Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Mihin toi jengi häipyy tuolta firelink shrineltä,
ku ensin kuoli sorceryn myyjä sitte tilalle tuli uus kuka häypy ky paransin dark sigilin (ois kannattanu varmaan tappaa se sillo ku se sano et meil ei oo enään puhuttavaa ni ois saanu jotain mitä se droppaa) Miraclen myyjä häipy sanomatta mitään ku suoritin sen red eye tyypin kellari mission ja siltä ei saa enään mitään? (tapanko?) Rosvo lähti tokalle pöllimis reissulle ja ollu sillä jo 2 päivää. Häkkijäbän tapoin vahingossa ennenku puhuin sille sanaakaan missään. Pyromaani on mut sille ei kelpaa 2 eri pyromancy kiveä koska muija. Blue sentinel häipy koska tarina päättyi. Se haudan vierellä kävijä häipy ja jätti kilven sinne haudalle (kuoli)?

Jos noihin sais spoilerissa vastauksia niin ois hyvä. :confused:

Niillä on niiden omat questlinet joita voi seurata, jos ne häipyy firelinkistä, niin niihin voi törmätä muualla pelimaailmassa tai ne palaavat kun tietyt ehdot täyttyy. Ihan normaalia From:in tyyliä hoitaa npc-hahmojen tehtäväkaarta.

Tuo "häkkijäbä" oli myös pyromanceri jolle nuo muutamat kirjat olisi kelvannut
 
Vastaus: Dark Souls III

Catacombeista pieni salaisuus, joka meinasi itseltänikin mennä täysin ohi.

Kokeilepas lyödä sitä riippusiltaa, missä tuli niitä luurankoja hirveä läjä. Sieltä bossioven puolelta pystyy kiipeämään alas ja sieltä löytyy uusia alueita ja pari bonfireä. Tosi hyvää loottia, shardeja ja gemejä saa myös tuolta.

Näköjään.
Kävin tämän eilen tutkimassa ennen tuota lumipalatsi-aluetta. Tuohan oli älyttömän laaja alue, ja todella nostalginen. Ilmeisesti ekan Dark Soulsin Demon Ruins / Izalath joku paikka. Samoja Capra Demoneja ja Taurus vihuja siellä ruumiina oli. :/

Hyvää materiaalia löyty aseeseen, ja uusi katanakin. Lisäksi se sokkelopaikka oli hyvin Bloodborne-mainen. Niitä random dungeoneita meinaan.
 
Vastaus: Dark Souls III

Näköjään.
Kävin tämän eilen tutkimassa ennen tuota lumipalatsi-aluetta. Tuohan oli älyttömän laaja alue, ja todella nostalginen. Ilmeisesti ekan Dark Soulsin Demon Ruins / Izalath joku paikka. Samoja Capra Demoneja ja Taurus vihuja siellä ruumiina oli. :/

Hyvää materiaalia löyty aseeseen, ja uusi katanakin. Lisäksi se sokkelopaikka oli hyvin Bloodborne-mainen. Niitä random dungeoneita meinaan.
Sitä en vaan keksinyt, että kuinka niistä laava-altaista saa haettua ne lootit? Saako ne altaat tyhjäksi jotenkin, vai täytyykö vaan odottaa että löytyy sormus tai armoria, joka antaa tarpeeksi resistanssia? Niin ja harmaita hiuksia meinasi myös aiheuttaa se hiton jousia ampuva viritelmä siellä kiellekkeen laidalla, onneksi senkin sai sammutettua. Kiva oli matsata niiden rapujen kanssa kun jäätävän kokoisia nuolia sataa niskaan..
 
