Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Ostin season passin ja nyt se dlc:n aloittamiseen vaadittava npc ei ilmesty. On sammutettu, palautettu käyttöoikeudet jne. Ei. Ihan helvetin hienoa. Minkä takia asiat pitää aina tehdä muutenkin niin vaikeasti? Miksei voi vaan valikosta aloittaa noita delsuja. Helvetti sentään. Kiitos tästä From. Ilmeisesti hyvinkin yleinen ongelma, osalle se npc ei vaan ilmesty, vaikka minkä tekisi.
Pleikkarilla ainakin piti vielä erikseen ladata se lisäosa storesta.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pleikkarilla ainakin piti vielä erikseen ladata se lisäosa storesta.
Noniin. :facepalm: Ymmärsin, että se tuli päivityksessä, kun siellä oli maininta tuota lisäristä ja että piti vain ostaa pääsy sinne. Noinhan se monissa muissa peleissä toimii.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eipä tämä 2-osan jälkeen oikein napaa, kontrollit on todella kankeat, 30fps ja siihen vielä frame pacing bugi.
Kyllä Scholar of the First Sinin PS4-Version pelattavuus on mielestäni huomattavasti parempi.
 
Vastaus: Dark Souls III

Ashes of Ariandel DLC alusta loppuun:
https://youtu.be/NtoL4Peu6GM

Pari huippuhetkeä
49:38-50:30, "RÄJÄHTÄÄÄ-ÄÄÄÄ!"
2:07:41-2:07:50, "VOI EI!!!"
2:10:55-2:11:51, "Hyvä hyvä! Rankase sitä! Täydellistä! *klap klap*"
2:30:55-2:38:07, Epic Final Battle
 
Vastaus: Dark Souls III

Ihan hyvää videota, mutta onhan nuo bossitaistelut vähän antikliimakseja kun on monta äijää mukana.
 
Vastaus: Dark Souls III

Vähän jäi valju maku ekasta delsusta. Alueet olivat jotenkin ärsyttäviä, perusvihut eivät jääneet mitenkään positiivisesti mieleen. Pomoista se muija oli kyllä tosi hieno ja ihan Soulsien parhaimmistoa, susi sen sijaan aika peruskauraa, ei sytyttänyt.

Vähän ihmetyttää tämän DLC:n asemointi kartalla. Alueen kimppuun pääsisi suht nopeasti uudessa pelissä, mutta vaikeustasoltaan alue sopi hyvin peruspelin jälkeen pelattavaksi. Sen sijaan dropit vastaavat sitä vaihettaa pelistä, kun tänne pääsisi eli ihan perus shardeja eikä muutenkaan mitään ihmeellistä. Ei oikeastaan mitään kannustinta tulla tälle alueelle "ajoissa" farmailemaan. Petyin muutenkin alueen antiin aseiden ja panssareiden osalta. Dex hahmoille olisi olisi sentään ollut jotain.

Souls asteikolla tämä oli kokonaisuutena tyydyttävä. Ilman erinomaista loppubossia melko välttävä. Ihan liikaa sellaista kiusallaan ikävää pelattavaa. Joka paikassa joku roimii nuolia/tulta niskaan, säikytellään kulmien takaa, tippumiskuolemia jne. Vaikea, mutta vähän väärällä tavalla.

Toivon mukaan viimeiseen Souls sisältöön (ikinä?) pistetään kaikki peliin ja vastaa hienoudessaan emopelin parhaimmistoa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Vähän jäi valju maku ekasta delsusta. Alueet olivat jotenkin ärsyttäviä, perusvihut eivät jääneet mitenkään positiivisesti mieleen. Pomoista se muija oli kyllä tosi hieno ja ihan Soulsien parhaimmistoa, susi sen sijaan aika peruskauraa, ei sytyttänyt.

Vähän ihmetyttää tämän DLC:n asemointi kartalla. Alueen kimppuun pääsisi suht nopeasti uudessa pelissä, mutta vaikeustasoltaan alue sopi hyvin peruspelin jälkeen pelattavaksi. Sen sijaan dropit vastaavat sitä vaihettaa pelistä, kun tänne pääsisi eli ihan perus shardeja eikä muutenkaan mitään ihmeellistä. Ei oikeastaan mitään kannustinta tulla tälle alueelle "ajoissa" farmailemaan. Petyin muutenkin alueen antiin aseiden ja panssareiden osalta. Dex hahmoille olisi olisi sentään ollut jotain.

Souls asteikolla tämä oli kokonaisuutena tyydyttävä. Ilman erinomaista loppubossia melko välttävä. Ihan liikaa sellaista kiusallaan ikävää pelattavaa. Joka paikassa joku roimii nuolia/tulta niskaan, säikytellään kulmien takaa, tippumiskuolemia jne. Vaikea, mutta vähän väärällä tavalla.

