Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Day Z tulossa myös konsoleille joskus tulevaisuudessa?

Talking to VideoGamer.com during a promotional tour of its upcoming action/RTS Carrier Command: Gaea Mission, Bohemia producer Jan Kunt revealed that the firm was "definitely looking into consoles closer".

"Obviously DayZ, you've seen the success of Minecraft on Xbox LIVE Arcade, and we'd probably be stupid not to try to do something similar.

Hall suggested that a 360 and PS3 release would be developed once the PC version had reached 'a point' in development.

Lähde.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Minua (ja veljeäni) kiinnostaisi myös, pitäisi lokakuun aikana olla DayZ:taa pyörittävä kone. Onkos tässä samat laitteistovaatimukset kuin ArmA II:ssa?
On samat vaatimukset :)


Kyllähän se toimii, mutta odottelisin suosiolla vuoden loppuun dayz standalonea. Nyt tuolla on vähän liikaa hakkereita jne..
Siis onko standalone tulossa jo tänä vuonna? Luulisin että ens vuoden kesä ois luultavaa. Pakko päästä pelaa silti ;)

EDIT: Ostin tällasseen
Näyttäs tolla koneella pyörivän BF3:kin Ultra graffoil 40-50fps :) Eli ArmA II jotain samaa luokkaa.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24705/dhscr/Asus-CG8270-i5-3450-8-GB-1-TB-GTX550-Ti-Windows-7-Home

Saman koneen ostin mutta eri paikasta ja siinä on vain 500GB kovo :/
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Moi,löytyykös peliseuraa tähän?Oon nyt muutaman päivän pelannu ja täytyy sanoa että loistava modi.Yksin on vaan vähän vakeaa pysyä hengissä.:(
Nimellä Tumppi pelaan tuolla.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

On samat vaatimukset :)
EDIT: Ostin tällasseen
Näyttäs tolla koneella pyörivän BF3:kin Ultra graffoil 40-50fps :) Eli ArmA II jotain samaa luokkaa.
Asus CG8270 i5-3450/8 GB/1 TB/GTX550 Ti/Windows 7 Home Premium - pöytätietokone | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Saman koneen ostin mutta eri paikasta ja siinä on vain 500GB kovo :/

Ehh tekisi niin mieli raivota noista pakettikoneista mutta antaa olla...

Eipä ole itse yli kuukauteen pelaillut peliä. Haxerit ja bugit syövät miestä niin paljon, että parempi vaan odotella standalonea. Onneksi sentään pääsi viime kerralla kokeilemaan kopterin hienous.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Eipä ole itse yli kuukauteen pelaillut peliä. Haxerit ja bugit syövät miestä niin paljon, että parempi vaan odotella standalonea. Onneksi sentään pääsi viime kerralla kokeilemaan kopterin hienous.

Ite oon pelannu lähiaikoina pelkästään priva servulla noiden hakkereiden takia.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Ehh tekisi niin mieli raivota noista pakettikoneista mutta antaa olla...

Eipä ole itse yli kuukauteen pelaillut peliä. Haxerit ja bugit syövät miestä niin paljon, että parempi vaan odotella standalonea. Onneksi sentään pääsi viime kerralla kokeilemaan kopterin hienous.

Vaikka ite sanonkin, olen samaa mieltä :p Mutta olihan tuo pakko saada nopiasti. Mistäst te priva servun? Onko sellasen servun tekeminen maksullista?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Äsken kuolin ensimmäistä kertaa hakkerin takia. Olin keittiössä syömässä, joten olin jättänyt hahmoni makaamaan pusikkoon. Yhtäkkiä lennän taivaalle ja putoan sieltä maahan --> You are dead. Jippii.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Äsken kuolin ensimmäistä kertaa hakkerin takia. Olin keittiössä syömässä, joten olin jättänyt hahmoni makaamaan pusikkoon. Yhtäkkiä lennän taivaalle ja putoan sieltä maahan --> You are dead. Jippii.

Meillä heitti viime kerralla kesken pelin kaikki pelaajat samaan kohtaan kartalle ja antoi papattaa liipasin pohjassa.

Uudessa genressä seuraavaksi peluutukseen lähteekin WarZ, jonka beta-testiin on ilmoitauduttu mukaan.

[video=youtube;QlvTl-vzM5o]http://www.youtube.com/watch?v=QlvTl-vzM5o[/video]
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Meillä heitti viime kerralla kesken pelin kaikki pelaajat samaan kohtaan kartalle ja antoi papattaa liipasin pohjassa.

Uudessa genressä seuraavaksi peluutukseen lähteekin WarZ, jonka beta-testiin on ilmoitauduttu mukaan.

[video=youtube;QlvTl-vzM5o]http://www.youtube.com/watch?v=QlvTl-vzM5o[/video]

Osaatkos sanoa että kannataako hommata tuo beta koodi? Onko parempi kuin dayz?



