Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Sipulisoltun kohtaaminen pisti hymyilyttämään ja pääsipä ottamaan pientä cooppiakin sen kanssa. Kiva sormuskin löytyi siltä reissulta. :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Sipulisoltun kohtaaminen pisti hymyilyttämään ja pääsipä ottamaan pientä cooppiakin sen kanssa. Kiva sormuskin löytyi siltä reissulta. :)

Hmmmmm....hmmmmm

;)


Itse asiassa tuolta reissulta pitäisi löytyä kaksi kivaa sormusta....
 
Vastaus: Dark Souls III

Sipulisoltun kohtaaminen pisti hymyilyttämään ja pääsipä ottamaan pientä cooppiakin sen kanssa. Kiva sormuskin löytyi siltä reissulta. :)

Meikäläinen oli siinä kohtaa ihan paniikissa et mitä tuolta nyt oikeen tulee, mut sit oli helpotus suuri kun näki tutun naaman :D

Hmmmmm....hmmmmm

;)


Itse asiassa tuolta reissulta pitäisi löytyä kaksi kivaa sormusta....

Toinen niistä on meikäläiselle turha mut melee hahmolle se toinen on hyvin tarpeellinen.
 
Vastaus: Dark Souls III

Salasanavaatimus on kaiketi vain cooppiin, ei estä muita normaalisti inveidaamasta sun peliin.

Pelaan yleensä ilman Emberiä, mutta koska pomovastuksessa ei kuollut niin se jäi päälle kutsuen m*lkut paikalle pilaamaan kaiken kivan. Eikö?
 
Vastaus: Dark Souls III


Eli siis online-tila, mutta salasana ja ilman Emberiä ettepäi. Se pomotaiston jälkeisten sielujen tuhlaaminen mihin hyvänsä tuli tutuksi heti tutoriaalibossin jälkeen, kun alaston katanamies pieksi päreiksi parilla iskulla.

Nyt vasta tajusin, että Dark Soulsin logiikka muistuttaa paljon klassisen NESin pelejä Zelda II tai Metroid. Nuo opettivat kersana esimerkiksi "keräilypelin" käsitteen, jossa siis vain koluaa nurkkia esineitä etsien ja leveliä kohottaen. Kuollessa sitten menettää kaiken energian, jonka on santsannut. Nykyään moista kutsutaan grindaamiseksi. Noista ajoista vain on niin kauan, että aivojen asettaminen uuteen asentoon kestää hyvän aikaa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi klassikko tapa torjua ei-toivottu inveidaaja on heittää chameleon form päälle (loitsu tai tässä pelissä, mikä lie hopeinen oksa itemi joita sai Undead Settlementistä nipun, en muista nimeä nyt) ja mennä hyvään piiloon. Inveidaaja joko kyllästyy hetken etsinnän jälkeen ja parhaassa tapauksessa saattaa tapattaa itsensä niin saat sen sielut kaupan päälle. :) Nopein tapa tietenki on taistella mukisematta, kävi miten kävi ja juosta hakemaan sielut takaisin mikäli tappio tulee.

Sielujen menetystä tosiaan ei kannata jäädä murehtimaan liikaa. Mikäli peliä pelaa uusille ng+ sykleille niin ennen pitkää tulee tilanne että niitä menee hukkaan satoja tuhansia ellei miljoonia, muutama tuhat siihen verrattuna ei ole mitään. Menetys ei ole suuri sillä toivottavasti tilanteesta ottaa oppia, joka on paljon arvokkaampaa kuin pari hassua leveliä tai joku turha esine. :)

Omaa päivitystä, aikalailla bossi per päivä mentaliteetillä menty, 31 tuntia oli lasissa kun viimeksi katsoin ja saavuin eilen
Irithyll of the Boreal Valley mestaan, joka on aivan tajuttoman hienon näköinen paikka. Kuin talvinen Yharnam konsanaan. Pari edellistä bossia meni taas suht helposti, Deacons of the Deep ihan tyylikäs taistelu musiikkeineen vaikkakin ehkä pelin helpoin taistelu tähän mennessä. High Lord Wolnir aiheutti hieman ongelmia, vähän gimmick matsi mutta pirun tyylikäs kaiken kaikkiaan.
 
Vastaus: Dark Souls III

Ei tässä mun mielestä grindaamista ole ellei sitten halua hinkata jotain aluetta sielujen toivossa, mutta muuten NES vertaus on iha hyvä. Ite näen sen enemmän sen kautta että tässä tulee hyvällä tahdilla uutta haastetta eteen ja sun pitää oppia nousemaan sen haasteen yläpuolelle.

