Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

On kyllä eritttäin helppo ja nopea rahan ansaitsemis tapa, varmaan korjataan jossain välissä. En usko et ihan noin oli tarkoitettu :D

Eli toi että hankit sieltä limuautomaatista niin paljon ku pystyt niit limuja ja tuhoot ne materiaaliksi ja myyt materiaalit. Saa nopeasti iha älyttömät määrät materiaalia jonka voi käyttää craftaamiseen, jos haluaa nopeasti nostaa crafting leveliä tällä keinolla se toimii.
 
Rupesin miettimään tuota ammuskelua, että onko jossain roolipelissä, missä ammutaan pyssyllä ja hahmoilla on levelit, tehty tämä jotenkin toisin? Falloutissa myös piti ampua reilummin pahempaa vihua. Sama on perinteisissä "tontturopeissa", että kaula ei katkea yhdestä miekan iskusta jos vihollisen leveli on korkeampi. Saint's Row on taas täysin eri genren peli, joten vähän outo vertaus. Vai odottikohan Kataja jotain GTA:n tyylistä peliä?

Ovat eri genreä, toki, joten ei noita pelejä vertaamalla vertailla toisiinsa. Kummastakin jää imo yhtä paljon kerrottavaa jälkipolville. Kivoja nimikkeitä, joissa hyviä osasia, mutta ei mikään paras-peli-ikinä-tyylinen julkaisu.

Mutta tosiaan en itse hirveästi innostu tuosta vihollisiin-pitää-ampua-hehtolitroittain-luoteja-tavasta niin paljoa, joten sen takia on tullut enemmänkin hiiviskeltyä. Ei sitä tullut lähtökohtaisesti kritisoitua huonoksi tms., ihan omaa preferenssiä vaan.
 
Xsx pysyy tasaisena. Ainakin mun tv kun tukee freesync vrr ym.
Päivityksen jälkeen XSX:llä on nyt 60 fps tasolla pyörivä performance mode kyllä tuntunut itselleni jopa paremmalta kuin quality mode, joka pyörii nyt käsittääkseni vähintään 30 fps, mutta ei taida enää olla niin selvästi lukittu, vaan voi olla ylikin 30 fps paikoin. Mutta kun tuo performance mode on nyt saatu näyttämään jo niin hyvältä ja sitä aiemmin vaivannut sumeus on saatu pois, niin kyllä se on aika pirun hyvältä kaikin puolin näyttävä mode.

Huikea peli, jonka pelaamista ei vain meinaa pystyä millään lopettamaan. Days Gonen jälkeen ei ole ollut peliä, jota jaksaisin pelata vaikka kymmenen tuntia putkeen - lukuunottamatta pikaisia ruoka- juoma- ja vessataukoja. Vaarallisia myös tällaiset pelit, kun nukkumaanmeno tuppaa lähes järjestään menemään aivan liian myöhäiseen.

Eilen pelasin muuten 10 tuntia putkeen ilman bugin bugiakaan, joten on kyllä ollut kaikin puolin mahtava pelikokemus XSX:llä - varsinkin viimeisen päivityksen jälkeen.
Ovat eri genreä, toki, joten ei noita pelejä vertaamalla vertailla toisiinsa. Kummastakin jää imo yhtä paljon kerrottavaa jälkipolville. Kivoja nimikkeitä, joissa hyviä osasia, mutta ei mikään paras-peli-ikinä-tyylinen julkaisu. Mutta tosiaan en itse hirveästi innostu tuosta vihollisiin-pitää-ampua-hehtolitroittain-luoteja-tavasta niin paljoa, joten sen takia on tullut enemmänkin hiiviskeltyä. Ei sitä tullut lähtökohtaisesti kritisoitua huonoksi tms., ihan omaa preferenssiä vaan.
Et ole sitten ilmeisesti vain saanut kovin hyviä aseita vielä. Itselläni ainakin on nyt (yli 40 tuntia peliä takana) sellaiset aseet, että vihut lakoavat vähän turhankin helpolla. Varsinkin headshoteilla alkaa porukka olemaan lähes aina laakista vainaa. Ja aseiden jälkivaikutukset niin voimakkaita (esim. liekitys tai myrkytys, että vihu kuolee viimeistään parissa kolmessa sekunnissa kunnon osumien jälkeen.

