Vastaus: Dark Souls III
Jotenkin nyt tuntuu että paisuttelet tätä asiaa ihan turhaan, itellä pelikellossa noin 50h, ja mut on hostin ominaisuudessa invattu ehkä joku maksimissaan 10 kertaa koko pelin aikana. Kun autoin randomeja summonin muodossa niin näiden hostien peliin invattiin jokunen kerta, mutta aina annettiin pataan kokoonpanolla 2/3vs1. Mitä enemmän sulla on apureita mukana sitä korkeammalla oot invaasio-prioriteettilistalla (oma keksimä termi), edelleen tuo on From Softwaren tapa tuoda cooppiin haastetta ja sekoittaa pakkaa muutamalla live-pelaajalla, muuten ryhmä voisi jyrätä kaikki vastukset ilman huolta. Parempi tuo kuin se että skaalataan kaikki vihut keinotekoisesti helvetisti vahvemmiksi.
Ehkä itse en sitten vain koe tätä niin isona ongelmana että tahallaan hyppäisin vaikka pomon jälkeen rotkoon. Jos tulee invaaja niin sitten taistellaan, jos kuollaan niin kuollaan, bonfire on lähellä kuitenkin ja sielut saa takaisin hakemalla ne, ihan samalla tavalla kuin jos vaikka kuolisin perus viholliseen, mitään en menetä. Jos en jaksa tapella ja oon hyvissä asemissa niin menen sitten vaikka piiloon jolloinka invaaja kyllästyy ja lähtee pois. Turhaan tollasesta nyt mitään stressiä ottaa..
PvE:tä pelaavan pakottaminen satunnaisiin PvP-kohtaamisiin satunnaisilla hetkillä satunnaisen usein ja satunnaisen vastustajamäärän kanssa samaan aikaan on äärimmäisen typerä temppu.
Jotenkin nyt tuntuu että paisuttelet tätä asiaa ihan turhaan, itellä pelikellossa noin 50h, ja mut on hostin ominaisuudessa invattu ehkä joku maksimissaan 10 kertaa koko pelin aikana. Kun autoin randomeja summonin muodossa niin näiden hostien peliin invattiin jokunen kerta, mutta aina annettiin pataan kokoonpanolla 2/3vs1. Mitä enemmän sulla on apureita mukana sitä korkeammalla oot invaasio-prioriteettilistalla (oma keksimä termi), edelleen tuo on From Softwaren tapa tuoda cooppiin haastetta ja sekoittaa pakkaa muutamalla live-pelaajalla, muuten ryhmä voisi jyrätä kaikki vastukset ilman huolta. Parempi tuo kuin se että skaalataan kaikki vihut keinotekoisesti helvetisti vahvemmiksi.
Ehkä itse en sitten vain koe tätä niin isona ongelmana että tahallaan hyppäisin vaikka pomon jälkeen rotkoon. Jos tulee invaaja niin sitten taistellaan, jos kuollaan niin kuollaan, bonfire on lähellä kuitenkin ja sielut saa takaisin hakemalla ne, ihan samalla tavalla kuin jos vaikka kuolisin perus viholliseen, mitään en menetä. Jos en jaksa tapella ja oon hyvissä asemissa niin menen sitten vaikka piiloon jolloinka invaaja kyllästyy ja lähtee pois. Turhaan tollasesta nyt mitään stressiä ottaa..