Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Itse olen myös tätä peliä yrittänyt metsästää kissojen ja koirien kanssa jokseenkin järkevään hintaan, PS4 versio hinta vaan pyörii siinä pahimmillaan 200€ paikkeilla, retrogametycoon möisi switch versiota https://retrogametycoon.com/fi/catalogue/darkwood_1581050/, siinäkin hinta vaan suolaset 224,95€.
Mutta sitten hyvät uutiset, Limited Run ilmoitti noin viikko sitten tekevänsä Darkwoodin PS5 konsoleille, itse välittömästi laitoin ennakkotilauksen kun nyt saa "halvalla" tai noh tässä tapauksessa voi sanoa jo että halvalla verrattuna mitä ebay ym pyytää. Joten mikäli sulle kelpaa PS5 versio niin ajattelin auttaa kun törmäsin selaillessa tähän ja suosittelen käyttämään tätä tilaisuutta hyväksi mikäli vielä kyseinen peli teikäläistä kiinnostaa.
Darkwood is region-free. This is an open pre-order for a limited time. PRE-ORDERS CLOSE ON SUNDAY, FEBRUARY 22, 2026, AT 11:59 PM EASTERN TIME. Darkwood is a challenging survival horror that does not rely on jump scares.