Mutta jos joku kovempi vihu sattuu sitten vähän pidempään kestämään, kannattaa immersion säilyttämiseksi pitää mielessä sellainen seikka, että Cyberpunkissa lähes kaikki hahmot ovat kyberneettisillä lisävarusteluilla vahvistettuja, joten on hyvin loogista ajatella, että tällä voi ainakin joissain tapauksissa olla merkittäviä vaikutuksia myös luodin- ja iskunkesvyyteen taisteluissa.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen pelasin muuten 10 tuntia ilman bugin bugiakaan, joten on kyllä ollut kaikin puolin mahtava pelikokemus varsinkin viimeisen päivityksen jälkeen.

Itselläkään ei oikein bugeja ole enää näkynyt, viimeiseen 5 tuntiin tuli yksi, sellainen että hudilla näkyvät hitpointit näytti 0 / 0 niin kauan kunnes latasin talletuksen uusiksi. Hetken jo luulin, että tuon myötä hahmosta tuli kuolematon mutta ei, kyllä se kuoli :D

Sitäkin enemmän on alkanut tulemaan kaatumisia ja oudosti vielä noin kerran tunnissa. Yleensä kaatuu kun aloittaa vaikka jonkun tehtävän, esim. juttelee jollekin tai odottaa jossain kohdassa oikeaa aikaa (eli painaa wait tehtävän määräämässä paikassa) Olen alkanut epäilemään, että kyseessä on jotain muistiongelmia, ehkä peli kerää jonnekin bufferiin tavaraa ja ei kestä sitä kun aloittaa tehtävän. Kerran kaatui kun ihan vain painoin auton tööttiä tehtävän osoittamassa paikassa.
 
Et ole sitten ilmeisesti vain saanut kovin hyviä aseita vielä. Itselläni ainakin on nyt (yli 40 tuntia peliä takana) sellaiset aseet, että vihut lakoavat vähän turhankin helpolla. Varsinkin headshoteilla alkaa porukka olemaan lähes aina laakista vainaa. Ja aseiden jälkivaikutukset niin voimakkaita (esim. liekitys tai myrkytys, että vihu kuolee viimeistään parissa kolmessa sekunnissa kunnon osumien jälkeen.

Mutta jos joku kovempi vihu sattuu sitten vähän pidempään kestämään, kannattaa immersion säilyttämiseksi pitää mielessä sellainen seikka, että Cyberpunkissa lähes kaikki hahmot ovat kyberneettisillä lisävarusteluilla vahvistettuja, joten on hyvin loogista ajatella, että tällä voi ainakin joissain tapauksissa olla merkittäviä vaikutuksia myös luodin- ja iskunkesvyyteen taisteluissa.

Peukkua kumpaankin kohtaan! Tuo teksti oli tosiaan ensimmäisen 6-7 h jälkeen tehty, niin paljon oli siinä kohtaa tekemäti ja näkemäti. Nyt nappasin käyttöön kunnon tarkkuuskiväärin, jonka käyttö on kyllä upeata.
 
Peukkua kumpaankin kohtaan! Tuo teksti oli tosiaan ensimmäisen 6-7 h jälkeen tehty, niin paljon oli siinä kohtaa tekemäti ja näkemäti. Nyt nappasin käyttöön kunnon tarkkuuskiväärin, jonka käyttö on kyllä upeata.

Tässä voi myös usein vaikuttaa suoraan, tehtävän asetelmaan. Kannattaa miettiä kenen kanssa tekee sopimuksen, kenet pettää, vai maksaako kaiken omasta pussistaan. Valinnoilla pystyy vaikuttamaan yllättävän paljon tehtävien asetelmiin, niitä ei vain alleviivata, tai neuvvota kädestä pitäen, kuten yleensä peleissä.

Lisäksi itse tehtävissä on tuo vapaa taktikointi ja usein vaihtoehtoiset reitit. Kaikki tämä yhdistettynä kovaan kerrontaan, myös sivutehtävissä, tekee tästä melko poikkeuksellisen avoimenmaailman pelin, mitä ei kannata missata.
 
Tässä voi myös usein vaikuttaa suoraan, tehtävän asetelmaan. Kannattaa miettiä kenen kanssa tekee sopimuksen, kenet pettää, vai maksaako kaiken omasta pussistaan. Valinnoilla pystyy vaikuttamaan yllättävän paljon tehtävien asetelmiin, niitä ei vain alleviivata, tai neuvvota kädestä pitäen, kuten yleensä peleissä.

