Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crysis 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joohanh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Komiahan on kuin hasselhoffi. Ilmeisesti tässä nähtiin ensimmäiset viralliset varsinaiset gameplay-screenit.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Ettei vaan olisi tuo 3D liian iso pala, eikös grafiikat kärsi, kun peli tehdään 3D:eenä? Tuskin 3D:ee efektin tekeminenkään oli järin helppoa.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Kyllähän tuo 3D syö oman osansa framebufferista, mutta onhan myös optio pelata ilman sitä. Ihan jees lisä niille, ketkä tohtivat tuota käyttää, meikku pelaa kyllä ihan normaalisti niin PC:llä kuin 360:lläkin.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Pelille pukataan näemmä varsin muhkeaa keräilyversiota:

Swedish retailer Webhallen has apparently leaked details on the package, which includes a nano-suit backpack measuring 46cm x 34cm, a 7.9 inch-long Prophet statue, a 176-page art book, a SCAR hologram, a “Waffenskin SCAR – Camouflage,” in-game access to higher ranks and unlockables and a steelbook case in what looks like a rubber coating.

crysis2ce.jpg


VG247 Blog Archive $200 Crysis 2 CE snapped at Swedish retailer
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Aika perhanan komia, tosin täytyy miettiä kahteen kertaan, kehtaako nanopukureppua kanniskella yleisesti. Todennäköisesti jää kuitenkin tuolla hintalapulla väliin, kun olen muutenkin pelin kahteen kertaan ostamassa - PC:lle sekä 360:lle.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Aika perhanan komia, tosin täytyy miettiä kahteen kertaan, kehtaako nanopukureppua kanniskella yleisesti. Todennäköisesti jää kuitenkin tuolla hintalapulla väliin, kun olen muutenkin pelin kahteen kertaan ostamassa - PC:lle sekä 360:lle.

Onhan tuo nanoreppu aika seksikäs, mutta itse en kotonankaa kehtaa pitää mitään peliropetta esillä, jonka vuoksi tämän kaltaiset erikoispakkaukset jäävät ostamatta. Myös ihan hinnankin puolesta.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

...mutta itse en kotonankaa kehtaa pitää mitään peliropetta esillä, jonka vuoksi tämän kaltaiset erikoispakkaukset jäävät ostamatta.

Mulla on tuota "rompretta" DVD/Blu-ray/peli-hyllyjen päällä, mihin ne sopii kuin nenä nassuun. Mutta tuo taitaa olla liian iso.. ja kallis.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

[video=youtube;FdYhy8T2TVo]http://www.youtube.com/watch?v=FdYhy8T2TVo&fmt=22[/video]

Eipä näytä yhtään hullummalta, mutta eihän tuo mikään uusi Halokaan ole. Toivottavasti moninpeliä pelataan myös suuremmilla kartoilla ja ajoneuvoilla.

EDIT: Tässäpä vielä itse tilaisuudessa pelattu matsi, lavastettua ja muutenkin aika perhanan kökköä tosin:

[video=youtube;1rND658RPUw]http://www.youtube.com/watch?v=1rND658RPUw&fmt=22[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Julkaispäivä varmistettu.

Yhdysvallat: 22 Maaliskuu
Eurooppa: 25 Maaliskuu

Lähde: CVG
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Xbox 360 -version moninpelibeta alkaa "hyvin pian". MyCrysis.com lähetteleekin käyttäjille jo kutsuja mokomaan.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Mitäs sille moninpelibetalle sitten kävikään? :rolleyes:

Uusia screenejä, tosin tämän voi konsoleilla unohtaa sen siliän tien:









Klikkaamalla suurempi.
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Oliko jo mainuttu että konsoliversiot kummatkin pyörivät vain 720p resolla, ilman minkäänlaista AA:ta ja 30fps? Lähteenä taisi olla joku saksalainen sivusto, pcgameshardware.de tai jotain sinne päin.

PC-versio käyttää jopa 8 ydintä hyväkseen, DX11 tuki myös paremmille shadereille jos oikein muistan muttei tesselaatiota toistaiseksi, mut toi on pari kuukautta vanhaa infoa niin voi olla että on muuttunut
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Oliko jo mainuttu että konsoliversiot kummatkin pyörivät vain 720p resolla, ilman minkäänlaista AA:ta ja 30fps? Lähteenä taisi olla joku saksalainen sivusto, pcgameshardware.de tai jotain sinne päin.

