Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

Vastaus: Dark Souls II

RUpesin pelaamaan Dark souls 1 nyt tämän jälkeen, ja kyllä huomaa tähän 2 osaan tehdyt parannukset. Frame rate on paljon tasaisempi, ei läheskään niin suuria droppeja ja nykimisiä mitä ykkösessä. Muutenkin tämä 2 tuntuu jotenkin yleisesti tasaisemmalta, ja monia hyviä uudistuksia on tullut verrattuna ykköseen. Esim. itseäni rupesi häiritsemään kun ykkösessä ei voi nousta tikapuita nopeasti yms. Toki ykkönen voittaa maailmassan ja vaikeudessaan tämän kakkosen, mutta kun sen saisi näillä kakkosen uudistuksilla niin peli olisi täydellinen.

Tosin, kyllä tuo dark souls 1 on näistä se vaikeampi peli, vaikka alussa saakin drake swordin käyttöön. Tosin osa voi olla vähän takki auki menemistä itsellä, kun luulee olevansa parempi pelaaja mitä oikeasti on. Mutta kakkosessa ei tuntunut olevan tuollaisia vähän damagea tekeviä vihuja jotka suuressa määrin hyökkäävät päälle juuri yhtään jos ollenkaan. Nuita vastaan tulee juuri mentyä takki auki ja sit kulman takaa tuleekin monta lisää ja bonfire kutsuu :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Ilmeisesti et ole kokenut Demon´s soulsin tikapuissa kiipeilyä. Se on noin kolme kertaa ensimmäisen Dark soulsin vastaavaa hitaampaa.

Olen kokenut senkin, ja se on kyllä yhtä tuskaa. Mutta ei tuo dark souls 1 ole kakkoseen verrattuna kyllä mitään kivaa sekään.
 
Vastaus: Dark Souls II

Paremmuuserot Ps3 ja Pc versioiden välillä ovat aika selvästi havaittavissa, esim. Travelaaminen Bonfireltä toiselle ei kestä vähintään kuin 10/15 sekunttia, tavaravalikot eivät ole suurista esinemääristä huolimatta lagittaneen ollenkaan ja toisen pelaajan summoaminen tai invauksen tekemiseen ei 10 sekunttia enempää aikaa mene.
 
Vastaus: Dark Souls II

On kyllä yksi kovimmista peleistä mitä olen koskaan pelannut.

Tässä lyhyesti minun kaksi ensimmäistä tuntia Darks Souls 2 - pelin parissa kun minulla ei ollut vielä yhtään mitään tietoa miten peliä pelataan.
En ole Demon's Soulsia taikka Dark Soulssia aikaisemmin pelannut, joten tietämys oli nolla.

[video=youtube;LaEoPodh2y4]http://www.youtube.com/watch?v=LaEoPodh2y4[/video]


25h tunnin jälkeen peli rupeaa jo vähän sujumaankin.

[video=youtube;iw8jWSbT4ak]http://www.youtube.com/watch?v=iw8jWSbT4ak[/video]
 
Vastaus: Dark Souls II

Jokohan porukka siirtyi seuraaviin peleihin...

Muutaman kerran viikossa tullut tätä edelleen pelattua. SL taitaa olla n. 270 ja seitsemäs rundi olis nyt aloitettavissa. Ajattelin kuitenkin härvätä jonkun aikaa ja parannella kamoja. Ihan hauskaa tää omasta mielestä edelleen on. Yllättävän hyvin löytyy peliseuraa varsinkin niistä muutamasta vähän vaikeammasta paikasta. Onko kukaan nostanut leveliä vielä pidemmälle, löytyykö vielä seuraa?

Suht tasaseen olen kaikkia statseja nostellut. Ei mikään pvp build, ihan omaks iloks väännetään.

DLC:tä odotellessa. Vois tulla vaikka lisäosa, joka liittyy noihin Gianteihin ja menneisiin muistoihin.
 
Vastaus: Dark Souls II

Sieltähän sitä dlc:tä pukkaa kolmessa osassa kesän mittaan. Hienoa! Vaikuttaa trailerin perusteella hyvältä.

Noin muutoin, ng+11 menossa ja hauskaa on ollut.
 
Vastaus: Dark Souls II

Eihän tässä ole enään kuin 2 viikoa siihen kun ensimmäinen osa kolmesta DLC:tä julkaistaan (22.7.2014). Oliko se nyt niin, että kakkos osa tulee joskus elokuussa ja viimeinenosa tulee syyskuussa? Mahtaa maistua peli sitten hyvältä, kun olen tarkoituksella pitänyt pari kk. taukoa pelistä. Eniten tässä askaruttaa se, että onkohan noihin DLC -alueisiin pääseminen samanlaista säätämistä niin kuin ekassa Dark soulsissa? Sekä se, kun kolmessa osassa tulee tuota materiaalia että onkohan pituutta tarpeeksi?
 
