HideoMiyamoto
Well-Known Member
Hienoa nähdä että kehittäjät tosissaan yrittää tehdä pelistä paremman ja kuuntelee pelaajien palautetta. Hetken kun odottelee niin ollaan jo paljon paremmassa tilanteessa ja ehkä ensimmäiset aletkin mahdollisia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joku youtuberi sanoi arvostelussaan että hän laittoi sähköpostia Pearl Abyssille bugista ja 45 minuutin sisällä tuli paluupostissa vastaus että ovat hotfixanneet sen.Päivitys: Aikas nopeeta toimintaa sanoisin! Ellei ollu jo vähä niinku valmiina ja keräillää kansalta pisteet, mutta hiton hyvä, eikun testailee.

Battle ready pussycat! Näyttää erittäin määrätietoiselta.Opin vasta äskettäin että lemmikkejä voi kerätä kuin pokemonneja konsanaan ja niiden varustelukin onnistuu.Näytä liitetiedosto 20811
Ei huolta. Ainakin minulla toimii täydellisesti. Joku asetus oli jäänyt pois päältä. Nyt pyörii hyvin ilman kaatumisia ja näyttää upealtaHyvä että saatiin näin nopeesti korjauksia tuohon karttaan. Meinasi eilen taas hermot mennä ku pitäs päästä pikamatkustamaan mut karttaa ei oikein uskalla avata ku kaatuilee aika herkästi sen kans. Toi ongelma on ilmeisesti ollu vaa peruspleikkarilla, ei Prolla.
Ja toi oma storage-arkku, hyvä et se on nyt mukana. Ihan käsittämätön valinta ettei se oo julkaisussa ollu jo mukana. Mitä lie pelintekijät aatelleet.. tosin ku tietää tuon Black Desert Onlinen nii sielläki oli iha ihme ominaisuuksia jo mukana et kai siinä on jotai MMO-henkeä sit haettu tuossakin.
Katotaa töiden jälkeen miltä omalla töllöllä peli nyt näyttää. Mulla on aiemmin toi 120hz toiminu ku töllö sitä tukee ja oon sitä asetusta päällä pleikassaki sit pitäny. Peli on näyttäny tosi hyvältä. Toivottavasti ei nyt mee sit mikään tuossa rikki päivityksen takia, niinku täällä joku oli ehtiny jo omia kokemuksiaan edellisellä sivulla kommentoida.