Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crysis 3

Vastaus: Crysis 3 [PS3/X360 Hype]

Eilen tuli kampanjaa aloiteltua, ekat 20 minuuttia aika putkijuoksua ns. teollisuus ympäristössä. Mutta sitten kun päästiin "domen" sisään niin johan kelpasi. Joutskari on kyllä veikeä vekotin, saas nähdä kuinka vähän muita pyssyjä käyttää kun tuolla on hauska vihuja hoidella.

Viikonlopun aikana tämä olisi tarkoitus nautiskella läpi. Pitää tulla laittamaan kommenttia kun on vähän enemmän kampanjaa takana.
 
Vastaus: Crysis 3 [PS3/X360 Hype]

Eilen tuli kampanjaa aloiteltua, ekat 20 minuuttia aika putkijuoksua ns. teollisuus ympäristössä. Mutta sitten kun päästiin "domen" sisään niin johan kelpasi. Joutskari on kyllä veikeä vekotin, saas nähdä kuinka vähän muita pyssyjä käyttää kun tuolla on hauska vihuja hoidella.

Viikonlopun aikana tämä olisi tarkoitus nautiskella läpi. Pitää tulla laittamaan kommenttia kun on vähän enemmän kampanjaa takana.

Kerrotko sit kauan meni kampanjassa? Toi arvosteluiden 5 tuntia tuntuu kyl tosi vähältä mutta oon kyllä tosin huomannut sen että noi arvosteluiden arviot noiden kampanjoiden pituudesta on yleensä aika alakanttiin. Ainakin oma pelityyli on aika verkkainen ja useimmiten esim. toi 5 tuntia tarkoittaa mulla vähintään 8 tuntia...
 
Vastaus: Crysis 3 [PS3/X360 Hype]

Totalbiscuit taisi sanoa videossaan että arviolta 5-8 tuntia vaikeustasosta ja pelityylistä riippuen.

Itelle tulee tämä ensi viikolla uuden näyttiksen mukana. Betan moninpeli vaikutti ainakin mielenkiintoiselle ja sitäkin tulee tällä kertaa pelattua. Pitäs vaan jaksaa vetää nyt Crysis 2 nopeesti läpi että pääsee tän aloittamaan hetimiten.
 
Vastaus: Crysis 3 [PS3/X360 Hype]

Onko muilla tätä ääni ongelmaa esiintynyt?
[video=youtube;LNJ7H2RGTnw]http://www.youtube.com/watch?v=LNJ7H2RGTnw&feature=youtu.be[/video]

Minulla rätisee ja pätkii äänet tuolla tavalla jo heti ekasta kentästä lähtien. Boxilla siis pelaan ja huomasin, että tuo tapahtuu vain silloin kun on 5.1 äänet käytössä ja kun äänet laittoi boxin asetuksista stereoksi niin toimi kuten kuuluu.
Tuntuu olevan todella yleinen ongelma, mutta onneksi vika on sentään pelissä. Minä kun aloin jo luulemaan, että vahvari tai boxi on hajoamassa.
 
Vastaus: Crysis 3

Miulla teki tuota ihan samaa Crysis 2, joten vika taitaa olla jossain todella syvällä CryEnginen kätköissä. Pitäiskin kokeilla tapahtuuko samaa pleikkarilla, kun kakkosryysistä plus-jäsenille tarjoillaan.
 
Vastaus: Crysis 3

Tänään pelasin läpi ilman kovolle asentamista ja nyt äänet pätki lähinnä välivideoissa. Muutenkin tuntuu, että tuosta pelistä puuttuisi puolet äänistä. Loppupuolella on useamman kerran olevinaan isompikin taistelu menossa ja jotain pikkasen kauempana räjähteleekin, ruutu tärisee jne, mutta mitään ei oikein kuulu. Välillä kun ottaa esim reaper cannonin käteen ja sen pää pyörähtää kun ase aktivoituu niin välillä sekään ei pidä mitään ääntä. Miten hemmetissä noita vikoja ei olla huomattu.
En ole varmaan missään tämän sukupolven pelissä tömännyt noin bugiseen ja muutenkin umpipaskaan äänimaailmaan.
 
