Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crysis 3

Vastaus: Crysis 3

Supersoldier vaikeustaso näyttäisi olevan rikki saavutusten osalta. Kolmen selvitetyn chapterin jälkeen ei ilmestynyt tuota "puolimatkassa helvettiin" -saavutusta, eli tietänee sitä että sitä toistakaan supersolttuiluun liittyvää achievementia ei tule irtoamaan. Muillakin näköjään samoja ongelmia. Eihän tämä nyt mitään harmillisinta ole, mutta pikkuisen kyrsii siltikin! :D
 
Vastaus: Crysis 3

Minulla onneksi toimi nuo saavutukset. Mission selectin kautta aloitin ekasta tehtävästä pelaamaan. Tuota ennen olin pelannut kaikki kahdesti helpoimmalla. Tutorialia en tehnyt SS tasolla lainkaan vaikka jotkut sanoo, että sekin täytyisi pelata.
 
Vastaus: Crysis 3

Supersoldier vaikeustaso näyttäisi olevan rikki saavutusten osalta. Kolmen selvitetyn chapterin jälkeen ei ilmestynyt tuota "puolimatkassa helvettiin" -saavutusta, eli tietänee sitä että sitä toistakaan supersolttuiluun liittyvää achievementia ei tule irtoamaan. Muillakin näköjään samoja ongelmia. Eihän tämä nyt mitään harmillisinta ole, mutta pikkuisen kyrsii siltikin! :D
Kyllä se toinen saattaa tulla vaikka toinen ei tullutkaan, ite pelasin darkness 2 läpi ja sain kaikki trophyt mitä pitikin mutta viimeistä pelin läpäisy trophyä ei tullut. On toi peli kyllä yhtä helvettiä supersoldier tasolla kun soldier vaikeustasolla läpäsin niin meinas pää räjähtää final bossiin. Iha jees kamaa. Muistaako peli kerätyt data tiedot + muut kerättävät sydeemit jos alottaa uuden pelikerran?
 
Vastaus: Crysis 3

Tulee moninpelissä kyllä rasittavan usein tuo host migration. Ja useimmiten peli päättyy siihen sitten, se potuttaa. Ja hit detection kusee todella usein mikä on raivostuttavaa kun kuolet tilanteessa missä vastustaja alkaa ampua puoli sekuntia myöhemmin. Ja killcamissä näkyy kuinka n 5 kutia tappaa sinut, kun itse olet paukuttanut sen lippaallisen vihuun. Toivoisin että saisivat nuo yhteys- ja hit detection hommat kuntoon nopiaan niin maistuisi vielä paremmalle. Hunter on kyllä makea pelimuoto, harvoja pelejä missä syke oikeasti alkaa nousta kun proximity alkaa hakkaamaan punaisella :D

Edit: niin ja alusta PS3

ps. utopistisissa toiveissa Crysis 4 next gen konsoleille huikeilla silmäkarkeilla :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crysis 3

Odotin kyllä paljon enemmän tältä peliltä. Crysis 2 oli mielestäni vuoden 2011 paras yksinpeli FPS ja melko aliarvostettu.

Tätä pelatessa muutos on sama kuin MW2 -> MW3. Peli on rakennettu edeltäjänsä kanssa samasta muotista. Kuitenkin lähes kaikilla osa-alueilla on menty pahasti alamäkeen.

Juoni, musiikit, kentät ja jotkut pelin ominaisuudet eivät yksinkertaisesti ole edeltäjänsä veroisia.
 
Vastaus: Crysis 3

En kyllä itse pysty allekirjoittamaan tuota että kolmonen olisi kakkosta huonompi. Pelasin kummatkin oikeastaan peräkkäin nyt läpi niin en pysty sanomaan kumpi loppuenlopuksi olisi parempi. Kestokin oli kummassakin suurinpiirtein samaa luokkaa, kakkosessa taisi mennä kymmenisen tuntia ja kolmosessa meni noin 9 tuntia. Juoni nyt on kummassakin vähän mitä on mutta silti juoni on riittävän hyvä kummassakin että mielenkiinto nähdä mitä lopussa tapahtuu säilyy.

Ja täytyy kyllä kehua grafiikoita, 1080p + 4x AA + kaikki muut asetukset tapissa niin on kyllä helvetin näyttävä peli kaikin puolin.
 
