Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Mitäpä olette mieltä kannattaako tuota vitalityä nostaa muutenkin kuin equipment loadin takia? Jossain määrin se myös nostaa physical defenseä ja joitain muitakin defenssejä.

Mä en hirveästi ole siihen panostanut, koska suht. kevyellä armorilla tykkään pelata, fashion souls- meiningillä :D (Toi Dancerin armori on kyllä todella hieno, varsinkin ember-muodossa ja ihan hyvää suojaakin se antaa.) Eikä tuo defenssien nousu näytä niin suurelta, että vitalityyn kannattaisi hirveästi pointseja työntää. Vai olenko ihan hakoteillä? Tällä haavaa oma vitality on 19 ja siinä aattelin sen pitää. Vigor ja endurance vie pojot tällä hetkellä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eipä sitä tarvi nostella muutakuin riittäväksi omiin armoreihin.. Tuo Dancerin armori ei hirveitä panostuksia kyllä vaadi! ;)
 
Vastaus: Dark Souls III

Jos se riittää ni sit on tarpeeks, riippuu ihan siitä millä tavalla tykkää pelata. Itellä se on 30, tykkään kantaa paria miekkaa, jouskaria ja kilpee ja että loadi on alle 50% aina ekalla läpipeluu kerralla. Peli kun läpi ni ja alkaa pvp kiinnostaan ja on löytäny mieleiset gearit ni sit respekkaan statsit ja tekee hahmon uusiks.
 
Vastaus: Dark Souls III

Juu ei vitalityä kannata todellakaan nostaa muuta kuin sen verran että equip load on riittävä itselle :) Jollekin pelaajalle/hahmolle se on 30 toiselle voi olla 10 :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Sinällään koomista että hän on kuitenkin pelannut ja "arvostellut" aikaisempia sarjan pelejä, joten statsit eivät voi tulla yllätyksenä. Muutenkin kun equipment valikossa painaa help painiketta niin peli pitää kadestä kiinni ja selittää joka ikisen statsin / asian equipment loadia myöten. En todellakaan ymmärrä miten arvostelija voi pelata lähes 50h peliä lukematta edes pelin itse tarjoamaa ohjetta ja sitten kritisoida että peli ei kerro mitään. :confused:

Piti ihan tarkistaa, mitä siellä avuissa sanottiin. Olisin luullut huomaavani lukeman 70%, jos siellä sellainen olisi ollut. Tässä tulee:

Vitality (nyt 37): "Attribute governing physical defence, though this is also affected by other attributes. Also governs maximum equip load and poison resistance."
Equip load (nyt 53,7/88,5, Weight Ratio 60,6%): "Total weight of weapons and armor. Movement slows as load increases. Exceed the rightmost number and movement slows dramatically."

Totean siis, ettei avuissa mainita, että kun 70% kantokyvystä ylittyy, alkaa fat roll. Pidin koko ajan lukeman alle sadassa prosentissa, koska muissa peleissä liike hidastuu vasta kun se 100% ylittyy. Ei tullut mieleenkään, että "rollauksessa" on aste-eroja, joskin merkkejä siitä toki on kuvauksessa itsessään. Alle 70%, 71-100% ja yli 100%: nyt tietää tuonkin. Olisi vissiin sitten pitänyt jostain muualta huomata lukema 70%?

lvl 87, 49h taisi olla ja tänään kaatuivat Oceiros, the Consumed King (oli muuten helppo vaatien vain kärsivällisyyttä, joskin pelottavan näköinen) ja toisena Champion Gundyr eli vähän niin kuin revanssi siitä ekasta matsista pelin alussa.

EDIT: Niin joo ja Emberin jäätyä päälle pari PvP-punajannua tunki peliini. Ensimmäinen kaatui Blue Sentinelin avustamana, mutta toisen tapoin iha itte potkaisemalla alas jyrkänteeltä.

EDIT 2: By the way nyt kun oma hahmo on viimeinkin levutettu oikein pelityyliäni tukien, mihin kokemuspisteet kannattaa sitten laittaa? Huitoen Enduranceen vai koko ajan vain Vigoria? Vitalitya ei kai erityisemmin kannata paisuttaa yli tarpeensa eli sen, mitä on kannossa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Riippuu ihan miten ja millä aseella tykkää pelata. Oma ns. "Quality build" warrior statsit:
SL125
  • Vigor: 40
  • Endurance: 35
  • Vitality: 30
  • Strength: 40
  • Dexterity: 40
Loput vakiona
Sieltähän löytyy sormuksia jotka parantavat kantokykyä jos tarve vaatii.
 
Vastaus: Dark Souls III

EDIT 2: By the way nyt kun oma hahmo on viimeinkin levutettu oikein pelityyliäni tukien, mihin kokemuspisteet kannattaa sitten laittaa? Huitoen Enduranceen vai koko ajan vain Vigoria? Vitalitya ei kai erityisemmin kannata paisuttaa yli tarpeensa eli sen, mitä on kannossa.

