Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dante's Inferno [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Ja näinhän ei ole ollut koskaan missään muussa pelissä aiemmin? :D
Voi toki ollakin, mutta en ole nähnyt kenenkään vielä osaavan nimetä näitä muita vaikutteita (ajalta ennen God of Waria). Hack'n'slasheja toki on ollut kautta maailman sivun, mutta Dante's Infernosta myös minulle tuli ihan välittömästi God of War mieleen.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Vahvasti tulee joo God of Warit mieleen, mutta en sitä henk koht syntinä pidä. Mättö maistuu oikein mainiosti nyt parin tunnin testailun jälkeen, voi toki johtua siitäkin, etten ole GoWeja pelannut moneen vuoteen. Se täytyy kyllä myöntää, että Dante on aivan saakelisti karumpi kuin GoW :D Avokki ihmetteli sohvalla "Jos tästä pelistä ei tule haloo, niin ei tule mistään".
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Voi toki ollakin, mutta en ole nähnyt kenenkään vielä osaavan nimetä näitä muita vaikutteita (ajalta ennen God of Waria).
Gauntlet (ja sen jälkeläiset)? :D
Devil May Cry? (mm. kuvakulmat, "miljoona vihollista suljetussa huoneessa - tapa kaikki ja jatkoon", combot, bossit)
Onimusha? (pelitapa, big/small bossit, miekkacombot.)

Onhan tuo selvästi "köyhän miehen GoW" - jos nykypäivän "genrekuninkaaseen" verrataan - joka on eittämättä GoW.


P.S. Ostakee poies, ei oo aikaa pelata.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Gauntlet (ja sen jälkeläiset)? :D
Devil May Cry?
Onimusha?
Onimushaa en ole pelannut, mutta DMC:n taistelu-/pelimekaniikka ja animaatiot ovat ihan erilaiset, Gauntleteista nyt puhumattakaan. God of Waria pelatessakaan ei koskaan tullut DMC mieleen, sen verran erilaisista peleistä kyse oman ajukoppani sisällä.

Mutta ehkä tämä riittää tästä aiheesta - ainakin tässä ketjussa.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Jollei pelistä muuta hyvää keksi, niin välianimaatiot ovat kyllä julmetun kauniita.

Tosin ei ihme, Blurin tekemiähän nekin ovat (mm. Dragon Agen trailereista tuttu sakki).


Pelin graafinen ilme muuten tuntui parenevan siinä loppua kohden. Tai ainakin se oli jotenkin tasaisempaa. (Tuli viikonloppuna löydettyä aikaa pelata, unen kustannuksella... :rolleyes: )
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

GR:n arviot Dante's Inferno - Gamereactor Suomi
Leevi 5/10 (kohtuullinen)
Jonas 8/10 (erittäin hyvä)

Tuntuu jakavan mielipiteitä tämä tapaus. Välidemot ovat tosiaan mehukkaita, mutta ehkä sitä persoonallisuutta ja kekseliäisyyttä olisi sittenkin saanut olla reilummin. :)
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Voi toki ollakin, mutta en ole nähnyt kenenkään vielä osaavan nimetä näitä muita vaikutteita (ajalta ennen God of Waria). Hack'n'slasheja toki on ollut kautta maailman sivun, mutta Dante's Infernosta myös minulle tuli ihan välittömästi God of War mieleen.

Diablo? Kyllähän peleissä on punainen aina hipareita kuvastanut ja sininen/vihreä taikavoimia, ettei tuotakaan kyllä voi miksikään GoWin keksinnöksi sanoa.

Aika keskinkertaisen oloinen peli mitä tuota demoa kokeili, eikä suunnittelukaan päätä huimaa.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Joku taisi mainita toisella foorumilla Soul Reaverin...
Mutta sovitaan vaikka, että kaikki H'n'S pelit on suoraa ja hävytöntä kopiointia god of warista, tuosta jumalteoksesta joka on luonut koko genren ja kaikki sen ideat on keksitty vasta siihen :D

Oma kappaleeni on kaverilla lainassa joten omaa kokemusta ei ole kuin vasta demosta.
Kaveri on kehunut peliä varsin hyväksi häkkänslässiksi ja miljöö ja tunnelma on kuulemma kohdallaan.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Nyt tuli vedettyä läpi koko peli. Puolen välin jälkeen taso kyllä heikkeni aika reilusti. Alimmat piirit eivät todellakaan tarjonneet mitään ihmeellistä ja kiinnostavimmat jutut nähtiin alussa. Läpipeluu kesti about 6 tuntia, joka ei kyllä työssäkäyvää haittaa vaan pikemminkin jopa miellytti:)

