Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls: Remastered - KKKKuolit

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Kävin eilen testaamassa, hyvältä vaikuttaa. Grafiikat on samaa luokkaa kuin DS2 Sofs ja ruudunpäivitys lukittu 60fps, menee ehdottomasti hankintaan.
Jos on ladannut stressitestin niin tänään pääsee 19:00-01:00 pelaamaan.
 
Kokeilin kans ite tos päivällä ja onhan tää nyt ihan hemmetin hyvä, Dark Souls turboahdettuna. Oikeesti toimiva 60 FPS modi tuntui ihanalta ja peli näytti hyvältä.

Tuli yks invaderikin joka ensin anto mun tappaa sen ”villisian” ja sit hyppäs niskaan ja murhas meikäläisen :D

Jos peli on myös kuuluisassa Blighttownissa 60 fps ja muutenkin toimii ongelmitta niin varmaan tulee plösölle hommattuu.
 
Pakkohan tää on varmaa kesäpelaamiseks hommata... Pitääkin kokeilla jotain uutta buildia. Hyvä toi 60fps!
 
Vähemmän yllättäen Remaster on parasta nautittuna kera Xbox One X. (Ainakin testiversion valossa, todennäköisesti tilanne ei kokoversioon juuri tule muuttumaan)

 
Steamissa tämä olis jo pelattavissa :) Ostin kyllä jo, mutta harmi kun ei ole aikaa ennen kuin ensi viikolla. Luultavasti myös pleikkarille tulee ostettua jossain välissä ja ehkä jopa Switchille, kun sellaisenkin juuri hommasin "muksuille".
 
Eilen kolahti postiluukusta PS4 versio tänne. Pari tuntia tuli pelattua joista n. 15min tuli jopa edettyä pelissä. Perus skeletonit miekoilla ja kilvillä pistivät pataan yli tunnin... Kyllä tuo vaikeusaste pääsi yllättämään, vaikka mukamas olin siihen varautunut (ja Bloodbornea pelannut, mutten yhtään DS:ää). Noh ei muuta kun tänään uutta yritystä, koska hermot ovat vielä tallella.
 
Eilen kolahti postiluukusta PS4 versio tänne. Pari tuntia tuli pelattua joista n. 15min tuli jopa edettyä pelissä. Perus skeletonit miekoilla ja kilvillä pistivät pataan yli tunnin... Kyllä tuo vaikeusaste pääsi yllättämään, vaikka mukamas olin siihen varautunut (ja Bloodbornea pelannut, mutten yhtään DS:ää). Noh ei muuta kun tänään uutta yritystä, koska hermot ovat vielä tallella.
Jos puhut siitä hautausmaasta, niin sinne ei välttämättä kannata ensimmäiseksi tunkea. Alussa on useampikin vaihtoehtoinen reitti, joissa viholliset ovat huomattavasti helpompia.
 
Hmmm... Loistava peli kyllä aikoinaan, mutta kyllä silti epäilyttää, että jaksankohan tuota enää uudelleen läpi hinkata, vaikka olisikin kaikissa paikoissa sujuva 60 FPS. En ole oikein koskaan ollut toistopelaamisen ystävä, vaan minulle pelaamisen suolaa on aina hyvinkin paljon antanut se, että pääsee jatkuvasti uusiin ennen näkemättömiin ja kokemattomiin maailmoihin näkemään uutta ja kiehtovaa juonta uusilla ja mieltä kutkuttavilla vihuilla maustettuna. Tässähän kaikki on jo kaikesta upeudesta huolimatta jo niin nähty.

Taitaa olla alelaari-kamaa itselleni, jos edes sieltä tulee ostettua.
 
Viimeksi muokattu:
Kattelen tässä striimiä ja näköjään laava on myös korjattu, tiedätte kyllä missä, enää ei räjähdä valo naamalle ja sokaise puoleksi tunniksi :rolleyes:
 
Maistuu kyllä kovasti, nyt juuri lempparitaistelussa Anor Londossa kaverukset odottaisi turpaanvetoa. Päällisin puolin on kyllä ollut kevyttä etenemistä ja selvisin koko blighttownin reissusta yhdellä kuolemalla mikä oli tyyliin vuoteen 2013 verrattuna melkoisen iso parannus - toki osasin olla etukäteen viisaampi tällä kertaa.

