Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sipulisoltun kohtaaminen pisti hymyilyttämään ja pääsipä ottamaan pientä cooppiakin sen kanssa. Kiva sormuskin löytyi siltä reissulta.![]()
Sipulisoltun kohtaaminen pisti hymyilyttämään ja pääsipä ottamaan pientä cooppiakin sen kanssa. Kiva sormuskin löytyi siltä reissulta.![]()
Hmmmmm....hmmmmm
Itse asiassa tuolta reissulta pitäisi löytyä kaksi kivaa sormusta....
Salasanavaatimus on kaiketi vain cooppiin, ei estä muita normaalisti inveidaamasta sun peliin.
Pelaan yleensä ilman Emberiä, mutta koska pomovastuksessa ei kuollut niin se jäi päälle kutsuen m*lkut paikalle pilaamaan kaiken kivan. Eikö?
Yksi klassikko tapa torjua ei-toivottu inveidaaja on heittää chameleon form päälle (loitsu tai tässä pelissä, mikä lie hopeinen oksa itemi joita sai Undead Settlementistä nipun, en muista nimeä nyt) ja mennä hyvään piiloon. Inveidaaja joko kyllästyy hetken etsinnän jälkeen ja parhaassa tapauksessa saattaa tapattaa itsensä niin saat sen sielut kaupan päälle.Nopein tapa tietenki on taistella mukisematta, kävi miten kävi ja juosta hakemaan sielut takaisin mikäli tappio tulee.
Tuli tilattua tänään PS4:lle tämä teos. Kyseessä on mulle ensimmäinen Dark Souls ylipäätäänsä, joten ongelmia voi olla matkan varrella. ---
Onko siis niin, että inveidaaja saa sinulla hallussa olevat sielut? Eli jos on osannut käydä siulut tuhlaamassa Shrinessa ja liikkuu ns. tyhjin taskuin, niin inveidaaja ei parhaassa tapauksessa saa mitään?
Tuli tilattua tänään PS4:lle tämä teos. Kyseessä on mulle ensimmäinen Dark Souls ylipäätäänsä, joten ongelmia voi olla matkan varrella. Tätä kautta varmaan saa bosseihin apua, jos alkaa liikaa ahdistamaan? Innolla kyllä odotan, että pääsee koluamaan paikkoja ja etsimään parempaa tavaraa.
Sielujen menetystä tosiaan ei kannata jäädä murehtimaan liikaa. Mikäli peliä pelaa uusille ng+ sykleille niin ennen pitkää tulee tilanne että niitä menee hukkaan satoja tuhansia ellei miljoonia, muutama tuhat siihen verrattuna ei ole mitään. Menetys ei ole suuri sillä toivottavasti tilanteesta ottaa oppia, joka on paljon arvokkaampaa kuin pari hassua leveliä tai joku turha esine.![]()
Aloitteleville myös vinkiksi, että ei ole häpeäksi käyttää raukkamaisia taktiikoita tai jopa juosta ohi.
Pätee kyllä myös meihin enemmän pelaaviin.![]()