Tosiaan tekijöiltä ilmeisesti mielikuvitus loppunut vähän kesken, kun loppu oli niin geneeristä luolasotkua. Varsinkin kahdeksas piiri oli täyttä spedeilyä kymmenen haaste areenansa kanssa. Muutenkin ärsytti muutamat tippumiskuolemat, joita ei etukäteen mitenkää voinut tietää. Samoin kun se, että välillä reunoilta putoaa ja välillä ei.

Lopun lässähtämisen takia arvosana olisi varmaan 7/10.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Danten animaatiot ovat paikoitellen kuin suoraan Kratokselta lainattuja, samoin kuin avattavien arkkujen (vai mitä ne tässä pelissä olikaan) väritykset; vihreästä elinvoimaa, sinisestä taikavoimaa. Myös "hahmonkehitys" tapahtuu tapetuilta vihuilta saatavilla punaisilla taikapalleroilla, joita tässä kai sieluiksi kutsuttiin.

Olet tässä tapauksessa aloittanut varmaankin pelaamisen vuonna 2005. Koska silloinhan se God of War julkaistiin pleikkarille. Meinaat jos olet tossisasi, kun tuota väität... :cool:
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Olet tässä tapauksessa aloittanut varmaankin pelaamisen vuonna 2005. Koska silloinhan se God of War julkaistiin pleikkarille. Meinaat jos olet tossisasi, kun tuota väität... :cool:
Aloitin pelaamisen vuonna 1983, kiitos kysymästä.

Totta kai asiasta saa olla eri mieltä, mutta tuo(kin) yksityiskohta tuntuu nimenomaan God of War -sarjasta lainatulta, vaikka puna-sini-vihreitä palkkeja on toki ollut jo kauan ennen Kratoksen syntyä.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Aloitin pelaamisen vuonna 1983, kiitos kysymästä.

Totta kai asiasta saa olla eri mieltä, mutta tuo(kin) yksityiskohta tuntuu nimenomaan God of War -sarjasta lainatulta, vaikka puna-sini-vihreitä palkkeja on toki ollut jo kauan ennen Kratoksen syntyä.

Juu, tarkoitus oli heittää vitsiä, siksi tuo hymiö. No hard feelings. :)

On topic: Itse tykkäsin tuosta melkoisesti, kun kaverin luona kokeilin tuota... olisi kolmatta tasoa? Graffat on samat kuin demossa, eli valittamista ei ollut ja pelaaminen vaikutti sujuvalta. Pitää ostaa kyllä jahka kaikelta Massaukselta ja Lohikäärmeilyltä tässä kerkeää. Oli todella sujuvaa kuolemabalettia tuo.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Itse pläjäytin läpi viime viikolla ja omastakin mielestä pelin taso laski RAJUSTI puolenvälin jälkeen. Meni todelliseksi pakkopullaksi ja tarinastakaan ei juuri ollut mihinkään :/

Ja vaikka sitä ei enää varmaan saisi pelin yhteydessä sanoa niin onhan tämä nyt täysi GoW kopio :D Laittaisi Kratoksen tuohon niin voisi olla joku Kratos Goes to Hell, eikä eroa huomaisi kuin tumpelomman kenttäsuunnittelun yms hiomattomuuden kohdalla :P

Kyllähän tuon läpi kumminkin pelaili ja irtosi sentään kunnon naurut
Pirun täysin överistä John Holmes lerssistä :D
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Ihan kelvollista mättöä oli joskaan ei lähelläkään lajinsa parhaimistoa, edes viimeaikaisista peleistä.
Esim Darksiderssille antaisin tähden enemmän kuin tälle.
Ympäristöt ovat sopivan häiriintyneitä ja mielikuvituksellisia.
Päähahmon ääninäyttelijä kyllä sietäisi saada selkäänsä, sen verran kehnoa tulkintaa oli välillä.
Kun jutteli Poetille, niin välillä kuulosti siltä, että kaveri meinaa itkua vääntää...

