Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crisis Core: FFVII

Vastaus: Crisis Core: FFVII

Tulee ehkä hieman hienommassa slip case -pakkauksessa perinteisen kotelon sijasta ja mukana on Lojuminkin mainitsema taidekirjanen. Eipä siinä tämänhetkisten tietojen mukaan ole muuta ihmeellistä. Kannattaa toki ostaa se nyt halvalla CDUniversesta, pelata peli läpi ja sitten myydä joillekin tyhmille "ylihintaan" ~30-40:lla Huuto.netissä. Eurooppaan tuo ei kuitenkaan saavu kuin vasta kesäkuun lopulla, mikäli Play.comia on uskominen.

Mjaa jos eivät PAL-versioon heitä uusia bosseja tms, niin taitaa jäädä väliin. Ei tuo CC:n visuaalinen tyyli nyt niin hienoa ole, että pitäisi joku bookki kustantaa.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Mjaa jos eivät PAL-versioon heitä uusia bosseja tms, niin taitaa jäädä väliin. Ei tuo CC:n visuaalinen tyyli nyt niin hienoa ole, että pitäisi joku bookki kustantaa.
Eipä tuolle nyt kuitenkaan tule hintaa hirveästi enemmän kuin jos ostaisi pelkän pelin halvimmasta mahdollisesta paikasta Jenkeistä eli CD Universesta. Sieltä tilattuna maksaa postikulut lisättynä reilu 29, ainakin Play.com myy Limited Editionia 35:lla. Jo PAL-version tyylikkäämmästä kansitaiteesta maksaa mieluusti euron pari ekstraa. :rolleyes:
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Eipä tuolle nyt kuitenkaan tule hintaa hirveästi enemmän kuin jos ostaisi pelkän pelin halvimmasta mahdollisesta paikasta Jenkeistä eli CD Universesta. Sieltä tilattuna maksaa postikulut lisättynä reilu 29, ainakin Play.com myy Limited Editionia 35:lla. Jo PAL-version tyylikkäämmästä kansitaiteesta maksaa mieluusti euron pari ekstraa. :rolleyes:

Nojoo ei tuo hinnalla ole pilattu tuokaan. Mutta jos tarkoitat sitä höyhen kantta, niin hyi sentään.

Kannattanee muuten sitten aloittaa hardilla jos meinaa yhtään haastetta saada pelistä irti. Kuulemma täysin läpihuutojuttu normalilla (ylläri!)
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Kannattanee muuten sitten aloittaa hardilla jos meinaa yhtään haastetta saada pelistä irti. Kuulemma täysin läpihuutojuttu normalilla (ylläri!)

Totta on että normaali on helppo ja juonessa ei montaakaan kuolemaa välttämättä tule, mutta hard on jo toinen juttu. Heti toisessa tehtävässä kuolemia kertyy mukavasti.

Itse suosittelen että pelaa ensin normaalilla pelin läpi ja sitten aloittaa NEW GAME+ (Materiat, itemit .ym säilyy.) Hardilla.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Totta on että normaali on helppo ja juonessa ei montaakaan kuolemaa välttämättä tule, mutta hard on jo toinen juttu. Heti toisessa tehtävässä kuolemia kertyy mukavasti.

Itse suosittelen että pelaa ensin normaalilla pelin läpi ja sitten aloittaa NEW GAME+ (Materiat, itemit .ym säilyy.) Hardilla.

Kuulema kuitenkin missioneissa on todella helppo grindata hahmot puolikuolemattomiksi myös hardilla. Ja JRPG, jossa on haastetta, on kuin FPS, jossa on juoni. Ne voi laskea yhden jalan varpailla.

Veikkaan, että jos vähääkään on RPG:t tuttuja, niin hard ei tuota vaikeuksia.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Kuulema kuitenkin missioneissa on todella helppo grindata hahmot puolikuolemattomiksi myös hardilla. Ja JRPG, jossa on haastetta, on kuin FPS, jossa on juoni. Ne voi laskea yhden jalan varpailla.

Veikkaan, että jos vähääkään on RPG:t tuttuja, niin hard ei tuota vaikeuksia.