Toivon mukaan viimeiseen Souls sisältöön (ikinä?) pistetään kaikki peliin ja vastaa hienoudessaan emopelin parhaimmistoa.
Joo, aikalailla tiivistää oman mielipiteen tästä lisäristä. Onhan tuo outoa, että tuonne pääsee suht alussa peliä, mutta tekijät laittaaneet DLC:n alkuun viestin ,että pitäisi olla pääpelissä lothricin linnassa jotta pärjää? Pääpuolin jäi tämmöinen maku, että kerätään kaikki uudet hauskat aseet ja taiat.
 
Vastaus: Dark Souls III

Joo siis nimenomaan tuo ihmetytti eniten, että vaikeustaso on tasoa loppupeli ja dropit luokkaa alkupeli. Lämmittää h*****isti saada jotain titanite shardeja droppeina, kun voit ostaa niitä pikkurahalla rajattomasti. Ja vaikeustaso on sitä luokkaa, että en noiden esineiden takia tuonne lähtisi siinä vaiheessa, kun olisi mahdollista mennä.

Ehkä tuo paikka on sitten valikoitu kompromissilla niille, jotka ovat jo ehtineet aloittaa plus kierroksen. Siitä olisi voinut tulla nillitystä, että pitää pelata melkein loppuun saakka uudelleen, jotta pääsee lisäriin käsiksi.

E. Okei, on siellä ne slabit, mutta mitäpä niillä noin alussa tekisi.
 
Vastaus: Dark Souls III

Siitä olisi voinut tulla nillitystä, että pitää pelata melkein loppuun saakka uudelleen,

Tuo se syy lienee on. Mun mielestä sitä parempi, mitä helpommin dlc-alue on ulottuvilla. Joskus ovat tuossa menneet vähän metsään. Kuka sitä jaksais etsiä hypen keskellä tuntitolkulla pääsyä itse alueelle. Ihan hyvä et alue tulee tuossa melko alussa itsekseen eteen. Onhan noita "loppupelin" alueita ennenkin ollut pelin alussa ulottuvilla. Ja ilman vinkkejä, että ei kannata ihan pelin alussa tulla kuikuilemaan.

Tuo mitä aluuelta droppaa.. Se on vähän niin ja näin. Toisaalta jos tuolta tippuis loppupään itemejä yms. niin saattas gankerit saada turhan alussa ja helpolla persraiskausbuildin valmiiksi. Arvaan, että ovat päättäneet olla varovaisia droppien kanssa - tuossa on potentiaali aina sössiä.

Itse dlc on vielä mulla kesken, lähinnä bossit tappamatta. Matkat bosseille on huomattavasti helpompia kuin aiemmin. Hyvä niin, ollut varmaan tietoinen valinta. Sopii mulle kun en nykyisin jaksa hieroa näitten kanssa loputtomasti. Vihut toki on kovia, mutta eipä niitten kanssa tartte tapella, jos ei huvita. Ymmärrän hyvin, jos joku ei tästä pidä.

Ihan hauskat 3 tuntia meni tutkiessa paikkoja. Bosseja vielä säästellyt. Kyllä tää kannatti ostaa, sai taas hitusen maistaa sitä parasta ds fiilistä. Enempää ei näköjään reilulla kymmenellä eurolla saa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Bossitkin läpi. Lopusta vois sanoa, että aiemmin dark soulsia pelanneena sai tässä dlc:n lopussa pienen lisäpalkinnon. Oli toki muutenkin hieno.

Ai, että miten paljon sitä joskus rakastaa inveidaajia. Matkalla Pontiff Sulyvahnilta seuraavalle notskille oli koko illan paras setti. Kolme jannua hyökkäs meitä kahta vastaan kimppuun rakennuksen katolla. Nuolet sun muut viuhui katolla joka suunnasta jatkuvasti kohti ja pääsivät samanaikaisesti meidän päälle. Ei auttanut kuin juosta karkuun, mut saatiin aina pidäteltyä näitä kolmea sen verran, että lopulta ehdittiin kentän loppupäässä laskemaan se kierreporras alas. Tai oikeastaan kaveri sai. Ja eikun karkuun ja portaita ylös vääntämään isompaa kampea. Lopulta ei päästy enää karkuun, joten piestiin ne kaikki kolme siihen n. 5 sekunnissa.

Undead Matchit on vielä testaamatta kokonaan. Onko nuo about samaa settiä kuin ds2:n areena?
 
Vastaus: Dark Souls III

Kaksi peliä pvp:tä. Eka oli 1v1 ja vastus löyty yllättävän nopeasti. Kauhean sähellyksen jälkeen voitin niukasti. Toka oli 3vs3, tässäkin löyty 5 muuta hetkessä. Yks estus oli tässä pelimuodossa + kerran sai respata. En saanu ketään hengiltä, kuolin ja sit lensin pelistä pihalle. Liekö joku rage quittas vai onko jotain yleisempää räkimistä.

