Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crysis 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joohanh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joohanh

Active Member
Crysis 2

Kehittäjä: CryTek
Julkaisija: Electronic Arts
Suunnittelija: CryTek/CryTek UK
Pelimoottori: CryEngine 3
Julkaisu: Maaliskuu 22. Yhdysvalloissa, 25. Euroopassa
Lajityyppi: first person shooter, ensimmäisen persoonan räiskintä
Pelimuoto: kampanja, moninpeli 2-12 pelaajaa
Ikäluokitus: ESRB: M, OFLC: MA15+, PEGI: 16+
Alusta: Xbox 360, PC, Playstation 3
Tallennusväline: DVD, Blu-Ray, mahd. digitaalinen lataus (Steam)
Pelin kotisivut: Crysis 2 -- For Xbox 360®, PlayStation®3, and PC-DVD
Pelin kehittäjän kotisivut: Crytek GmbH: Home
Virallinen yhteisöportaali: MyCrysis | The Official Community Portal | Portal
Fanipohjainen yhteisöportaali: inCrysis - Guide to the game Crysis - Home

Ehkäpä on jo aika pistää vihdoinkin hypeketju käyntiin tälle uuden tekniikan valkoiselle ratsulle. Crysis 2 sijoittuu CryTekin vuonna 2007 julkaisemassa Crysiksessaan lanseeraamaan Crysis-universumiin, jossa nanoteknologialla varustetut US-erikoissotilaat monottavat niin pohjois-korealaisia kuin ulkoavaruuden tunkeilijoitakin.

crysis2screen103042010.jpg


Alkuperäinen Crysis oli ennen kaikkea kuuluisa uskomattomasta teknisestä toteutuksestaan, joka peittoaa vielä nykypäivänäkin mennen tullen suurimman osan räiskintäpeleistä. Sen renderöimä trooppinen saari sai monen sukat pyörimään jalassa, ja vielä useamman tietokoneen yskimään henkihieverissä. Yleisössä herättikin huolta ja vanhaa kunnon PC-pelaajien konsolivihaa, kun Crysis 2 ilmoitettiin myös nykykonsoleille. Miten käy pelin asemalle teknisenä uranuurtajana? CryTek on tätä sivuten kertonut, että kehittävät jokaisen alustan erikseen maksimisuorituksen saavuttaakseen. Pientä konsolisodan värettä olikin ilmassa vuoden 2009 E3-messujen aikaan, kun CryTekin CEO Cevat Yerli ilmoitti Crysis 2:n käyttävän jo tuolloin kaiken PS3:n tehoista.

CryEngine 3 -esittely

Crysis 2 sijoittuu viidakon sijasta urbaaniin ympäristöön, tarkemmin sanottuna New Yorkiin. Tämä on myös herättänyt huolia grafiikkahiirien keskuudessa, sillä kaupungista on hankalampaa saada häikäisevää silmänruokaa aikaiseksi. Äkkiseltään pääteltynä kaupunki tarjoilee kuitenkin monimuotoisuutensa takia tehokkaan fysiikkaympäristön, ja nähtäväksi jääkin miten CryTek tulee tätä mahdollisuutta hyödyntämään. Crackdownin kaltaista meininkiä voisi varovaisesti odottaa, sillä supervoimat omaava agentti suuressa kaupunkiympäristössä on aina yhtä hienolta kalskahtava ajatus.

