Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben ennakkotunnelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tilt

New Member
2.5.2002

Mitenkä on, oletteko jo sopineet minkäänlaisia isompia jonotussempaloita liikkeitten eteen?
Omasta mielestäni ainakin olisi ihan siistiä jos Nintendolaiset jonottaisivat liikkeiden edessä konettaan suomessakin.
Hollannissa on jengi ainakin sopinut jo ihan isommastakin jonotuksesta.
Itse olen GameCubeni varannut Puijon Divarista Kuopiosta, ja aion olla paikalla ajoissa.
 
Mitenniin vasta 2.5? mähän oon täällä jo nyt prkl :)
Tottapuhuen, kyllä mie varmaan sinne eksyn joskus vähän ennen aukaisemista, pari tuntia korkeintaan. Kattoo nyt jos ei jaksa ennakkotilata.
 
Meitsi on läski...

Varasin cubeni Kuopion Puijonkadun CrazyStationista... Kiva olis saada jonotus seuraa... jo kolmelta yöllä liikkeen eteen...
 
Kuinkas moni aikoo jonottaa jossain Tampereen liikkeessä...missä niistä...olis mukava kyllä saada seuraa...;)
 
Itse ajattelin ainakin käydä sen Tampereen jommasta kummasta PlayerOnesta hakemassa julkaisupäivänä, mutta anteeksi Punisher en jaksa herätä jonottamaan :p
 
Minäkin ajattelin raahautua kauppojen ovelle jo siinä aamuyöllä joskus viiden aikoihin. Mutta jos tungos näyttäisi olevan kova niin pitää varmaan aikaistaa aikataulua:(.

Muta olisi kyllä kiva, jos ei yksin tarvitsisi siellä jonottaa. Ajattelin täältä Helsingin alueelta lähteä vaikka keskustan Anttilan, Stockmannin tai vaikkapa Dosen ovelle odottamaan.
 
Me Suomalaiset olemme sen verran jäykkää kansaa, että uusien konsoleiden julkaisuissa ei yön yli jonottaminen yleensä maistu. Itse jatkan tällä tutuksi tulleella linjalla ja saan koneeni postitse, jos saan.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Minäkin ajattelin raahautua kauppojen ovelle jo siinä aamuyöllä joskus viiden aikoihin. Mutta jos tungos näyttäisi olevan kova niin pitää varmaan aikaistaa aikataulua:(.
Höpön höpö. Miksi ihmeessä? Luuletteko tosiaan, että Cube keräisi jonoja?

LMAO.

Tuskinpa sentään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Luuletteko tosiaan, että Cube keräisi jonoja?

Niinpä. Sitä paitsi, jos koneet loppuvat kesken julkaisupäivänä eivätkä kaikki halukkaat saa omaansa, epäilen ensimmäiseksi tavarankuljetusongelmia enkä niinkään GameCuben suosiota. :)

Vain PlayStation on tarpeeksi iso nimi rakentamaan todellista odotusta ja halua saada se konsoli nyt ja heti, mitä massoihin siis tulee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Niinpä. Sitä paitsi, jos koneet loppuvat kesken julkaisupäivänä eivätkä kaikki halukkaat saa omaansa, epäilen ensimmäiseksi tavarankuljetusongelmia enkä niinkään GameCuben suosiota. :)

Vain PlayStation on tarpeeksi iso nimi rakentamaan todellista odotusta ja halua saada se konsoli nyt ja heti, mitä massoihin siis tulee.

Hahhah, huomaa että on ps2-moderaattori. ;)

Kuinka moni muuten tietää totuuden ps2:n myynnistä suomessa? Sonyllahan oli varastossa koneita vaikka kuinka mutta niitä ei saanut laittaa levitykseen kun lehdissä piti lukea "loppuunmyyty kaikkialla, hirveän kysynnän takia kaikki koneet myytiin"! Ai mistä tiedän? Tuttu on sonyn varastolla duunissa...