Jos capit mitkä haluaa on saavutettu niin sit esim meleenä vois miettiä int/faith nostoa ja ens alkuun vaikka tutkia jotain utility spelliä, mistä voisi olla iloa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi ehkäpä "helpoin" tapa rakentaa hahmo on valita käteen sopiva ase tai pari ja infuseta ne fire, raw tms. eli skaalaus kokonaan pois. Näin strengthiä ja dexiä tarvitsee tasan sen mitä nämä aseet minimissään vaativat. Loput pojot voi sijoittaa maun mukaan vigor/vitality/endurance.

Itsellä vitalityä on aika paljon, kun olen tykästynyt pelaamaan ilman kilpeä, niin saa vähän parempaa armoria niskaan ja puolustuspisteet nousevat. Jos taas tykkää kilpikonnailla, niin endurancea reilummin.

Smouldering Lakesta:
Pari paikkaa skippasin suosiolla, kun katsoin oppaasta, mitä aarteita missäkin on. Itselle ne vähemmän tärkeät olivat onneksi niissä kaikkein paskamaisimmissa paikoissa. Siitä ekalta bonfirelta oli lopulta myös lyhyt matka juosta sinne rappusille. Black Knightin tapoin kerran, mutta senkin ohi vaan juoksin kuoltuani niihin kahteen samurai luurankoon.

Nyt reppu täyteen nuolia ja mato matalaksi, ihan vain kostoksi. Sitten se pomon reppana vielä ja kohti uusia haasteita.
 
Vastaus: Dark Souls III

Yksi ehkäpä "helpoin" tapa rakentaa hahmo on valita käteen sopiva ase tai pari ja infuseta ne fire, raw tms. eli skaalaus kokonaan pois. Näin strengthiä ja dexiä tarvitsee tasan sen mitä nämä aseet minimissään vaativat. Loput pojot voi sijoittaa maun mukaan vigor/vitality/endurance.

Itsellä vitalityä on aika paljon, kun olen tykästynyt pelaamaan ilman kilpeä, niin saa vähän parempaa armoria niskaan ja puolustuspisteet nousevat. Jos taas tykkää kilpikonnailla, niin endurancea reilummin.

Smouldering Lakesta:
Pari paikkaa skippasin suosiolla, kun katsoin oppaasta, mitä aarteita missäkin on. Itselle ne vähemmän tärkeät olivat onneksi niissä kaikkein paskamaisimmissa paikoissa. Siitä ekalta bonfirelta oli lopulta myös lyhyt matka juosta sinne rappusille. Black Knightin tapoin kerran, mutta senkin ohi vaan juoksin kuoltuani niihin kahteen samurai luurankoon.

Nyt reppu täyteen nuolia ja mato matalaksi, ihan vain kostoksi. Sitten se pomon reppana vielä ja kohti uusia haasteita.

Siitä Smoulderin Lakesta vielä..

Mato on kyllä perkeleen vaikuttava näky! Sen saa helposti nurin hyödyntämällä sitä katapulttia mikä yrittää sua seivästää. Sen madon takana, jos seisot kasvot pomo-ovelle päin, oikealle puolella on kohtuu iso kiven murikka. Jos meet sen taakse niin mato on sun ja seivästäjän välissä. Sun ei tarvi muuta tehä kuin seistä siinä niin se katapultti tappaa sen madon kun se yrittää ampua sua mutta osuu joko kivenlohkareeseen tai siihen matoon silloin kun se on ylhäällä. Minuutti ja mato on vainaa :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Siitä Smoulderin Lakesta vielä..

Mato on kyllä perkeleen vaikuttava näky! Sen saa helposti nurin hyödyntämällä sitä katapulttia mikä yrittää sua seivästää. Sen madon takana, jos seisot kasvot pomo-ovelle päin, oikealle puolella on kohtuu iso kiven murikka. Jos meet sen taakse niin mato on sun ja seivästäjän välissä. Sun ei tarvi muuta tehä kuin seistä siinä niin se katapultti tappaa sen madon kun se yrittää ampua sua mutta osuu joko kivenlohkareeseen tai siihen matoon silloin kun se on ylhäällä. Minuutti ja mato on vainaa :)

Samalla tavalla hoidin minäkin matosen. Piece of cake :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Kysymys pelin lopusta:

Olen edennyt tuota hollowed-lopetusta kohti (tuurilla jopa onnistuin tekemään hommat oikeassa järjestyksessä) ja nyt tuli mahdollisuus antaa firekeeperille löytämäni "firekeeperin silmät". Tämän tehtyäni, firekeeper kysyy "wish for a world without flame?" Eli tämä ilmeisesti katkaisee sen ikuisen link the fire-syklin? Onko tällä vaikutusta tuohon hollowed lopetukseen, kun en ole täysin perillä mitä siinä tapahtuu noin loren kannalta?
Pelin loppua ei tarvitse enempää avata. Lähinnä kiinnostaa voinko tehdä tuon spoilerissa mainitun valinnan, sen vaikuttamatta haluamaani pelin lopetukseen?
 