Crysis 2 -esittely

Viisiosainen GDC 10-walktrough


Crysiksessä hyvin keskeisessä osassa on nanopuku, joka mahdollistaa sotilaan yliluonnolliset temppuilut. Tämä kokeellinen taisteluhaarniska tarjoaa käyttäjälleen neljä eri moodia, joita ei voi käyttää samaan aikaan. Tämä luo tehokkaasti pelaajalle mahdollisuuden pelityylin varioimiseen sekä vapaaseen lähestymistapaan.
  • Maximum Armor (Suojaus): Pinnalla sijaitsevat iskusensorit havaitsevat kaiken pukuun kohdistuvan uhan, jolloin se rakentaa ympärilleen kestävän suojan. Näin pelaaja altistuu vähemmän luotien, kuumuuden tai säteilyn aiheuttamalle vahingolle. Ominaisuus on nopeasti latautuva, mutta se hidastaa pelaajan vauhtia.
  • Maximum Speed (Nopeus): Puvun nanobotit vaikuttavat hahmon hermotoimintaan niin, että se mahdollistaa huomattavasti nopeammat liikkeet. Vaikka pelaaja pystyy tämän aikana juoksemaan lujempaa ja lataamaan asettaan rivakammin, hän kuitenkin vahingoittuu normaalia herkemmin.
  • Maximum Strength (Voima): Vahvistaa huomattavasti hahmon lihaksistoa, jolloin aseiden tuottaman rekyylin vaikutus vähenee, hypyt kantavat korkeammalle ja käsien voimat riittävät täysikasvuisen miehen heittelyyn.
  • Cloak (Näkymättömyys): Miljardit nanodit kerääntyvät puvun uloimmalle kerrokselle, jolloin pintamateriaali muuttuu ihmissilmällä katsoen lähes täysin näkymättömäksi. Luonnollisesti valo ei kuitenkaan läpäise pukua, jolloin pelaajan voi nähdä varjoistaan.
Listasta kiitos Wikipedialle. On epäselvää, missä mitoin Crysis 2:n nanopuvussa nähdään uudistuksia, mutta tätä on kuitenkin selkeästi kehitetty eteenpäin. Hooked Gamersin ennakon mukaan puvusta tullee hieman RPG-pelien tyyliin vapaasti muokattava sekä vanhoilta ominaisuuksiltaan tehostettu.

EDIT: Pienen kaivelun jälkeen löytyi kuin löytyikin rutkasti lisätietoa Nanosuit 2.0:sta. Puku siis tulee todellakin sisältämään entiset voimat vain huomattavasti vahvistettuina, sekä myös ison liudan muita uusia ominaisuuksia.

Crynet | Systems

nanosuit_and_nanosuit2_incrysis_dot_com_sm.jpg



Nanopuku-esittely

Nanopuvun tekniikka-esittely


Crysis 2:n tarinasta ei olla toistaiseksi kerrottu juuri mitään. Noin spekulaationa kuitenkin voisi olettaa, että väkivaltainen muukalaisinvaasio yhdistettynä räjähtämispisteessä oleviin valtiosuhteisiin laukaisisi kolmannen maailmansodan, jossa tällä kertaa sotatantereena olisikin Pohjois-Amerikka, ja taistelun sydämenä New York.

crysis2screen203042010.jpg



Preview: Crysis 2 Preview - ComputerAndVideoGames.com
Crysis is not about 'go anywhere'; it is about looking at a situation from a great vantage point and then formulating a plan that you proactively initiate to defeat your foes. You have a lot of freedom in what that plan entails, and what weapons and world interactions you use. This is what we're calling Veni Vidi Vici gameplay: I came, I saw, I conquered, and it should be quite fresh to the console market.


Crysis 2 preview for PC - Hooked Gamers
New York City. That type of location. In a choice predicted by few, the developers are bringing the alien-bashing to an entirely different stage, one sure to set the fan-base squealing with anticipation. With Crysis, Far Cry, and Far Cry 2, Crytek's games had been centered around the beaches, mud and leaves of harsh worlds of wilderness. The streets, alleyways and buildings of NYC are most surely a welcome change of pace. With Crysis being designed as the first in a trilogy of first-person shooters, it was only inevitable for the story and gameplay to outgrow their origins in terms of both scope and choices (though those choices will sadly be limited to the first three or four floors of any building in order to maintain storytelling and pacing, something Crytek is calling "constrained freedom").