Pian sitä huomaa että hei näinhän tää menee ja sitten peli taas sujuu hetken aikaa hyvin. Samalla tavalla kuin vaikka jossain hyvässä NES pelissä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Tuli tilattua tänään PS4:lle tämä teos. Kyseessä on mulle ensimmäinen Dark Souls ylipäätäänsä, joten ongelmia voi olla matkan varrella. Tätä kautta varmaan saa bosseihin apua, jos alkaa liikaa ahdistamaan? Innolla kyllä odotan, että pääsee koluamaan paikkoja ja etsimään parempaa tavaraa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi klassikko tapa torjua ei-toivottu inveidaaja on heittää chameleon form päälle (loitsu tai tässä pelissä, mikä lie hopeinen oksa itemi joita sai Undead Settlementistä nipun, en muista nimeä nyt) ja mennä hyvään piiloon. Inveidaaja joko kyllästyy hetken etsinnän jälkeen ja parhaassa tapauksessa saattaa tapattaa itsensä niin saat sen sielut kaupan päälle. :) Nopein tapa tietenki on taistella mukisematta, kävi miten kävi ja juosta hakemaan sielut takaisin mikäli tappio tulee.

Onko siis niin, että inveidaaja saa sinulla hallussa olevat sielut? Eli jos on osannut käydä siulut tuhlaamassa Shrinessa ja liikkuu ns. tyhjin taskuin, niin inveidaaja ei parhaassa tapauksessa saa mitään?
 
Vastaus: Dark Souls III

Tuli tilattua tänään PS4:lle tämä teos. Kyseessä on mulle ensimmäinen Dark Souls ylipäätäänsä, joten ongelmia voi olla matkan varrella. ---

Muista nyt se, että
1) tärkeintä on asenne,
2) alku on helvetillinen,
3) ei ole häpeä pyytää co-op-apua,
4) vähennä järkytystäsi kysymällä joku tuntemasi veteraani peliisi näyttämään homman nimi ja
5) käytä runsaasti aikaa kaikkeen varsinkin alussa: peli tottelee tiettyjä sääntöjä, joiden puitteissa on pakko pelata.
 
Vastaus: Dark Souls III

Onko siis niin, että inveidaaja saa sinulla hallussa olevat sielut? Eli jos on osannut käydä siulut tuhlaamassa Shrinessa ja liikkuu ns. tyhjin taskuin, niin inveidaaja ei parhaassa tapauksessa saa mitään?

Taitaa saada jonkun pienen siivun jos sitäkään. Jos kuolet invaajan miekkaan ni se on vain yksi kuolema muiden joukossa, koukkaat hakemaan sielut takas.

Inveiderit saa voitoista esineen palkinnoksi ja näitä annetaan covenant pomoille, tarpeeksi kun antaa niin nousee rankki ja saa uniikkeja palkintoja, esineitä joita ei muualta saa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Tuli tilattua tänään PS4:lle tämä teos. Kyseessä on mulle ensimmäinen Dark Souls ylipäätäänsä, joten ongelmia voi olla matkan varrella. Tätä kautta varmaan saa bosseihin apua, jos alkaa liikaa ahdistamaan? Innolla kyllä odotan, että pääsee koluamaan paikkoja ja etsimään parempaa tavaraa.

Juu tsemppiä vaan ;)

Seikkailunnälkää tämä peli todella tyydyttää. Koluttavaa ja löydettävää on paljon. Kenttäsuunnittelu on loistavaa ja koska samoja paikkoja joutuu mennä uudestaan (koska kuolee), niin oikoreittejä ovien muodossa kannattaa availla. Itse pääsin eilen katakombeihin ja voi taivas sitä tutkittavaa riittää.

Aivan loistava peli, jota ei kannata juosta läpi vaan edetä maltilla. Lisäjännityksen tuo jatkuva vaaran tunne, kuolemanpelko sekä satunnaiset inveiderit jos olet ember-moodissa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kun etenette vaivoin, mutta kuitenkin etenette, on hyvä käydä välillä aiemmilla tai ekoilla alueilla pyörimässä. Näätte konkreettisesti, että kyllähän tässä voimakkaampia ollaan. Itse käyn aiemmilla aluilla testaamassa uusia aseita ja aina on ilo huomata miten helposti ne vihut nyt kaatuu kun vasta niitä varten kyyneleitä vuodatti.