PC-versio käyttää jopa 8 ydintä hyväkseen, DX11 tuki myös paremmille shadereille jos oikein muistan muttei tesselaatiota toistaiseksi, mut toi on pari kuukautta vanhaa infoa niin voi olla että on muuttunut

Hyvä kun sanoit tosiaan, itse unohdin. 720p oli kyllä odotettavissa, mutta kyllä jonkinnäköistä AA-implementaatiota itse peliin toivoin. 1920x1080-framebufferissa reunanpehmennystä ei välttämättä tarvita niin kovasti, mutta kyllähän ne laidat repsottaa näillä konsoliresoilla. Tosin eipä se Mass Effectin pelaamistakaan haittaa pätkän vertaa.

PC-speksit kuulostavat perhanan hyviltä, ehkäpä omasta heksasta saisi nyt kunnon ydintuen myötä vihdoin ja viimein jotain irtikin. Toinen näytönohjain olis kyllä jees hankkia Crossfireen, mutta samalla rahalla saa jo konsoleita.

Beta (tai jonkinlaista testiä) on ollut päällä, mutta sinne otettiinkin vähän rajatummin fäkiä.
Lienee siis epätodennäköistä, että julkista betaa saadaan, elleivät sitä sitten noihin ensi vuoden pariin kuukauteen mahduta.

EDIT: Olihan tästä vielä uutta previkkaakin:

Crysis 2 Updated Hands-On - PC Previews at GameSpot
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Hyvä kun sanoit tosiaan, itse unohdin. 720p oli kyllä odotettavissa, mutta kyllä jonkinnäköistä AA-implementaatiota itse peliin toivoin. 1920x1080-framebufferissa reunanpehmennystä ei välttämättä tarvita niin kovasti, mutta kyllähän ne laidat repsottaa näillä konsoliresoilla. Tosin eipä se Mass Effectin pelaamistakaan haittaa pätkän vertaa.

Mass Effect tosin tarjoaa "vähän" muutakin. Jos Crysis(tai tässä tapauksessa II versio) ei ole näyttävä, niin aika vähän siihen jää millä se sitten voisi myydä. Varsinkin kun putkimaista meininkiä... itse vielä kyllästynyt tuohon "urban chaos" meininkiin. Niin nähty jo nämä pelit missä kaikki on jo paskana, jne. Mukavaa vaihtelua olisi nähdä kaupunkeja vielä pystyssä ja hyvässä kunnossakin...
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Mass Effect tosin tarjoaa "vähän" muutakin.

Nojoo, mutta tuleehan sitä Massan graafistakin antia ihasteltua useaan otteeseen, kun niin on komiaa Kinnusen kädenjälki.

Ei Crysiksen kaikki tarjonta ole suinkaan grafiikassa, vaan itse gameplay on vapaan lähestymistavan ja yksityiskohtaisen sandboxin myötä varsin mainio. Sitä paitsi kyllähän kaikki previkat ovat tähän asti luvanneet varsin messevää jälkeä myös konsoleilla.

Ja katsos, uusi traileri:

[video=youtube;sR_NHUxn1lg]http://www.youtube.com/watch?v=sR_NHUxn1lg&hd=1[/video]

Ja lisää previkkaakin!

Crysis 2: Thinking Vertically - PC Preview at IGN
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Multiplayer demo tulossa 25. päivä

In the latest episode of EA's tepidly named, EA PWNED, EA announced that a Crysis 2 multiplayer demo would be heading to Xbox Live on January 25th - the same day as the Bulletstorm demo.

Details were scant on the multiplayer demo aside from the date, with presenter, Matt Cuttle, only revealing it would be including some 6 player team action.

That my friends is it... if you fancy busting out Crysis 2's 6 on 6 multiplayer action from the comfort of your own home, next Tuesday's the date. Put it in the diary folks.

Crysis 2, which ships with 12 maps according to the ticker in the latest episode of EA PWNED, is currently scheduled for March 22nd and March 25th in North America and Europe respectively.

Xbox360Achievements.org - Crysis 2 Multiplayer Demo Coming to Xbox Live Next Week
 
Vastaus: Crysis 2 [X360 Hype]

Pistetään moninpelitraikkuakin päälle:

[video=youtube;M1YDkLIGtqU]http://www.youtube.com/watch?v=M1YDkLIGtqU[/video]

Mehukasta ja komeaahan tuo on, vaikka tilanteet toki järjestettyä. Mikäs tässä ensi viikon demotarjontaa odotellessa.
 
Ylös Bottom