A different style of running-and-gunning has been laid at the players' feet, a style with what has been dubbed "increased verticality", a realm where death is possible from all angles at all times. No longer will you fear a creature or soldier ambushing you from some nearby jungle fauna. Instead, you'll be craning your neck at the skyline, searching desperately for the image of an alien in body armor skittering towards you across windows. And the nimble aliens in the first game really knew how to traverse harsh surfaces so one has to wonder how much more lethal they'll become with the advantages of all those damn skyscrapers. The first Crysis, this is not.

Crysis 2 - EA Games
Crysis 2 – Wikipedia

Kuvagalleria

crysis2wipscreen01.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

No tuota jooh... Ensivaikutelma on hyvä ja näyttää pyörivän sulavasti yli 30fps konsoliversiokin. Toivottavasti vain ei ole pop-up tyyliä kovin paljon eri esineissä, syö immersiota kovasti. Myös koska peli sijoittuu kaupunkiin niin vähän häiritsee se, että tuskin rakennuksia pystyy pistää paskaksi ala Red Faction, vaan ne on tehty tuhoutumattomasta aineesta ja joku ikkuna vain voi särkyä ehkä singon panoksesta :/..

Tottunut kovin crysis ykkösessä pistämään kaikki hökkelit ja puut nurin taistelun tiimellyksessä :P. Saapi nähdä. PC:lle tämän kyllä hommaan, se on ihan ehdoton kun cooppiakaan pelissä ei ole joka yleensä vie xbox-version luokse :D...

Vieläkin on selvästi ja helposti kaunein ja uskomattomin peli grafiikan ja fysiikan puolesta tuo eka crysis... Metsän läpi kävellessä ja DX10:n luodessa upeita usva-efektejä tunnelma on kyllä jotain uskomatonta.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Kun tekijät ovat keitä ovat, sopii odottaa Crysis 2:n repivän nykykonsoleista kaikki tehot irti juurineen päivineen.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Upean näköistä, todellakin...

Ottaen huomioon miten hyvältä ensimmäinen Crysis näyttää vieläkin, ei kakkososalta voi odottaa muuta kuin mahdollisesti parasta peligrafiikkaa koskaan...?
(Vaikka eihän Crysiksen viehätys olekaan pelkästään grafiikassa.)
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

GAME:n listausten ja EA:n tiedotteen mukaan julkaisu voisi olla syyskuussa. Saattaa mennä ainakin allekirjoittaneella melko ahtaaksi, kun Reachiakin ollaan tuonne huhuiltu.

Lähde: VG24 ja VG247(2)

Samalla Crytek paukuttelee henkseleitään Crysis 2:n erinomaisuudella:
"We're aiming to set the graphical benchmark. Why would anyone not want to play a game with the best graphics they have ever seen, great gameplay, some engaging fiction, challenging AI, killer weaponry and a complete gaming experience like no other?"
Lähde: VG24 (3)
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Konsoleille? jos jostain haluaa eroon se tulee perässä:D itse siiryin xboxin omistajaksi kyseisen pelisarjan ensinmäisen osantakia. pelissä ei ole sinäänsä mitään vikaa,sehän on suorastaan loistava, mutta se raudan määrä mitä se tarvitsee on valtava. itselläni satui olemaan tuore reilut 1000€ hinta luokan kone pelin julkaisuin aikoihin. tottakai kaikien ylistämä crysis oli hommatava itselekin tuoreen raudan kesyttäjäksi:cool: loppu tuloksena ekan läpipeluu kerra aikana sain palamaan 3 näytönohjainta:mad: jonko saurauksena xbox360 siirtyi ostos listalle:p

En tiedä mitä ennakko mielipiteitä tästä pelistä ottaisi, mutta se että se julkaistaan konsoleille jakaa mieli piteeni? itse en joksenki usko menestystä tälle peli-sarjalle konsoli puolella? onko nykyisillä konsoleilla MUNAA tähän homaan.. ja crysicsen piti olla PC yksin oikeus?