Vastaus: Crysis 3

En kyllä itse pysty allekirjoittamaan tuota että kolmonen olisi kakkosta huonompi. Pelasin kummatkin oikeastaan peräkkäin nyt läpi niin en pysty sanomaan kumpi loppuenlopuksi olisi parempi. Kestokin oli kummassakin suurinpiirtein samaa luokkaa, kakkosessa taisi mennä kymmenisen tuntia ja kolmosessa meni noin 9 tuntia. Juoni nyt on kummassakin vähän mitä on mutta silti juoni on riittävän hyvä kummassakin että mielenkiinto nähdä mitä lopussa tapahtuu säilyy.

Ja täytyy kyllä kehua grafiikoita, 1080p + 4x AA + kaikki muut asetukset tapissa niin on kyllä helvetin näyttävä peli kaikin puolin.
Miten sait 9h kulumaan crysis 3? Itekkin yritin vähän ettiä kerättäviä esineitä ja enkä juossu suorinta tietä aina. Pelin mukaan kuitenkin aika ois ollu 4h 27min, vaikka omasta mielestä oli about 6h..
 
Vastaus: Crysis 3

9 tuntia meni täälläkin, kun etsin noita collectableja (yksi jäi löytämättä ja sekin oli onneksi helpossa paikassa)

Nyt on vain semmonen ongelma, että yritän etsiä noita nanosuit upgrade kittejä ja en tajua, että mistä hemmetin kentästä niitä on jäänyt 2 löytämättä. Olisivat voineet laittaa niille saman systeemin, kuin noille datapadeilla, että näkyisi siellä level selectissä.
 
Vastaus: Crysis 3

Miten sait 9h kulumaan crysis 3? Itekkin yritin vähän ettiä kerättäviä esineitä ja enkä juossu suorinta tietä aina. Pelin mukaan kuitenkin aika ois ollu 4h 27min, vaikka omasta mielestä oli about 6h..

Tutkiskelin noita mestoja ihan rauhassa ja tietysti jonkin verran meni aikaa hukkaan idlessä, en katsonutkaan pelin sisältä mitä se näyttää ajaksi, ton 9h näytti Originin mittari. En tiedä laskeeko se sitten MP betassa käytetyn ajankin siihen, luulisin tosin että ei kun MP beta on kuitenkin erillinen kohde Originin pelikirjastossa...
 
Vastaus: Crysis 3

Tutkiskelin noita mestoja ihan rauhassa ja tietysti jonkin verran meni aikaa hukkaan idlessä, en katsonutkaan pelin sisältä mitä se näyttää ajaksi, ton 9h näytti Originin mittari. En tiedä laskeeko se sitten MP betassa käytetyn ajankin siihen, luulisin tosin että ei kun MP beta on kuitenkin erillinen kohde Originin pelikirjastossa...

Itellä koneella kans. Beta on erillinen ja itsekin katsoin Origin-kellosta niin 8h näyttää täällä. Peli siis läpi tuossa ajassa.
 
Vastaus: Crysis 3

tänään tuli lv 50 täyteen ja reeboottasin nanosuitin. näemmä ainakin saa uusia skinejä aseisiin, taitaa tällä reebootilla olla enemmänkin visuaalinen ilo, kuin et sais uusia aseita tai muuta mukavaa? no eipä mitään hyvältä peli maistuu edelleen.
 
Vastaus: Crysis 3

tänään tuli lv 50 täyteen ja reeboottasin nanosuitin. näemmä ainakin saa uusia skinejä aseisiin, taitaa tällä reebootilla olla enemmänkin visuaalinen ilo, kuin et sais uusia aseita tai muuta mukavaa? no eipä mitään hyvältä peli maistuu edelleen.


No eipä tosta reeboottamisesta kauheeta iloo ollu :eek: joutuu vaan kaiken kerään uusiksi, sitäpaitti Dog Tagitkin bugaaa edelleen....
 
Vastaus: Crysis 3

Tuli itelläkin Crysis 3 vihdoin ostettua kun hinta alkoi olla ihan inhimillisissä lukemissa. Tosin kuin moni muu, mä tykkäsin kakkosesta tosi paljon ja vaikka en mitään yhtä päräyttävää odottanutkaan niin ei voi kyllä mitään että olihan tämä aika pettymys. Oikeastaain tämä jäi kakkoselle jalkoihin kaikilla osa-alueilla. Kun kakkonen oli ykkösen jälkeen melkein kuin eri peli jos nano-pukua ei lasketa niin tämä oli taas selkeästi kakkosen spekseillä tehty laimea jatko-osa. Parhaimmat paukut oli jo käytetty ja nyt vaan jatkoa pihalle.


