Ei tässä yhtään viivettä ole, mutta ei ole lineaarinen tuo senssi. Aluks menee tosi hitaasti, ja jossain kohtaa hyppää isosti.
E: Mä oon pelannut cs elämäni aikana n. 30min, ja oon aika varma että tää södö kartta on matkittu siitä aika pitkälle
Tässä on tää klassinen iso puuovikin minkä ohitusta pidetään snipalla.
E2: Aika samallehan tää tuntuu mitä se cs aikoinaan mikä tuli 360 liveen ladattavaksi. Siihen on ihan hyvä syy ollut olemassa miksi näitä "cs räiskintöjä" ei nähdä konsoleilla, eikä pelata tateilla. Liian epätarkkaa. Yleensä räiskinnöissä se tähtäin hidastuu kätevästi kun laittaa tähtäimen pohjaan, mutta tässä nyt sitten ei ainakaan siinä classicissa hirveesti laitella. Default senssi aikas suuri, ja sitten kun vihu kävelee irti aim assistista niin heilahtaa piippu ruudun toiseen reunaan. Myöskään sitä senssin "käyrää" ei saa vaihdettua, eli se tekee aina tuon ison kiihdytyksen mikä on varmaan se mihin jengi viittaa huonoilla kontroillella.
Mutta aika keskeneräisen oloinen kaikin puolin. 1 mappi södössä?! 4 koko pelissä?!?!? Joista 3 oli jo 2020 valmiita? Graffat siis ihan oikeesti vaan rumat. Rumin peli varmaan mitä nyt uudella boxilla pelannut. Ei myöskään aina tunnu lataavan niitä, ellei kävele ihan muutaman metrin päähän. Why.
E3: Deveiltä tullut jo vastausta että tulisi lisäsäätöjä sensseihin ja lisää mappeja. Herää toki kysymys miksei niitä ollut heti alussa tässä mukana. "These updates will take some time, but we are dedicated to including all of them in our first game update, which is planned for early March", alkaa olemaan jo vanha virsi tuo että päivitellää kun keretään, älkää olko niin hätäsiä. Tietty niitä pelejäkään ei varmaan ole mikään pakko sylkeä ulos jos eivät ole valmiita..
https://cfx.game.onstove.com/en/news/205