Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Jäin huonoon kohtaan siihen helikopterin taakse. Kukkulalta tuli AK kutia niskaan mutta ne ei huolettanut kun oli niin kaukana. Sitten yritin lähteä parempaan suojaan niin napsahti kuulaan snaipperista :D Ei ollut oikein mitään tehtävissä kun ne piikkilanka-aidat esti pakoreitin siitä talojen välistä. Hitsi, ei tiedä kyllä kuinka kauan se seuras meitä sieltä. Se oli siinä puun suojissa sillai ettei lennonvalvontatornista olis nähnyt sitä niin on se saattanut kiikaroida sieltä pidempäänkin.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mustakin tuntuu siltä että siellä on pikään seurattu meitä. Onneksi saatiin edes vähän tuhoa aikaiseksi. Tyhjensin muun muassa siitä kopterin pyssystä kaikki kudit :D

Spawnasin tuonne itäiselle rannalle eli saan roudattua itteni taas aika nopeasti huudeille. Mua itseasiassa kiinnostaisi käydä tsekkaamassa tuo sama mesta uudestaan tässä jokin kerta. Tuolla samalla servulla vieläpä. Kavereilla oli kuitenkin melkoset viritykset siellä. Jännitystä ja hyvää luuttia olisi ainakin tarjolla.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mua itseasiassa kiinnostaisi käydä tsekkaamassa tuo sama mesta uudestaan tässä jokin kerta. Tuolla samalla servulla vieläpä. Kavereilla oli kuitenkin melkoset viritykset siellä. Jännitystä ja hyvää luuttia olisi ainakin tarjolla.

Kun ei itse ole ehtinyt pelailemaan, olisi mukava kuulla koko tarina. Chernaruksessa ilmeisesti sattuu ja tapahtuu.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kun ei itse ole ehtinyt pelailemaan, olisi mukava kuulla koko tarina. Chernaruksessa ilmeisesti sattuu ja tapahtuu.

"Who's shooting in cherno?"

Itse olen vielä tuolla asemalla. Voisi illempana käydä tsekkaamassa mitä kivaa pojilla siellä on.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Itse olen vielä tuolla asemalla. Voisi illempana käydä tsekkaamassa mitä kivaa pojilla siellä on.
Oletko edelleen siellä kentän lähettyvillä? Voisin itsekkin liittyä seuraan sitä mestaa tutkiskelemaan. Olen tosin ihan etelässä vielä eli pitää tarpoa pohjoiseen päin.

Monen aikoihin ajattelit lähteä liikenteseen? Pääsisin itse tuossa 19-20 paikkeilla.

Kazi, mentiin eilen ihan sinne itäiselle lentokentälle Kouran, Azen ja T4iZuunin kanssa. Siellä oli joku jengi tehnyt melkoiset viritykset yhden helikopterin suojelemiseksi. Löytyi piikkilanka virityksiä ja telttoja. Tutkittiin paikkaa useiden minuuttien ajan. Luutatiin muun muassa tämän jengin telttoja. Aze huomasi jossain vaiheessa että kentän toisella puolella joku kiikaroi meitä. Pitkään kaveri vain seurasi meidän liikkeitä nostamatta minkäänlaista meteliä. Sain lopulta "kuningasidean" ja aloin provosoida tätä kaveria helikopterista löytyvällä konekiväärillä. Aikani tyhjensin kuteja kiikaroijan suuntaan. Yhtäkkiä tuleen alettiin vastata. Luoteja suhisi joka suunnasta. Noustessani kopterista pois sain kuulan kallooni. Kaikki pimeni. Minun tarinani päättyi siihen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Semmonen tarina :D Löysin jo aika hyvin kaikkea sälää, kompassi kuitenkin puuttuu mutta snipu löytyy :). Eli voisin lähteä myös takaisin pohjoiseen päin.

Tais ne ampujat ja helikopterin omistajat olla [PRIDE] klaanilaisia, ainkin kyseisen tagin omaavia pelaajia tuolla servulla sikiää.

Uus UPDATE tullut!
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Aika mielenkiintoisia uudistuksia: kirveitä, naisia ja bandit skinit pois. Metsästyskausi taisi juuri lähteä virallisesti käyntiin...