Vastaus: Dark Souls III

Ite juoksin sinne keräämään lootit ja samalla join estusta.. Kuolemahan siinä tuli mutta lootit sain. :rolleyes:
 
Vastaus: Dark Souls III

Ihan sama mikä peli niin suot on aina yhtä ärsyttäviä. Voisivat jättää ne peleistä pois :D
 
Sitä en vaan keksinyt, että kuinka niistä laava-altaista saa haettua ne lootit? Saako ne altaat tyhjäksi jotenkin, vai täytyykö vaan odottaa että löytyy sormus tai armoria, joka antaa tarpeeksi resistanssia? Niin ja harmaita hiuksia meinasi myös aiheuttaa se hiton jousia ampuva viritelmä siellä kiellekkeen laidalla, onneksi senkin sai sammutettua. Kiva oli matsata niiden rapujen kanssa kun jäätävän kokoisia nuolia sataa niskaan..

Samalla tavalla kun aikasemmissa, flash sweattia ja kaikki resistanssikamat ja sitten juoksee vaan estusten kanssa. Ittellä kävi tuuri kun myös kiroilin niitä nuolia ni rollailin siellä vedessä ja sattu ampuun reiän maahan josta sit paljastukin uudet mestat ja reitti ylös. Tällä tyylillä myös pääsin sen madon selkään, eihän se mitään ympäri kääntyny ja pystyin hakkaan sen ilman mitään vahinkoo :D

Ihan sama mikä peli niin suot on aina yhtä ärsyttäviä. Voisivat jättää ne peleistä pois :D

Tän pelin poisoni on vaan niin onneton (ainakin suolla) että siitä ei tarvi ees välittää.
 
Vastaus: Dark Souls III

Vähän noista suo alueista.

Eipä ne koskaan ole olleet mitään pahoja paikkoja, ei tämän pelin farrons keep vai mikä lie(olen kyllä kuullut että niitä olis muitakin) oli eikä DS1 legendaarinen Blighttown jota itse pidän pelin yhtenä parhaista alueista. DS2 en muista suo aluetta mutta ne poison patsaat kyllä piti vähän varpaillaan :D
 
Vastaus: Dark Souls III

Kiitos tosiaan siitä
riippusilta-vinkistä.
Ennen
vitospomoa
otin hommakseni tutkia alueen ja mukavaa loottia löytyi. Vielä olis
keihästäjä ja iso mato
hoitamatta, mutta ainahan noihin mestoihin voi palata uudestaan.
Vitospomo
oli yllättävän kesy ja se tuli hoidettua yksin. Taistelun jälkeen jätin ovelle merkit ja ei aikaakaan kun pääsin hoitelemaan sen uudestaan cooppina.

Nyt uusi alue edessä tutkittavana.

Kyllähän tämä peli vetää miehestä mehut pihalle. Sen huomasi hyvin, kun pelasin uunituoretta Ratchet & Clankkia. Todella casuaalia ja hauskaa räiskintää. Aivoja ei tarvitse juurikaan käyttää ja lyönti/iskunappia tulee naputettua taukoamatta. Mutta Dark Souls 3. Jokaiseen vihuun, jopa vähäpätöiseen, pitää keskittyä kunnolla. Onko selusta varmistettu? Onko ansoihin varauduttu? Usein tulee illan aikana edettyä nippa nappa uudelle bonfirelle, koska koluttavaa riittää ja se pitää tehdä tarkasti harkiten. Mutta kun homma toimii ja onnistumisia tulee, niin onhan tämä niin saamarin koukuttavan palkitsevaa :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Vähän noista suo alueista.

Eipä ne koskaan ole olleet mitään pahoja paikkoja, ei tämän pelin farrons keep vai mikä lie(olen kyllä kuullut että niitä olis muitakin) oli eikä DS1 legendaarinen Blighttown jota itse pidän pelin yhtenä parhaista alueista. DS2 en muista suo aluetta mutta ne poison patsaat kyllä piti vähän varpaillaan :D

Jep, ei tosiaan ollut lähellekään niin paha kuin olisi luullut. Blighttown myös on ihan kiva verrattuna vaikka Valley of Defilementiin, joka ei myöskään ärsyttävimmästä päästä. DS2:ssa ei oikein vastaavaa tosiaan ole mutta joku Shrine of Amana senkin edestä pirullinen vaikkei poisonia vedestä tulekaan, varsinkin SotFS versio.