odotan mielen kiinolla kyseistä julkaisua ja sen laatua PC puolella. koska toden näköisesti pc:le hankin. ja varaudun tällä kertaaa komponenti rullaan ajan kansssa ja heitän matin kukkarosta hyvissä ennen pelin julkaisua, että saa nauttia sulaavasta pelaamisesta?
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Ennakoita on nyt tupsahdellut nettiin jonkin verran, sanallista hekumaa tarjoilee ainakin
GameReactor sanoi:
Puiden lehdet pyörteilevät ilmassa rakennusten romuttuessa maan tasalle massiivisen ryminän saattelemana. Ulkoasu on todella upea, eikä jätä mitään toivomisen varaan. Peli pyörii moitteetta Xbox 360:lla, ja huolet koskien konsolitehojen riittävyyttä ovat tyystin kaikonneet. Kuva liukuu vaivatta näytöllä (puhutaan kuitenkin pelistä, joka valmistuu vasta jouluksi!), ja yksityiskohtien määrä on valtaisa. Jos Crysis 2 näyttää näin hyvältä konsoleilla, voin vain kuvitella PC-version räjäyttävän tajuntani.

Crysis 2 osaa ottaa yleisönsä. En muista milloin olisin viimeksi ollut näin innoissani. Juuri näkemämme pätkä sai ihoni kananlihalle, ja näkemämme pelikuvakohtaukset saavat muut räiskintäpelit näyttämään vanhoilta kalkkiksilta, kaavoihin kangistuneilta. Lisäksi Manhattan tuntuu olevan täydellinen pelialue. Tämä valtava metropoli edustaa ihmiskunnan kehityksen monumenttia. Pystytkö sinä pelastamaan kaupungin varmalta tuholta?

Tulin New Yorkin testitilaisuuteen yhtä suurin odotuksin kuin ennakkoluuloinkin, jotka aiheutuivat ykkösosan ongelmista. Mutta Crysis 2 on jo tässä vaiheessa vahva ehdokas vuoden 2010 parhaaksi peliksi. Kaikki osa-alueet niin tarinan kuin nanopuvun sekä grafiikan osalta näyttävät olevan iskussa. En uskalla edes kuvitella, miten hyvä peli on kahdeksan kuukauden kuluttua, mutta voin vakuuttaa, että sen lopputuloksen haluaa jokainen meistä kokea itse.

Tuskinpa kukaan voi väittää tämän kuulostavan huonolta, mutta ehkäpä varsinkin Reactorin tapauksessa sitä naurunappulaa painettiin vähän turhankin herkästi. Mutta ei se mitään, jos kerran presentaatio oli niin vaikuttavaa.

Pelistä on julkistettu myös uusi traileri, mikä ei tosin ainakaan omasta mielestäni allekirjoita edelläolevia grafiikkaylistyksiä:

[MEDIA]2204[/MEDIA]

Crysis 2 Video Game, The Wall Trailer HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli myös tarinan asetelma on paljastettu jonkin aikaa sitten. Virallinen pressitiedote kertoo:

In Crysis 2, the aliens have returned with a full invasion force bent on nothing less than the total annihilation of mankind. In New York, terrifying alien invaders stalk the streets and a nightmare plague strikes down the city’s myriad inhabitants with brutal epidemic speed. The city’s systems are in chaos, its streets and skyline are smashed and in flaming ruin. Neither paramilitary law enforcement nor the might of the US military machine can stand against the invaders, and all who choose not to flee are dead men walking. Just to survive in this maelstrom of death will require technology beyond anything any modern soldier has ever seen. One man will inherit that means to survive. You alone must wield the combat technology of Nanosuit 2, and make the last stand to save humanity from destruction in the urban jungle that is New York City.