Vastaus: Dark Souls III

Mikähän mahtaa olla "hollow" lopetus? :rolleyes:
Usurpation of Fire?
Siinä tuo valinta ei vaikuta mitään jos et vain mene parantamaan dark sigiliä ennenkuin peli on läpi.
 
Vastaus: Dark Souls III

Mikähän mahtaa olla "hollow" lopetus? :rolleyes:
Usurpation of Fire?
Siinä tuo valinta ei vaikuta mitään jos et vain mene parantamaan dark sigiliä ennenkuin peli on läpi.
Juurikin tuo. En nimeä tuolle muistanut, mutta aattelin että ihmiset tuosta hollowista sen tajuaa :) Oliko jostain usgamerin artikkelista muistaakseni kun tarttui mukaan tuo "hollowed ending"-termi.
 
Vastaus: Dark Souls III

Siitä Smoulderin Lakesta vielä..

Mato on kyllä perkeleen vaikuttava näky! Sen saa helposti nurin hyödyntämällä sitä katapulttia mikä yrittää sua seivästää. Sen madon takana, jos seisot kasvot pomo-ovelle päin, oikealle puolella on kohtuu iso kiven murikka. Jos meet sen taakse niin mato on sun ja seivästäjän välissä. Sun ei tarvi muuta tehä kuin seistä siinä niin se katapultti tappaa sen madon kun se yrittää ampua sua mutta osuu joko kivenlohkareeseen tai siihen matoon silloin kun se on ylhäällä. Minuutti ja mato on vainaa :)
Mä jäin kanssa ihastelemaan sitä kun oli jotenkin niin yksityiskohtainen. Sitten keksin vahingossa ton kikan siinä samalla.
 
Vastaus: Dark Souls III

Matka
Abyss Watchers -pomolta
alkaen aina
Pontiff Sulyvahn -pomolle
oli se väli, kun meinasi loppua usko kesken ja jäädä koko peli kesken. Yhtä hankalaa ei ole ollut sitä ennen eikä sen jälkeen ainakaan vielä. Tänään on kaatunut
Ancient Wyvern ja Nameless King
, lvl 91 ja 50h nyt.

Onko jotain helppoa paikkaa, mistä kerätä Titanite Chunkeja? Tarvitsisin muutaman niin saan Uchigatana+9, ja siitä sitten Titanite Slabilla tappiin katana.
 
Vastaus: Dark Souls III

Haha, no voi jösses!

Katosko multa just 135k soulia jonnekkin Norjaan? Jouduin hinkkaa Anor london bossia yllättävän monta kertaa ja jouduin tappamaa joka kerta ne samat munkit ja sotilaat bossin luo mentäessä niin pääsi tuo sielupinkka vähän kasvamaan. Noh sain lopulta vedettyä bossia pataan ihan vain huomatakseni, että
joudun tappelemaan heti perään jotain toista pomoa vastaan. Toki kuolin... Toki KUOLIN ja sielupussi jäi sinne jonnekkin missä tuo pomo on eikä mulla ole hajua mistä sinne pomon luo mennään.

Mahtava peli, ei voi kun diggailla tollasesta. Eikä ees harmita kun toi oli jo mahtavaa pelaajan kamppaamista. :D
 
Vastaus: Dark Souls III

Mahtava peli, ei voi kun diggailla tollasesta. Eikä ees harmita kun toi oli jo mahtavaa pelaajan kamppaamista. :D

Moneen junaan näemmä meitä on. Minusta moinen oli vain veemäinen temppu. Ei yllättävä, mutta veemäinen
 
Vastaus: Dark Souls III

Haha, no voi jösses!

Katosko multa just 135k soulia jonnekkin Norjaan? Jouduin hinkkaa Anor london bossia yllättävän monta kertaa ja jouduin tappamaa joka kerta ne samat munkit ja sotilaat bossin luo mentäessä niin pääsi tuo sielupinkka vähän kasvamaan. Noh sain lopulta vedettyä bossia pataan ihan vain huomatakseni, että
joudun tappelemaan heti perään jotain toista pomoa vastaan. Toki kuolin... Toki KUOLIN ja sielupussi jäi sinne jonnekkin missä tuo pomo on eikä mulla ole hajua mistä sinne pomon luo mennään.

Mahtava peli, ei voi kun diggailla tollasesta. Eikä ees harmita kun toi oli jo mahtavaa pelaajan kamppaamista. :D

Oliko kyseessä siis NPC questline ja tapoit 2x aldrichin? Vai oonko missannu jonku aiva toisen bossin :eek:
 
Vastaus: Dark Souls III

Oliko kyseessä siis NPC questline ja tapoit 2x aldrichin? Vai oonko missannu jonku aiva toisen bossin :eek:

If this is the 3rd lord of cinder you defeated, a cutscene will play and you will be transported to the High Wall of Lothric.

Eli aldrichin jälkeen sut siirretään automaattisesti Dancer-bossille joka löytyy high wall of lothricista, niiden rappusten yläpäästä joiden alapäässä oli ensimmäinen pomo.
 
Ylös Bottom