Eilen löysin
Anor London
ja olipas nostalgiset fiilikset. Ehkä vähän jo liian fanservice meininkiä mutta hieno yllätys nonetheless. Pomo kyseisessä paikassa
Aldrich
oli yllättävänkin helppo. Ei ole pomot vielä vakuuttaneet samalla tavalla kuin aikaisemmissa osissa taikka Bloodbornessa, toivottavasti optional area bossit raiskaa sitten oikein olan takaa. :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Kun tuli tämä läpäistyä toissa päivänä, niin laitampa jonkinlaista arviota pelistä.

+ Laajat ja monipuoliset alueet, jotka yleensä haarautuvat useampaan reittiin.

+ Monipuoliset Bossit. Melkeimpä jokaisella on oma "toinen osio", jossa pomo muuttaa taktiikkaansa ja turvalliseksi omattu pelaajan oma taktiikka joutuu roskiin uutta miettiessä ja hioessa. Moneen ei päde sivussa kiertäminen ja selän taakse hamuaminen (ainakaan helposti). Pidin myös siitä, että iso osa pomoista on vaihtoehtoisia.

+ viholliset ovat tekoälyn osalta parempia, sillä nämä väistävät, rollaavat ja iskevät takaisin lujaa.

+ Maailma on audivisuaalisesti kaunista katseltavaa ja on aina kiva huomata matkan edetessä, että "hei, tuollahan minä hetki sitten olin".

+ kauniit ja eeppiset kipaleet pomo mittelöissä.

+ Covenatteja voi vaihtaa lennosta valikon kautta. Tuo oli hyvä uudistus ja tekee pvp;stä sujuvampaa.


Sitten ne huonot puolet:


- Covenantit ovat ottaneet kehityksessä takapakkia Esim. Sunlihgt -coventanttiin pääsee aika pelin alussa, mutta palkinnoksi saatavia kolikoita voi hyödyntää vasta, kun peli on
viittä vaille lopussa.
Lisäksi on typerää, että Way of blue ja Darkmoon blade -covenantit jakavat tismalleen samat palkinnot ja ovat tarkoituksiltaan tismalleen samanlaisia. Jostain kumman syystä pelissä ei ole syntisten jahtaamiseen tarkoitettua eye of blue- esinettä, mikä tekee entistä vaikemmaksi noiden edellä mainittujen covenanttien palkintojen saamista ja kukaan ei viitsi alun jälkeen pitää covenanttina way of waightiä.


- Salaisiksi luokiteltujen alueiden kenttä desingissä on menty aidan matalimmasta päästä.
Tuo "pimeä hautuumaa" alue oli suora copypaste pelin alusta ja alueen bossissa ei hurraamista ollut. Samoiten "lohikäärmeiden vuori" oli hienoista bosseista huolimatta tylsä: pari neliötä ja suorakulmiota. Itseäni huvitti kyseisen alueen maassa köntystelevät, tulta syöksevät epädinot, koska nuo muistuttivat aika paljon Ocarina of timen Dodongo-vihollisia.

- Miksi pelin tylyimmästä lopetuksesta ei saa pokaalia?
 
Vastaus: Dark Souls III

Hitaasti eteenpäin.