Alienien hyökkäys tulee siis olemaan ilmeisesti suuremmassa osassa kuin viime pelissä, joskin ennakoiden mukaan myös muita vastustajia tulee pelissä vastaan.

Tarinan käsikirjoittaa Broken Angels- ja Altered Carbon -tieteiskirjoista tunnettu Richard Morgan, jonka palkkaaminen käsikirjoittajaksi on varmasti erinomainen veto Crysisin heikohkon juonen jälkeen. Tämä myös kertoo siitä, että Crytek haluaa tosissaan parantaa myös kerronnan puolta pelkän teknisen pröystäilyn lisäksi.

Richard Morganista sen verran, että miehellä ainakin riittää itseluottamista. Tämän mielestä näet Halon tarina on puhdasta paskaa, kuten myös Batman: Arkham Asylumin, Gears of Warin ja Modern Warfare 2:n.

Crysis 2: Richard Morgan Q&A | NowGamer
I don’t like the Halo series at all. Okay Halo is not actually bad, it’s just, you know, average. The reason that its fiction doesn’t work has nothing to do with the fact that you don’t get to see Master Chief’s face, it’s because of lines like ‘Okay … I’m gonna get up there and kill those guys’. Halo is full of these bullshit archetypal characters and there’s no real emotional effect.
--
You’re not going to have like in, say, Arkham Asylum, ‘The Joker’ and the stupid girl with the big tits. That’s ****ing bullshit, man ... that’s comic book. What we’ll do is that we’ll create characters where you generally feel that there’s a weight and a gravitas, a depth to them. You can identify, you can actually see where they’re coming from.
--
And I’ve put a couple of companion characters into the game where they’re not too dissimilar to archetypes in other games, but what I’ve done is try to give them all little signatures which just fit. I mean, play Gears Of War; those characters, you can’t imagine them doing anything besides running around shooting monsters.

Richard Morgan Writing Crysis 2's Story, Rags on Modern Warfare 2
"I thought Modern Warfare 2 was an immense disappointment," he said.

"It was a massive stepdown from CoD4. What I thought when I played it was, 'Jesus guys, what have you been doing? You've not ramped anything up. The story is worse and the game doesn't really hang together, it's just a bunch of mission levels.'"

Melko huvittavasti Uncharted 2:n tarina kuitenkin maittaa:
"Conversely, with Uncharted 2, those guys went back and look at the first game," he added. "Everything that didn't work very well, they fixed or ramped up or did something with.

"They really took it to a new place and you can honestly say to people if you played the first game, the second one is the same but better. Modern Warfare 2 is the same but... way worse. And it cost more money."
---

The Wall -trailerista sen verran, että näyttihän tuo loppujen lopuksi melko muikealta, kun kerkesin Full HD:na katsastamaan. PC-versioon toivon kuitenkin edelleen huomattavastikin parempaa ulosantia.

Ai niin, ja tulihan siitä uusi kuvakin.

crysis-2-20100409020800105_640w.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Melko huvittavasti Uncharted 2:n tarina kuitenkin maittaa:

Ymmärrän että tämä saattaa vaikuttaa PS3:sen mainostukselta, mutta Uncharted 2:sessa on OIKEASTI hyvä tarina. Tai no, ainakin tarina toimii erinomaisesti ja tarjoaa henkeäsalpaavan elokuvamaisen seikkailun. Ei siis mitään Heavy Rainia, mutta omassa kategoriassaan se on erittäin hyvä. Itseasiassa se toimii Heavy Rainia paremmin juurikin siksi, että toimintaseikkailu on paljon helpommin toteutettavissa. Kyllä Modern Warfare 2 jää kauas, kauas taakse. Enkä todellakaan nyt yritä väittää, että PS3:sella olisi parempia yksinoikeuksia kuin boxilla. Uncharted 2 ja Heavy Rain ovat olleet ainoat merkittävät. Joku inFamous taas on täyttä kuraa.

