Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Swedish retailer Webhallen has apparently leaked details on the package, which includes a nano-suit backpack measuring 46cm x 34cm, a 7.9 inch-long Prophet statue, a 176-page art book, a SCAR hologram, a “Waffenskin SCAR – Camouflage,” in-game access to higher ranks and unlockables and a steelbook case in what looks like a rubber coating.
Aika perhanan komia, tosin täytyy miettiä kahteen kertaan, kehtaako nanopukureppua kanniskella yleisesti. Todennäköisesti jää kuitenkin tuolla hintalapulla väliin, kun olen muutenkin pelin kahteen kertaan ostamassa - PC:lle sekä 360:lle.
...mutta itse en kotonankaa kehtaa pitää mitään peliropetta esillä, jonka vuoksi tämän kaltaiset erikoispakkaukset jäävät ostamatta.
Mitäs sille moninpelibetalle sitten kävikään?
Oliko jo mainuttu että konsoliversiot kummatkin pyörivät vain 720p resolla, ilman minkäänlaista AA:ta ja 30fps? Lähteenä taisi olla joku saksalainen sivusto, pcgameshardware.de tai jotain sinne päin.
PC-versio käyttää jopa 8 ydintä hyväkseen, DX11 tuki myös paremmille shadereille jos oikein muistan muttei tesselaatiota toistaiseksi, mut toi on pari kuukautta vanhaa infoa niin voi olla että on muuttunut
Lienee siis epätodennäköistä, että julkista betaa saadaan, elleivät sitä sitten noihin ensi vuoden pariin kuukauteen mahduta.Beta (tai jonkinlaista testiä) on ollut päällä, mutta sinne otettiinkin vähän rajatummin fäkiä.
Hyvä kun sanoit tosiaan, itse unohdin. 720p oli kyllä odotettavissa, mutta kyllä jonkinnäköistä AA-implementaatiota itse peliin toivoin. 1920x1080-framebufferissa reunanpehmennystä ei välttämättä tarvita niin kovasti, mutta kyllähän ne laidat repsottaa näillä konsoliresoilla. Tosin eipä se Mass Effectin pelaamistakaan haittaa pätkän vertaa.
Mass Effect tosin tarjoaa "vähän" muutakin.
In the latest episode of EA's tepidly named, EA PWNED, EA announced that a Crysis 2 multiplayer demo would be heading to Xbox Live on January 25th - the same day as the Bulletstorm demo.
Details were scant on the multiplayer demo aside from the date, with presenter, Matt Cuttle, only revealing it would be including some 6 player team action.
That my friends is it... if you fancy busting out Crysis 2's 6 on 6 multiplayer action from the comfort of your own home, next Tuesday's the date. Put it in the diary folks.
Crysis 2, which ships with 12 maps according to the ticker in the latest episode of EA PWNED, is currently scheduled for March 22nd and March 25th in North America and Europe respectively.