Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Kohta enää reilu viikko tähän, ei millään uskoisi peliä on tullut itse odotettua niistä ajoista lähtien kun peli sai ensimmäisen teaserin josta onki jo yli 5 vuotta, Peli on itselleni ollut samanlainen myytti kun half life 3 että tuskin peli ilmestyy koskaan. No kohta se hetki koittaa, ai että!! odotukset on todella kovat ja niin ne pitää ollakkin kun on kyse davidista josta tulikin Goljatti mitä tulee CDPR kasvutarinaan.

Suunnittelin että aloitan corporationissa ekan playtrought että hahmo tulee olemaan master hacker, joka käyttää tech/smart weaponeita. tarkoitus on myös olla jonku sortin Mastermind/Puppet master joka sitten manipuloi muita ihmisiä. ja tarkoitus on päästä/junailla itsensä koko puljun toimitusjohtajaksi/omistajaksi :) (mikäli se on mahdollista).
 
Viimeksi muokattu:
Itse en ole tutkinut yhtään minkälaisia hahmoja pelissä voi tehdä, joten suunnittelut tehdään suoraan kun pelin aloittaa, varmaan menee se pari tuntia siihen kun kustomoi hahmoa. :D
 
Itse en ole tutkinut yhtään minkälaisia hahmoja pelissä voi tehdä, joten suunnittelut tehdään suoraan kun pelin aloittaa, varmaan menee se pari tuntia siihen kun kustomoi hahmoa. :D

Joo juuri tämän takia olenki vähä miettinyt hahmon backgroundia etukäteen. kun tiedän että Hahmon ulkonäön luonissa ja muussa tuleekin sitten menemään useampi tunti :D, kun näyttäisi siltä että se on todella hyvin toteutettu ja monipuolinen. Hyvä esimerkki Code Vein jonka hahmo luonnissa/editorissa (10h) vietin enemmän aikaa kun itse pelissä.
 
Jepp.. Menee eka päivä siihen että fiilistelee kun käynnistää pelin ja uppoutuu tekemään omanlaista hahmoa. (En aatellut kokeilla naishahmoa edes testinä millaista runkoa voi muotoilla ja ja.. :D ) Toivottavasti on pääsee valitsemaan eri vaatetyylejä. Tyyliä ennen tarkoitusta. Hype on lähtenyt ihan lapasesta tämän kanssa.
 
Jepp.. Menee eka päivä siihen että fiilistelee kun käynnistää pelin ja uppoutuu tekemään omanlaista hahmoa. (En aatellut kokeilla naishahmoa edes testinä millaista runkoa voi muotoilla ja ja.. :D )

Kukaan ei varmaan kokeile millaiset varustukset naishahmolle saa tehtyä :D
 
Koskakohan pelin embargo on? Kyllä tässä jo odottaa innolla ensi viikkoa ja tulevia arvosteluita.
 
Jaa, reilu viikko niin pääsee pelailemaan. En ainakaan usko että enään viivästyy julkkari. :D Alko eilen vaan duunit, niin se sotkee pelaamista pentele, no kait sitä joulunpyhinä sitten ehtii viimeistään uppoutua kunnolla.
 
Pitihän tämä Gigantista tilata Series X:lle, kun oli niin hyvään hintaan. Toimituksellakaan ei ole niin, vaikkei julkaisupäiväksi tulekaan, kun ensi viikolla ei muutenkaan ehtisi pelaamaan.. Odotukset tämän suhteen on kyllä kovat..
 
Oliko tästä ollut jo puhetta? Moninpeli on tosiaan oma itsenäinen julkaisunsa, joka julkaistaan sitten joskus.


