Xboxillahan on saanu jo pitkään pelit auki aikasemmin jos laittaa konsolin asetuksista maaksi Uusi-Seelanti ja käynnistää uudelleen. Luultavasti toimii nytkinJa Xboxilla taas joutuu odottamaan sinne 10.12. kello 02:00. Ei ole reilua!![]()

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Xboxillahan on saanu jo pitkään pelit auki aikasemmin jos laittaa konsolin asetuksista maaksi Uusi-Seelanti ja käynnistää uudelleen. Luultavasti toimii nytkinJa Xboxilla taas joutuu odottamaan sinne 10.12. kello 02:00. Ei ole reilua!![]()
Jonkun ennakkotilaus pelin ainakin olen saanut verkkiksestä postilaatikkoon sillai et tilaus edelleen näytti odottavan tuotteita.Ketään verkkokaupasta tilanneita? Odottaa vieläkin tuotteita, ja 0/1 varattu. Marraskuussa tilattu tarjous hintaan.
Aa okei. Kokeilin läpällä tuota ja kyllä, muuttui 9. joulu 2020 kello 13.00. Mutta tuleeko tuosta sitten jotain ongelmia myöhemmin kun vaihdan maan takaisin Suomeksi? Tai skulaako päivitykset ja lisärit ihan tavallisesti?Xboxillahan on saanu jo pitkään pelit auki aikasemmin jos laittaa konsolin asetuksista maaksi Uusi-Seelanti ja käynnistää uudelleen. Luultavasti toimii nytkin![]()
Ei tuu ongelmia.Aa okei. Kokeilin läpällä tuota ja kyllä, muuttui 9. joulu 2020 kello 13.00. Mutta tuleeko tuosta sitten jotain ongelmia myöhemmin kun vaihdan maan takaisin Suomeksi? Tai skulaako päivitykset ja lisärit ihan tavallisesti?![]()
Se on kulkaas pleikkari veljet sillälailla että 24h enää jäljellä!! Toivon mukaan myös spencer huomaa tämän Ja xbox julkaisu muutetaan myös tuohon 13.00
itse juhlistan tätä viimeistä 24 tuntia
katsemalla uusiksi mestariteos Blade Runnerin final cut version (1982) koska tämä on myös cyberpunki main devaajan lempileffa. Niin olen lähes sata Varma. Että tätä leffaa muistellaan/sivutaan myös Cyberpunk pelissä. Tulee kyllä katsottua tietenkin jatko-osa Blade runner 2049 heti perään
Sen jälkeen vuorossa on Anime leffa Akira. Perustellaan sillä että ign japan antoi pelille 100 pistettä. Ja muutenki yksi kaikkien aikojen anime leffoista.
Sitten illan vielä kruunaa Matrix-trilogia. Because why not![]()
HBO Nordic on lisännyt valikoimiinsa alkuperäisen Ghost In The Shellin. Tuli vaan mieleen kun katselin sen tuossa viime viikolla.Täytyy suurena anime fanina myöntää häpeissäni etten ole koskaan nähnyt Ghost in the Shelliä ja sen jatko-osia ? tai Akiraa, voisi nuo katsastaa tänään ja jos ehtii niin vielä Blade Runnerit. Ainakin saa imettyä itsensä täyteen Cyberpunkkia ennen huomista iltaa.![]()
Hienoa! Kiitoksia! Taidanpa siis tehdä noin.Ei tuu ongelmia.
Akira on aivan huikea, suosittelen lämpimästi!Täytyy suurena anime fanina myöntää häpeissäni etten ole koskaan nähnyt Ghost in the Shelliä ja sen jatko-osia ? tai Akiraa, voisi nuo katsastaa tänään ja jos ehtii niin vielä Blade Runnerit. Ainakin saa imettyä itsensä täyteen Cyberpunkkia ennen huomista iltaa.![]()
Ei kannata masentua vielä. Itselläni on ihan sama tilanne. Muutaman kerran on käynyt Gigantin kanssa siten, että olen ehtinyt saada tavaran jo ennen kun mitään päivitystä edes ehtii tapahtumaan joten peukkua vaan pystyynEi taida Gigantista oma peli julkkariksi ehtiä, eikä välttämättä tällä viikolla ollenkaan. tilaushistoriassa ’tilaus vastaanotettu’ ja Postin seurannassa ’ei ole vielä saapunut Postille’
Akirasta julkaistiin ihan tässä joulukuun alussa 4K-restaurointi. Parempi ääni ja kuva. Sen ajattelin tänään katsastaa.Akira on aivan huikea, suosittelen lämpimästi!
Toivottavasti on noin. Mullakaan ei ole tapahtunut tilauksen vastaanoton jälkeen mitään uutta edistystä seurannassa. Oliskohan ollut kuitenkin paras varata kauppaan ja käydä itse hakemassa?Ei kannata masentua vielä. Itselläni on ihan sama tilanne. Muutaman kerran on käynyt Gigantin kanssa siten, että olen ehtinyt saada tavaran jo ennen kun mitään päivitystä edes ehtii tapahtumaan joten peukkua vaan pystyyn![]()
Itse olen taas siinä mielessä onnekas, että Ghost in the Shell ja Akira tuli katsottua tuoreeltaan 90-luvun alussa ja puolivälissä kun oma kovin animekausi oli menossa.Täytyy suurena anime fanina myöntää häpeissäni etten ole koskaan nähnyt Ghost in the Shelliä ja sen jatko-osia ? tai Akiraa, voisi nuo katsastaa tänään ja jos ehtii niin vielä Blade Runnerit. Ainakin saa imettyä itsensä täyteen Cyberpunkkia ennen huomista iltaa.![]()
Ja näinhän ei tietenkään käynyt vaan ostin tuon Stadialle juuri. Siinäpä se sitten selviää minkälainen tuo versio sitten on....Pitänee pitää silmät auki ja ostaa peli vasta julkaisuna jos tuosta selviäisi ennen sitä jotain.
Jep sama täällä, outoa että siinä lukee no title päivityksen nimessä.Nyt on joku 28Gb päivitys latautumassa, jokohan on Day 1 päivitys? Yöllä latasi itse pelin.
Jep, Robocop nähty noin sata miljoonaa kertaa ja kuuluu omaan all time Top 20 ainakin. Nyt myös Akira nähty vaikka oli 32 vuotta vanha niin uskomattoman kiehtova ja teknisesti edelleen pätevä 5/5, seuraavaksi sitten GotS originaali, ei sitä remasteria uskalla katsoa.Itse olen taas siinä mielessä onnekas, että Ghost in the Shell ja Akira tuli katsottua tuoreeltaan 90-luvun alussa ja puolivälissä kun oma kovin animekausi oli menossa.
Ghost in the Shellistä on nähtävillä ihan selkeitä vaikutteita myös tässä uutukaisessa Cyberpunkissa Toisaalta sellainenkin klassikko kuin Robocop on antanut tähän genreen valtavasti kuvastoa. On viimeisen päälle augmentoitua ihmistä, tappajarobotteja, dystopiaa jota suuryrityksen hallitsevat, jne.