Lisäksi itse tehtävissä on tuo vapaa taktikointi ja usein vaihtoehtoiset reitit. Kaikki tämä yhdistettynä kovaan kerrontaan, myös sivutehtävissä, tekee tästä melko poikkeuksellisen avoimenmaailman pelin, mitä ei kannata missata.
Nämä fiilikset itselläkin. On ollut kerronnallisesti tosi hyviä tehtäviä. Varsinkin pääjuonen tehtävät. Tässä uppoutuu ihan eri tavalla hahmoihin ja tarinaan kuin monessa muussa pelissä, kiitos erinomaisen käsikirjoituksen, osuvan ääninäyttelyn ja mainitsemasi tehtävien suorittamistavan valinnanvapauden.

Hahmon kykypuu alkaa myös pikkuhiljaa näin 13 tunnin jälkeen avautua ja käytettyjä kokemuspisteitä miettii tarkemmin, kun huomaa millä tyylillä tykkää pelata. Hahmon kehittämisessä tuntuisi myös olevan aika paljon valinnanvaraa.

Pakollinen bugiraportti: Viimeiseen viiteen tuntiin ainoat vastaan tulleet ongelmat ovat olleet hahmon kyvyttömyys sprintata, kun astuu ulos autosta. Tätä tapahtuu silloin tällöin. Korjautuu menemällä takaisin autoon ja nousemalla sieltä uudelleen ulos. Toinen viimeisten tuntien aikana kokemani bugi on se sama mitä koin myös alussa, eli joku teksti jää ruutuun ja poistuu siitä vasta, kun samaan kohtaan tulee jotain muuta tekstiä.
 
Nämä fiilikset itselläkin. On ollut kerronnallisesti tosi hyviä tehtäviä. Varsinkin pääjuonen tehtävät. Tässä uppoutuu ihan eri tavalla hahmoihin ja tarinaan kuin monessa muussa pelissä, kiitos erinomaisen käsikirjoituksen, osuvan ääninäyttelyn ja mainitsemasi tehtävien suorittamistavan valinnanvapauden.

Hahmon kykypuu alkaa myös pikkuhiljaa näin 13 tunnin jälkeen avautua ja käytettyjä kokemuspisteitä miettii tarkemmin, kun huomaa millä tyylillä tykkää pelata. Hahmon kehittämisessä tuntuisi myös olevan aika paljon valinnanvaraa.

Pakollinen bugiraportti: Viimeiseen viiteen tuntiin ainoat vastaan tulleet ongelmat ovat olleet hahmon kyvyttömyys sprintata, kun astuu ulos autosta. Tätä tapahtuu silloin tällöin. Korjautuu menemällä takaisin autoon ja nousemalla sieltä uudelleen ulos. Toinen viimeisten tuntien aikana kokemani bugi on se sama mitä koin myös alussa, eli joku teksti jää ruutuun ja poistuu siitä vasta, kun samaan kohtaan tulee jotain muuta tekstiä.
Minulla itsellä jostain syystä hahmo astuu monesti ulos zoomaus päällä, ja silloinhan ei pysty juoksemaan. Niin se on korjaantunut ihan vain painamalla zoomaus nappia (vasen liipaisin?). Olisiko sulla sama probleema?

Edit. Varmasti se zoomi menee päälle koska lyön jarrut samasta napista pohjaan, ennenkuin hyppään kärrystä pois.
 
Valinnoilla pystyy vaikuttamaan yllättävän paljon tehtävien asetelmiin, niitä ei vain alleviivata, tai neuvvota kädestä pitäen, kuten yleensä peleissä.

Ja nämä valinnat vaikuttavat myös tuleviin suhteisiin. Olen käynyt jo yhdellä pikapanolla No-Tell-hotellissa erään tehtävähahmon kanssa. :)

(Olipa vielä yllättävän audiovisuaalista meininkiä. Ei vain perinteistä "kamera harhailee pois petipuuhista ja feidataan mustaan" -tyylistä.)
 
Minulla itsellä jostain syystä hahmo astuu monesti ulos zoomaus päällä, ja silloinhan ei pysty juoksemaan. Niin se on korjaantunut ihan vain painamalla zoomaus nappia (vasen liipaisin?). Olisiko sulla sama probleema?

Edit. Varmasti se zoomi menee päälle koska lyön jarrut samasta napista pohjaan, ennenkuin hyppään kärrystä pois.
Voi muuten olla että on tuosta samasta asiasta kyse. Enpä ole tajunnut, että voisikin jäädä zoomaus päälle.
 