Olen sanonut tästä aikaisemminkin, mutta toivoisin näiden saavan tuotua alkuperäisen pen&paper-pelin digitaaliseen muotoon. Olisi oikeasti aika kova. Luoda omia pelejä ja tarinoita. Vähän kuin aikoinaan Vampire: The Masquerade – Redemption PC:llä, mutta monipuolisemmin ja paremmin. :D
 
Olen sanonut tästä aikaisemminkin, mutta toivoisin näiden saavan tuotua alkuperäisen pen&paper-pelin digitaaliseen muotoon. Olisi oikeasti aika kova. Luoda omia pelejä ja tarinoita. Vähän kuin aikoinaan Vampire: The Masquerade – Redemption PC:llä, mutta monipuolisemmin ja paremmin. :D




Jos haluaa Cyberpunki pen and paperin korviketta niin kannattaa tosiaan kokeilla tätä löytyy androidille ja pclle, itse olen pahasti koukussa tähän ja lähinnä muuta ei tule pelattuakaan nykyään puhelimella, periaatteessa pelissä voi tehdä ihan mitä vain, oman luovuuden mukaan, AI luo scenaariot sen mukaan miten kirjottelet, esim Cyberpunk scenaarioon voi kirjoittaa vaikka lets go find John Silverhand yms. niin sitten lähdetki etsimään häntä, fantasia scenaarioon saa hyvin vaikka game of thronesin tai lotrin hahmoja. Meinasin tässä jo joku aika sitten tehdä tälle oman threadinki. mutta se sitten jäi. Sanoisin että peli/softa on aika mind-blowing. Parasta tossa on myös, että sovellus/peli kehittyy huimaa vauhtia ja tulee kokoajan uusia juttuja siihen.
 
Viimeksi muokattu:


Jos haluaa Cyberpunki pen and paperin korviketta niin kannattaa tosiaan kokeilla tätä löytyy androidille ja pclle, itse olen pahasti koukussa tähän ja lähinnä muuta ei tule pelattuakaan nykyään puhelimella, periaatteessa pelissä voi tehdä ihan mitä vain, oman luovuuden mukaan, AI luo scenaariot sen mukaan miten kirjottelet, esim Cyberpunk scenaarioon voi kirjoittaa vaikka lets go find John Silverhand yms. niin sitten lähdetki etsimään häntä, fantasia scenaarioon saa hyvin vaikka game of thronesin tai lotrin hahmoja. Meinasin tässä jo joku aika sitten tehdä tälle oman threadinki. mutta se sitten jäi. Sanoisin että peli/softa on aika mind-blowing. Parasta tossa on myös että sovellus/peli kehittyy huimaa vauhtia ja tulee kokoajan uusia juttuja siihen.

Laitanpa kokeiluun! Kiitoksia tästä. :D
 
Suunnittelin että aloitan corporationissa ekan playtrought että hahmo tulee olemaan master hacker, joka käyttää tech/smart weaponeita. tarkoitus on myös olla jonku sortin Mastermind/Puppet master joka sitten manipuloi muita ihmisiä. ja tarkoitus on päästä/junailla itsensä koko puljun toimitusjohtajaksi/omistajaksi :) (mikäli se on mahdollista).

Ajattelin vetää ensimmäisen läpipeluun kylmän laskelmoivana corpona. Roolipelaten mahdollisimman tiukasti vain tunteettoman suuryrityksen etua tavoittelevana soolona. Vaikka omaa hahmoa ei näe lähes ollenkaan, meinasin napata käyttöön naispuolisen kehotyypin, jonka pakkaan mahdollisimman täyteen tappotekniikkaa. Eli sillä periaatteella mennään, että jos yhdestä kerrasta ei joku usko niin teurastus alkaa saman tien. :D

Toinen läpipeluu sitten taistelua välttävänä katujen kasvattina. Painotus hakkerointiin ja naisten naurattamiseen.
 
Next gen patchit tulee joskus ens vuonna, mutta onko mahdollisesta performance modesta kerrottu mitään? Jos olis performance mode lukitsemattomalla fps:llä, niin pääsis PS5:llä ja Series X:llä heti pelailemaan 60fps:llä.
 
Next gen patchit tulee joskus ens vuonna, mutta onko mahdollisesta performance modesta kerrottu mitään? Jos olis performance mode lukitsemattomalla fps:llä, niin pääsis PS5:llä ja Series X:llä heti pelailemaan 60fps:llä.
Ei ole mahdollisesta performance modesta kerrottu mitään. Toimii nextgen upgradeen asti vain taaksepäinyhteensopivuus tilassa. Tämän hetkisten tietojen mukaan.
 
Ylös Bottom