HideoMiyamoto
Well-Known Member
Onko arvostelu päivä nyt keskiviikko.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En kyllä tiedä sinänsä mitä pätkiä olet mahtanut katsoa, mutta ainakin se matsku mitä itse olen nähnyt on ollut varsin hyvän näköistä. Ohessa viimeisin, jonka perusteella odotan ainakin omaan makuuni erittäin näyttävän pelin sieltä olevan tulossa: (älkää sitten hyvät ihmiset tuota videota klikatko, jos yhtään spoilereita pelkäätte, ei tuossa isoja mielestäni ole, mutta siitä huolimatta)Siis ei hyvän tähen, tässä nyt katsellu sitä mukaa näitä vuodettuja gameplay-pätkiä mitä on ilmestynyt, niin onhan tämä aivan karseaa katseltavaa millaista kuraa peli ainakin nykyisessä tilassaan on.
Day 1 pätsi nyt ehostaa joitain juttuja mutta oon kyllä todella ihmeissäni miten pelin tekninen toteutus on noin keskinkertaista.
Onko arvostelu päivä nyt keskiviikko.
En kyllä tiedä sinänsä mitä pätkiä olet mahtanut katsoa, mutta ainakin se matsku mitä itse olen nähnyt on ollut varsin hyvän näköistä. Ohessa viimeisin, jonka perusteella odotan ainakin omaan makuuni erittäin näyttävän pelin sieltä olevan tulossa: (älkää sitten hyvät ihmiset tuota videota klikatko, jos yhtään spoilereita pelkäätte, ei tuossa isoja mielestäni ole, mutta siitä huolimatta)
No varmasti vaikuttaa vuorokauden aika ja se missä liikkuu paljonko sitä porukkaa on ruudulla. Itselle sillä ei ole kyllä kauheasti väliä liikkuuko siellä 10 vai 100 ihmistä.
EDIT: Eräs pelin ennakkoon saaneista on nyt saanut pelin läpi ja kertoo tuntemuksiaan siitä, ei siis ole day 1 patchia ja varmasti kiirehtinyt asioita. Ottakaa siis aimo suola annoksen kera.
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!
No, jos kerran olet nähnyt huonolta näyttävää gameplay-kuvaa, niin laita mielellään linkkiä siihen sitten. En ainakaan itse usko tällaisiin kommentteihin kirjoitetun tekstin pohjalta. Toki jos todisteeksi saa videokuvaa, jota voi itse arvioida, niin onhan se mahdollista, että mieli tässä muuttuu. Toistaiseksi kuitenkin kaikki näkemäni gameplay-kuva on ollut varsin vakuuttavan näköistä. Joten pitäisi sellaista huonolta näyttävääkin jotain kautta nähdä, että voisi sellaiseen alkaa uskomaan.Aha selvä homma
Ehkä se sitten next gen päivityksen jälkeen saattaa näyttää tuolta, mutta jos ihan oikeasti kuvittelet pelaavasi 10. päivä linkkaamasi videon näköistä peliä, tulet pettymään rankasti.
Olisi kyllä hienoa, että laittaisit linkkiä videoon / videoihin. Voisi muutkin katsoa ja vertailla. Täällä saa linkit myös spoileritagien alle, niin ei pitäisi senkään puolesta olla huolia.Aha selvä homma
Ehkä se sitten next gen päivityksen jälkeen saattaa näyttää tuolta, mutta jos ihan oikeasti kuvittelet pelaavasi 10. päivä linkkaamasi videon näköistä peliä, tulet pettymään rankasti.
Video poistettuVoi hyvin olla mutta tuo dreamcastguy on muutenki niin vihattu kaveri ja embargo rikkoja niin en ihmettelisi yhtään jos nuo kiellot vain koskisi häntä, se esim rikkoi FF7 remake embargo ja esim nauhoitti gameplayta leakatusta FF7 remake demosta, jonka sai waretettua ennakkoon jailbreakatulle konsolilla. En ihmettelisi siis yhtään jos hän olisi ostanut ebaysta pelin itselleen ennakkoon.
Nyt liikutaan kyllä vaarallisilla vesillä kun ihmiset postaa jo noita leaked pätkiä... Tässä on se vaara että joku joka ei osaa käyttää spoiler tageja kommentoi kohta jotain semmoista mitä kukaan. Joka välttelee noita ei halua tietää. Kyllä jokaisen tiedonhaku taidot pitäisi olla semmoiset että nuo löytää halutessaan itsekkin
Kyllä jokaisen pitäisi osata spoiler tageja käyttää jos haluaa postata halukkaille katsojille videoita kun CD projekt itse ei saa sitä aikaseksi. Sitä varten ne tagit täällä foorumilla on että niitä käytetään ja postataan infoa pelistä ettei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
2 yötä jäljellä niille jotka aloittaa keskiyöllä.
Näytä liitetiedosto 5241
Ainakaan itsellä noi videot ei lähde rullaamaan itsestään, joten ne on "kohtuu vaarattomia" vaikka joku kokemattomampi ei osais spoilertageja käyttääkkään, ethän sä näe kuin yhden kuvan, joka on se videon headline, siitä tuskin kauheasti spoilereita vielä irtoaa.Joo niinhän sitä tosiaan luulisi, mutta esim eri foorumeilla ihmiset postailut myös vahingossa/tahelteen spoilereita ihan vain jo sen takia kun vihaa Cyberpunkkia, täälläkin likkuu paljon nyt noita uusia membereitä. arvostelujen postailut on erikseen mutta nuo leaked postailut on vähän semmosia, varsinki kun cdpr on itse kieltänyt niiden postaamisen.
Sitäpaitsi ei niissä spoilata mitään kauhean tärkeää, tarinaa ei ole juuri mitään ja jos nyt näkee pelin valikoita ja karttaa niin kannattaa pysyä sitten poissa foorumeilta kokonaan. Plus täällä on hehkutettu pelin kestoa osan pelaajien toimesta niin siinä ei paljon tunnu jos pari minuuttia näkee.