Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben ennakkotunnelmat

En tiedä vielä. Pitäisi kai ruveta säästämään tässä vähitellen kuutioon. Toivon kuitenkin että voittaisin omani kolmesta kisasta joihin olen osallistunut (nintendo-fi.com, Pelit, Gamebox) ;).
 
No petskele... varmasti haen NGC:n ekan päivän aikana Koskikeskuksen PlayerOne:stä ja melkein aamulla jos viittii ottaa töistä yhden pekkaspäivän :p
 
Julkaisupäivänä jostain... Varmaan Helsingin keskustasta, mistä nyt halvimmalla saa. Mutta pitää kyllä saapua jonottamaan pari tuntia ennen julkaisua;).
 
lul flamer palkkaa jonkinlainen vartio itsellesi sinne.
*krhm* voin tulla 50 tuntipalkalla.

Itse kyllä haluaisin mennä jonottamaan mutta kun jotenkin on sellanen kutina persauksissa etten vaan jaksa :)
 
Tilattu jo , pitää varata jo ennakkoon töistäkin vapaata julkaisupäivästä viikko eteenpäin , ovet lukkoon , avain jorpakkoon , 20 pizzaa ja 10 pulloa cokista , niin saa rauhassa nauttia viikon ajan Star Wars II:sesta Wave racesta ja THPS 3:sta :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Me Suomalaiset olemme sen verran jäykkää kansaa, että uusien konsoleiden julkaisuissa ei yön yli jonottaminen yleensä maistu. Itse jatkan tällä tutuksi tulleella linjalla ja saan koneeni postitse, jos saan.

- Esa

Konserttilippuja ainakin Suomalaiset ovat olleet valmiita jonottamaan.
Itsekin jonottanut Rolling Stonesin, AC/DC:n, Metallican, Iron Maiden ym... konserttilippuja. Pahin jonotusaika oli ehdttomasti yli tunnin AC/DC:n konserttiin Helsingin Lippupalvelussa Mannerheimintiella. Konsertti oli myyty lahes loppuun ennenkuin paasin edes lippuluukulle.
 
Edullisemman hinnan takia Cube voi kiinnostaa ihmisia enemman, kuin xbox ja, jos hinta saadaan puristettua 250e joisaakin kaupoissa niin voipa GC saada muutamia herate ostajia.

Mielestani Cube on sellainen laite, joka edellyttaa mahdollisimman edullista hintaa. GC ei voi samalla tavalla kilpailla xboxin kanssa tekniikassa/tehoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Pahin jonotusaika oli ehdttomasti yli tunnin AC/DC:n konserttiin Helsingin Lippupalvelussa Mannerheimintiella. Konsertti oli myyty lahes loppuun ennenkuin paasin edes lippuluukulle.

Se tunti kesti sitten läpi yön vai?:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Toivon kuitenkin että voittaisin omani kolmesta kisasta joihin olen osallistunut (nintendo-fi.com, Pelit, Gamebox) ;).
Sinäkin... itse osallistuin myös kaikkiin kilpailuihin :cool:
Varasin Cuben ennakkoon eli 3.5 koulusta vähän "ommoo lommoo" ;)
 
Menen hakemaan Cuben (3.5 - 27.5) paikallisesta sokkarista, tai jos olen hesassa niin dosesta.
Samalla ostan itse konsolin, muistikortin ja jonkun pelin..

Tietäisikö muuten joku mistä täältä Suamesta saisi VGA-bokseja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitä luultavimmin tilaan GameCubeni Konsolinetistä.
Viikonloppu menee valitettavasti pilalle, kun on rippikoulun "esikokoontuminen" tai vastaava joka kestää lauantaista sunnuntaihin. :(
Noh, taidan pysytellä kotona perjantain, ja sunnuntainakin onneksi pääsee jo iltapäiväksi kotiin. :)
 
Mulla on se jo. :D
TelpeFion, et sä aio ostaa muita pelejä ku Wave Racen?
Ketkä kaikki muut hankkii GCn 3.5 (tyyliin Ilkka, Serkot j.n.e)
vai tuleeks ne vaan teille pelaamaan?

offtopic:
Mitä kursseja sä muuten valkkasit sinne Lärkaniin?
Mä otin pitkän matikan ja fyssan, ja jatkan ranskaa B2-kielenä.
 
käykää netanttilassa siellä on gamecube konsoli ja pelejä

esim luigi,s mansion ja crazy taxi ja tarzan ja tony hawk pro skater 3 ja kaikkee muuta:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
offtopic:
Mitä kursseja sä muuten valkkasit sinne Lärkaniin?
Mä otin pitkän matikan ja fyssan, ja jatkan ranskaa B2-kielenä.
Oikea asenne, siis ottaa laaja matikka ja fyssa. Mutta eiköhän tämä luonnistuisi paremmin vaikkapa meilillä tai tuolla privaattiviestihässäkällä. En usko, että kaikkia kiinnostaa mitä aineita herra Lancer1117 otti ;)
 
Ylös Bottom