Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Eikös tässä pystykään enää käyttämään asetta kahdella kädellä, jos on puolet aseen strength vaatimuksesta(ja muut vaatimukset täyttyy).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

Kaatuihan se 3 bossi kun piti taukoa ja kävi muualla pyöriskelemässä ja keräilemässä tavaroita.

Sen kuitenkin huomasin että tuo 3 bossi (ihme puu mörkö) taitaa olla vapaaehtoinen koska ei siitä saanut mitään etenemiseen tarpeellista ja eteenpäin sieltä ei päässyt. koska löysin seuraavan alueen jo ennen kun pieksin sen hengiltä ja kävin vähän kurkkaa sitä. Löysin myös Siegwardin ja käytiin sen kanssa lahtaamassa joku iso tulimörkö joka pyöriskeli yhdellä alueella, sen jälkeen sain siltä tynnyrillisen olutta (Siegbräu) ja se jäi sinne nukkumaan eikä ollut enää paikalla kun menin uudestaan joten ties mistä sen seuraavaks löytää :D Aseeksi alkaa muodostumaan Claymore joka on +2 upattu, toki sain sen jäämiekan joka vaikutti aika kivalta mutta kun sen uppaamiseen tarvitaan twinkkejä niin jää äkkiä heikoks.Meni myös jonkun aikaa kunnes tajusin miten covenantiin liitytään, ihan hyvä ratkasu että sitä voi vaihtaa koska vaan, tällä hetkellä ollaan sun bro :p

Kunnes matka taas jatkuu myöhemmin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kyllähän tämä menee. Pelaaminen on pitkälti bonfirelta toiselle selviytymistä, joskin nyt olen ottanut tavaksi pitää sitä mikä-lie-luuta mukana jolla pääsee warppaamaan takaisin bonfirelle mistä tahansa.

Ei tämän parissa silti rentouduta. Kellossa 12h, lvl 34, metsämaisemissä nyt ja tuntuu siltä kuin olisi jo ainakin 25h pelannut. Pyysin eilen co-oppiin tuntemani veteraanin, ja olihan se hieman kummallista katsella toisen menoa pienessä nousuhumalassa eikä edes kuolo korjannut häntä kertaakaan. Peli noudattaa omia sääntöjään, ja niiden sisäistämisen jälkeen meno on helpompaa. Muiden maahan jättämät viestit ovat usein erittäin hyödyllisiä. Toistaiseksi kuitenkin suorittamisen ja jatkuvan varuillaan olemisen aiheuttama pieni stressi pitää pelikokemuksen nautinnon pienempänä kuin toivoisin.

Lineaarisen rakenteen vuoksi tutkimusmatkailu ei ole tarpeellista, mutta se kuitenkin kannattaa: yleensä sivupoluilta löytyy jotain hyödyllistä roinaa. Ja jos ei muuta niin kamojen tekstit kannattaa lukea tarinan takia.

Kovasti tekisi mieli rakentaa omasta miekkailijasta myös velho ja pyromaani, mutta kuulemma levelöintiä ei kannata jakaa liian laajaksi vaan tietoisesti erikoistua johonkin. Toisin sanoen perusloitsija it is, mutta muuten miekkaa ja ajoittain jousta.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eikös tässä pystykään enää käyttämään asetta kahdella kädellä, jos on puolet aseen strength vaatimuksesta(ja muut vaatimukset täyttyy).

Pystyy, mutta muistat väärin. Strength kasvaa vain 150% kun heiluttelee asetta kahdella kädellä. Status-ruutu tosin näyttää aina niinkuin ase olisi yhdessä kädessä.

Jolly co-op vinkkejä: 1. Jos haluat nähdä vain bottien summon signit niin laita salasana moninpeli asetuksiin.
2. Salasanalla voi summonoida vaikka 50lvl isomman kaverin peliin... Ainoastaan aseen tehot tippuu hostin tasolle ja muut statsit ja varusteet säilyy joka tekee pelistä "aika" helpon. :D
3. Dried fingerillä saa 3 kaveria mukaan pomotaisteluihin, jotka ei kauan kestä jostain syystä. :D
4. Muista ottaa salasana pois jos haluat että muut näkee sun summon signit.
5. Praise the sun!
 
