Subi
Well-Known Member
Vastaus: Dark Souls II
Mä vähän epäilen et tuonne on tarkoitus palata vasta myöhemmin tappamaan se toinen boss. Tai siis se ollut varmaan Fromilla ajatuksena. Tuleehan tuosta alueesta kuitenkin ylivoimaisesti vaikein (ainakin alkupään alueista) Dragonriderin tappamisen jälkeen.
No Man's Wharfille asti pelasin, ja vähän on ristiriitaisen fiilikset tähän mennessä uudistuksista. Tykkään siitä että esim. jotkut itemit ja viholliset ovat eri paikassa, mutta joiltain osin vihollisten lisääminen on mennyt vähän överiksi. Tästä hyvänä esimierkkinä Heide's Tower of Flame,josta kyllä juoksee Dragonriderille ilman suurempia ongelmia, mutta sitten kun Dragonriderin surmaa, ne valkoiset ritarit "heräävät henkiin" ja Old Dragonslayerille vievällä polulla odottaa vielä lohikäärme. Tuo lohari oli oikesti tosi hauska uudistus, mutta nuo valkoiset jannut.. oliko ne oikeesti aivan välttämätön lisä? Koko alue vaikuttaa nyt siltä, etten koskaan enää halua palata sinne. Ja vanilla-versiossa Heide's Tower of Flame oli yksi mun lempialueista. Kokeilin jopa 4 pelaajan co-oppina siitä bonfirelta päästä loharille, mutta ei vaan onnistunut
Mä vähän epäilen et tuonne on tarkoitus palata vasta myöhemmin tappamaan se toinen boss. Tai siis se ollut varmaan Fromilla ajatuksena. Tuleehan tuosta alueesta kuitenkin ylivoimaisesti vaikein (ainakin alkupään alueista) Dragonriderin tappamisen jälkeen.