Vastaus: Crysis 3

Eilen tuli päästyä viimeiseen kampanja chapteriin ja varsin viihdyttävähän tämä on ollut. Tästä tykännyt paljon enemmän kuin sarjan edellisestä osasta.

Nyt peli kello taisi jo näyttää yli 5 tuntia, itse pelailen fiilisten mukaan välillä tutkin joka nurkat ja välillä sitten suoraa tietä pisteestä A pisteelle B.
 
Vastaus: Crysis 3

vähän yli 7h meni ja koitin nuohota aika lailla kaikkia nurkkia. collectibleja jäi löytymättä muutama, mutta ehkä etsin ne rauhassa tai sitten en. MP:ssä ottaa päähän jos lentää kesken pelin pois tai peli heittää tilet ni pojot ei jää vaan palaa takasin tilaan jossa oli ennen matsin alkua. pari kertaa käyny sillee et saanu rankin ja sitten hetki sen jälkeen tulee lost session tai jotain vastaavaa, sitten menussa ihmetelly että missäs se rank levu on. ja miksi tuosta typhoonista on tehty noin tehokas, kaikki jantterin juoksee se kädessä ja kaiken lisäks sen saa auki muistaakseni jossain 15 levelissä. no näitä pikku seikkoja joka pelissä ja silti tämä jaksaa viihdyttää ja kiinnostaa.
 
Vastaus: Crysis 3

Crysis 2 oli itselle hirveä pettymys ja nyt täällä lukemani +5h yksinpelikampanjan kanssa en kyllä jaksa innostua tästä. Moninpeli oli hirveää kuraa ainakin kakkosessa, joten en usko sen olevan pelastus tässäkään tapauksessa. Tuntuu oudolta, että pelaajat on hyväksymässä 5h yksinpeliä normaali pituudeksi. Itselleni se 8-10h on ehdoton minimi, jos puhutaan laadukkaasta yksinpelistä. Noh, pitää katsella tätä sitten, kun löytyy alelaarista. Nyt ei vakuuta.
 
Vastaus: Crysis 3

Pitkästä aikaa konsolilla pelaileen, wowin maailma vieny melki viimeset 6 vuotta :D Aattelin et tämä vois olla SE peli mitä taas jaksais konsolilla vääntää. Alku fiilikset on melko katossa, eli siis loisto mättöö ainakin moninpelin osalta, singlemoodin nyt oo niin väliä ku ei ne näissä fps peleissä oo koskaa oikein iskeny. Meikän PC ei kyl tätä peliä pyöritä sillain kun pitäs, niin plösön versio tuli si hommattua ja suht hyvin tuntuu pyörivän. Suosittelen peliä niille jotka vie empii tämän tekeleen suhteen.
 
Vastaus: Crysis 3

Hiukan jänskätti, mutta oma kone jaksaa vääntää High-asetuksilla. Ja voi pojat kuinka kaunista katsottavaa. Psycho:n naamavärkistä näkyy pieninkin yksityiskohta.
No joo. Se siitä, mennään omiin fiiliksiin.

Tuon Predator Bowin lisäksi ei kakkosesta ole kauheasti ole peli muuttunut. Sprinttaamaan pystyy nyt loputtomasti, mikä on mielestäni hyvä muutos. Pystyy pakenemaan, jos tulee paha paikka. Visor on hiukan ''OP''. Vaikka yksinpelistä onkin kyse niin nyt sillä voi merkata ruudulle nuolella joka vihun, vaikka seinän läpi ja näitä uusia turrenteja voi hakkeroida omalle puolelle. Tätä nyt on kuitenkin hiukan rajoitettu ja pitää olla näköyhteys. Visor tuo kuitenkin mukaan enemmän sitä saalistus-fiilistä. Merkkaa, mene näkymättömäksi ja poimi jousella yks kerrallaan. Tietysti oman tahdon mukaan voi valita vaikka K-Voltin ja rynniä Armor-moodi päällä.