Vastaus: Dark Souls III

No joo, se eka varsinainen bossi kaatui heti helpohkosti, kun tajusin nuohota paikat ja löysin vähän näpäkämmän kirveksen. Ehkäpä se dual wield dex hahmo ei muutenkaan ole mua varten.. Ehkäpä siirryn tuttuun ja turvalliseen strength buildiin. Tällä kertaa en tosin endurance kilpikonnaa, vaan kahden käden hipareihin erikoistuneen hahmon. Jäänyt niin päälle Bornesta Ludwigilla mäiskiminen. :D Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin tässä ei ole isoja kilpiä 100% physicalilla.
 
Vastaus: Dark Souls III

Patces huijarista
Miten sen kolmannen sillan saa nostettua ylös, kun tuohon ansaan on langennut? Lisäksi Catarina of siegment on jossain kaivossa jumissa. Olen tutkinut koko kadetraalin ja sen ympäröivän piha alueen, mutta en todellakaan keksi tuohon ratkaisua.

siinä on se toinen oikoreitti joka lähtee siitä cleansing mestan soihdulta, siinä matkan varrella on hissi jolla pääsee tornin huipulle, sitten vielä tikkaat ylös, jos oot ison kirkonkellon vieres oot oikees paikas. Sieltä meet katolle (täytyy vähä hypätä, siinä rikkinäinen seinä kulmassa) palkkia pitkin ja lopulta pääset sisään ja lopulta kaarevia kattopalkkeja pitkin toiselle puolelle, sun pitää viel pudottautua sellaiselle ulokkeelle. Sieltä lopulta löytyy Patches ja vipu siihe siltaan.

Patches on pölliny ne sieqwardin kamat, voit ostaa ne patchesilt takas tai voit vaa tappaa patchesin siihe paikkaa. Sit ku saat ne kamat ni viet vaa ne sinne kaivolle.

Patchesista ku jatkat eteenpäin ni tulee vastaan iso ovi jossa on takana yks covenant ja nuotio
 
Vastaus: Dark Souls III

Undead Settlement alkaa olla melko hyvin hallussa, mutta vielä on paljon tutkittavaa siellä. Eräs kohta pistää erityisesti ärsyttämään, kun sen läpi on niin vaikea kulkea taivaalta tulevan uhan vuoksi. En viitsi kertoa tästä julkisesti enempää, mutta jos jollakulla on kertoa vinkkiä, niin kuulisin mielelläni.

Kyseessä siis alue, jossa pari vihollista toimii varoittavana esimerkkinä, kun jotakin jysähtää taivaalta maahan ja kyseisiä mötiköitä on vaikea väistellä. "Ammukset" näyttävät tulevan kaukana olevasta tornista, joten pääseekö kyseiseen paikkaan jotakin kautta ja voisi käydä teilaamassa tämän kuolettavaa pommitusta harrastavan harminkappaleen? "Pommitusalueelta" löytyy jos jonkinlaista loottia ja tutkiminen on hieman hankalaa tappavassa "sateessa".

Se on sanottava, että tietyiltä osin pelintekijät ovat olleet hieman laiskoja - vastaan on tullut DS2:n ajoilta kovasti tutunnäköistä taustaa muun muassa kolmannen (vapaaehtoisen) bossin alueella, mutta ainakin viholliset ovat olleet kaikki uusia tähän mennessä. Eniten plussaa tietty siitä, että jokaisella vihollisella on useita eri käyttäytymismalleja, se tuo paljon lisää haastetta touhuun.

Summon signien avulla en ole vielä kutsunut ketään, vaikka ajatus onkin houkutellut - kyllä bossit pitää kaataa soolona, muuten voitto voisi olla liian helppo. Muutamia Dark Spirit -ikoneitakin on näkynyt maassa, porukka tarjoaa mahdollisuutta taisteluun kiitettävän paljon.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pomo per päivä menty jonkin aikaa. Tänään oli vuorossa numero neljä. Periaatteessa helppo kun malttaa ottaa rauhallisesti.

Ensimmäisen kerran tuli huntterit kimppuun, tietysti kaksin kappalein ja samaan aikaan. Bloodbornessa olivat vaikeampia, tässä meni molemmat ihan hack'n'slashilla ilman taktiikan virittelyjä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.
 