Voiko auton "tallentaa" ukon mukana, jos lähtee pelistä pois ja joinaa toiseen serveriin? Pitääkö tulla vain samalle servulle takaisin?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Löytyskö peliseuraa täältä? Ostin eilen DayZ:n ja en osaa yhtään joten jonkinlainen opas olis ihan jees :D
Addatkaa vaikka skypessä jos kiinnostaa auttaa avutonta :p
 
Uusi pelaaja

Moro, kattelin tota dayz modia ja näytti kyl tosi mielenkiintoselta... Nyt vaan kyselisin sellasta että riittääkö tohon peliin pelkkä Arma 2 ja sitten lataa modin..
Vai tarviiko sen olla tuo Arma 2 Combined Operations?

Ja voisko joku vielä neuvoa että miten sen modin sitten saa?
 
Vastaus: Uusi pelaaja

Moro, kattelin tota dayz modia ja näytti kyl tosi mielenkiintoselta... Nyt vaan kyselisin sellasta että riittääkö tohon peliin pelkkä Arma 2 ja sitten lataa modin..
Vai tarviiko sen olla tuo Arma 2 Combined Operations?

Ja voisko joku vielä neuvoa että miten sen modin sitten saa?

Ei riitä pelkkä ArmA II. Tarviit myös sen lisäosan, joka on nimeltään Operation Arrowhead. Eli tarvitset joko ArmA II:n ja Operation Arrowheadin TAI sitten pelkästään sen ArmA II: Combined Operations -paketin, joka sisältää siis sekä ArmA II:n, että Operation Arrowheadin. Jos sulla on jo ArmA II, niin sulta siis puuttuu enää tuo OA, joten ei oo varmaan järkeä ostaa koko Combined Operations -pakettia uudestaan pelkän lisärin takia. Eli hommaat sen OA:n erikseen jostain.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Onko kenelläkää tarkempaa tietoo tosta Day Z erillisestä pelistä, että ilmestyykö se viel tän vuoden puolella niinku wikipedia kertoo vai joskus myöhemmin?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Heips!
tässä tämmönen hieman tyhmä kysymys mutta saako tota arma 2 ja sen lisäosaa ostettua noista perus kaupoista Prisma, Anttila etc?
Sillä en oikee handlaa noita pankkikortti ostoksia. Koitin tossa katella noista kauppojen verkkokaupoista ja sieltä ei näyttäis löytyvän? Kattelin kans tossa steamistä että se arma 2 ja se sen lisäosa olis yhteensä n 25e, millähän hinnalla ne alkaa kaupoista ja myydäänkö kummatkin eriksee vai saanko samasta pakkauksesta pelin+ lisäosan jonka nimi oli joku arrowhead tai jtn ? :)

Pistäkää kans linkkiä jos jostain postiennakolla kysestä peliä!
Kiitos jo etukätee :)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Pistin pelin tilaukseen! Oli muuten omasta mielestä erittäin sekava toi sivu, sillä valitsin vaihtoehdon postiennakko ja sieltä tarkemmin sen "matkahuolto lähellä paketti"
Kun koitan tilata sitä se valittaa että valitse muu vaihtoehto :confused:
Valitsin sitten sen vaihtoehdon Postiennakko ja sieltä "Posti" :D
Nyt ei sitten ole mitään hajua että mihin suuntaa paketti saapuu, tuleeko se postiin ja mihin postiin, vai tuleeko se siwaan, euromarkettiin etc?
Ei mitään ilmoitusta, toivotaan että kun paketti on saapunut niin saan viestin missä se on. :(
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Pistin pelin tilaukseen! Oli muuten omasta mielestä erittäin sekava toi sivu, sillä valitsin vaihtoehdon postiennakko ja sieltä tarkemmin sen "matkahuolto lähellä paketti"
Kun koitan tilata sitä se valittaa että valitse muu vaihtoehto :confused:
Valitsin sitten sen vaihtoehdon Postiennakko ja sieltä "Posti" :D
Nyt ei sitten ole mitään hajua että mihin suuntaa paketti saapuu, tuleeko se postiin ja mihin postiin, vai tuleeko se siwaan, euromarkettiin etc?
Ei mitään ilmoitusta, toivotaan että kun paketti on saapunut niin saan viestin missä se on. :(
LÄHIMPÄÄN postiin. Pistä PM kun saat ne niin voin pelailla sun kanssa :)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Nyt ollaan kahen kaverin kans kaks päivää pelattua lingoria ja mahtavaa on! Mulla on M4A3 CCO, kaverilla AKM ja toisella kamulla M14. Haettiin vielä eilen illalla yks kaveri mukaan ja tänään luultavasti haetaan vielä viides pyörä mukaan ;) imgur: the simple image sharer <--- Kuvassa gearini toissapäivänä.
 
Ylös Bottom