Ja nämä valinnat vaikuttavat myös tuleviin suhteisiin. Olen käynyt jo yhdellä pikapanolla No-Tell-hotellissa erään tehtävähahmon kanssa. :)

(Olipa vielä yllättävän audiovisuaalista meininkiä. Ei vain perinteistä "kamera harhailee pois petipuuhista ja feidataan mustaan" -tyylistä.)

Itte eksyin slummissa sänkyyn, jonkun vastaan tulleen maksullisen typyn kanssa, pitihän se kokeilla kun tarjottiin. Toivottavasti ei tullut tauteja :D

Oli kyllä visuaalisesti yllättävän hyvä.
 
Itsellä on melkein jokaisen ammuskelun jälkeen yksi kuollut vihollinen vielä huutelemassa. Joku sokkeloisempi paikka niin ei oikein voi olla varma onko siellä vielä joku hengissä vai ei. Kyllä sieltä lopulta aina se huuteleva raato on löytynyt.

Toiseksi välillä jää joku vihollinen ihan lukkoon, eikä tee mitään. "Tiger Clubissa" iso joukko vartijoita jäi ammuskelemaan vaan rappukäytävään jumiin, eivät osanneet tulla siitä pois. Ja muutenkin viholliset jäävät helposti vaan aukealle paikalle ammuskelemaan helpoksi kohteeksi, luulisi turvajoukkojen kunnon varusteissa edes vähän vyöryttävän liikkeellä painetta kohti pelaajaa.

Breaching on ihan hauskaa, mutta aika helppoa samaten kuin stealth, kun viholliset ei huomaa mitään vaikka oman hahmon kyvyt on vielä matalat. Deus Exet oli tässä asiassa mielestäni parempia.

Pakko se on kokeilla hard-tasoa, mutta toki mikäli ainoa muutos on dmg numerot niin se ei kauheasti lämmitä.
 
Oletan, että tää oli retorinen kysymys, tossa jutussahan oli ihan selkeet toimintaohjeet :)

Ennen julkaisua arvottiin pelin halpaa hintaa konsoleilla ja itse veikkasin syyksi suuren kysynnän, mutta kyllä @Sipimarket tietämys osu aika paljon lähemmäksi totuutta, tämä viesti muuten kahden viikon takaa sivulta 47, joten peli on selvästi herättänyt keskustelua parissa viikossa :D :D
Yleensä ne pelit joidenka tiedetään jo ennakkoon olemaan hieman huonompia ja bugisempia odotuksiin nähden, niin on järkevää hinnoitella sen mukaan. Luulen että moni tulee pettymään tämän ns. Järkäleen kohdalla. Luultavasti julkaisuviikolla alkaa jo keskuselu pelin ongelmista.


Kaiken kaikkiaan arvostan CDPR suoraselkäisyyttä palautuspolitiikan suhteen, mutta vähän tästä tulee kyllä itselle sellanen vanha fraasi "anteeksi on aina helppo pyytää jälkikäteen"- fiba, koska tuote tuli etenkin konsoleille näin keskeneräisenä. Hyvä puoli on toki, että siinä missä valmistajan kirstun pohja näkyi jo niin julkaisun myötä sinne on taas saatu Roope Ankan rahasäiliöllisen verran kolikoita, josko ne auttaisi saamaan konsoliversiotkin pelattavaan kuntoon... Toi helmikuun patch 2 on kyllä jo aika luvattoman kaukana, mutta jos malttaisi sinnitellä Ubisoftin peleillä tuohon tammikuun patchiin saakka. :D
 
Turha kai tämän "betailusta" on enempää ihmetellä, mutta pakko kirjoittaa muutama mietintö kuitenkin. En ole ollenkaan pelannut noita Witchereitä aiemmin, niin ei ole tietoa onko ko. firmalla aiempaakin track recordia samanlaisesta toiminnasta. Onhan tuo toki hyvä, että nyt ovat heränneet aktiivisesti päivittelemään peliä, kun ovat jo rahansa sillä tahkonneet. Tuo refund on kyllä jännä, mitähän mieltä Gigantti olisi asiasta :D Ilkeä ihminen minussa jopa mietti, että jälleenmyyjät olivat tietoisia pelin ongelmista, ja myivät peliä siksi niin ali-hintaan...

On surullista, jos tämä on pelibisneksen arkipäivää day 1 -julkaisuilla. Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta, kun bugitestaus suoritetaan kuluttajilla.

