Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crysis 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joohanh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Pari matsia tuli demoa otettua. Ihan hyvää menoa, mutta ei toisaalta mitään supermahtavaa. Paljon oli Call of Dutysta lainattu elementtejä. CryEngine 3:n ylivoimaisuudesta en vielä ole demon perusteella vakuuttunut, mutta eipä sitä toisaalta moninpelissä varmaan parhaiten saada esille. Joitakin hauskoja yksityiskohtai pisti kuitenkin silmään, kun esimerkiksi puusäleikköseinän läpi tykitti konekiväärillä.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Betan perusteella on ainakin multiplayer suora kopio Call of Dutysta paremmalla grafiikalla. Itseä tosin pistin häiritsemään maailman täysi elottomuus, mitään dekaaleja ei ollut ja kaikki partikkelit loistivat poissaolollaan. Kivat valoefektit olivat komeita ja Bioshockista tutut vesi-näytöllä temput toimivat kyllä, mutta kokonaisuudessaan tässä ei ollut yhtään mitään mitä ei oltaisi nähty jo esim. Killzonessa.

Saa yksinpeli yllättää urakalla jos peli ikinä aikoo omaan hyllyyni päätyä.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Olenko ainoa jolla peli jämähtää matsin latausruutuun, olen vain kerran päässyt itse matsiin viidestä mahdollisesta kerrasta.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Noniin, nyt on pari rundia takana. Kaiken kaikkiaan ihan positiiviset fiilikset, elementtejä niin Halosta kuin Call of Dutystakin. Jotain ongelmia kuitenkin on:

mutta kokonaisuudessaan tässä ei ollut yhtään mitään mitä ei oltaisi nähty jo esim. Killzonessa.
Minusta tästä tulee Killzone 2 kovastikin mieleen. Fotorealismiin tähtäävä peli suttuisella kuvanlaadulla ja paskoilla kontrolleilla, tehden omituisen sekoituksen hauskaa pelitystä ja irrallista tuntumaa.

Hengettömyydestä puhumista en tosin ymmärrä, kyllä tämä nähdäkseni on aika lailla jokaisella tasolla Killzonea komeampi peli.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Hyhhyh.. Jaksoin pelata ehkä n. 4,5 minuuttia. Ei napannut ei sitten niin ollenkaan. En osaa edes pukea kirjaimiksi sitä pahaa oloa, joka tuli kun tätä pelasi. Kaksi kaveria tapoin ja kuolin myöskin kahdesti ja se riitti. Kentästä näin jonkun katon(?) ja yhden käytävän.

Voisin kuvitella, että tämä on CoD nanopuvulla? Ainakin ihan samalta se näytti. En ole CoDeja pelannut, mutta voisin kuvitella, että hyvin samoilla linjoilla mennään. Mikä se pyssykin sillä sankarilla oli? Nallipyssytkin vaikuttavat munakkaammilta. Hyi helevetti..

Pitää pohtia annanko huomenna toisen tilaisuuden. Epäilen suuresti.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Minä kyllä pelaisin mielelläni, mutta eihän tätä paskaa jaksa, kun joutuu ensin pyörimään viisi minuuttia menuissa saadakseen peliä, jonka jälkeen noin 50% todennäköisyydellä peli jäätyy latausruutuun.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Eilen illalla ehdin muutaman matsin ottaa ja meno olisi varmasti ihan ok, jos kaikki toimisi kunnolla. Ensin tökki matsiin pääsy ja sitten tökkiminen jatkui itse pelissä. Lisäksi osumakohdat olivat jotenkin pielessä.

Tilanteita kentältä:
Väijyin näkymättömissä kasvihuoneen lasikatolla, kun huomasin allani pahaa aavistamattoman soturin. Hyppään alas ja löin selkään. Ei mitään. Tulitin lippaallisen muutaman metrin päästä ja vasta viimeisillä luodeilla vihollinen kuolee onnekkaan pääosuman ansiosta. Lähden portaita pitkin alakertaan ja kuolen selkään uppoaviin luoteihin. Killcamia tarkastellessa vihollinen ampui vain muutaman kerran. Reilua.

Synnyn mukaan taistelukentällä ja huomaan omieni tulittavan matalan rakennuksen katolla olevaa vihollista. Tulitan itsekin. En osu. Juoksen kasvihuoneen päädyssä sijaitsevasta ovesta kohti alakertaan vieviä portaita. Kuolen. Killcam paljastaa, että näkymätön saalistaja tulitti minua pistoolilla rakennuksen nurkalta ja kuollessani olin jo sisällä puolivälissä portaita. Sain ihailla hidastettuna pääni lävistänyttä luotia sen matkatessa monta metriä tiiliseinän sisällä ennen kohtalokasta osumaa.