* [FIXED] Bodies being deleted immediately (now will stay around for 15 minutes)
* [FIXED] Player profiles sometimes corrupting and causing stuck in loading issues (error handling by engine)
* [FIXED] Temperature listed in percent and not degrees (now displayed in degrees)
* [FIXED] Loosing temperature inside vehicles (now will slowly gain or be static in vehicles)
* [FIXED] Item Painkillers popup error (no longer happens: thanks Norbert!)
* [FIXED] Spawning in Ocean when switching models (player morphing optimized by TeeTime)
* [FIXED] Loosing gear when switching models (player morphing optimized by TeeTime)
* [FIXED] Wrong M107 is spawning on occasion (Correct one spawns)
* [FIXED] Crashed heli uber-loot not spawning (does now thanks to GhostBear!)
* [FIXED] Wire Fencing Kit caused graphical glitches (new model)
* [FIXED] Tank Trap Kit caused graphical glitches (new model)
* [FIXED] Invisible character models occuring (No longer invisible models)
* [FIXED] Panic not being activated (Your character will sometimes panic)
* [FIXED] Blood washout sometimes not being displayed (now will always wash out color depending on blood level)
* [NEW] Hatchet for chopping wood in forests
* [NEW] Wire Fencing kit model by Artyom Troshin
* [NEW] Tank Trap kit model by Artyom Troshin
* [NEW] Construction options moved to items in gear menu (right click wire fencing kit to use etc...)
* [NEW] Hospital Loot Spawn probabilities changed
* [NEW] Players can choose to be a female survivor (once only per CD-Key)
* [NEW] Heat packs for increasing temperature in an emergency
* [NEW] Bandit Skin transition for low humanity is removed
* [NEW] Players will receive an error message if the server they are on is running an incorrect HIVE version

Lähdenkin tästä samoin tein testailemaan päivitystä. Skypestä tavoittaa ja tungen koordinaattia taas tuonne chättiin.

EDIT: Jostain syystä nuo uuden päivityksen tiedostot tulee aivan saatanallisen hitaasti...
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

"Players can choose to be a female survivor (once only per CD-Key)"

Mikä idea tolla tummennetulla on? Halutaan naishahmot mahdollisimman harvinaisiksi? :D
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mikä idea tolla tummennetulla on? Halutaan naishahmot mahdollisimman harvinaisiksi?
Miten tämä vaikuttaa naisten harvinaisuuteen jos jokaiselle annetaan mahdollisuus genren valitsemiselle? Päätös on kuitenkin pysyvä valitsi miten valitsi. Eiköhän juju ole siinä etteivät pelaajat vaihtele noita sukupuolia joka toinen minuutti... Pelin henki on alusta saakka ollut "pysyvyys" ja tämä ratkaisu vain tukee sitä.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Miten tämä vaikuttaa naisten harvinaisuuteen jos jokaiselle annetaan mahdollisuus genren valitsemiselle? Päätös on kuitenkin pysyvä valitsi miten valitsi. Eiköhän juju ole siinä etteivät pelaajat vaihtele noita sukupuolia joka toinen minuutti... Pelin henki on alusta saakka ollut "pysyvyys" ja tämä ratkaisu vain tukee sitä.

Ahaa. Käsitin, että naisen voi valita vain kerran hahmoa luodessa ja kuoleman korjatessa hahmoksi resetoituu taas defaultti mieshahmo, jonka jälkeen naishahmoa ei voi enää käyttää.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Päätin lähteä pienelle iltakävelylle Chernaruksen saarelle. Saa liittyä seuraan. KonsoliFIN Chat toimii edelleen radioliikenteen välittäjänä.

EDIT: Huhhuh, tämä paljastuikin sitten melko kuumottavaksi iltakävelyksi.

Jäin pelissä nimittäin ensimmäistä kertaa toisen pelaajan vangiksi.

Tutkin sitä Solin pohjoisessa sijaitsevaa tehdasaluetta. Lähestyin kohti korkeaa ja harmaata rakennusta. Ihmettelin sitä kuinka rakennuksen eteen oli viritelty piikkilanka esteitä. Yhtäkkiä jostain kuului "Stop right there!" Ajattelin että joku vain hölmöilee Global Chatissa. Jatkoin matkaa. "Freeze, don`t move!" Tajusin nopeasti äänen oikeasti puhuttelevan minua. Jäykistyin jännityksestä. Katsoin ylös ja näin rakennuksen katolla siluetin aurinkoa vasten. Siluetti tähtäsi minua pistoolilla. "Kaveri" kyseli että millä asioilla olen liikenteessä. Vastasin olevani läpikulkumatkalla. Hetkellisen sananvaihdon jälkeen toveri kutsui minut sisään tuohon harmaseen rakennukseen. Varoitti minua yrittämästä mitään. Tottelin ja siirryin rakennuksen sisälle. Toveri tarkkaili minua rakennuksen katonrajasta. Huomasin että hänellä oli kädessään vain Makarov. Minulla oli Winchester. Nopea liike ja saisin pudotettua vangitsijani millisekunnissa. Pelasin kuitenkin toistaiseksi hänen pillinsä mukaan. Sain nopeasti selville että kyseessä oli vasta peliin saapunut aloittelija. Kaveri oli jo useamman tunnin ajan vain häärännyt tuolla tehdasalueella. Tutustunut ympäristöön ja ennen kaikkea kokeillut pysyä hengissä. Yhteisen ymmärryksen löydyttyä teimme pientä kauppaa repuista löytyvillä tarvikkeilla. Kaveri halusi liittyä seuraani. Päätin kuitenkin jatkaa matkaa yksin. Tiesin että hän tulisi kuolemaan ennen pitkään. Minua hän ei veisi mukanaan.