Ei tuotakkaan, jos vain jättää heti alussa jo pääjuonen sivuun ja alkaa grindaamaan missioneilla. Normaalin nyt pääsikin läpi melkein pelkkää X-nappia runnomalla, hardilla saa jo dodgea ja blockia joka taistelussa, mikä on kyllä paljon mukavempaa. Itse pelailen toista kierrosta juurikin hardilla, ja nämä loppupään missionit on aika helvetin haastavia :D
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Veikkaan, että jos vähääkään on RPG:t tuttuja, niin hard ei tuota vaikeuksia.
Ainakin ensimmäiset tunnit tuottaa, mitä olen alkanut pelailemaan. Loppari tappaa kolmessa sekunnissa tai yhdestä iskusta, ellei osaa välttää niitä. Pitää oikeasti opetella pelaamaan. Taistelusysteemi on toki yksinkertainen, mutta vihollisten hyökkäyskuviot ynnä muut on syytä opetella ettei kuolema korjaa ihan normaaleissakin taisteluissa. Monet viholliset tappavat viimeistään kolmannesta iskusta, elleivät jo aikaisemminkin, ja siinä ympärillä kun on 3, 4 tai vielä useampiakin sellaisia, jotka kaikki hyökkäävät samaan aikaan...

Kuulema kuitenkin missioneissa on todella helppo grindata hahmot puolikuolemattomiksi myös hardilla
Jos haluaa haastavan ropen, niin vittuako sitä grindaa niitä hahmoja? Ellei sitten ole niin huono pelaamaan, että on pakko? Menee ensin pääpelin läpi mahdollisimman vähällä grindailulla ja vasta sitten alkaa tekemään ekstratehtäviä.

Ei tää todellakaan ole helppo peli, ei. Tietty jossain vaiheessa saa niitä HP+ materioita, mitkä helpottavat hieman. Hardilla on kuitenkin turha melkeinpä kuvitellakaan pääsevänsä läpi, ellei ala esim. käyttää Protectia ja Shelliä ihan normaaleissakin taisteluissa, joissa vihollisten iskut vievät kyseisten loitsujenkin ollessa päällä 1000+ hp:ta ja Zackillä on 1300. Tämä siis olettaen ettei grindaa "liikaa".
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Jos haluaa haastavan ropen, niin vittuako sitä grindaa niitä hahmoja?

No jos haluaa rahoilleen vastinetta. Tai harvinaisia aseita, uusia summoneja??

Tuo kova vaikeustaso kuulostaa herkulliselta. Tuleepahan kerrankin käyttöä kaikenmaailman mega-materioille ja motivaatio roinan keräämiseenkin nousee. Ainoa paska puoli asiassa on skippaamattomat välidemot :(
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

No jos haluaa rahoilleen vastinetta. Tai harvinaisia aseita, uusia summoneja??

Tuo kova vaikeustaso kuulostaa herkulliselta. Tuleepahan kerrankin käyttöä kaikenmaailman mega-materioille ja motivaatio roinan keräämiseenkin nousee. Ainoa paska puoli asiassa on skippaamattomat välidemot :(

Kyllähän se voi vähän ruveta tympimään kun kuolee monta kertaa samaan paikkaan, ja aina sitten sama scene katsotaan uusiksi.. On se vaikeaa olla pelaaja :D
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Cirisis Core tipahti just postiluukusta. Puolen tunnin päästä pitäs lähteä iltavuoroon. Hieman sapettaa.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

No se on Square Enix :rolleyes:
Taitaa olla yksi ensimmäisistä peleistä SE:ltä vuosiin, jossa ei voi skipata välipätkää. Ja kieltämättä, kyllähän tuo välillä vähän tympäisee, etenkin niiden vähän tylsempien välikohtien kohdalla.

Ihan vain vielä huomautan, että tämä on siis haastava Hardilla. Ei kuitenkaan mitään Shin Megami Tensei luokan helvettiä tarvitse kokea, jossa loppareilla on 100%:n resistanssi lähes kaikkiin elementteihin/hyökkäyksiin ja ne taikovat loitsuja, jotka tappavat kaikki kertalaakista tjtn. Kuitenkin sillä tavalla haastava, ettei missään vaiheessa kannata lepsuilla, koska jos niin tekee, niin kuolema kolkuttelee ovella. Ettet vain odottele liikoja ja pety.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

No jokatapauksessa hardilla mennään kun tykkään kuitenkin näissä peleissä keräillä kamat talteen. Ja Kingdom Heartseissakaan ei tainnut pystyä noita demoja skippaamaan.

Niin ja SMT:t eivät ole liian vaikeita jos vähänkään opettelee. Vaativat vain totuttelua SE-maailmasta, jossa hahmoistaan voi tehdä kirjaimellisesti kuolemattomia.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Ja Kingdom Heartseissakaan ei tainnut pystyä noita demoja skippaamaan.

Pystyy Kingdom Hearteissa skippaan.