Onhan tämä nyt kerrassaan hämmästyttävää, miten voikin näin keskeneräisen tekeleen laittaa julki. Ja unohdetaan tästä kommentista kaikki pelin rikkovat glitchit, kaatumiset, leijuvat esineet (esim. kännykät tietyissä kuvakulmissa), T-hahmot, päällekkäin menevät hahmot, paikkojen sisään puoliksi sulautuvat hahmot, liikkumattomat suut jne jne.

Kun tuo poliisihomma (esim. ) tai ajo-AI:n pois jättö ei edes ole mikään "bugi" tai glitch vaan selkeästi kehittämättä jäänyt feature. Poliisithan eivät myöskään jahtaa mitenkään, riittää että hengailee kulman takana jonkin aikaa. Myöskin autoja voi varastella sen minkä ehtii, ketään ei kiinnosta. Ainoastaan pitää varoa, ettei huonon ajomallin takia sivullisiin (joka spawnaa juuri eteesi) törmää.

Jos peli on ollut näin kesken jo silloin viimeisen lisäaikarajan aikoihin marraskuun lopulla, niin mitähän sillä parilla viikolla ollaan olevinaan saavutettu?

Kaupunki on kai ihan nätti, mutta täysi kulissi. Tehtävien lisäksi - jotka eivät tarjoa genressä yhtikäs mitään uutta - mitään et voi tehdä, et mennä mihinkään. Lisäksi olen sitä mieltä, että peli on vain yksinkertaisesti huonosti teknisesti toteutettu. Mielestäni pelin ulkoasu ei ole mitenkään niin monimutkainen, että sen pitäisi laittaa laitekanta täysin tilttiin. Mielestäni teknisesti vakuuttavampia suorituksiakin on nähty, myös open world -peleissä.

Juoni (main quest) on ihan ok, ja oikeastaan ainoa tapa saada minkäänlaista sidettä peliin koska tuo open world -osuus on niin rikki ja kesken.

Ehkä CDPR kehittää noilla tammi-helmikuun "suurpäivityksissään" huiman tekoälyn ja elävän kaupungin minipeleineen, kustomointi-optioineen (se ulkonäön muuttamisen puute tai että et voi edes vaatteita sovittaa - wtf), minipeleineen jne. Mutta en oikein jaksa uskoa. Toivottavasti olen väärässä! Varmaan pahimmat glitchit korjataan, mutta sitten ruvetaan puskemaan jo DLC:tä ja Onlinea ulos (kaikkine ongelmineen...) yms.
 
Turha kai tämän "betailusta" on enempää ihmetellä, mutta pakko kirjoittaa muutama mietintö kuitenkin. En ole ollenkaan pelannut noita Witchereitä aiemmin, niin ei ole tietoa onko ko. firmalla aiempaakin track recordia samanlaisesta toiminnasta. Onhan tuo toki hyvä, että nyt ovat heränneet aktiivisesti päivittelemään peliä, kun ovat jo rahansa sillä tahkonneet. Tuo refund on kyllä jännä, mitähän mieltä Gigantti olisi asiasta :D Ilkeä ihminen minussa jopa mietti, että jälleenmyyjät olivat tietoisia pelin ongelmista, ja myivät peliä siksi niin ali-hintaan...

On surullista, jos tämä on pelibisneksen arkipäivää day 1 -julkaisuilla. Toisaalta ei olisi ensimmäinen kerta, kun bugitestaus suoritetaan kuluttajilla.

Onhan tämä nyt kerrassaan hämmästyttävää, miten voikin näin keskeneräisen tekeleen laittaa julki. Ja unohdetaan tästä kommentista kaikki pelin rikkovat glitchit, kaatumiset, leijuvat esineet (esim. kännykät tietyissä kuvakulmissa), T-hahmot, päällekkäin menevät hahmot, paikkojen sisään puoliksi sulautuvat hahmot, liikkumattomat suut jne jne.

Kun tuo poliisihomma (esim. ) tai ajo-AI:n pois jättö ei edes ole mikään "bugi" tai glitch vaan selkeästi kehittämättä jäänyt feature. Poliisithan eivät myöskään jahtaa mitenkään, riittää että hengailee kulman takana jonkin aikaa. Myöskin autoja voi varastella sen minkä ehtii, ketään ei kiinnosta. Ainoastaan pitää varoa, ettei huonon ajomallin takia sivullisiin (joka spawnaa juuri eteesi) törmää.

