Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]
Ensimmäiseksi ahdistuksen viiltävä tuska sai minut ähkäisemään nähdessäni liiaksi Call of Duty Modern Warfare 2:sta tuttuja elementtejä. Jo pre-game valikot sisälsivät pääasiassa uusimmista CoDeista tuttuja valikoita.
Kartta oli liian pieni, joka aiheutti tuttua spawnailua vihollisten keskelle. Kill streak palkinnot tuntuivat turhilta, päälleliimatuilta. Ääni joka kuuluu tappaessasi jonkun, ärsytti minua. En hirveästi myöskään pitänyt näistä: "You killed an enemy which was 4,56cm above the ground. +200xp". Haloistahan tuo on jo tuttu, mutta siinä se toimii jostain syystä paremmin. Ensimmäiseksi tuli fiilis, että pelaan Call of Duty: Nanoa enkä loistavaa Crysistä.
Noh. Järkytyksestä selvittyäni ja muutaman matsin pelattua homma alkoi maistumaan vähän paremmalta. Nano voimat tuovat varsin mielenkiintoisen lisän taistelutantereelle, aiheuttaen paikoin mitä eriskummallisempia tilanteita. Demon pelimuoto nyt oli perusmättöä, eikä moninpelistä pysty kokonaisuudessaan mitään vielä sanoa. Olisi ollut kiva kokeilla muitakin muotoja, jotka ainakin osa eroavat muusta massasta. Tai olisivat jättäneet tämän pelimuodon pois ja laittaneet betaan jonkun näistä erikoisemmista.
Grafiikka eli erinomaista, mutta ei mitään ilmiömäistä. Ainakaan moninpelissä.
Loppujen lopuksi demon perusteella Crysis ei näytä tuovan mitään originellia moninpelien kaupunkiin. Kaikki on lainattua muista peleistä, nanopukua lukuunottamatta tietysti, mutta tämä ei yksin riitä olemaan se juttu jolla luodaan uusi moninpeli klassikko. Perus TD ei ainakaan säväyttänyt niin, että moninpelin takia tämän täyteen hintaan ostaisin. Huomattavasti parempi tämä kuitenkin on kuin kaksi uusinta Call of Dutya. Yksinpeli tietysti kiinnostaa huomattavasti. Toivottavasti vain ovat panostaneet sitten enemmän siihen kuin moninpeliin. Plagiointi muista peleistä tietysti voisi viitata siihen, että Crysikseen on lisätty moninpeli 'nykyajan pakottamana' (Eihän kukaan osta enää FPS:a yksinpelin takia
) ja paino on yksinpelillä.