Mutta Uncharted 2 on oikeasti hyvä peli. Se on kuitenkin ehkä hieman yliarvostettu. Peli kyllä toimii moitteettomasti, mutta se ei ole kovinkaan omaperäinen tai mullistava. Heavy Rain sitten onkin juuri tätä. Uncharted 2 on kuitenkin paras lineaarinen toimintaseikkailu mitä olen ikinä pelannut.

Joo meni hieman offtopiciksi. Crysis 2:sen tekijätiimin syyllistäminen PS3:sen kehumisesta ei kuitenkaan ole ihan perusteetonta. Mainitsivat juuri, että peli tulee näyttämään paremmalta kyseisellä konsolilla. Kuitenkin, en itsekään pitänyt Arkhamista, vaikka Batman-fani olenkin. Taidan edustaa sitä vähemmistöä, jonka mielestä Mark Hamillin jokeri toi mieleen piirretyt ja sitä kautta laimensi synkkää tunnelmaa.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Noniin, joku muukin uskaltaa sanoa sen että Halo on "avarage". Siis tämä yksinpelinä ja tarinan puolesta. Pelkästään tuon takia taidan hankkia Crysis2:n...no ei vaan, mutta kyllähän tuo houkuttaa varmaan hankkia, jos ovat saaneet tehtyä konsolille hyvin.

Enkä todellakaan nyt yritä väittää, että PS3:sella olisi parempia yksinoikeuksia kuin boxilla. Uncharted 2 ja Heavy Rain ovat olleet ainoat merkittävät. Joku inFamous taas on täyttä kuraa. .

No ei tosiaan kannata väittääkkään, kun Boxilta löytyy ME&ME2... toki nuo myös PC:llä, mutta konsoleiden suhteen yksinoikeus.

Video on ihan muikea, mutta ei kyllä kerro mitään, koska videoitahan nyt aina riittää.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Kuvan perusteella on ihmis vihujakin, mutta kuka hemmetti hyökkää New yorkkii, varsinkin kun alienit hyökkäävät samalla maapallolle? No ehkä ne kinukit ovat vieläkin katkeria Nomadille ja Psycholle, mutta silti.

No ihan sama, itsehän pidin paljon ykkösestä ja lisäosasta joten tottakai tämä tulee hankittua. Luultavasti tulee hommattua PC:lle sekä boxille tai plegelle. Ihan uteliaisuudesta tekee mieli nähdä mihin konsolit pystyvät.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Heh, turhaan aletaan vertailla 360/PS3-yksinoikeuksia, se ei ole relevanttia. Uncharted 2:sta kuitenkin sen verran, että kyseessä on muutaman tunnin pelailulla sanottuna yksi parhaista toimintapeleistä tässä sukupolvessa, mutta kamoon - tarina? Niin geneeristä hollywood-meininkiä ettei mitään rajaa, vaikka pelillä on toki meriittinsä sen kuljetuksessa. Tämän takia pidin kommenttia huvittavana, varsinkin kun aikaisemmin oltiin lytätty Halokin.

Kyse ei ole siis pelien yleisestä paremmuudesta, vaan juurikin tarinasta ja käsikirjoituksesta.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Nopea offtopic vielä.

Siis eihän se tarina olekaan mikään mullistava, vaan se miten se oli saatu toimimaan. Juurikin tuo geneerinen hollywoodäksönseikkailu toimi niin hyvin. Sopivan humoristisella asenteella tehty perinteinen seikkailupeli.

Saa nähdä tuleeko Crysis 2 ottamaan itsensä liian vakavasti, se oli mielestäni Modern Warfare 2:senkin ongelma. Peli ylitti tasapainotella jossain yltiövakavan kolmatta maailmansotaa kuvaavan tarinan ja ylimahtipontisen Michael Bay-huuhuuäksön sillisalaatin välissä. Lopputulos on korni. Vaikka eihän se yksinpeli juttu ollutkaan.