Itellä ollu nyt muutaman päivän tauko, mutta tänään jatkuu taas. Kohta varmaa boss nro viisi edessä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Sielujen menetystä tosiaan ei kannata jäädä murehtimaan liikaa. Mikäli peliä pelaa uusille ng+ sykleille niin ennen pitkää tulee tilanne että niitä menee hukkaan satoja tuhansia ellei miljoonia, muutama tuhat siihen verrattuna ei ole mitään. Menetys ei ole suuri sillä toivottavasti tilanteesta ottaa oppia, joka on paljon arvokkaampaa kuin pari hassua leveliä tai joku turha esine. :)

Otin tavaksi pelata normaalisti ja viimeistään sitten, kun sieluja on levelöintiin asti, käytän Homeward Bonen tai juoksen lähimmälle Bonfirelle. Tällä tavalla peli etenee koko ajan, vaikka välillä joutuisikin juoksemaan samoja käytäviä moneen kertaan.
 
Vastaus: Dark Souls III

Aloitteleville myös vinkiksi, että ei ole häpeäksi käyttää raukkamaisia taktiikoita tai jopa juosta ohi. Kannattaa myös tarkkailla sitä ympäristöä. Joku paha vihu saattaakin päivystää räjähtävien tynnyreiden vieressä tai vieressä olla joku paikka, minne se ei pääse. Suorin tie taisteluun on usein myös se nopein tie kuolemaan. Tätä ei pelata kuin rambo kolmosta.
 
Vastaus: Dark Souls III

Aloitteleville myös vinkiksi, että ei ole häpeäksi käyttää raukkamaisia taktiikoita tai jopa juosta ohi.

Pätee kyllä myös meihin enemmän pelaaviin. :D

Tavoite on itellä vetää yksin ja rehellisesti, mutta en kyllä ala itseäni kiusaamaan kohtuuttomasti vaan epäreilut taktiikat otan kyllä käyttöön viimeistään sen kymmenennen feilin jälkeen. Bosseistakin oon joutunu jo kahdessa summonoimaan apua kun en yksin oo jaksanut hinkata useita kertoja. Ja jos saisin myrkkynuolia niin käyttäisin niitä koko ajan. Peliä pelatessa ei tarvitse olla vahva ja rohkea, riittää että on fiksu. :D

Kentät kyllä vedän soolona.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pätee kyllä myös meihin enemmän pelaaviin. :D

Jep :D Varsinkin jos bossia joutuu yrittämään useamman kerran niin lähes aina juoksen vaan vihollisten läpi bossille. Jousipyssy on myös kovassa käytössä ollut jokaisessa Soulsissa, saa kätevästi vähän harvennettua vihollisjoukkoa tai muutoin pullattua niitä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Puuttuuko joiltain tämä peli voisin Myydä jos joku haluaa sen olen yrittänyt pelata mutta ei siitä tule mitään sen ekan bossin sain kaadettua ihmeen kaupalla xbox one versio peli siis.
 
Vastaus: Dark Souls III

Vihdoinkin tuli tämä peli hommattua.
Peli kyllä näyttää upealta ja haastava tämä kyllä on.
Alkuun tuli sellainen fiilis ettei peli oikeastaan tarjoa kunnon haastetta, ekat vihut ja ensimmäinen bossi tuli vedettyä leikiten läpi ilman kuolemia. Tuossa kohtaan heräs sellainen fiilis "Onko tää nyt sellaista kuin bloodborne, eihän tässä ole yhtään haastetta, kunhan vaan rauhassa katon mitä vihu tekee ja siitä vasta iskua vaan" Kunnes.....
Törmäsin siihen Katana ukkoon heti ensimmäisen bossin jälkeen. Tyhmänä vaan lähdin kimppuun mitään sen kummempia ajatuksia. Nokkaan tuli heti, seuraavaksi kostamaan... Kuolema taas. Aloin sitten olemaan että kai tästä jotenkin nyt jatkaa, törmään oveen joka on lukossa. Nyt heräs sellainen ajatus, että se tiputtaa avaimen siihen oveen. Tulihan se tapettua 7 yrityksen jälkeen, hurraus huutoa Mel Gibsonin Braveheartin tapaan. Noh nyt huomasin tyhmistyneenä ettei se mitään avainta tiputtanut.
30min juoksemisen jälkeen huomasin, että sen naisen eteen saa tehtyä Bondfiren ja siitä matkustettua uuteen paikkaan. Tuli tyhmäääkin tyhmempi fiilis. Rage quit ja sitten tajuaa "Tää tulee testaamaan mun hermoja aika huolella" :D
 
Ylös Bottom