Jos yhtään enempää olisi joskus kiinnostanut fight clubit niin kaippa tosta olisin innoissani. Sinänsä kyllä hieno uudistus.
 
Vastaus: Dark Souls III

Hohhoijaa olen täs pc:llä pelaillut välillä ja kuollut kohta kymmenisen kertaa Abyss Watchersiin :D cooppikin vielä vähemmän aktiivista kuin pleikkarilla. Tarkoitus olis ostaa dlc ekana pc:lle, kun pleikkari nykyään koko ajan varattuna :rolleyes: Kun nyt joskus pääsis loppu puolella emopeliä.
 
Vastaus: Dark Souls III

En taaskaan tappanut sitä lohikäärmettä niinku ois pitäny vaan ammuinjousipyssyllä sen siltä vasemmalla olevalta kujalta missä tuli 3 vihua vastaan ja yhellä oli kilpi. Enään 2 archivementtiä puuttuu platinasta eli kaikki miraclet ja kaikki pyromancyt. Pelikellossa 186h ja lvl 224 mennään.
 
Vastaus: Dark Souls III

Tuli tehtyä uusi hahmo yli puoleen vuoteen. Tuli mentyä tuonne maalaukseen heti kun pääsi ja aika helppoa tuolta on hakea kaikki tarpeellinen tavara ja kaikki tärkeät bonfiret sytyttetyä. Kyllä nämä esineet kannattaa hakea heti:
Way of white corona, frozen weapon, frozen mist, Dunnelin pyrohanska ja tämän ilmassa ampuva tulipallo -tekniikka ja lopuksi se Ethernal Oak -kilpi
Ainoastaan Bosseille ei tuossa vaiheessa pärjää. Tuli tällä pelikeralla mentyä se Sirriksen sivujuoni loppuun asti.

Toivottavasti viimeisessä DLC:sä olisi hieman troopisemmat maisemat (tai edes hieman lämpimämmät).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

Viimeinen lisäsisältö osa, The Ringed City julkaistaan maaliskuun 28.


[video=youtube;ezosSMzPdNQ]https://www.youtube.com/watch?v=ezosSMzPdNQ[/video]









Aika haikea fiilis, kun tämäkin pelisarja saa päätöksensä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

Perjantaina Dark Souls III saa eri alustoilla ison päivityksen, joka korjauksien lisäksi lupaa rivakampaa ruudunpäivitystä PS4 Prolla.

From Software is releasing a big Dark Souls 3 patch on Friday, March 24. The update is in anticipation of The Ringed City, the second and final DLC for the game.

Update 1.1 comes with a host of changes, and will follow two hours of maintenance (six hours on Xbox One) across all platforms. Some of the biggest changes include a frame-rate upgrade on PS4 Pro, a buff to heavy armour, a nerf to poison damage, and much more.

Lähde: VG247
 
Vastaus: Dark Souls III

Peli näyttäisi pyörivän nyt pro:lla sen 40-60fps ja eipä tullut taaskaan pärjättyä tanssialle :D jos nyt jaksaisi lähtä sinne catacombeihin..
 
Vastaus: Dark Souls III

Pyörii PRO patchin jälkeen suurimman osan ajasta 45-50 välillä ja toisinaan 50-55 välillä ja oikeastaan 60 vaan silloin kun katsoo taivaalle, ajoittaisi droppeja alle 40 tulee myös.

[video=youtube;jrR3ak6dMwM]https://www.youtube.com/watch?v=jrR3ak6dMwM[/video]
 
Vastaus: Dark Souls III

Ringed City korkattu eilen ja voi pojat mitä menoa. Toisin sanoen, turpaan tulee! Pitkästä aikaa turhautumisen tunne hiipii puseroon soulsborneissa. Sikäli vähän ärsyttäviä mestoja, kun joudut ravaamaan niskaan puskevia taikoja ja nuolia karkuun ilman ja kuolet niihin kerta toisensa jälkeen. Lopulta selvitin tieni ekalle pomolle ja npc apurien kanssa se oli lopulta varsin helppo.

Sen jälkeen tie uhkasi nousta tyystin pystyyn, mutta niin vain pääsin eteenpäin, törmätäkseni jälleen järjettömältä tuntuvaan haasteeseen. Jos peruspeliä vaivasi tähän asti alueiden lievä helppous, niin nyt potkitaan kyll munille ja lujaa. Valitettavasti reilun kamppailun kustannuksella, vaikeustasoa nostetaan mielestäni lähinnä kaikilla ikävillä elementeillä ja fiilis lisäosasta on hieman kriittinen tässä vaiheessa.
 
Ylös Bottom