Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben tilttaaminen?

Kerran on tiltannut Star Wars Rogue Leaderissa ja kaksi kertaa Ikarugassa (tosin olen pelannut sitä n.280 tuntia)
 
kerran on kuutio tiltannu 2 vuoden aikana ja silloinki oltiin pelattu timesplitterssiä 6 tuntia putkeen.. joten se kai kuumeni liika.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hurricane
oltiin pelattu timesplitterssiä 6 tuntia putkeen.. joten se kai kuumeni liika.

Jaa? Minulla on ollut Cube jatkuvassa pelissä parhaimmillaan sen 9 tuntia eikä tiltannut.

Kun kerran jengillä on näin eriäviä kokemuksia tilttailusta niin tämä jökkiin meneminen johtunee a) peleistä ja b) säilytyspaikasta?
 
Mulla on kuutio tilunnut kerran, kun pelasin Majora's Maskia. Link tippui siinä johonkin rotkoon jonka jälkeen ruutu jäi mustaksi, eikä reset-nappulakaan reagoinut mitenkään. Veikkaan, että tuo tosin johtui ko. pelistä eikä itse laitteesta, jos muillakin on MM:n kanssa ollut tilumisia.
 
Uskoisin, että suurin osa tilttailuista johtuu itse pelikoodista. Tilttailu kun tuntuu tapahtuvan aina tietyissä peleissä.

Se on ainakin varmaa, että Pro Rally 2002 kaatuu usein samassa kohdassa. Ostin pelin ja totesin kaatuilemisen, otin yhteyttä pelivalmistajaan ja he myönsivät bugin. Sanoivat, että palautan pelin sinne mistä sen ostin ja saan rahat takaisin. (Suomesta olin postimyynnitse ostanut.) Näin myös kävi.
 
huh eka viestini, her we go :)

Ei ole cube kertaakaan tilttaillu, mutta muistikortti on.
Ocarina of timen muistit ei suostunu millään säilymään (eikä kyllä oikeen mitkään muutkaan), kyseessä oli Mad Catzin 16mb tms. kortti joka on jo mennyt lekan alle.
Nykyään minulla on Nintendon 256-paikkanen kortti joka toimii niin kuin pitää.

Jälleen kerran sain todeta että rahalla saa... ja autolla pääsee :)
 
ei ole kertaakaan cube tiltannut, mutta joissakin peleissä kyllä cube pitää aika pahasti ääntä, kuten Blood omen 2 jonka välidemoissa kuuluu aika selvästi naksuntaa.

Pleikkari 2 on ollut vähän aktiivisempi tilttaileen, True Crimes tilttaili kahdesti ensimmäisen pelitunninaikana mutta sen jälkeen ei ole kertaakaan paitsi joskus on peli hidastunut jos on liikaa toimintaa ruudulla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuhnu
Ostin Cubeni Huuto.netistä yli vuoden vanhana. Tilttailee toisinaan, ehkä pari kertaa kuussa. Satunnaisen tilttailun lisäksi Cubeni naksahtelee kummallisesti. Siitä ei ole tosin mitään näkyvää haittaa ollut.

juu just ostin uuden cuben joka naksahtelee, mutta ainoastaan tietyn pelilevyn kanssa joten se on varmaan kiinni pelilevystä.

julkaisuvaiheessa ostamani cube ei naksunut missään vaiheessa
 
Varmaan 20 kertaa, mutta toisaalta, Cubeni lukulaite (tai mikälie) oli mennyt tuusan nuuskaksi. Nyt uudella Kuutiolla ei ole vielä mitään tapauhtunut.
 
Minulla on kolme kertaa tiltannut kun olen pelannut Majoras maskia
Kone on ollut pari viikkoa minulla
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Pari kertaa Soul Calibur 2 on tiltannu heti alkuun.Resettiä vaan heti perään niin peli on heti alkanu pyrii taas normaalisti :)
Mulloin ei ole tiltannut.Koneeni sain jouluna.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Itse kone ei ole tiltannut kertaakaan, mutta ilmeisesti peleistä johtuvien bugien takia pelit ovat jumittuneet muutaman kerran. Bravo Nintendo! :p

-Lasse-
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Minulla ontiltannut pari kertaa Cube, kun pelasin StarWars: Rogue Leader. :confused:
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Eipä ole koskaan tiltannu, oon omistanu Cuben kohta vuoden. Ostin käytettynä, ihan hyvä diili vielä; myin mun toista bassokitaraa pois viime marraskuussa ja mainitsin sit ostajalle et taitaa nää rahat mennä Cubeen. Kaveri tuumas sit et "No mulla on Cube, enkä pelaa kyl sitä enää". Sain samana iltana 80 egellä kuution, ohjaimen, muistikortin ja pari peliä (Rogue Squadron 2 ja Tony Hawk 4).
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Ostin Cuben kun se ilmestyi, eikä ongelmia ole ollut kertaakaan. Toisin on X-boxini DVD-aseman kanssa..
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Kerran on Cube hyytynyt tässä puolentoista vuoden aikana. Ja sekin ihan oma moka, kun olin asiaa sen kummemmin asettanut Cuben TV:n viereen puhaltamaan ilmaa suoraan töllön kylkeen.. Ei tämän vakaampaa pelikonetta voi nykypäivänä toivoakkaan.
 
Ylös Bottom