Vastaus: Dark Souls II

Noniin mukavasti huomisen lisärin kunniaksi sain tästä eilen täydeg gamerscoret. Eniten ärsytystä aiheutti saada bellbros 2 levelille ja
darklurker noin 30x yritin sitä tappaa ennen ku speksasin itteni sorceriksi ja spämmäsi crystal spereja ja soul geysirejä siihen

Huomaa kyl kuinka helppo tolla sorcererilla on pelata niin taidan vasiten sillä leikkiä vähä aikaa. Invaasiot alkanu menee voiton puolella ku normaalisti aina ollu se häviäjä. Varsinki ku pelas tota bellcovenantia niin en olis ikinä sitä saanu kakkos levelille ilman sitä red phantomia.

NG3 menossa ja tolla ajattelin lisärin vedellä läpi SL taitaa olla joku 240
 
Vastaus: Dark Souls II

Kaivoin pelin eilen kaapista 3 kk jälkeen. Ihan tulevia DLC varten. Tänään kai pitäs ekan ilmestyä ja kaipa tuo tulee hommattua. Näköjään patchiakin tullut ja ei mitään hajua mitä se on tehnyt. Pikaisen googletuksen jälkeen ilmeisen isoja muutoksia mutta ei vielä ajatuksen kanssa jaksanu lukea.

Kuinka moni on DLC:tä hankkimassa?
 
Vastaus: Dark Souls II

Oli tuossa yön aikana näemmä tullut päivitys Dark Souls II:een. Odotan suosiolla arvostelua lisäristä, jotta tiedän kannattaako moiseen tuhlata rahaa. Niin kamalia ryöstö-sisältöjä tuli PS3:lle aikanaan ostettua että turhaan en moista soopaa tue.

Ensimmäisen pelin Artorias-lisäri oli kyllä priimaa, oisko ollut peräti paras yksittäinen DLC PS3:lla.
 
Vastaus: Dark Souls II

Tässä itelläkin on ollut joku vajaan parin kuukauden tauko pelistä. Youtube videoiden perusteella en mitään kovin ihmeellistä pelikokemusta odota näiltä dlc:ltä, mutta hommaan kyllä kaikki joka tapauksessa. Onhan se taas ihan eri fiilis lähteä pelaamaan kun ei tiedä mitä on nurkan takaa tulossa. Mun hahmolla on SL joku 400+ ja olisko 11 vai 12 pelikierros. Tuli siis ihan kohtuudella tahkottua tuota keväällä.

Muistaakseni kuulin, että jokainen yksittäinen dlc olisi n. 1-1,5h pelattavaa.
 
Vastaus: Dark Souls II

Hauskaa että juuri tällä viikolla mietin että onko lähiaikoina DS 2:een tulossa DLC:tä, ja kun avasin konsoliFinin niin täällähän siitä keskustellaan :)Hyvin näköjään jotkut jaksaa tätä peliä jauhaa, tosin en yhtään ihmettele, koska mielestäni hyvästä tekeleestä on kyse. Itsellä peli meni läpi n. 100 tunnissa SL taitaa olla jossain 115 paikkeilla (en enää muista kun pelasin viimeksi n. 3kk sitten) siihen kuului jonkun verran PvP:tä lukematon määrä kuolemia ja pari hermoromahdusta.

Tuo DLC varmaan tulee ostetuksi ja samalla voisi aloittaa tuon NG+ koska tällähetkellä hahmo jököttää Majulassa miettimässä jäikö jotain varusteita yms matkan varrelle mitä pitäisi hakea. Tosin eikai sillä nyt loppupeleissä niin väliä ole.
 
Vastaus: Dark Souls II

Eílen hommasin dlc:n ja vähän fiiliksiä tästä. En spoilaa mitään seuraavassa.

Tuolle pelialueelle oli omasta mielestä helppo löytää ilman mitään apuja eli ei tarvinnut soutaa ja huopaa ees takaisin. Mulla tosin oli pelikierros läpi ja kaikki alueet auki niin pääsin suoraan mestoille. Itse uusi alue on sokkeloinen ja ei helpoimmasta päästä todellakaan. Ei riittänyt lähellekään tunti ekalla runilla, että pääsin edes ensimmäiselle bonfirelle. Tai en tiedä oliko se, jonka löysin eka vai missasinko jonkun aiemman. Fiilis kuitenkin on, et alue on iso ja pelattavaa riittää. Lisäksi tämä on riittävästi erilaista settiä kuin mitä yhdessäkään aiemmassa DS-pelissä on nähty.

Lopulta päädyin jollekin bossille, jota en onnistunut listimään parilla yrityksellä. Vaikutti ehkä vaikeammalta kuin yksikään bossi tähän mennessä DS2:ssa. Voi toki olla, että tää bossi on lopulta helpompi kun tietää millä aseilla se helposti kaatuu :) Vielä ei osaa sanoa siis varmaksi.