Muutamia ongelmia on kyllä ollut jotka johtuvat lähinnä pelimekaniikasta. En muistanutkaan kuinka hidasta tuo Estuksien juominen oli, aluksi sai aina uutta osumaa kun oletin tämän olevan nopeampaa. Myös lock on cam aiheuttanut ongelmia, jostain syystä tässä ei pysty lukkokameralla rollimaan selkäpuolelle tai taaksepäin yhtä helposti kuin muissa souls-peleissä. Tuntuu hahmo sukeltavan joka kerta suoraan vihun jalkoihin ja hittiä naamaan tai kun yrittää suoraan taaksepäin niin menee johonkin ihan mihin sattuu. Nyt jo sopeutunut tähän mutta tiukoissa paikoissa edelleen aiheuttaa ongelmia.
 
Nyt on tullut puolentoista viikon verran pelailtua vanhaa kunnon Dark Soulsia ja onhan se edelleen kova peli. Varsinkin tällä nykyisellä smoothilla toiminnalla. Vaikka pelin onlinepuoli sisältää usein BS kalastelua ja Gankkeja, niin on tuo omaan makuun ollut todella hauskaa. Niin hauskaa, että olen innostunut videoita värkkäämään. Tässä eiliseltä pelisessiolta tallennetut parhaat palat. :)

 
Heh hyvännäköstä menoa. Itse menny nyt Claymore/Furysword/Zwei kolmikolla. Zwei on näistä ehdottomasti PVP suosikkini. Hirveä hitboxi joka yllättää välillä itsenikin että kun lyö edes vihua päin niin maa tärähtää ja osuu (vähän kuten tuo Large Clubi). En ole clubeja itse koskaan käyttänyt, mutta Zweissä on ainakin imba hyppylyönti PVP:ssä, kandee kokeilla.
 
Muistelen että tuo Large Club on loistava PVE:ssä, kun sillä kahden käden voimakkaalla lyönnillä meni isommatkin viholliset aina maihin? Mutta tankkibuildillä ja raskailla aseilla oli PVP todella tuskaista. Voitot olivat todella satunnaisia, lähinnä toisia tankkibuildeja ja huonoja pelaajia vastaan pärjäsi. Pääsääntöisesti vastustaja aina väisti selustaan ja teki backstabin. Dark Souls 2:ssa oli sentään se red iron twinblade, minkä avulla tankkibuildilläkin alkoi sitten pärjäämään PVP:ssä.

Ja bongasinkin oman vanhan kommenttini tuolta Dark Souls 3 keskustelusta:

Vastaus: Dark Souls III

Oh noes! Katselin netistä kolmosen asevalikoimaa, enkä äkkiseltään löytänyt enää Red Iron Twinbladea. Toivon mukaan löytyisi joku vastaava. Dark Souls 2:sta pelatessa PVP strenght-build hahmolla oli harvinaisen perseestä, kunnes hoksasin tuon Red Iron Twinbladen mahtavuuden. :) Puunuija ja PVP on nimittäin pirun huono yhdistelmä...
 
Päätin viettää juhannuksen rentoutuen videopelien parissa, ja valitsin Dark Souls Remasteredin.

Tai siis yritän rentoutua, sillä "inveidaajat" pilaavat säännöllisesti pelit niin kuin aina ennenkin. Ja kyllä: jokaisen pomotaiston jälkeen voisin hypätä rotkoon, mutta a) humanitya ei liiaksi ykkösessä ole tarjolla ja b) miksi minun pitäisi rampauttaa omaa pelaamistani vain siksi, että haluan edetä rauhassa? Jotain invade-ominaisuuden "keskeisyydestä" kertoo sekin, ettei moista ole missään muussa Souls-like-pelissä. Lisäksi "inveidailu" mitä ilmeisimmin puuttuu kokonaan myös From Softwaren seuraavasta pelistä Sekiro: Shadows Die Twice.

Olen pelannut yhteensä ehkä 700-800 tuntia Souls-like-pelejä, eikä niihin inveidaajiin ikinä totu. Kyseessä ei ole pelikokemusta rikastava ominaisuus, vaan ainoastaan silkkaa kiusantekoa. Mielenkiintoinen pohtimisen aihe on sekin, mitä kertoo ihmisen mielen maailmasta se, että ilta toisensa jälkeen haluaa änkeä kutsumatta muiden peleihin heidän iltaansa pilaamaan. Moinen pohdinta saattaisi paljastaa jotain ikävää korvien välistä.