Jos peli on ollut näin kesken jo silloin viimeisen lisäaikarajan aikoihin marraskuun lopulla, niin mitähän sillä parilla viikolla ollaan olevinaan saavutettu?

Kaupunki on kai ihan nätti, mutta täysi kulissi. Tehtävien lisäksi - jotka eivät tarjoa genressä yhtikäs mitään uutta - mitään et voi tehdä, et mennä mihinkään. Lisäksi olen sitä mieltä, että peli on vain yksinkertaisesti huonosti teknisesti toteutettu. Mielestäni pelin ulkoasu ei ole mitenkään niin monimutkainen, että sen pitäisi laittaa laitekanta täysin tilttiin. Mielestäni teknisesti vakuuttavampia suorituksiakin on nähty, myös open world -peleissä.

Juoni (main quest) on ihan ok, ja oikeastaan ainoa tapa saada minkäänlaista sidettä peliin koska tuo open world -osuus on niin rikki ja kesken.

Ehkä CDPR kehittää noilla tammi-helmikuun "suurpäivityksissään" huiman tekoälyn ja elävän kaupungin minipeleineen, kustomointi-optioineen (se ulkonäön muuttamisen puute tai että et voi edes vaatteita sovittaa - wtf), minipeleineen jne. Mutta en oikein jaksa uskoa. Toivottavasti olen väärässä! Varmaan pahimmat glitchit korjataan, mutta sitten ruvetaan puskemaan jo DLC:tä ja Onlinea ulos (kaikkine ongelmineen...) yms.


Ompa hapanta tekstiä, vaikka en kiellä keskeneräisenä on peli julkaistu. Tuohon tehtävien kritisointiin asti ihan perusteltua, varsinkin jos lähtee hakemaan esim GTA/RDR2 tyylistä kokemusta, perus PS4/XBOX:lla. Geneeriset tapahtumat on todellakin huonosti toteutettu ja ehkä vielä rikki, mutta päätarina ja puhelimeen tulevat tehtävät on kyllä timanttia, joten niiden vähättely tuntuu oudolta.

DF:n tyypit hyvin ynnäsi, että tällä hetkellä XBOX Series S versio näyttää siltä mihin olettaisi vanhojen koneiden Pro ja X -versioiden yltävän, jotka kyykkää varsinkin autoillessa. Toivotaan, että päivityksillä saadaan kuntoon graffat/fps ja Ai siedettävälle tasolle kaupungilla haahuilessa.

Edit. Onneksi itse aloin pelaamaan ilman sen kunmempaa tietoa pelistä. Pari kuvaa ja trailerin olin nähnyt, sekä tiesin olevan toiminta rpg, joka phjautuu Cyberpunk roolipeliin ja tekijana CDPR. Onneksi en ollut kuullut mitään pelin suunnittelijan markkina höpö-höpö juttuja. Peli vastaa hyvin odotuksia, tuota autolla-ajelun rosoisuutta, bugeja ja paikoin rikkinäistä Ai:ta lukuunottamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä CDPR kehittää noilla tammi-helmikuun "suurpäivityksissään" huiman tekoälyn ja elävän kaupungin minipeleineen, kustomointi-optioineen (se ulkonäön muuttamisen puute tai että et voi edes vaatteita sovittaa - wtf), minipeleineen jne. Mutta en oikein jaksa uskoa. Toivottavasti olen väärässä! Varmaan pahimmat glitchit korjataan, mutta sitten ruvetaan puskemaan jo DLC:tä ja Onlinea ulos (kaikkine ongelmineen...) yms.
Tuskin noita puuttuvia ominaisuuksia ruvetaan ihan nollatilanteesta nyt kasaamaan, vaan oletettavasti pelin julkaisuversiosta on täytynyt jättää paljon jo olemassaolevaa sisältöä pois, jotta se pysyisi jotenkin kasassa ja pelattavana. On siis mahdollista, että nopeasti tulee suuriakin lisäyksiä, kun ne saadaan implementoiduksi peliin. Toisaalta voihan olla, että mitään ei ole luvassa ja CDPR on henkselit paukkuen kehunut viime vuodet peliä, jossa ei ole luvattua sisältöä tai sitä tulee vasta vuosien odottelun jälkeen No Man's Skyn tyyliin.
 
Mitteehän se tosiaan meinaa se "käänny ympäri, täällä ei ole sinulle mitään, vielä" -teksti, joka tulee, kun koettaa ajaa kohti horisonttia ainakin kartan pohjoispäässä.
 
Ylös Bottom