Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös tässä pystykään enää käyttämään asetta kahdella kädellä, jos on puolet aseen strength vaatimuksesta(ja muut vaatimukset täyttyy).
Patces huijaristaMiten sen kolmannen sillan saa nostettua ylös, kun tuohon ansaan on langennut? Lisäksi Catarina of siegment on jossain kaivossa jumissa. Olen tutkinut koko kadetraalin ja sen ympäröivän piha alueen, mutta en todellakaan keksi tuohon ratkaisua.
Undead Settlement alkaa olla melko hyvin hallussa, mutta vielä on paljon tutkittavaa siellä. Eräs kohta pistää erityisesti ärsyttämään, kun sen läpi on niin vaikea kulkea taivaalta tulevan uhan vuoksi. En viitsi kertoa tästä julkisesti enempää, mutta jos jollakulla on kertoa vinkkiä, niin kuulisin mielelläni.
Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.
Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.
Kyllähän sä itsekin olet hetken aikaan iframeissa, jos sulle tehdään riposte/backstab.
Pystyy, mutta muistat väärin. Strength kasvaa vain 150% kun heiluttelee asetta kahdella kädellä. Status-ruutu tosin näyttää aina niinkuin ase olisi yhdessä kädessä.
Minkähän takia en pääse onlineen ollenkaan, ilmoittaa heti että olet offlinessa kun painan log in. Asetusten muuttaminen ei auta. Muuten verkko toimii pleikkarissa ihan normaalisti.
Onko muilla ollut ongelmia?
Onhan nuita ongelmia ollu. Ei lataa sitä calibrationia filua/ tarkistusta niin sen takia menee offline tilaan. Onnistuuhan se pelaaminen offlinessä mut ei se niin mielekästä ole. Meikällä menee välillä 5 min ku saa yhteyden serveriin ja toisaalta eilen sai yli puol tuntia yrittää connectaa. Googlen ku laittaa Dark Souls 3 calibration niin löytyy et ongelmia on aika monella muullakin
Ei siihen maahan ole pakko jäädä makaamaan. Rämpyttää rollinappia, niin hahmo lähtee karkuun aika sutjakasti. Ainoastaan ihan pelin alussa pelin omia "perusteita" opetellessa tuli kuoltua maassa maatessa.Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.
Peli alkanu sillon tällön looppaamaan kuoleman jälkeen niin että pitää käynnistää peli uudestaan. Muille käynyt samoin? ---