Eli aikaslailla taattua perus Crysis-laatua näin pikaisella testaamisella, pienin uusin maustein.
 
Vastaus: Crysis 3

Eilen tuli pelailtua läpi ja olipahan varsin viihdyttävä alusta lopppuun. Peli kello oli 7 tunnin paremmalla puolella kun lopputekstit hyrräili ruudulla.

Stoori nyt ei kummonen ollut mutta tässä oli taas mukavasti luotu sitä valinnan vapautta, vaikka putkessa mentiin kohti tiettyä määränpäätä, niin ne putket haarautui aika kivasti :)
 
Vastaus: Crysis 3

Mikä helvetti siinä on että moninpeliä ei saada kuntoon julkasussa, äänet pätkii ja lagittaa ihan huolella välillä, vaikka oliskin täydet 4 palkkia. On se mukava saada leveli justiinsa ja sitten servu heittää pihalle ja leveliä ei tullutkaan..päivityksiä odotellessa...
 
Vastaus: Crysis 3

onko toi yleistäkin? oon lukenut tosta nimittäin muualtakin

Noin 30 tuntii moninpelii alla. Kyllähän väliin lentää servulta, äänet pätkii parissa mapissa. TMD ei tota ääni ongelmaa oo niin pahasti kuin esim. spear & crash sites pelimoodissa. Mut silti peli toimii ihan pelattavasti ja se tärkein et hauskaa on ollut. Tosiasia vaan on ettei nyky konsolien tehot oikein riitä tähän pelimoottoriin, eli siihen nähden Crytek on onnistunut aikas hyvin.
 
Vastaus: Crysis 3

Millos tuon bowin saa käyttöön? Ite ostin pelin eilen ja se on ihan normaali versio eli ei tullut lisähärpäkkeitä pelin mukana.

EDIT: Katsoin "Progression and unlocks" kohdasta niin level-11 pitäisi vissiin saada ja juuri sain levutettua lvl 11, mutta en löydä secodary aseista tuota predator bowia?
 
Vastaus: Crysis 3

Millos tuon bowin saa käyttöön? Ite ostin pelin eilen ja se on ihan normaali versio eli ei tullut lisähärpäkkeitä pelin mukana.

EDIT: Katsoin "Progression and unlocks" kohdasta niin level-11 pitäisi vissiin saada ja juuri sain levutettua lvl 11, mutta en löydä secodary aseista tuota predator bowia?


Predator bow on primary ase, mut lv 28 saat perkin millä voi käyttää 2 primary asetta samaan aikaan.
 
Vastaus: Crysis 3

Patch 1.1 tuli eilen jakoon (ainakin boksille)



Fix for users getting stuck in the Pinger
Fix for Flashbang/Smoke grenade reactions not displaying in Kill Cam
Fix for crosshair becoming invisible after certain actions
Fixes for squads joining and disconnecting from servers
Fix for players being unable to fire or reload occasionally
Fix for users occasionally being able to hear VTOL damage siren constantly
Weapons retrieved from the ground now have the correct attachments
Fix for players getting stuck if ripping HMG off VTOL during destruction
Fix for being unable to detonate C4 after host migration on consoles
Fix for game not ending correctly if last opponent triggers a host migration
Fix for issue where sometimes rip and throw weapons would not deal damage in smoke grenades
Fix for relay in CTR becoming stuck if picking up relay during shotgun reload
Fix for icons disappearing occasionally in CTR
Fix for players occasionally spawning with wrong loadout in Assault (PC Only)
Last Man Standing no longer displayed in Hunter for players that have just died
Fixed issue with teams during host migration in Hunter/Assault
Significant optimisation to Medium detail settings (PC Only)
Particle optimisation (PC Only)


