava että tämä on vain yksi osa peliä, et jossain vaiheessa peliä pääsee tätä harrastamaan ja end gamessa sitten vielä enemmän.

Viimeksi muokattu:
Lopetin kaikkien videoiden katselemisen DF:n ps5pro videoon joka iski viimisen sinetin, nyt ootellaa perjantaita!

Täytyy sanoa, et suht ison pettymyksen jälkeen (et ei olis kovin roolipelimäinen) tullu kyllä into tätä peliä kohtaan suuremmaks ja suuremmaks, ku lukenu ja katellu "koko päivän" revikoita! Tuntuu, et just ne asiat mitä (roolipelimäisyyden) lisäks odotin on tehty parhaiten eli se SEIKKAILEMINEN valtavan monipuolisessa ja valtavassa maailmassa, monenlainen (vaikka vähän kömpelökin) touhuaminen, kaikenlainen perhosten keräily craftaamista varten yms. Apua! Mulla on ihan liikaa pelattavaa nyt tässä jonossa, ku Ressa8 jäi kesken, ku rakastuin Nioheihin, sit hommasin jo Elder Ringin, Ressa9 pitäs ostaa ja Alan Wake 2, huh! Mää taidan keskittyä nyt vielä tähän Nioh kakkoseen, sit pelata loppuun R8:n, ja katella sit, et oisko tän vuoro.

Odotan erittäin suurella mielenkiinnolla kanssakirjoittajien kommentteja pelistä! Jos vain jaksatte mielipiteitänne jakaa täällä, niin antaa palaa!

Mä olen jo vanha mies mutta mulla sattuu oleen muutama energiajuoma tuolla jääkaapissa ko poika kävi tuossa kylässä. Häneltä jäi!! :D kylläkyllä!
Saattaa olla että vaimo löytää mut samoilla silmillä tuolta pelaamasta aamusella :D

Mä olen jo vanha mies mutta mulla sattuu oleen muutama energiajuoma tuolla jääkaapissa ko poika kävi tuossa kylässä. Häneltä jäi!! :D kylläkyllä!
Saattaa olla että vaimo löytää mut samoilla silmillä tuolta pelaamasta aamusella :D
Käytännössä voisin tehdä saman koska huomenna ei velvotteita, mut sit menis hyvä unirytmi, ni YRITÄN säästää aamuun, jos ehkä vähän valikkoja vaa katon :D

Joo ja palvelimet tukossa kun tippuu noin hitaasti. No. Kunhan ny tippuu edes joteenkin

Edit:
Hmm, patchin patch, alle pari giganen. Onko tämä tämmönen risumatto tyyliin Cyberpunk? :D

Viimeksi muokattu:
Käytännössä voisin tehdä saman koska huomenna ei velvotteita, mut sit menis hyvä unirytmi, ni YRITÄN säästää aamuun, jos ehkä vähän valikkoja vaa katon :D
Huomenna valitettavasti kovastikin velvoitteita töissä heti aamusta alkaen. Täytyy kuitenkin käydä nyt tämä peli ostamassa MS:n Storesta. Luotan siis siihen, että seuraava MS:n konsoli tulee olemaan niin kovaa kamaa, että näyttävimmät pelit alan jo ostamaan pääsääntöisesti boxille. Mutta tosiaan nyt ostamaan ja lataus päälle ja sitten nukkumaan. Ei uskalla ladata loppuun ja kokeilla, koska jo nyt mennään n. viiden tunnin yöunilla, kuten kovin usein arkisin, mutta sillä pärjäilen ainakin yleensä. Viikonloppuna sitten enemmän unosia - jos vaan Crimson Desertiltä malttaa… :D

kolmen tunnin savutestit ja tunnelmat.

jos RDR2 ei maistunut niin pelkäänpä pahoin että tämänkin nieleminen saattaa olla hankalahkoa.
oli nähtävästi jotain tutorialia siinä alussa niin mähän ammuin itseni kesken kaiken seikkailemaan minne sattuu, löysin kaikenlaista, kilven, kukkia, hyönteisiä, bandit campin lootteineen, kyllä tässä on tekemistä.

yksi mikä nyt ensiksi vähän tympäsee on tuo inventory, tai reppu tms - kovasti on pieni. söin kaikki keräämäni hämähäkit ja torakat ja sienet yms jotta sai lisää tilaa sinne.

RDR2 oli kova juttu itselleni kun tuli. Silloin olin tuon vasemman koiven kanssa toipumassa samasta leikkauksesta kun nyt oikean kanssa viikkokaupalla, tuntuu että historia toistaa itseään nyt tämän kanssa :) Tykännyt kovasti - pitää vaan päästä sisään tähän, ilmiselvästi tällä on paljon annettavaa :)

Luulenpa ettei vanha taivu enää pidempään pelailla vaikka ihan tuommoisen energiajuomankin join. On sanottava hyvät yöt :)

Ylös Bottom