Vastaus: Dark Souls III

Undead Settlement alkaa olla melko hyvin hallussa, mutta vielä on paljon tutkittavaa siellä. Eräs kohta pistää erityisesti ärsyttämään, kun sen läpi on niin vaikea kulkea taivaalta tulevan uhan vuoksi. En viitsi kertoa tästä julkisesti enempää, mutta jos jollakulla on kertoa vinkkiä, niin kuulisin mielelläni.

Kyllä sinne torniin pääsee ja lämpimästi suosittelen siellä käymään! Itse haahuilin sinne vahingossa ennen kuin eksyin sinne tulialueelle :)


Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.

Kyllähän sä itsekin olet hetken aikaan iframeissa, jos sulle tehdään riposte/backstab.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.

Tähän jo vastattiinkin, mutta jos teet itse esim. backstabbin, niin kompensaationa animaation aikana on parin sekunnin jakso, jolloin vihollisen hyökätessä et ota itse osumaa. Muutaman kerran tuo on pelastanut noutajalta. Se on toisaalta ärsyttävää, että maassa makaavaa vihollista ei voi lyödä, mutta nousun puolivälissä se on jo mahdollista, ehtii 2-3 kertaa huitaisemaan uudestaan.

Kiitokset Subille vastauksesta, täytyykin etsiä se torni ja käydä maksamassa kalavelat :).
 
Vastaus: Dark Souls III

Kyllähän sä itsekin olet hetken aikaan iframeissa, jos sulle tehdään riposte/backstab.
Valitsimpa nyt huonon esimerkin :eek:

Tarkoitin tilannetta, jossa vihollinen saa sinut selällesi maahan vaikka jonkun AoE iskun avulla. Tämän jälkeen monilla vihollisilla on tapana jatkaa hyökkäämistä, mitä ei aiemmissa soulsseissa tapahtunut juuri laisinkaan. Lopputuloksena monet viholliset ovat kerrasta poikki -tyylisiä, joka on mielestäni melko kova sanktio yhdestä virheestä taistelussa.

Pelaajalla taas lähes ainoa keino saada vihollinen maahan on backstab/riposte, jonka jälkeen vihollista ei voi vahingoittaa, kuten aiemmin jo todettiin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pystyy, mutta muistat väärin. Strength kasvaa vain 150% kun heiluttelee asetta kahdella kädellä. Status-ruutu tosin näyttää aina niinkuin ase olisi yhdessä kädessä.

Tuota noin. Mulla on siis kirves joka vaatii strengthiä 32. Eikös se ollut niin, että jos mun hahmolla olis strength 32 ja pitelisin tuota kahdella kädellä niin tekis sen 150%.

Mutta kun mulla on strength 16 niin mun pitäis pystyä käyttämään tuota kirvestä kahdella kädellä. Niin se minusta on aiemmin ollut. Siitä ei nyt katoa se punainen ruksi, että pystyn käyttämään asetta kun otan sen kahteen käteen. Tämä on siis aina koskenut vain strengthiä (loogista).
 
Vastaus: Dark Souls III

Minkähän takia en pääse onlineen ollenkaan, ilmoittaa heti että olet offlinessa kun painan log in. Asetusten muuttaminen ei auta. Muuten verkko toimii pleikkarissa ihan normaalisti.

Onko muilla ollut ongelmia?

Onhan nuita ongelmia ollu. Ei lataa sitä calibrationia filua/ tarkistusta niin sen takia menee offline tilaan. Onnistuuhan se pelaaminen offlinessä mut ei se niin mielekästä ole. Meikällä menee välillä 5 min ku saa yhteyden serveriin ja toisaalta eilen sai yli puol tuntia yrittää connectaa. Googlen ku laittaa Dark Souls 3 calibration niin löytyy et ongelmia on aika monella muullakin
 
Vastaus: Dark Souls III

Onhan nuita ongelmia ollu. Ei lataa sitä calibrationia filua/ tarkistusta niin sen takia menee offline tilaan. Onnistuuhan se pelaaminen offlinessä mut ei se niin mielekästä ole. Meikällä menee välillä 5 min ku saa yhteyden serveriin ja toisaalta eilen sai yli puol tuntia yrittää connectaa. Googlen ku laittaa Dark Souls 3 calibration niin löytyy et ongelmia on aika monella muullakin

