Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Tällainen megahype jonkin pelin suhteen ei ole sinänsä mitään uutta, muistan itse vastaavaa aikoinaan esimerkiksi jokaisesta Bullfrogin tekeleestä. Tuo oli erittäin yleistä etenkin silloin kun brittiläiset peli-aikakauslehdet olivat voimissaan. Peleistä piti löytyä ties mitä (joista firman pomo Peter Molyneux keksi varmaan puolet haastatteluissaan), ja lopputulos oli aina jotain vähän muuta. Muistuvat mieleen juurikin Syndicate, Black & White tai Magic Carpet.

Olet periaatteessa oikeassa, mutta näillä mainitsemillasi Molyneuxin turinoilla ja Cyberpunkin viestinnällä ei voisi olla suurempaa eroa. Toimittajat ovat päässeet pelaamaan peliä ensi kertaa jo yli vuosi sitten ja viime aikoina kiihtyvään tahtiin. Jos CDPR olisi lupaillut olemattomia, ne olisivat varmasti tulleet esiin. Silloin aikoinaan saattoi kuitenkin mennä niin, että tajusit Peterin puheet hölynpölyksi vasta kun olit iskenyt kaupan tiskin 500 markkaa ja kiikuttanut pelin kotiin.
 
Täällä sakki kelaa, että ei ymmärrä tätä hypeä tämän pelin ympärillä. Itse olen monesti kelannut samaa vaikkapa Call of Duty-pelien kanssa. Tai minkä tahansa autopelin. Tai urheilupelin. Jokaisella ihmisellä on omat kiinnostuksen kohteensa ja mieltymyksensä. Itselleni tämä on oikeasti ensimmäinen videopeli, mikä aiheuttanut tällaista innostusta. Tai suuttumusta, koska myöhästymiset. Mutta jos ei ymmärrä eikä esim. kiinnosta tämä aihepiiri, ei peli kenties ole sinua varten.

Puolitoista tuntia vielä. Pienet on täpinät. Pitää lähteä nyt pitkälle lenkille koiran kanssa, niin menee aika nopeammin. Ja sain juuri tiedon, että Collector's Edition laitettu postiin. Onneksi on diginä peli myös, koska en usko tuon CE:n saapuvan vielä tällä viikolla. :D
 
Laskuria voi vaikka katella sen puoltoista tuntia jos haluaa.




Cohh striimi alkanut, hullu mies ei ole nukkunut ollenkaan ja on hyper yliväsynyt ja innoissaan.

K-18 striimi, ei aio sensuroida mitään.

 
Viimeksi muokattu:
Kertokaas nyt tyhmälle että mikä tässä pelissä on niin erikoista kun siitä on hirveä hype joka paikassa? Mä en ole hirveästi seurannut asiaa mutta tuntuu että tähän suhtaudutaan kuin Jeesuksen toiseen tulemiseen. Peli on nätin näköinen, siinä on varmasti paljon tekemistä jne. mutta miksi tämä on niin hypetetty?

Sama Homma itselläkin mutta antanut asian olla, videoita katsonut ja pääsee itsellä samaan kastiin Witcher 3:n kanssa mitä en ole edes pelannut enkä pelaa ja tuskin tulen koskaan tätäkään pelaamaan. Tälle kyllä löytyy pelaajansa kuten näkyy niin pelatkoon he sitä ja itse jätän kommentoimatta peliä sen kummemmin kuin että itse se ei voisi vähempää kiinnostaa.
 
Sama Homma itselläkin mutta antanut asian olla, videoita katsonut ja pääsee itsellä samaan kastiin Witcher 3:n kanssa mitä en ole edes pelannut enkä pelaa ja tuskin tulen koskaan tätäkään pelaamaan. Tälle kyllä löytyy pelaajansa kuten näkyy niin pelatkoon he sitä ja itse jätän kommentoimatta peliä sen kummemmin kuin että itse se ei voisi vähempää kiinnostaa.
Sen verran kuitenkin kiinnostaa, että pelin ketjua ilmeisesti luet? ;) Sori, mutta oli aivan pakko...:D
 
Hei PK-seudun posti-Patet, nyt sitä teidän slogania käytäntöön; ”sä tilaat, mä tuon”. Kirjekuoretta luukkuun ja mieluiten jo tämän päivän aikana, kiitos! :D :D

Kertokaas nyt tyhmälle että mikä tässä pelissä on niin erikoista kun siitä on hirveä hype joka paikassa? Mä en ole hirveästi seurannut asiaa mutta tuntuu että tähän suhtaudutaan kuin Jeesuksen toiseen tulemiseen. Peli on nätin näköinen, siinä on varmasti paljon tekemistä jne. mutta miksi tämä on niin hypetetty?
Sama Homma itselläkin mutta antanut asian olla, videoita katsonut ja pääsee itsellä samaan kastiin Witcher 3:n kanssa mitä en ole edes pelannut enkä pelaa ja tuskin tulen koskaan tätäkään pelaamaan. Tälle kyllä löytyy pelaajansa kuten näkyy niin pelatkoon he sitä ja itse jätän kommentoimatta peliä sen kummemmin kuin että itse se ei voisi vähempää kiinnostaa.
Eiks Keanu Reeves ole vähän niinkuin nykypäivän vastine Jeesukselle? Kaveri, kenestä kellään ei löydy pahaa sanottavaa, päin vastoin netti pursuaa ylitse miehen elämäniloista asennetta itseään ja tuntemattomia kohtaan


Olen kans kastia, jolla Witcher 3 jäi kesken jo aika kättelyssä, miekat hajos käsiin ja lantit oli jatkuvasti niin kortilla, että ei ollut varaa varusteita korjata, pääjuonta oli vaikeahko seurata kun sivutehtäviä puski niin paljon joka suuntaan ja noitavaino teemakaan ei oikein iskenyt. Silti tämän pelin futuristinen ilme, maailmankuva loputtomasta synkkyydestä ja toivon puuttumisesta ja ennen kaikkea tuo first person kiinnostaa.
Ei olekaan first person 'shooteria' tullut pelattua sitten Halo 2:sen. :D

Toinen syy itsellä on kyllä myös puhtaasti se, että joka vuos tulee ostettua muutamia pelejä ns. "villikortti" periaatteella, eli puhtaasti yleisen hypen perusteella, joten siinä jo syytä kerrakseen tämän pelin ostolle. :D
 
Ennakkotilasin Cyberpunkin gigantista 27.11 ja postin seurantaan päivittyi 2.12: Lähetys ei ole vielä saapunut Postille. Seurannan otsikko Play Nöjesdistribution c/o Bring. Ilmeisesti taho joka toimittaa pelin Postille? Tuleekos noista kirjeistä tarkempaa tietoa vai tipahtaako se vain jossain vaiheessa postilaatikosta? Mietin kun ei ole tuon 2.12 jälkeen seuranta päivittynyt ja kuitenkin huomiseksi lupailivat peliä, jos on tilannut viimeistään tämän viikon maanantaina :D

Uskaltaisin väittää, että se kolahtaa vaan postilaatikkoon, eikä tuo postin seuranta tule tuosta kertomaan mitään tuon enempiä...

Minä taas väittäisin, että kerta Postilla seuranta numero, niin pikakirjeen lähetetty. Tämä tarkoittaa, että seuranta pitäisi toimia alusta loppuun. Eli eivät ole vielä luovuttaneet ainakaan suomen postille asti.
 
Puoli miljoonaa katsojaa jo nyt Twitchissä, tämä on isoa. Lähden töihin, nauttikaa pelistä ja striimeistä. Illalla rockrock.
 
Minä taas väittäisin, että kerta Postilla seuranta numero, niin pikakirjeen lähetetty. Tämä tarkoittaa, että seuranta pitäisi toimia alusta loppuun. Eli eivät ole vielä luovuttaneet ainakaan suomen postille asti.
Ei se noin mennyt ainakaan oman XSX:n kanssa. Näytti ensin siltä, etten saa sitä edes julkkaria seuraavana päivänä, kun mitään ei näkynyt Suomen postin seurannalla. Sitten vaan yhtäkkiä lävähti kyseisenä päivänä tekstari puhelimeen, että lähetys noudettavissa postista.
 
Kysyin äsken Gigantin aspalta asiaa kun itsellä ei myöskään ole tilaus edennyt postille asti, että huomena pitäisi saapua.
 
Kyllä se vaan tuo Uusi-Seelanti-kikka toimii boxilla! Eli siitä sitten vaan muutkin kaltaiseni kärsimättömät Boxin digikappaleen omistajat Cyberpunkin maailmaan! Aah, nyt se on sitten viimeinkin totta!
 
Viimeksi muokattu:
Ei se noin mennyt ainakaan oman XSX:n kanssa. Näytti ensin siltä, etten saa sitä edes julkkaria seuraavana päivänä, kun mitään ei näkynyt Suomen postin seurannalla. Sitten vaan yhtäkkiä lävähti kyseisenä päivänä tekstari puhelimeen, että lähetys noudettavissa postista.
Toivotaan, että näin on. Oma Xbox Series X tuli Gigantista kiltisti seurannassa alusta loppuun, ei päässyt yllättämään. Lähettäjänä tuo Bring.
 
No tulin vasta kotia kun oli eräs pakollinen käynti, just ehdin kotia yhdeksi niin en ole ehtinyt vielä edes syömään ja siivota vähän makkaria, eli tämä pieni odottelu/viivästys tuli Itselläni kyllä tarpeeseen :)
 
Oli muuten todella yksinkertaista napata nuo extrat. Luki älypuhelimella ruudusta qr-koodin, kirjautui GOG ja se oli siinä.
 
Ylös Bottom