Juu ja Mass Effect 2 on todella hyvä, oon pelannu pc:llä, hehee. Ja nyt tulee GTA 4:senkin lisäosat ps3:selle aijai. No joo, Fablea ei olekaan tulossa, yhyy. Eikä Alan Wakea.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

GameReactorin Cevat Yerli -haastattelu:

Cevat Yerli puhuu Crysis 2:sta - Gamereactor Suomi

Vaikuttiko konsolien graafisten tehojen rajat päätökseen vaihtaa rehevät Tyynen valtameren viidakot New Yorkin urbaaniin ja helpommin hallittavaan betoniviidakkoon?

Suoraan sanottuna päätös siirtää tapahtumien keskipiste New Yorkiin tuli pitkän pohdinnan tuloksena, eikä sillä ollut mitään tekemistä konsoligrafiikan kanssa. Meillä oli takanamme jo kolme viidakkoon sijoittuvaa peliä, emmekä halunneet enää tehdä neljättä. Halusimme luoda uuden kokemuksen, joka olisi silti huippuluokkaa.

Kun ryhdyimme suunnittelemaan Crysis 2:ta, mietimme aluksi miten voisimme pistää paremmaksi ja mihin suuntaan haluaisimme jatkaa, ja millaisen jättimäisen hiekkalaatikon haluaisimme seuraavaksi rakentaa. Halusimme kaikki nähdä Nomadin keskellä suurkaupunkia, ja New York valittiin melko varhaisessa vaiheessa suunnitteluprosessia.

Kaupunkiympäristö tarjoaa paljon enemmän mahdollisuuksia korkeuseroihin perustuvaan peliin kuin mitä viidakko voi tarjota. Pelaaja voi loikkia kerrosten ja rakennusten välillä, pudottautua bussien ja rekkojen päälle sekä kieriä kraaterin seinää alas. Pelaajalla on enemmän etenemistapoja kaupungissa kuin viidakossa. Crysisissä pelaajat tulevat saamaan entistä enemmän valinnan vapautta niin etenemisen kuin hyökkäystensä suunnittelemisen suhteen.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Melkoista nokkapokkaa heittävät Halon suuntaan. Nähtäväksi jää, toimiiko ratkaisu.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

..ottaa vaan päähän, että jää varmaan se eka Crysis kokonaan pelaamatta. En meinaan viitsi PC:tä sen takia ostaa..

( Vähän OT, mutta millaisen myllyn eka Crysis vaatii? Jos jotenkin puljaan PC:tä lainaan tms.. Pyöriikö läppärillä? Nimimerk. "PC-tuntemus surkea" )
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

( Vähän OT, mutta millaisen myllyn eka Crysis vaatii? Jos jotenkin puljaan PC:tä lainaan tms.. Pyöriikö läppärillä? Nimimerk. "PC-tuntemus surkea" )

Crysiksen julkaisun aikoihinhan planeetaltamme ei meinannut sellaista kuluttajaluokan konetta löytyäkään, joka olisi sitä kiitettävästi pyörittänyt. Nykyään asia on toki eri. Kyllähän Crysis edelleen useimmilla pakettikoneilla yskii tappiasetuksilla (lukuunottamatta jotain Jimm'sin customeita tai Alienwareja), mutta peruspeliä voi pyörittää matalemmilla asetuksilla nykyään mainiosti tehokkaalla kannettavallakin. Tässäkin tapauksessa tämän kuitenkin pitää olla melko lailla pelikäyttöön suunniteltu.

Maksimiasetusten hakijat kasailevat sitten kokoonpanonsa itse, tällä metodilla nykypäivänä jo hieman noin tuhannen euron investointi riittää. Mikä on tosin yhtä peliä varten aika kova summa.

Tää on tietysti kauhean epämääräistä, mutta toivottavasti antoi edes jotain osviittaa.
 
Ylös Bottom