Eniway, Nintendo ei varmasti heittäydy yhtä pelleen leikkiin vaan iskee koneita kunnolla myyntiin. Ainakin toivon mukaan. Ja eiköhän Cubella ole huomattavasti enemmän kysyntää kuin xboxilla, jota myydään japanissa vähemmän kuin Dreamcastia! :D

Itse hinaudun aamulla aikaisin Suomenojan Gigantin oven taakse. Jos sieltä siis saa halvimman koneen ja lisikset, täytyy tehdä vähän researchia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Hahhah, huomaa että on ps2-moderaattori. ;)

Kuinka moni muuten tietää totuuden ps2:n myynnistä suomessa? Sonyllahan oli varastossa koneita vaikka kuinka mutta niitä ei saanut laittaa levitykseen kun lehdissä piti lukea "loppuunmyyty kaikkialla, hirveän kysynnän takia kaikki koneet myytiin"! Ai mistä tiedän? Tuttu on sonyn varastolla duunissa...

Eniway, Nintendo ei varmasti heittäydy yhtä pelleen leikkiin vaan iskee koneita kunnolla myyntiin. Ainakin toivon mukaan. Ja eiköhän Cubella ole huomattavasti enemmän kysyntää kuin xboxilla, jota myydään japanissa vähemmän kuin Dreamcastia! :D

Itse hinaudun aamulla aikaisin Suomenojan Gigantin oven taakse. Jos sieltä siis saa halvimman koneen ja lisikset, täytyy tehdä vähän researchia.


Sama kaveris varmaan piteli varaston ovia suljettuna viime joulunakin :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Hahhah, huomaa että on ps2-moderaattori. ;)

Miten niin, kuulun kyllä myös Esan Nintendo-posseen.

Olen vain hiukan epäileväinen, koska viimeiset puoli vuosikymmentä PlayStation on hallinnut melkeinpä yksin niin lehtien palstoja kuin myyntitilastojakin täällä päin (Pokémonit sikseen). No, en sen enempää hermoile GameCuben julkaisun suhteen. Odotan kyllä konetta kiinnostuneena, mutta ne parhaat pelithän tulee vasta vuoden loppupuolta lähestyttäessä, joten en näe sikälikään tarpeelliseksi olla ensimmäisten joukossa koppaamassa kuutiota kyytiini.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Miten niin, kuulun kyllä myös Esan Nintendo-posseen.

Olen vain hiukan epäileväinen, koska viimeiset puoli vuosikymmentä PlayStation on hallinnut melkeinpä yksin niin lehtien palstoja kuin myyntitilastojakin täällä päin (Pokémonit sikseen). No, en sen enempää hermoile GameCuben julkaisun suhteen. Odotan kyllä konetta kiinnostuneena, mutta ne parhaat pelithän tulee vasta vuoden loppupuolta lähestyttäessä, joten en näe sikälikään tarpeelliseksi olla ensimmäisten joukossa koppaamassa kuutiota kyytiini.

Ihan varmasti ei Cubea rynnätä ostamaan samanlaisella paineella kuin PS2:sta aikoinaan, sehän on selvää. Mutta eiköhän Cubea kuitenkin aika tehokkaasti myydä, eli ei ne kaikki hyllyille jää äksboksin tyyliin. Ja aika varmasti jotkut jonottelevat heti aamusesta ja haluavat koneen heti käteensä. Miksi se olisi niin ihmeellistä?

Jos äksboksia ei Suomessa myyty kuin heikonlaisesti avauksessa, niin ei se tarkoita sitä että Cubella olisi sama kohtalo. Tosin eihän sitä tiedä. Voi olla että olenkin ainoa Cubesta kiinnostunut ja ostan koneen yksinäni.
 
Olen kuullut, että Cubea tulee myyntiin julkaisupäivänä Suomessa ehkä vain noin 1600-1700kpl, ja koko Toukokuussa 5000kpl, joten ovelle jonottamaan varmuuden vuoksi vaan! :)
 
Jepjep, näissä asioissa täytyy pelata varman päälle;). Mieluummin pyy pivoissa uin kymmenen oksalla, kuten sanotaan...

Olisi kyllä kiva saada jotain seuraa Helsingin keskustaan. Hesa voi olla vaarallinen paikka öiseen aikaan pienelle ihmiselle...
 
Day One

Milloin/mistä ostatte cuben? Entä miten perjantai ja viikonloppu jatkuvat sen jälkeen? Itse käyn ostamassa cuben ja WR:BS:n Helsingin Stockmannilta 3.5 aamulla. Sitten iltapäivällä kotiin kavereiden kanssa pelaamaan =)
 
Ylös Bottom