Direct Communication herättää pelin todellakin eloon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

1.7.0-päivitys on ilmestynyt:

Changelog:
* [FIXED] Long (sometimes infinite) loading times
* [FIXED] Saving sometimes will not happen
* [FIXED] Vehicles not initialized reliably on servers running multiple instances
* [FIXED] Very poor framerate on servers after some time (dead bodies causing it)
* [NEW] Server Side Architecture completely rewritten

Raportit kertovat ainakin pelin performanssin noususta(tämän kanssa itselläni onkin ollut ongelmia viimeisen viikon ajan). Servereille pääsyä on myös nopeutettu huomattavasti.

HUOM: Päivityksen yhteydessä suositellaan käytettäväksi uusinta beta-päivitystä. Ladatkaa tämä viimeistään nyt.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Ainakin aamulla tuo 1.7.0 oli pelattavissa ainoastaan SE 3 - 6 servuilla. En ole nyt seurannut onko levitystä jatkettu muillekin servuille.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Ainakin aamulla tuo 1.7.0 oli pelattavissa ainoastaan SE 3 - 6 servuilla.
1.7.0 on toistaiseksi melko harvinainen mutta kyllä sitä jo useammasta servusta löytyy. Esim. monet jenkki serverit tuntuvat tykkittävän laidallistaan jo tällä. Muutamat EU servutkin rullailevat seiskalla.

EDIT: Ensivaikutelmat uudesta päivityksestä ovat todella postiviisia. Testasin paria serveriä ja kumpaankin pääsin sisään 30 sekunnin odotuksella.

Pelit tuntuivat myös oikeasti pyörivän aikaisempaa sulavammin. Peukkua tälle päivitykselle!
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Joo hyvin on pyörinyt. Joskus kyllä vetää jonkun lagipiikin kun toinen joinaa servulle.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tähän väliin voisi pitää pienen tilannekatsauksen siitä missä päin meidän selviytyjät samoaa tällä hetkellä? Voisi taas viikonlopuksi suunnitella yhteisiä expeditioneita.

Missä mahtaa esim. One-eyed-Jack ja Zeroseosin posset liikkua tällä hetkellä? Olisi ihan siistiä sumplia jonkinlainen Joint Operation tyylinen tapahtuma jollekkin illalle.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tähän väliin voisi pitää pienen tilannekatsauksen siitä missä päin meidän selviytyjät samoaa tällä hetkellä?

Meikä on tuolla Olshan lähellä :D. Kävin tuolla lentokentällä samassa US4 servussa, siellä ne samat hyypiöt pyörivät sen helikopterin ympärillä.

Edit. Näköjään kaikki alottaa taas rannikolta? Eli Tulgassa...
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Balotan lentokentän kieppeillä. Oli taas resetoinut sijainnin ja logattaessa olin Kamenkassa :/ Täytyy yrittää kömpiä täältä ihmisten ilmoille.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Meikä on tuolla Olshan lähellä.
Itseasiassa noita servuja on taas buuttailtu. Aze ja meikäläinen oli ainakin heivattu takas rannikolle. Tosin täältä päin onkin sitten ihan hyvä lähteä kimpassa kohti uusia seikkailuja.

Itse lähestyn tällä hetkellä Mogilevkaa Chernon suunnasta. Voisi jossain täällä päin lyödä taas hynttyitä yhteen.

Kävin tuolla lentokentällä samassa US4 servussa, siellä ne samat hyypiöt pyörivät sen helikopterin ympärillä.
Tämä on kyllä ehdottomasti meidän seuraava kohde. Jäi viime reissusta sen verran verinen maku suuhun että takaisin on annettava. Varustaudutaan nyt täällä etelässä oikein kunnolla ja lähdetään sitten joukolla tuonne lentokentälle. Suunnitellaan valtausta tällä kertaa myös vähän huolellisemmin. Tuo helikopteri meidän on ainakin tuhottava eli säästäkää kaikki kranaatit jotka löydätte!
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tämä on kyllä ehdottomasti meidän seuraava kohde. Jäi viime reissusta sen verran verinen maku suuhun että takaisin on annettava. Varustaudutaan nyt täällä etelässä oikein kunnolla ja lähdetään sitten joukolla tuonne lentokentälle. Suunnitellaan valtausta tällä kertaa myös vähän huolellisemmin. Tuo helikopteri meidän on ainakin tuhottava eli säästäkää kaikki kranaatit jotka löydätte!

Kävin eilen tuolla ja nappasin poikien teltasta AK:n ja muutaman lippaan. Heli tuntuis olevan kohta ehjä. Näytti vain paria punaista valoa.

Tuollaisen voisi laittaa tilaukseen :cool:
 
Ylös Bottom