Sitten tiistain en ole juurikaan edennyt töiden takia mutta olin tosiaan jumissa edellisen pomon jälkeen kun ei ollut reittiä eteenpäin. No ensimmäinen ajatus oli että keskelle suota jäi alue mihin en mennyt ja siellähän se seuraava alue oli, ihana blighttownia muistuttava alue jossa on curse frogeja, jipii :D No etiäppäin vaan ja firelinkissä oleva ritari höpisi jostain 3 tulesta jotka pitää sammuttaa ja eihän siinä kauaa menny kun ensimmäinen tuli eteen, sen jälkeen metsästettiin loput tulet ja ovi eteenpäin aukesi. Löysin myös wolf covenantin jota johtaa hyvin riutuneen näköinöinen kaveri. Aikani alueella pyörittyäni sekä tutun bossin DS1:stä tapettuani ja tavaroita keräilleen menttiin sitten ovesta joka aukesi tulet sammuttamalla ja parin perus vihun jälkeen tuli vastaan joku sota lintu ukkojen ja darkwraithien välillä, ajattelin että nope en puutu tohon ja löysin seuraavan bonfiren ja oikoreitin suon alkuun. Sen jälkeen eteenpäin ja yritin väistellä tätä sotaa ja huomasin oven edessäni, samalla kuitenkin kuulin takanani kuinka nuo 2 darkwraithia lähtivät juoksemaan perääni tapettuaan kaikki muut joten paniikki iski ja äkkiä ovi auki ja sisään. No 5 bossihan siellä takana oli ja kun ei ollut kunnon keskittymistä päällä niin jäin jumiin seinään ja ne 3 kaveria nirhas mut siihen. Vkl uus yritys paremmalla ajalla.
 
Vastaus: Dark Souls III

..perus vihuna vanha bossi.

Wut? Okei, itsellä ei nyt ole mitään muistikuvaa tuosta, ilmeisesti olen aika kuumeisesti vaan ettinyt seuraavaa bonfireä ja jotenkin täysin missannut ton. Tai sit ei vaan muista :D No täytyy käydä tarkistamassa kunhan taas pääsee peleille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

Hitaasti eteenpäin.

Sitten tiistain en ole juurikaan edennyt töiden takia mutta olin tosiaan jumissa edellisen pomon jälkeen kun ei ollut reittiä eteenpäin. No ensimmäinen ajatus oli että keskelle suota jäi alue mihin en mennyt ja siellähän se seuraava alue oli, ihana blighttownia muistuttava alue jossa on curse frogeja, jipii :D No etiäppäin vaan ja firelinkissä oleva ritari höpisi jostain 3 tulesta jotka pitää sammuttaa ja eihän siinä kauaa menny kun ensimmäinen tuli eteen, sen jälkeen metsästettiin loput tulet ja ovi eteenpäin aukesi. Löysin myös wolf covenantin jota johtaa hyvin riutuneen näköinöinen kaveri. Aikani alueella pyörittyäni sekä tutun bossin DS1:stä tapettuani ja tavaroita keräilleen menttiin sitten ovesta joka aukesi tulet sammuttamalla ja parin perus vihun jälkeen tuli vastaan joku sota lintu ukkojen ja darkwraithien välillä, ajattelin että nope en puutu tohon ja löysin seuraavan bonfiren ja oikoreitin suon alkuun. Sen jälkeen eteenpäin ja yritin väistellä tätä sotaa ja huomasin oven edessäni, samalla kuitenkin kuulin takanani kuinka nuo 2 darkwraithia lähtivät juoksemaan perääni tapettuaan kaikki muut joten paniikki iski ja äkkiä ovi auki ja sisään. No 5 bossihan siellä takana oli ja kun ei ollut kunnon keskittymistä päällä niin jäin jumiin seinään ja ne 3 kaveria nirhas mut siihen. Vkl uus yritys paremmalla ajalla.

Samoilla alueilla liikun nyt ja nämä kirotut
kärpäset
tulevat kimppuun juuri silloin, kun muta on pahimmillaan ja liikkuminen äärimmäisen vaivalloista.

Tein juuri itselleni hyvän pitkän matkan jousen, josta on ollut kovasti apua etenkin ylläolevan alueen
isoja "puuhirviöitä"
vastaan. Nekin osaavat olla hankalia, kun päästävät kimppuun punaisia pääkalloja(?) ja iskevät lujaa. Vielä pitäisi yksi tuli löytää mainituista kolmesta.

