Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben tilttaaminen?

Vastaus: Cuben tilttaaminen?

F-Zero GX veti kerran koneen jojoon ja Wind Waker myös, mutta ei sen enempää ole kaatuillut (n. 1,5 vuotta ollut kone käytössä).
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

The Sims-peli tilttaili usein. Bustin out ei hämmästyksekseni tilttaillut pitkään aikaan, mutta on nyt viimeisen muutaman päivän aikan tiltannut 2 kertaa.

Minulla alle vuoden vanha Cube lakkasi toimimasta kokonaan, mutta sain onneksi uuden ilmaiseksi tilalle, vaikka takuu oli jo ummessa.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Cube on tiltannut useita kertoja näitä pelejä pelatessa:

-ISSS 2
-Soul Calibur 2

Olisiko sitten sellainen mahdollisuus poissuljettu että kone olisi täynnä pölyä tai linssi ja että sen takia ei toimisi kunnolla?
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

n. kuukauden vanha Cubeni on kerran tiltannut, tai oikeastaan ohjain tilttasi kun R- nappula ei jostain kumman syystä toiminut. Muut toimivat. Ongelma ratkesi kuitenkin nopeasti kun otin ohjaimen pois, ja laitoin uudestaan takaisin.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

On pari kertaa tiltannut, metroidia pelatessa tuli sellainen "internal error" viesti, reset napista ei liiemmin apua ollut. Toisen kerran kun tuli se sama virhe viesti alkoi jo pelaamiseen tulla tulla sellainen windows fiilis... molemmilla kerroilla kone oli ehtinyt olla päällä vain n. 2min.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Kerran pelatessani Wrestlemania XIX:ää tilttasi. Heitin Hulk Hogania vaahtosammuttimella ja osumahetkellä kaikki pysähtyi.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Ei ole tiltannu, vaikka paljon on tullut pelailtua(pitkiäkin sessioita), toisaalta olen omistanut cuben vasta noin 4kk.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Harvest Moon: A Wonderful Life

Peli tilttasi minulla ensimmäisen vuoden lopussa, kun olin tilannut Seed Makerin, niin että Takura toimitti sen minulle seuraavalle vuodelle. Tiltatessa ruutu jäi mustaksi, reset-nappi ei toiminut ja kaiuttimista kuului ilkeää surinaa.

Ei muuta kuin ensimmäinen vuosi uusiksi vähän paremmalla taktiikalla :)
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Freeloaderin kanssa on välillä ongelmia. Kun on ensin pyöräyttänyt sitä levyä asemassa ja laittaa jonkin pelilevyn, niin se ei saata lähteä päälle vaan jää mustaan ruutuun. Onneksi näin ei tapahdu ihan joka kerta.
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Mulla esiintyy ongelmaa Fight Night Round 2 pelissä. Jo kaksi kertaa pistäny mustan ruudun jossa laatikko jossa punainen tausta ja laatikossa lukee: "an error has occured. turn the power off and refer to the nintendo camegube instructions booklet for more information" ja resetti ei tee mitään eli powerista vaan virta pois ja uudestaan päälle. Toivottavasti ei jatka tuollaista, meinaan pistää piip tollanen. :mad:
 
Vastaus: Cuben tilttaaminen?

Kerran on tiltannu, ja sekin kun pelasin NHL 06:sta. Taklasin Selänteen pleksin läpi, ja siitä ei kone tykänny. Selostajien ääni muuttuin kiljunnaksi, ja sitten ruutu pimeni... Kun kerran Pyyhin vähän pölyhä niin sisältä kuin ulkoakin, niin johan rupesi pyörimään :) Ei ole sen jälkeen enään uskaltanut tiltata, toisinkuin Pleikkari ja xbox. Nehän nut kaatuilee harva se päivä.
 
Ylös Bottom