Lisäksi hahmojen animointi on pielessä, eikä hypyt tai muut nanopuvun tuomat hienoudet säväyttäneet. Kaikki tämä voi tietysti johtua huonosta yhteydestä, mutta vastaavia ongelmia ei Codin ja Halon kanssa ole koskaan ollut.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Joo. Muutama matsi takana eilen ehtoolla, kun lopulta peliin pääsi. Onhan se hienon näköinen. Itselläni oli koko ajan yhteystolpat tapissa ja silti sai lippaallisen kaverin rintaa/selkään ennen kuin tippu. Oma ukko ei tuntunut kestävän juurikaan osumaa.

Pelillä on varmasti mahdollisuuksi tulla hyväksi. Noista näkymättömistä ukoista en tykkää !Ei ainakaan demon perusteella lähde hyllystä mukaan täyteen hintaan.

Aika paljon näkyi suomipoikia linjoilla, mikä on vain hyvä juttu, no illalla lisää
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Ensimmäiseksi ahdistuksen viiltävä tuska sai minut ähkäisemään nähdessäni liiaksi Call of Duty Modern Warfare 2:sta tuttuja elementtejä. Jo pre-game valikot sisälsivät pääasiassa uusimmista CoDeista tuttuja valikoita.

Kartta oli liian pieni, joka aiheutti tuttua spawnailua vihollisten keskelle. Kill streak palkinnot tuntuivat turhilta, päälleliimatuilta. Ääni joka kuuluu tappaessasi jonkun, ärsytti minua. En hirveästi myöskään pitänyt näistä: "You killed an enemy which was 4,56cm above the ground. +200xp". Haloistahan tuo on jo tuttu, mutta siinä se toimii jostain syystä paremmin. Ensimmäiseksi tuli fiilis, että pelaan Call of Duty: Nanoa enkä loistavaa Crysistä.

Noh. Järkytyksestä selvittyäni ja muutaman matsin pelattua homma alkoi maistumaan vähän paremmalta. Nano voimat tuovat varsin mielenkiintoisen lisän taistelutantereelle, aiheuttaen paikoin mitä eriskummallisempia tilanteita. Demon pelimuoto nyt oli perusmättöä, eikä moninpelistä pysty kokonaisuudessaan mitään vielä sanoa. Olisi ollut kiva kokeilla muitakin muotoja, jotka ainakin osa eroavat muusta massasta. Tai olisivat jättäneet tämän pelimuodon pois ja laittaneet betaan jonkun näistä erikoisemmista.

Grafiikka eli erinomaista, mutta ei mitään ilmiömäistä. Ainakaan moninpelissä.

Loppujen lopuksi demon perusteella Crysis ei näytä tuovan mitään originellia moninpelien kaupunkiin. Kaikki on lainattua muista peleistä, nanopukua lukuunottamatta tietysti, mutta tämä ei yksin riitä olemaan se juttu jolla luodaan uusi moninpeli klassikko. Perus TD ei ainakaan säväyttänyt niin, että moninpelin takia tämän täyteen hintaan ostaisin. Huomattavasti parempi tämä kuitenkin on kuin kaksi uusinta Call of Dutya. Yksinpeli tietysti kiinnostaa huomattavasti. Toivottavasti vain ovat panostaneet sitten enemmän siihen kuin moninpeliin. Plagiointi muista peleistä tietysti voisi viitata siihen, että Crysikseen on lisätty moninpeli 'nykyajan pakottamana' (Eihän kukaan osta enää FPS:a yksinpelin takia :rolleyes:) ja paino on yksinpelillä.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

:D
Voisin kuvitella, että tämä on CoD nanopuvulla? En ole CoDeja pelannut, mutta voisin kuvitella, että hyvin samoilla linjoilla mennään.

Kuvittele mitä tykkäät, mut jotenkin itteä alkoi hymyilyttämään... :D

Kartta oli liian pieni

Tässä oli yksi isoimmista ongelmista. Tosin pelaajiakin oli tiimeissä enää neljä vs neljä, joten paskaakos tollakaan väliä sitten siinä vaiheessa... Viive oli melkoista alussa, mut siitä se sitten lähti onneksi. Alku oli täyttä kaaosta ja turpaan tuli kyllä 0-6 statseilla vähintään. Seuraavassa 6-10 ja loppupäähän pitkälti puhtaasti tappoja pelkästään naabien avustuksella...

Haulikko oli melko jyty vehje. Late-Assaultti räiski vihuja päähän minkä ehti kuin Bioshock kakkosessa konsanaan ja jätkä korjaa viiden sekan hetyiskujen jälkeen yhdellä hedelmät. Aivan kuin Bioshockissa siis.

Hyppiminen, kiipeily ei luonnannut itelle hirveästi. Tuntui, että aina jäi jälkeen sen hitauden vuoksi ja antoi jopa tasoitusta. Nanojutut jäi vähän vielä pimentoon, eipä tuo näkymättömyys auttanut mut mitä todnäk. käytin sitäkin päin persettä.