Tarina oli ihan tuubaa ja tylsä, kakkosessa oli sentään vähän yritystä ja esim. Gould oli mun mielestä oikeasti hyvä hahmo. Ei oikeastaan kiinnostanut yhtään noi välivideot ja noiden hahmojen jaarittelu. Prophetin äänikin oli vähän rasittava vaikka ei mulla mitään sitä vastaan ole että pelattava henkilö puhuu myös itse toisin kuin kakkosessa.


Grafiikat oli myös pettymys. Mun mielestä kakkos-osa näytti paljon paremmalta ja yksityiskohtia oli paljon enemmän ja kentät oli paljon paremmin suunniteltu. Hyvältähän tämäkin näyttää moneen muuhun peliin verrattuna mutta ympäristöt oli aika tylsiä loppupeleissä, erityisesti noi sisätilakentät oli aika latteita. Ulkoilmakentät vähän parempia mutta nekin jäi vähän ankeiksi.


Voi tietty johtua osittain myös siitä että aiempia osia pelattua nanopuku on aika hyvin hallussa mutta peli oli kyllä aika helppo. Pelasin suoraan vaikeimmalla ja alkupuoli oli aika laimeeta menoa. Loppuunpäin mentäessä tuli jo vähän haastetta mutta taisteluissa ei vaan yksinkertaisesti ollut ollenkaan samanlaista imua kuin kakkosessa. Peli ei oikein temmannut mukaansa missään vaiheessa kunnolla. Kampanja itse asiassa tuntui pidemmältä kuin oli vaikka sen lyhyydestä on valitettu. Esim. noihin Pingereihin sai kakkosessa upottaa useammankin C4:sen ja JAW:n ennenkuin sai alas ja piti vielä oikeasti osua mutta tässä riitti kun ampui yhden kerran ja heitti pommin sinne päin muutaman metrin päähän niin kaatui kertaheitosta. Samoin noi perus Cephit otti mun mielestä vähemmän iskua tässä ja muutenkin noi oli silleen helpot kun jos ne huomasi sut niin ne lähti vaan kävelee suoraan kohti niin helppokos siinä on vaan tähdätä ja muutamalla kutilla matalaksi. Kakkosessa noi liikkui paljon nopeammin ja agressiivisemmin ja veti turpaan ja ties mitä ja välillä oli oikeasti ihan kusessa niiden kans. Ja se punasilmäinen kovempi kaveri oli poistettu tästä osasta kokonaan mikä oli aika kuumottava kakkosessa kun se otti oikeasti paljon iskua.


Hakkerointisysteemi, totaalisen turha lisäys. Loppupuolella peliä sai koko ajan olla hakkeroimassa turrettia ja miinakenttiä. Homma kävi jo ihan työstä ja voiko joku väittää että se toi jotain lisäkiinnostavuutta peliin? Sama minipeli kerta toisensa jälkeen, todella rasittavaa ja turhaa. Jouskari oli ihan hauska uusi lisä mutta mulla ei itse asiassa loppupeleissä ihan hirveästi tullut sitä käytettyä. Suosikkiase oli jo edellisestä osasta tuttu DSG-1 sniperi äänenvaimentimella mikä ajoi oikeastaan ton jouskarin edelle, tarkempi tähtäys ja lentää pidemmälle. Muutenkin vaikeimmalla tasolla ei ollut crosshairea joten toi tähtäys oli jouskarilla välillä vähän hakuammuntaa. Tosin se toi ihan mukavan lisäkuumotuksen ja vähän vaikeutta lisää.


Loppupuolella oli muutamia toimivia kenttiä ja taisteluissa vähän jo imua mutta kokonaisuus jäi aika vaisuksi. Myös musiikit hävisi edellisosalle kirkkaasti. Tässä kuten jo kakkosessa musiikkia ensinnäkin käytettiin ihan liikaa, Hollywood-tyyliin koko ajan taustalla soi mutta kakkosessa musiikki oli suurimmaksi osaksi ihan onnistunutta ja toi omalla tavalla peliin oman lisänsä. Myös pääteemassa oli erittäin onnistunut maailmanlopun uhkaava massiivinen tunnelma. Kolmosen musat meni täysin ohi korvien, tylsää pianonpimputtelua ja laimeaa taustamuzakkia mikä jo entisestään latisti tunnelmaa.