PvP erikseen niille jotka sitä haluavat, ja PvE erikseen niille jotka sitä haluavat, kiitos.
 
Ihan väärä valinta, jos tarkoitus oli "rentoutua" pelatessa :D Melkein sanoisin tuota masokismiksi.
 
Masokismi on kivaa! Jonkin verran tullut pelattua DS Remasteria, koska onhan se upean näköinen ja haluan kohdata ne haasteet taas monen vuoden jälkeen, pelattuani tämän kahdesti läpi PS3-aikoina. Ilmeisesti mitään ei ole muutettu, vaikka jotenkin tämä tuntuu nyt suht helpolta. Kaipa sitä on jotain oppinut niistä sadoista kuolemista DS-pelejä (myös Demons Souls) pelatessa. Tähän mennessä ei yhtään invaderia, mutta itse olen riehunut monessakin paikassa tunkeutujana, lähinnä Forest-covenantin alueella. Seuraavaksi pitäisi lähteä Blighttowniin soittamaan toista kelloa tai sitten hoidella Capra Demon. Vaihtoehtona voin yrittää reippaasti alilevelisenä kaataa Great Greywolf Sifin.
 
Päätin viettää juhannuksen rentoutuen videopelien parissa, ja valitsin Dark Souls Remasteredin.

Tai siis yritän rentoutua, sillä "inveidaajat" pilaavat säännöllisesti pelit niin kuin aina ennenkin. Ja kyllä: jokaisen pomotaiston jälkeen voisin hypätä rotkoon, mutta a) humanitya ei liiaksi ykkösessä ole tarjolla ja b) miksi minun pitäisi rampauttaa omaa pelaamistani vain siksi, että haluan edetä rauhassa? Jotain invade-ominaisuuden "keskeisyydestä" kertoo sekin, ettei moista ole missään muussa Souls-like-pelissä. Lisäksi "inveidailu" mitä ilmeisimmin puuttuu kokonaan myös From Softwaren seuraavasta pelistä Sekiro: Shadows Die Twice.

Olen pelannut yhteensä ehkä 700-800 tuntia Souls-like-pelejä, eikä niihin inveidaajiin ikinä totu. Kyseessä ei ole pelikokemusta rikastava ominaisuus, vaan ainoastaan silkkaa kiusantekoa. Mielenkiintoinen pohtimisen aihe on sekin, mitä kertoo ihmisen mielen maailmasta se, että ilta toisensa jälkeen haluaa änkeä kutsumatta muiden peleihin heidän iltaansa pilaamaan. Moinen pohdinta saattaisi paljastaa jotain ikävää korvien välistä.

PvP erikseen niille jotka sitä haluavat, ja PvE erikseen niille jotka sitä haluavat, kiitos.

Dark Souls remasteredissahan ei oo mitään rangaistusta siinä että on hollowna, ei vaan pysty summonoimaan NPC tai pelaaja-apua, mutta sen ei pitäisi todellakaan olla mikään ongelma 800h Souls-veteraanille, joten miksi nillittää? Itse oon vetänyt ramasteredin nyt 2 kertaa läpi, inveidaajia on tullu yhteensä tasan yksi. Vedin pelin läpi myös levelöimättä kertaakaan, ei oo niin vaikeaa että pitää saada apua muilta. Perinteistä Felis Leo-valitusta kenties? Vinkki, jos joskus joku inveidaa peliisi, niin lyö takaisin. ;)
 
Pääsin vihdoinkin itsekin korkkaamaan tämän, en koskaan tätä ekaa osaa pelannut, mutta Dark Souls 2 ja 3 läpi useamman kerran ja kyllä tämä tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin nuo muutkin. Aavistuksen helppoa ollut tähän mennessä joten ehkä noista aiemmista tarttunut jotain taitoja mukaan :D Itsekin heilun Hollowina, joten inveidereita ei ole tietty näkynyt. Ukko näyttää rusinalta mutta eipä tuo haittaa :) Hyvä peli kyllä.
 
Alussa ollaan ja tullu semmonen olo että onko tämä taurus demoni oikeasti näin vitun vaikea vai mikä tässä menee saatana pieleen? :D ei ainakaan xboxilla ollu tosta mitään vastusta :D

"Edit nyt vanhat taktiikka palasi mieleen ja se oli yhtä helppo ku viimeksi"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom