Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dante's Inferno [PS3]

Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Osaatteko arvon väki sanoa että miksi telkku heittää resoksi 7**-5** en muista tarkkaan resoa mutta eise ollu kyllä sitä mitä pitäisi samaa tekee quitar hero5 pelissä muut kyl toimii niin kuin pitää onko lie asetuksissa jotain häikkää?
Vaikea sanoa, kun et kerro, millä tavalla ja millaiseen näyttölaitteeseen PS3 on kytketty ja mitä tarkkuuksia PS3:n näyttöasetuksista on valittu.
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Vaikea sanoa, kun et kerro, millä tavalla ja millaiseen näyttölaitteeseen PS3 on kytketty ja mitä tarkkuuksia PS3:n näyttöasetuksista on valittu.

HDMI:llä sampan 6 sarjan toosaan olin unohtanut raksia 720p modin asetuksista. nytten ainakin quitar hero otti 1280-720 noin muitaakseni oli. kerkesin jo demon poistaa niin siit en tiedä.

Milloin tästä kyseisestä versiosta saapuu koko versio myyntiin ?
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Oikein mukaansa tempaava oli tuo demo, ei olisi malttanut lopettaa siihen mihin loppui. Koko versio menee ostoon.

Julkaisu jenkeissä 9.2. ja Suomessa 11.2.
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Soitin tänään Verkkokaupan asiakaspalveluun ja kyselin tästä Special edition hässäkästä, sillä Verkkiksen sivuilla on ks. Special Edition myynnissä, mutta Ahvenanmaan puolella näyttäisi olevan perusversio jossa näitä "ekstroja" ei ole ja kuulema näin onkin. Verkkokaupan kautta voi hommata tuon lisähärpäkkeitä mukana tulevan version ,mutta Ahvenanmaan kautta tilaavat joutuvat kuulema tyytymään perusversioon, joka sisältää pelkän pelin.

Saapa nähä mikä tässä nyt on se totuus. Mystistä on

Itse asiassa niitä on 3 eri versiota. 1 normi ja 2 eri nimellä mut sama sisältö, paitsi Death Editionissa saa pelihahmokseen Isaac Clarken Dead Spacesta. Ainaki mitä olen lukenut ja verrannut.
dantes-inferno-ps3_r_2.gif
6a00d83452033569e20120a73e1148970b-800wi
342317ps_500h.jpg

Loppuun viä hienompi kansi
29987_dantes_inferno.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Demo oli mielestäni harvinaisen laimea. Tarina toimisi paljon paremmin kolmannen persoonan kauhuroolipelinä. Vaikka kyseessä olikin vain demo, grafiikat olivat todella karut. Uskoisi Dead Spacen tekijöiden pystyvän parempaan.
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Demo oli mielestäni harvinaisen laimea. Tarina toimisi paljon paremmin kolmannen persoonan kauhuroolipelinä. Vaikka kyseessä olikin vain demo, grafiikat olivat todella karut. Uskoisi Dead Spacen tekijöiden pystyvän parempaan.

Meikäläisen mielestä se karu ulkoasu kuuluu asiaan. Antaa tietynlaista syvyyttä maisemiin.
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Meikäläisen mielestä se karu ulkoasu kuuluu asiaan. Antaa tietynlaista syvyyttä maisemiin.
Karulla tarkoitan grafiikoiden viiveistelemättömyyttä. Alun CGI oli nättiä, mutta kun vaihtui itse peliin niin ei kovin kaunista ollut.
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Karulla tarkoitan grafiikoiden viiveistelemättömyyttä. Alun CGI oli nättiä, mutta kun vaihtui itse peliin niin ei kovin kaunista ollut.

Hmh, enpä tiedä tuosta. Mun silmiini näytti oikein mukavalta. Ehkä hiomattomuus vain näyttää silmissäni niin hyvältä :)
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Lyhyt melipide demojen jälkeen. Huomattavasti kiinnostavampi teema kuin "jo nähdyssä" GoWissa.
Muutenkin peli on kuin kieroon muttei kuitenkaan niin kieroon kasvanut GOWin kaksoissisar. Melkoinen ripoff, mutta jos pelit olisivat tuossa hyllyllä rinnakkain samoilla hintalapuilla varsutettuina niin Dante jäisi kainaloon ensimmäisenä. Molemmat tulevat jäämään melko varmasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Lyhyt melipide demojen jälkeen. Huomattavasti kiinnostavampi teema kuin "jo nähdyssä" GoWissa.
Muutenkin peli on kuin kieroon muttei kuitenkaan niin kieroon kasvanut GOWin kaksoissisar. Melkoinen ripoff, mutta jos pelit olisivat tuossa hyllyllä rinnakkain samoilla hintalapuilla varsutettuina niin Dante jäisi kainaloon ensimmäisenä. Molemmat tulevat jäämään melko varmasti.

Itse kanssa samalla kannalla. Tuo pelin päähahmon matka helvetin syövereihin rakkaansa perässä samalla omat synnit kohdaten, kuulostaa jo niin eeppiseltä, ettei tämä ainakaan kovin karvas pettymys voi olla. :) GOW 3 tulee myös varmasti joskus viimeistään käytettynä hommattua.

Dante tuli jo kuitenkin ennakkovarattua ja on luultavasti tänä vuonna yksi niistä harvoista peleistä, joka itse tulee oikeasti pelattua heti läpi, kun sen käsiinsä saa. Se kertoo jo jotain, kun parempi puoliskokin innostui katselemaan tämän pelailua ja tarinaa, kun tuli vedettyä demo läpi. Ehkäpä se on se pelin "romanttisuus" joka sitten vetosi :D
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Testasin juuri demon ps3:lla ja boxilla. Onneksi tässä pelissä ei ole tehty bayonetan kaltaista möhlimistä ps3:lla. Graffa on hitusen pehmeämpää ps3:lla, niinkuin yleensä aina. Hankintaan menee varmaankin ps3:lle, kun on kertynyt noita vaihtopelejä gamestoppia varten. Kolme kertaa demon pelanneena odotan peliltä aika paljon.
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Demo pelattu läpi, itse voin sanoa että kyseessä on täysi kopio god of warista heti tuli sellane maku suuhu ku pelasin, vaikka peli onkin raaka ja revitään raaoja sun muuta niin ei ole kyllä vastusta ollenkaan GOW:lle. Demo ei ollut kummoinen , kannattaa kylläkin jättää kauppojen hyllyille :cool:
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Minkälainen taistelumekaniikka tässä on? Itse pidän Soul Calibur-tyylisestä runsaasti liikkeitä ja yhdistelmiä sisältävästä suht monimutkaisesta mekaniikasta, jossa oikea aikainen suojaus on tärkeä osa taistelussa selviämistä. Esim. Heavenly Sword taas meni vähän liian helposti napin hakkaamiseksi...
 
Vastaus: Dante's Inferno [PS3 Hype]

Peli tuntuu todella mielenkiintoiselta. Demo oli todella hyvä. Tarina on kyllä aika eeppinen. Taistelu oli todella hienoa(itse en ole tälläisiä pelejä paljoa pelannut). Torstaina tuo julkaisu oli? Pelin motto on kyllä todella osuva: GO TO HELL:D
 
Ylös Bottom