Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Nostetaas ketjua kun tuli tätä nyt räiskittyä sen verran että täysi tonni gamerscorea napsahti.
Pelin julkaisun aikoihin pelasin jonkun verran, mutta peli ei ollut parhaassa tikissä (eikä tosin ole vieläkään), joten jäi sitten muiden pelien varjoon. Kuitenkin jokunen viikko sitten innostuin tästä uudelleen ja varsinkin Classic on ollut yllättävän hauskaa räimettä. Kun asetta ei voi nostaa jyvälle, on ampumisessa sellaista tiettyä counterstrikemäisyyttä. Eri aseet potkii eri tavoin, joten rekyylin hallinta on tärkeässä roolissa. Voit ampua läheltä lippaallisen kuteja osumatta mihinkään tai vaihtoehtoisesti voit ampua kaksi hallittua sarjaa ja vastustaja hengiltä. Rahtialus TeamDeathmatch kenttänä on osoittautunut myös yllättävän viihdyttäväksi. Se on simppeli, taistelu on nopeatempoista, mutta silti on mahdollisuus kiertää sivustaan. Tykkään myös siitä ettei spawnit levähdä kesken pelin miten sattuu (katson sinua Call of Duty), vaan aina kuoleman jälkeen synnytään omasta päädystä. Yllätyin myös siitä kuinka hyvin löytyy pelejä. Muutaman kerran joutui katselemaan hakuruutua vähän kauemmin, mutta yleensä matsit pyörähtivät käyntiin lähes heti.
Kuten sanottu, peli on silti edelleen kaukana täydellisestä. Kiva että päivittävät peliä ja muutama mappi on saatu lisää, mutta silti sisältö jää vähän laihaksi, kun kentät ovat niin vahvasti sidoksissa pelimuotoihin. Jos haluan pelata Classicia ja TDM:ää, niin minulla on kaksi kenttää vaihtoehtoina. Enemmän saisi olla. Mitä tulee päivityksiin noin muuten, niin en osaa sanoa onko ohjaus parantunut ja kuinka paljon sitten julkaisun, mutta kyllä tuolla nyt ihan hyvin osuu vastustajiin. Melkein voisi väittää, että jotain ovat asian eteen tehneet.
Pelin julkaisun aikoihin pelasin jonkun verran, mutta peli ei ollut parhaassa tikissä (eikä tosin ole vieläkään), joten jäi sitten muiden pelien varjoon. Kuitenkin jokunen viikko sitten innostuin tästä uudelleen ja varsinkin Classic on ollut yllättävän hauskaa räimettä. Kun asetta ei voi nostaa jyvälle, on ampumisessa sellaista tiettyä counterstrikemäisyyttä. Eri aseet potkii eri tavoin, joten rekyylin hallinta on tärkeässä roolissa. Voit ampua läheltä lippaallisen kuteja osumatta mihinkään tai vaihtoehtoisesti voit ampua kaksi hallittua sarjaa ja vastustaja hengiltä. Rahtialus TeamDeathmatch kenttänä on osoittautunut myös yllättävän viihdyttäväksi. Se on simppeli, taistelu on nopeatempoista, mutta silti on mahdollisuus kiertää sivustaan. Tykkään myös siitä ettei spawnit levähdä kesken pelin miten sattuu (katson sinua Call of Duty), vaan aina kuoleman jälkeen synnytään omasta päädystä. Yllätyin myös siitä kuinka hyvin löytyy pelejä. Muutaman kerran joutui katselemaan hakuruutua vähän kauemmin, mutta yleensä matsit pyörähtivät käyntiin lähes heti.
Kuten sanottu, peli on silti edelleen kaukana täydellisestä. Kiva että päivittävät peliä ja muutama mappi on saatu lisää, mutta silti sisältö jää vähän laihaksi, kun kentät ovat niin vahvasti sidoksissa pelimuotoihin. Jos haluan pelata Classicia ja TDM:ää, niin minulla on kaksi kenttää vaihtoehtoina. Enemmän saisi olla. Mitä tulee päivityksiin noin muuten, niin en osaa sanoa onko ohjaus parantunut ja kuinka paljon sitten julkaisun, mutta kyllä tuolla nyt ihan hyvin osuu vastustajiin. Melkein voisi väittää, että jotain ovat asian eteen tehneet.