Ei ihan huono peli mutta aika keskinkertainen. Kerran pelattava. Moninpeliin en oo tutustunut kun en omista gold-jäsenyyttä ainakaan toistaiseksi. Mutta yksinpelin takia mä tän hankinkin. Onneksi en maksanut tästä hirveen kovaa hintaa.
 
Vastaus: Crysis 3

Katselin että Crysis 3:n lisäosa The Lost Island olisi tarjouksella. Arvostteluista huomasi että lisäosan suurin ongelma on ollut pelaajien puute. Eli kyseistä lisäosaa on kuulemma ollut hyvin vaikea päästä ylipäänsä pelaamaan, koska pelaajia ei ole riittävästi. Onkos jollain tähän parempaa / tuoreempaa tietoa, että esiintyykö tuota samaa ongelmaa vieläkin?

Itselläni siis ei ole vielä koko peliäkään, mutta tulen sen jossain vaiheessa kuitenkin hommaamaan ja mietin että ostaisiko tuon lisurin jo etukäteen.
 
Vastaus: Crysis 3

Kovalevyn hajottua tietokoneesta toivoin, että kaikki Steam ja Origin pelini olisivat tukeneet pilvitallennusta. Nooh... tämä ainoana teoksena sellainen, joka alusta piti aloittaa. :D

Mutta toisaalta se ei haittaa. Kokemus on ollut astetta mukavampi nyt, kun GeForce Experience - ohjelmiston avulla olen päässyt pelaamaan optimoiduilla grafiikka-asetuksilla. Tuo FPS on nyt toooodella paljon tasaisempi, eikä tapahdu mitään järjen vastaisia ponnahduksia tuossa Frame Ratessa.

Ja toisaalta nyt on ihan hyvä ottaa tähän tekeleeseen taas tuntumaa, sillä suunnitteilla olisi aloittaa tuo MP:n peluu. Tajusin tässä eilen, että olen tämän ostanut julkaisussa ja moninpeliin en ole koskenut edes pitkällä tikulla :D
 
Oivoi, viimeinkin! Tätä on odotettu ja uservoicessakin äänestetty että PLEASE! Kolmonen on vielä kaikenlisäksi kesken ja myyty.... (PS3)

https://muropaketti.com/pelit/alkup...ox-onen-takaisinpain-yhteensopivuus-ohjelmaa/

Mutta ei hätää onneksi tämä jaettiin jossain välissä Games with Gold kautta veloituksetta joten nyt sen voi painaa Onella ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa se luultavasti toimii paremmin ja näyttää vieläkin paremmalta kuin vanhoilla. Aiai vähän nättiä, toivottavasti joku on eksynyt myös moninpeliin, maistuisi fiilistelymielessä ottaa parit Predatorit yms.

Tämän kunniaksi laitetaan yksi kaikkien aikojen paras pelitheme tulille latausta odotellessa.

 
Crysis 2 on mun mielestä aliarvostettu peli. Pelasin sen monta kertaa, erityisesti vaikemmalla tasolla todella hubaa kun joutuu pukua oikeesti käyttämään tai muuten kuolee parista laakista. 2 oli kokonaisuudeltaan paljon yhteinäisempi kuin ykkönen vaikka alku onkin siinä vähän ehkä tylsähkö. Kolmonen ei itelle oikein napannut yhtään. Ja toi musa on todellakin yks parhaista pelithemeistä.
 
Eilen tuli kaikki kolme asennettua valmiiksi. Jokohan nyt pääsisi kolmosen pelaamaan ilman ääni ongelmia.
Oli pakko tarkistaa muistinko oikein ja olihan tuolla edellisellä sivulla mun valitukset bugaavista äänistä vuodelta 2013.
Valitettavasti nämäkään ei mitään 4k päivitystä saaneet, mutta kakkonen ja kolmonen näytti silti yllättävän hyvältä kun eilen tubesta pari pätkää katsoin. Lähinnä sahalaidat otti silmiin.
 
Offtopic kysymys mutta paljon maksaa kauppapaikalla eka crysis? Mielenkiinolla myös odotan DF:n vertailuja miten peli pyörii X konsolilla.
 
Ylös Bottom