Noin 10h meni yhteensä 1,25 läpipeluuseen ja 50 aallon päihittämiseen.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Mittarissa kahdeksan tuntia ja läpi män. Tykkäsin kovastikin tästä, sanoisin jopa että paras mättöpeli tähän päivään mennessä. Teema oli erittäin mielenkiintoinen ja mukavan häiriintynyt. Juoni taas oli hieman hölmö, mutta piti otteessaan koska oli pakko nähdä miten Dantelle ja hänen rakastetulleen lopulta käy. Pituuskin oli kohdallaan.

Pelattavuus oli kuitenkin se missä tämä peli loisti. GoW kopio kyllä, mutta Dante's Infernossa pelattavuus on silti, ellei jopa parasta niin ainakin todella hyvää mitä olen tämän genren peleissä nähnyt. Combot lähtivät juuri silloin kun niiden pitikin ja eri liikkeitä pystyi yhdistelemään katkaisematta combolaskuria. Tähän päälle toimiva kehitys- ja relic-systeemi, toimii!

Grafiikka oli ihan ok, ei mitään parasta mutta hyvää. Tosin ruudunpäivitys pysyy kaiken aikaa priimana, joka on tällaisissa peleissä must. Välivideot taas ovat toteutettu erittäin komeasti ja harvoin virtuaalitissit näyttävät näin hyvältä.

Sääli että peli sai aika heikkojakin arvosanoja mediassa. Omasta mielestäni peli on todella hyvää viihdettä ja pitää otteessaan loppuun saakka. Suosittelen!
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Kovasti olen pelistä tykännyt. Aihepiiriltään mielenkiintoinen teos, sekoitus historiaa ja mättöä helvetissä, mm-mmm-mmmm. JA Tissit! :D Ja kontrollit toimii hyvin, ellei jopa loistavasti. Kiinnostava lisä myös tuo kaksijakoinen kykypuukin. Tähän mennessä kaikki kaverit on hohottaneet mielihyvästä pelatessaan tätä peliä, en sitten tiedä kertooko se jotain kaveripiiristäni vai pelin korruptoivasta vaikutuksesta.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

No niin! Peli on lopulta siis menty läpi tässä sairastelun lomassa ja kyllähän se täytyy myöntää että loppua kohden peli menetti paljon hohtoaan. Jos alun perusteella olisi pitänyt arvostella, niin peli olisi saanut varmasti paremmat pisteet silmissäni. En sitten tiedä miksi aihealuetta ei olla käytetty paremmin hyväksi, koska potentiaalia pelissä olisi ollut paljon parempaan. Ideat EI voi loppua tuosta aihealueesta kesken. Monet jutut kuitenkin oli tehty mitä maittavimmin, historiallisia hahmoja kivasti myös mukana. Kohtuullisen vaikea peli kuitenkin on kyseessä, vaikka myönnän kyllä että en genren suurkuluttajia ole ollut. :o
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Nyt on Dante pelailtu läpi (8h) ja olipas hieno kokemus! Loistavan helvetillinen ja kieroutunut miljöö upealla grafiikalla ja pelattavuudella. Ruudunpäivitys ei kakistellut kertaakaan vaan oli todella sulavaa. Itse en pelatessani kokenut tason laskevan tahi toiston olevan liiallista. Suositukset ja plussat tälle pelille ja kannattaa kokeilla vaikka "hack'n'slash" pelejä ei olisi entuudestaan juurikaan pelailtu (kuten esim. allekirjoittanut).
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

En tiedä onko vikana Hellish taso vai mikä, mutta loppua kohden rupeaa menemään hermo. Loputtomasti spawnaawia lentäviä ja ammuskelevia paskiaisia ja ärsyttäviä hypi-pompi kohtia ja muutenkin vaikeustaso heittelee aika rankemman puoleisesti.

Vähän jäi kakka maku suuhun. Ja taitaa jäädä kesken kun uusi SC tuli haettua gamestopista.
 
Vastaus: Dante's Inferno [X360]

Onko kellään sattumoisin tuota Trials of St. Lucia pakettia ähän peliin? Oli tuo kyllä sen vertaa toimivaa ja kivaa hakkaamista ja menemistä, et melkeinpä vakavasti harkitsen nyt tuon hankkimista. Meinaat jos on, niin miten toimii moninpeli? Onko mistään kotoisin?
 
Ylös Bottom