Muistelisin, että kirouksen osuessa kohdalle, jotkut hahmoni arvot heikkenevät ja ne pitää parantaa (purify stoneko se oli?), mutta en ainakaan nähnyt mitään negatiivisia arvoja tai muita merkintöjä status-valikossa? Voisiko joku vahvistaa tämän, vai kävikö vain hyvä tuuri?

Estusten määrä tällä hetkellä 9kpl (+ yksi Ashen Estus) ja tehostus +1, nuo ovat pidentäneet huomattavasti alueiden tutkimusaikaa, eikä tarvitse koko ajan ravata leiritulien luona. Se on muuten sanottava, että arvostan pelintekijöiden kaukonäköisyyttä mukana kulkevien palopommien, jousipyssyjen nuolien yms tavaran automaattista täyttymistä, kun kuoleman jälkeen lähdetään uudestaan matkaan ja siitäkin plussaa, että jos löydetyt kulutustavarat eivät mahdu reppuun, niin ne siirtyvät suoraan ison arkun säilytystilaan.
 
Vastaus: Dark Souls III

Muistelisin, että kirouksen osuessa kohdalle, jotkut hahmoni arvot heikkenevät ja ne pitää parantaa (purify stoneko se oli?), mutta en ainakaan nähnyt mitään negatiivisia arvoja tai muita merkintöjä status-valikossa? Voisiko joku vahvistaa tämän, vai kävikö vain hyvä tuuri?

Juu parantaa voi silloin kuin kirousmittari ei ole tapissa. Kun on, se on cursed ja morjens :p
 
Vastaus: Dark Souls III

Wut? Okei, itsellä ei nyt ole mitään muistikuvaa tuosta, ilmeisesti olen aika kuumeisesti vaan ettinyt seuraavaa bonfireä ja jotenkin täysin missannut ton. Tai sit ei vaan muista :D No täytyy käydä tarkistamassa kunhan taas pääsee peleille.

Hideo meinaa DSI:stä tuttua
Asylum Demonia/Stray Demonia, tismalleen sama mikä tulee DSI:n alussa. Tuo on vaan tuhkan ja muun tauhkan peitossa.

Tuo on tuollainen pieni valinnainen "sivupomo"
 
Vastaus: Dark Souls III

Hideo meinaa DSI:stä tuttua
Asylum Demonia/Stray Demonia, tismalleen sama mikä tulee DSI:n alussa. Tuo on vaan tuhkan ja muun tauhkan peitossa.

Tuo on tuollainen pieni valinnainen "sivupomo"

Juu sitähän minä, se on itseasissa jälkimmäinen noista menee vaan aina nimet sekasin [emoji16] Tosiaan en edes tajunnut että siltä sen sielunkin sai joten kai sen voi jonkinlaiseksi pomoksi luokitella.
 
Vastaus: Dark Souls III

Estusten määrä tällä hetkellä 9kpl (+ yksi Ashen Estus) ja tehostus +1, nuo ovat pidentäneet huomattavasti alueiden tutkimusaikaa, eikä tarvitse koko ajan ravata leiritulien luona. Se on muuten sanottava, että arvostan pelintekijöiden kaukonäköisyyttä mukana kulkevien palopommien, jousipyssyjen nuolien yms tavaran automaattista täyttymistä, kun kuoleman jälkeen lähdetään uudestaan matkaan ja siitäkin plussaa, että jos löydetyt kulutustavarat eivät mahdu reppuun, niin ne siirtyvät suoraan ison arkun säilytystilaan.

Kannattaa samoilla piiloreittejä aikasemmissa paikoissa, tuossa vaiheessa estus +4/5 tais olla jo mahdollinen.

Miinus siitä että nuolia ei saa enää 999 vaan niitäkin pitää ravata ostamassa aina 198:n välein, 99 + 99 mukana on ihan hyvä uudistus ni ei sentäs kaikkea pysty sniputtamaan.
 
Ylös Bottom