Jos haastetta etsii, pelaa jpn versioata. Siinä oli ainakin itselläni haastetta. Vähän väliä joku hihhuli veti jonkun stopin niin se oli siinä, kun ei ollut mitään hajua itemeistä/accessoreista. :)
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Normaalilla mennään, koska olen enemmän Fiilis-pelaaja. Ei kiinnosta ainakaan ekalla läpipeluukerralla kuin tarina. En halua hakata päätä seinään haasteen takia. Vielä.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Pystyy Kingdom Hearteissa skippaan.

Jos haastetta etsii, pelaa jpn versioata. Siinä oli ainakin itselläni haastetta. Vähän väliä joku hihhuli veti jonkun stopin niin se oli siinä, kun ei ollut mitään hajua itemeistä/accessoreista. :)

Ykösessä ei varmana voinut. Ainakaan ääninäyteltyjä.

Ja varmaan millään japsiversioilla pilaisin omat peli-iloni :p

Normaalilla mennään, koska olen enemmän Fiilis-pelaaja. Ei kiinnosta ainakaan ekalla läpipeluukerralla kuin tarina. En halua hakata päätä seinään haasteen takia. Vielä.

Jees, itse vain sain traumat KH2:sesta, jossa HARD tarkoitti pelkkää äxän rämpytystä alusta loppuun. Olihan se muutenkin broken, mutta silti.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Jees, itse vain sain traumat KH2:sesta, jossa HARD tarkoitti pelkkää äxän rämpytystä alusta loppuun.
Ei tarkoittanut, jos jätit tietyt abilityt aktivoimatta. Et käytä Exp Boostia tai mitään muitakaan boosteja, jotka tekevät liikkeistä/itemeistä tehokkaampia/pidempikestoisia. Vähän niin kuin et käyttäisi jossain vähän realistisemmassa ajopelissä ajoapuja. Vain koska ajoavut (tai abilityt) ovat käytettävissä ei tarkoita sitä että niitä on pakko käyttää. Et saa leveleitä läheskään samaan tahtiin (vähemmän HP:ta ja pienempi Defense & Strength -> sinä kuolet helpommin, viholliset vaikeammin), itemit eivät paranna pidemmän päälle puoliakaan HP:sta (niiden käyttöä tarvitsee miettiä paremmin, ettei vain loppari/vihollinen saa iskettyä kuolettavaa iskua juuri kun heität potionin ilmaan), Drive moden käytöstä tulee taktisempaa (eivät kestä kauaa ja ovat hieman tehottomampia) ja pelistä tulee muutenkin paljon vaikeampi ilman että täytyy karsia pelattavuuden "monipuolisuudesta" (kombo-buustit ja muut liikkeitä lisäävät abilityt saa siis laittaa päälle).

Ensimmäinen KH oli lähinnä X:n rämpytystä, mutta oikealla tavalla pelaamalla KHII:ssa liikearsenaalia sai monipuolistettua neliöllä ja erikoisemmissa tilanteissa myös kolmiolla (esim. lyöt tietyn tyyppisen vihollisen pitkän iskusarjan päätteeksi ilmaan ja sitten paiskaat kolmiolla takaisin maahan). Eihän se edelleenkään ollut mikään Virtua Fighter 4 toimintaroolipelimuodossa Disney-hahmoilla, mutta toi se taisteluihin lisää monipuolisuutta ja näyttävyyttä sekä lisäsi haastetta tuntuvasti (eräässä vaiheessa piti ihan oikeasti alkaa level uppaamaan, kun monet normaalit viholliset tappoivat yhdellä critical hitillä tai parilla normaalilla). Jos et ole myynyt kopiotasi, niin suosittelisin pelaamaan uudelleen läpi tuolla tavalla, mikäli haastetta kaipaat.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

No joo minusta nyt vain olisi kiva, ettei pelaajan tarvitsisi itse alkaa säätämään, että pelistä irtoaisi haastetta. Olihan siinä myös se broken shielditaika joka tappoi kaikki siihen koskevat vihut kerrasta pelin loppupäässä.
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Jees, itse vain sain traumat KH2:sesta, jossa HARD tarkoitti pelkkää äxän rämpytystä alusta loppuun. Olihan se muutenkin broken, mutta silti.

Heh, ei kukaan käske rämpyttää, sen voi ihan ilman päätöntä rämpytystäkin pelata... :)
 
Vastaus: Crisis Core: FFVII

Heh, ei kukaan käske rämpyttää, sen voi ihan ilman päätöntä rämpytystäkin pelata... :)

Mutta kun sillä rämpytyksellä pärjäsi hyvin ja viholliset lakosivat nopeasti. Onko se nyt pelaajan vika? Mutta aika OT:ta taas puskee.
 
Ylös Bottom