Mulla on semmoinen fiilis, että tässä on pelattavaa about saman verran kuin Artorias dlc:ssä, mutta en tiedä kun en ole tätä vielä läpi päässyt. Alueena tosi siisti, tutkittavaa (=päämäärätöntä pyörimistä) on sopivasti ennen kuin oikea suunta löytyy. AIVAN LOISTAVA DLC.
 
Vastaus: Dark Souls II

Eílen hommasin dlc:n ja vähän fiiliksiä tästä. En spoilaa mitään seuraavassa.

Tuolle pelialueelle oli omasta mielestä helppo löytää ilman mitään apuja eli ei tarvinnut soutaa ja huopaa ees takaisin. Mulla tosin oli pelikierros läpi ja kaikki alueet auki niin pääsin suoraan mestoille. Itse uusi alue on sokkeloinen ja ei helpoimmasta päästä todellakaan. Ei riittänyt lähellekään tunti ekalla runilla, että pääsin edes ensimmäiselle bonfirelle. Tai en tiedä oliko se, jonka löysin eka vai missasinko jonkun aiemman. Fiilis kuitenkin on, et alue on iso ja pelattavaa riittää. Lisäksi tämä on riittävästi erilaista settiä kuin mitä yhdessäkään aiemmassa DS-pelissä on nähty.

Lopulta päädyin jollekin bossille, jota en onnistunut listimään parilla yrityksellä. Vaikutti ehkä vaikeammalta kuin yksikään bossi tähän mennessä DS2:ssa. Voi toki olla, että tää bossi on lopulta helpompi kun tietää millä aseilla se helposti kaatuu :) Vielä ei osaa sanoa siis varmaksi.

Mulla on semmoinen fiilis, että tässä on pelattavaa about saman verran kuin Artorias dlc:ssä, mutta en tiedä kun en ole tätä vielä läpi päässyt. Alueena tosi siisti, tutkittavaa (=päämäärätöntä pyörimistä) on sopivasti ennen kuin oikea suunta löytyy. AIVAN LOISTAVA DLC.

Hyvä arvio DLC:stä, motivoi ostamaan ittekin tuon. :) Mahtavaa!
 
Vastaus: Dark Souls II

Eílen hommasin dlc:n ja vähän fiiliksiä tästä.........AIVAN LOISTAVA DLC......

Joo eiköhän tämä tule itsekkin ostettua. Tosin pelottaa vähän jos alueen Boss on tähän mennessä vaikeimpia, kun parin kanssa muutenkin tuli tanssituksi tuntikausia :)
 
Vastaus: Dark Souls II

Noihin DLC alueen bosseista sanoisin, että hajotkaa Squalid queenille. Ei todellakaan sieltä helpoimmasta päästä, kun mokoma ämmä taikoo avukseen niitä ...
...Vestaldeja ja spammaa niitä räjähtäviä pyrospellejä.

uusista vihollisista ne...
..kummitukset, joilla on molemmissa käsissä katanat ovat aivan hirveitä mörköjä.
:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Eilen illalla tuli viimein päästyä tuonne DLC-alueelle. Surukseni huomasin ettei mulla ollut yhtään hahmoa hollilla ja päätin sitten tutustua alueeseen kokeneemmalla ukollani joka menee jo NG+ puolella. Toki aloitin uutta hahmoa mutta sillä on vielä matkaa tuonne alueelle.. *malttamaton*. No jos tänä iltana sitä kävis kuolemassa..
 
Vastaus: Dark Souls II

Pari tuntia takana Sunkkua. Ekan bonfiren löytyminen
vesialueelta, jossa on Star Warsista tuttuja avaruusmonstereita
vei enemmän aikaa kuin missään muualla, eli onkohan tullut juostua jonkun aiemman ohi.. vääntö suoritettu SL223 NG+:n läpäisseellä taikurilla. Toinen ukko on about samalla tasolla oleva STR/FTH -ukko, mutta jostain syystä en viitsinyt sillä aloittaa. Mainio ja vaikea dlc on tämän pätkän perusteella kyseessä, joskin FPS dippaa tuolla spoilereissa mainitulla alueella aika tavalla.
 
Vastaus: Dark Souls II

Pari tuntia takana Sunkkua. Ekan bonfiren löytyminen
vesialueelta, jossa on Star Warsista tuttuja avaruusmonstereita
vei enemmän aikaa kuin missään muualla, eli onkohan tullut juostua jonkun aiemman ohi.. vääntö suoritettu SL223 NG+:n läpäisseellä taikurilla. Toinen ukko on about samalla tasolla oleva STR/FTH -ukko, mutta jostain syystä en viitsinyt sillä aloittaa. Mainio ja vaikea dlc on tämän pätkän perusteella kyseessä, joskin FPS dippaa tuolla spoilereissa mainitulla alueella aika tavalla.
Olet mennyt ohi ainakin parista bonfirestä, mutta ne on aika piilossa ja johtaa uusiin paikkoihin, mutta ei niistä sen enempää. Itsekin nuo löysin aivan sattumalta kun tutkiskelin aluetta. Voi toki olla, että olen itse myös missannut nuita matkan varrella.
 
Ylös Bottom