Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuphead - ammuskelua 30-luvun piirrettyjen tyyliin

Studio MDHR julkisti juuri Geoff Keighleyn striimissä virallisesti Cupheadin tulevan myös PS4:lle. Julkaisu nyt!
 
Saisi kyllä tulla kunnon fyysinen versio.. Xboxille sai fyysistä versiota, mutta paketissa oli vain latauskoodi ilman levyä, niin jäi hankkimatta..
Sisältyykö dlc pelin xbox version ostaneille vai pitääkö ostaa erikseen?
 
Pitihän se hankkia myös pleikalle, vaikka edellisestä kerrasta on vuosia aikaa nii jotain on jääny lihasmuistiin. Enää vikan maailman bossit jälellä. Tällä kertaa vois yrittää paneutua noihi bossien a-rankkaamisiin sekä läpästä myös expertillä. On se vaan hyvå ja hienon näkönen. 10/10.
 
Pitihän se hankkia myös pleikalle, vaikka edellisestä kerrasta on vuosia aikaa nii jotain on jääny lihasmuistiin. Enää vikan maailman bossit jälellä. Tällä kertaa vois yrittää paneutua noihi bossien a-rankkaamisiin sekä läpästä myös expertillä. On se vaan hyvå ja hienon näkönen. 10/10.

Kaikki a-rankilla, twin heartsi päällä on suhteellisen helppo saada edes se A-.
Saa käytännössä ottaa kolmesti osumaa ja siihe päälle missata vielä yhden parryn.
Expertillä bossit rivakoituu melko reilusti ja kestää näin perstuntumalta vähintään 1,5-2x enempi osumaa. Ekan maailman sain rämmittyä expertillä, kakkonen saa jäädä hautumaan.
 
Tämä tuli hankittua switchille heti ku switch talouteen saapui, en tiedä riittääkö hermot pelata tätä enää PS4.lla, ellei sit tuu joku komia fyysinen versio.
 
Hieno ja koukuttava peli, mutta järki ja vähät loputkin hiukset meinaavat lähteä päästä kun tätä pelaa.
 
Parin kuukauden tauko teki hyvää, oli kaks viimestå maailmaa läpäsemättä expertillä. Nyt eilisen ja tän aamusen session jälkeen platina hyllyssä. Jäin vaan janoamaan lisää, ei ole mitään koukuttavampaa ku opetella läpäsemään näitä. Hollow Knight sais tulla kiireesti.
 
Parin kuukauden tauko teki hyvää, oli kaks viimestå maailmaa läpäsemättä expertillä. Nyt eilisen ja tän aamusen session jälkeen platina hyllyssä. Jäin vaan janoamaan lisää, ei ole mitään koukuttavampaa ku opetella läpäsemään näitä. Hollow Knight sais tulla kiireesti.
Jep, itse odottelen myös kovasti tämän dlc:tä ja Hollow Knightin jatkoa. Onko muuten The Messenger tuttu? Ei niin haastava kuin nämä, mutta itseäni koukutti kovasti kestonsa ajan ja vähän päällekkin.
 
Jep, itse odottelen myös kovasti tämän dlc:tä ja Hollow Knightin jatkoa. Onko muuten The Messenger tuttu? Ei niin haastava kuin nämä, mutta itseäni koukutti kovasti kestonsa ajan ja vähän päällekkin.
Ei ole tuttu mutta taidan näihin nitkuihin tuon lunastaa. Kiitos vinkistä.
 
Pitkään odottamani DLC saapui 30.6 ja todellakin on sen vajaan 8 euron arvoinen. Sisältöä tämä ei tuo lisää kuin yhden saaren mutta se oli laadukasta. Muutamaksi tunniksi siinä on pelattavaa. Lisäähän tätä haluaisi, Cuphead kakkosta odotellessa.
 
Jumissa ollaan. Miten tonne All bets are off alueelle pääsee? Olen kaikki ruudut ja pomot voittanu mutta "Arpakuutio ukko" ei päästä mua tonne. Mitäs nyt?
 
Jumissa ollaan. Miten tonne All bets are off alueelle pääsee? Olen kaikki ruudut ja pomot voittanu mutta "Arpakuutio ukko" ei päästä mua tonne. Mitäs nyt?
Tässä taisi olla sellainen juttu että peli pitää pelata regular vaikeustasolla että se aukeaa
 
Ylös Bottom