Mulla ei ole pienintäkään ongelmaa ollut, mut liekö ollut sitten tuuria vain. Mutta joo onneks ei ole ollut ongelmia, kun offlinessa on tosiaan vähän tylsä pelailla. Lähinnä siis viestien takia, ne on kuitenkin pelastanut varmaan aika monelta kuolemalta :D ja toki auttanut myös löytämään salaisuuksia.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi juttu ärsyttää suunnattomasti tässä kolmosessa verrattuna aikaisempiin, nimittäin vihollisten hyökkäysten jatkuminen, vaikka olet maassa puolustuskyvyttömänä. Muuten homma olisi ihan reilu, mutta jos taas itse saat esim. parry/riposten ja pistät vihollisen tonttiin, vihollinen saa tästä hyvästä lyhyen god-moden jotta pääsee ylös maasta.
Ei siihen maahan ole pakko jäädä makaamaan. Rämpyttää rollinappia, niin hahmo lähtee karkuun aika sutjakasti. Ainoastaan ihan pelin alussa pelin omia "perusteita" opetellessa tuli kuoltua maassa maatessa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Enpä kyllä ole kertaakaan nähnyt että vihollinen lyö kun makaat maassa, no ehkä niitä tulee myöhemmin. Sitten päivän seikkailuihin

Tänään jatkettiin siis syvemmälle sinne metsään jonka löysin jo aikaisemmin. Paikka oli todella karmivan oloinen varsinkin kun pääsi sinne suo alueelle jossa oli niitä jätti rapuja (creepy) joita en edes uskaltanut lähteä kokeilemaan :D lentävät kirkuvat siivekkäät olennot säikäytti aika pahasti kun ekan kerran kohtasi mutta olivat helppoja, sen jälkeen suolle seiväsmiehiä vastaan joka eivät aiheuttaneet ongelmia. Raunioita tutkiessa vastaan tuli ties mitä mörköjä mutta ei niistä hirveästi ollut pään vaivaa kunnes eksyin alueelle jossa tuli vastaan ensimmäinen dark knight, eipä toimi enään väistö ja backstab kun kaverit ovat saaneet DS3 ketteryyden lyödä joka hemmetin suuntaan, kyllä se kaatui mutta meni varmaan kaikki estukset siihen ja eikun takas bonfirelle kun alue oli tutkittu. Sitten löysin alueen joka näytti bossi areenalta ja peräännyin pois koska halusin käydä leveleitä nostamassa. Sen jälkeen eikun takas ja rushittiin vihollisten ohi bossille ja voi luoja mitä sieltä tuli vastaan, tämän pelin pinwheel joka on lähes yhtä helppo kun dark souls 1 versio eli aika käsi saa olla et kuolee ;) joku crystal sage tai sellanen oli nimi. Sitten matka jatkui vielä hetken aikaa ja vastaan tuli pari kovempaa NPC ihmis vihua mutta kyllä ne hoitui suht helposti, sitten tultiin johonkin kirkon tapasen luokse ja siinä edessä oli apu teksti living bonfire tai jotain sellaista ja ihmettelin että mitä ihmettä tuo meinaa ja vastaan tulikin kaveri joka sytytti itsensä tuleen ja räjähti. Bonfiren löydettyäni lähdin tutkiskelemaan vanhoja alueita uusilla voimilla ja löysin vihdoin ne kiikarit joita olin kaipaillut, en tiedä kuinka missasin ne ekalla kerralla.
 
Vastaus: Dark Souls III

Peli alkanu sillon tällön looppaamaan kuoleman jälkeen niin että pitää käynnistää peli uudestaan. Muille käynyt samoin? Ja mistä mä saan ton purppuran saippuan ku oon ollu emberin alasena siin yhes kentäs mut taisin tappaa sen puu loppuvihun ennenku koitin emberillä tutkia.
 
Vastaus: Dark Souls III

Peli alkanu sillon tällön looppaamaan kuoleman jälkeen niin että pitää käynnistää peli uudestaan. Muille käynyt samoin? ---

Juu näin on tänään käynyt välillä. Taitaa olla jotain siihen maanantain päivitykseen liittyvää.

lvl 41 ja nyt koetan kerätä rohkeutta mennä
Abyss Watchereita
taas katsomaan. Niin erilainen verrattuna muihin pomoihin, joten pellottaa hiaman...
 
Ylös Bottom