Näitä pelejä tuppaa syksyn vastakohtana ihan pirusti ulos piakkoin, ja sääli onkin et hyvätkin pelit lytätään armotta viiden minsan sessioiden jälkeen. Eiköhän tästäkin homma lähde kun classeja auki ja sitä rataa. Ei tarvi sitä bäfää heti lyödä koneeseen tai blopsia vaan nautiskelee rauhassa hyvistä peleistä. Ja nyt meenkin puolustamaan yllättäen bullestormia... :D
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Kokeiltuani demoa kolme peliä minusta tuntui, että pelissä piti ampua haulikolla väh. 3 panosta, että vastustaja kuolisi, mutta silti itse kuoli pariin assaultin panokseen, meno ei ollut läheskään niin "coolia" kuin trailerien perusteelta olin odottanut. Kun kyseessä on Crysis, oletin grafiikkojen olevan super hienot, mutta ei ne nyt niin hienot omasta mielestäni olleet kuin on kerrottu. Saavat kyllä paljon tuosta vielä muokkailla.

Onko muilla tälläistä ongelmaa, että kun hakee peliin, niin peli ei löydä peliä tai koko boxi disconnectaa netistä? Itselleni näin on käynyt ja sen vuoksi olen kymmenien hakukertojen takia päässyt pelaamaan kolmea eri peliä. Onko muilla tämmöistä?
Lievä pettymys demon perusteella..
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

että pelissä piti ampua haulikolla väh. 3 panosta, että vastustaja kuolisi, mutta silti itse kuoli pariin assaultin panokseen, meno ei ollut läheskään niin "coolia" kuin trailerien perusteelta olin odottanut. Kun kyseessä on Crysis, oletin grafiikkojen olevan super hienot, mutta ei ne nyt niin hienot omasta mielestäni olleet kuin on kerrottu.

Viiveen piikkiin, kun juurikin haulikko teki kovaa jälkeä omissa peleissä (itseäni vastaan ;)).

Graffat nyt ei kyllä ihan niin hienot olleet mitä odotin, eikä taistelupaikkakaan ole mikään uusin mahdollinen. Mut ans kattoo ny.

Onko muilla tälläistä ongelmaa, että kun hakee peliin, niin peli ei löydä peliä tai koko boxi disconnectaa netistä? Itselleni näin on käynyt ja sen vuoksi olen kymmenien hakukertojen takia päässyt pelaamaan kolmea eri peliä. Onko muilla tämmöistä?

Monet valittaneet näköjään samaa, mutta itellä kyllä pelitti tuon suhteen ihan moitteetta. Haki pelin nopeasti ja kun olis pelaamista jatkanut niin olis koko yökin mennyt halutessa.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Liekittäkää vain minkä kerkeätte, mutta minusta peli on oikeastaan varsin erinomainen. Kuvanlaatu on heikkoa ja kontrollit hakusessa, mutta varsinainen ydin on enemmän kuin kunnossa. Grafiikka on teknisesti fotorealistisinta, mitä ensimmäisen persoonan konsoliräiskinnöissä on nähty, ja gameplay on erittäin toimiva mikstuura Call of Dutya ja Haloa, itse pelin tietysti ollessa sortumatta CoD:in kaltaisiin sontaratkaisuihin.

Kunhan tekniset ongelmat saadaan kuntoon, on pelissä ainesta vaikka mihin.

Onko muilla tämmöistä?
Ei ole, mulla vain kaatuu tai heittää takaisin lobbyyn.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Trailerissahan oli vaikka mitä erikoiskykyjä, mitä pystyi käyttämään: esim. pystyi potkaisemaan autoja vihollisten päälle, hypätä vihollisten keskelle kaaten nämä, jne. Miten nämä luonnistuu sitten itse pelissä? Eikö kukaan ole kokeillut?
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Trailerissahan oli vaikka mitä erikoiskykyjä, mitä pystyi käyttämään: esim. pystyi potkaisemaan autoja vihollisten päälle, hypätä vihollisten keskelle kaaten nämä, jne. Miten nämä luonnistuu sitten itse pelissä? Eikö kukaan ole kokeillut?

Onhan näitä, autoja ei ole näkynyt, mutta erikoiskykyjä on riittämiin. Muun muassa juuri tuo maaisku, sekä Crysikselle ominaiset muut voimat. Kaikkia en ole vielä läheskään aukaissut, joten hankala toistaiseksi kokonaisvaltaisesti sanoa.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Tänään vihdoinkin xbox auki - market place auki - ja demoa latamaan. Pari kertaa anto kokeilla pelin sivun kautta ja sen jälkeen demo hävisikin ladattavien listoilta <3 :mad:
 
Ylös Bottom