Single Player also receives the following fixes:

Fix for crash when loading a checkpoint under certain circumstances during <final sequences of the game>
Fix for the player not being able to pass the first hacking challenge in Jailbreak if the "melee" action is assigned on the "F" key
Fix for the Hammer pistol laser pointer attachment not being unlocked after completing Jailbreak which prevented players from reaching 100% completion
Fix for rare bug at the end of the River mission which resulted in the player losing most of their inventory, the possibility to pick-up items and the bow
Fix for lack of feedback sounds when the player pickups ammo from weapons on the floor

Data Patch B is a behind the scenes update and is automatically downloaded when entering Multiplayer. Patch B contains the following tweaks:

Melee whilst sliding damage reduced to match patch A's melee damage
Typhoon mid range damage reduction
Bow sensitivity reduced to match Assault Scope values on PS3/X360 as they have similar zoom values. PC remains as before
SCAR+Laser long distance effectiveness reduced.
Threat Awareness module levelling targets reduced to 3/10 enemy C4's destroyed
Potential fix for "Incoming!" Skill Assessment not levelling up correctly
Fix for Social Challenge skill assessments not being tracked correctly
 
Vastaus: Crysis 3

Muuten maistuu peli itselle mutta ampumisessa olen aivan surkea :D en meinaa millään osua liikkuvaan viholliseen ja tulitaistelut häviän lähes aina. Onko tässä nyt sitten tullut niin riippuvaiseksi aim assistista ettei ilman enää osu (pelaan ilman auto-aimia)? Tosin on tullut semmosiakin tilanteita että peli ei humioi mun ampumia osumia, muutamaan kertaan oon paukuttanut vihua selkään lippaallisen kun oon takaa päässyt yllättämään, vihu kääntyy ja painaa n5 kutia ja kuolo korjaa. Onko muiden mielestä tähtäys ja osuminen outoa tässä vai oonko vaan huono :D BF3, KZ3, MAG ym. FPS osaan kyllä ampua mutta tämä peli tuottaa ongelmia. Ja mulla on käytössä Scarabissa äänen vaimennin, reflex sight ja etukahva, mutta silti osuminen tolkuttoman hankalaa :D
 
Vastaus: Crysis 3

Muuten maistuu peli itselle mutta ampumisessa olen aivan surkea :D en meinaa millään osua liikkuvaan viholliseen ja tulitaistelut häviän lähes aina. Onko tässä nyt sitten tullut niin riippuvaiseksi aim assistista ettei ilman enää osu (pelaan ilman auto-aimia)? Tosin on tullut semmosiakin tilanteita että peli ei humioi mun ampumia osumia, muutamaan kertaan oon paukuttanut vihua selkään lippaallisen kun oon takaa päässyt yllättämään, vihu kääntyy ja painaa n5 kutia ja kuolo korjaa. Onko muiden mielestä tähtäys ja osuminen outoa tässä vai oonko vaan huono :D BF3, KZ3, MAG ym. FPS osaan kyllä ampua mutta tämä peli tuottaa ongelmia. Ja mulla on käytössä Scarabissa äänen vaimennin, reflex sight ja etukahva, mutta silti osuminen tolkuttoman hankalaa :D


Ei täs pelissä hirveetä aim assistia oo vaikka sen pitää päällä vs esim codit. Oletuksena aim assist on päällä et se pitää itte ottaa puis. Jotenkin toi ampuminen ottaa aikansa tässä pelissä et rupee osuun. Huomannu kans samaa et ei aina laske osumia johtuuko si lagista en tie. Itte melki vetelen Predator bow/ pistooli yhdistelmällä jotenkin toho jouskaan jää vaan koukkuun :eek: vaikka väliin ei saa meikä sillä mitää aikaan.
 
Ylös Bottom