cobalos
Well-Known Member
Tällainen megahype jonkin pelin suhteen ei ole sinänsä mitään uutta, muistan itse vastaavaa aikoinaan esimerkiksi jokaisesta Bullfrogin tekeleestä. Tuo oli erittäin yleistä etenkin silloin kun brittiläiset peli-aikakauslehdet olivat voimissaan. Peleistä piti löytyä ties mitä (joista firman pomo Peter Molyneux keksi varmaan puolet haastatteluissaan), ja lopputulos oli aina jotain vähän muuta. Muistuvat mieleen juurikin Syndicate, Black & White tai Magic Carpet.
Olet periaatteessa oikeassa, mutta näillä mainitsemillasi Molyneuxin turinoilla ja Cyberpunkin viestinnällä ei voisi olla suurempaa eroa. Toimittajat ovat päässeet pelaamaan peliä ensi kertaa jo yli vuosi sitten ja viime aikoina kiihtyvään tahtiin. Jos CDPR olisi lupaillut olemattomia, ne olisivat varmasti tulleet esiin. Silloin aikoinaan saattoi kuitenkin mennä niin, että tajusit Peterin puheet hölynpölyksi vasta kun olit iskenyt kaupan tiskin 500 markkaa ja kiikuttanut pelin kotiin.