Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kaverin kanssa pelailtii ja aluks mentiin chernoon ja luutattii sieltä ittellemme hyviä kamoja, matkaan tuli kummallekkin Einfieldi ja yli 5 lipasta per nenu :D
Sieltä chernosta löydettii vielä kompassit ja kellot sun muut tarpeelliset tavarat mm ruokaa, juomaa ja pistoolit
Päätettii lähtee kohti tuntematonta eli sisämaahan, reitiksi valitsimme Cherno, Vysota, Kozlovka, brozhino ja siitä ylöspäin :D
Matkalla sattu muutamii onnettomuuksia mm yli 20 zombin juoksu karkuun ja päätön räiskiminen pistooleilla ja einfieldillä!
Brozhinosta tarkoitus oli lähteä ylöspäin pogorevgaan ja sieltä hiljakseen teiden reunoja pitkin Airfieldille, matkaan tähän mennessä mennyt noin 4h.
Eli äsken jatkettiin taas pelaamista ja lähdimme jatkamaan matkaa! Kävimme pogorevkassa ja täytimme juomapullomme vedellä ja lähdimme kohti airfieldiä!
Kabaninossa jouduimme zombien hyökkäämisen kohteeksi ja aloimme kummatkin vuotaa verta, saimme zombit tapettua ja tyrehdytettyä verenvuodot.
Harmiksemme huomasimme että unohdimme ottaa Chernosta mukaan verta. Joten matka jatkui kohti airfieldiä mustavalkoisilla ruuduilla. Lentokentälle saavuttuamme alamme hiipiä oikeeta reunaa isoille halleille päin, hallien lähellä näen valkoisen lava-auton joka toimii!! Siitä innostuneena hyppäämme kyytiin ja ajamme airfieldin pohjoiseen päätyyn ja sieltä pieniin taloon jossa on jotain koppeja. Sieltä löydettii mulle joku m4 tähtäimellä ja 3 lipasta! Kaveri sai jonkun muunnellun akm tai ak47, en oo ihan varma. sieltä nopeesti autoon sisään ja karkuun! Matka jatkuu kohti lentokentän vasemmanpuolista alareunaa, sillä sielä oli jotain rakennuksia. Ajan autolla sinne ja törmään ihan nollavauhdista betoniseen porttiin, auto pysähtyy eikä lähe enään irti (huom moottori oli käynnissä eli ei ollut sammunut)
Koitin peruutta pois mutta PUM! Auto räjähtää ja matka tyssää siihen :mad:
Pisin aika mitä selvisimme hengissä eli joku yli 6 tuntia!
Jos peliseura kiinnosta lisätkää size120 steamissä, jutellaan lisää siellä!
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Lingorissa..... Oltiin parin kaverin kanssa El Villonissa loottaamassa crash siteä. Löydettiin SUV joka täynnä aseita (DMR, Bizon SD, M14 tms.) Ajeltiin ympäri maailmaa kunnes...... Kaveri ampui zombia ja kuti osui autoon ja auto räjähti ja minä kuolin instana. Kaverit selvis, spawnasin ja hain kamat takas. Noh, mentiin illalla loottaamaan Calamar koska minulla ei ollut paljoa verta ja ei ollut ammuksia. Rupesin porisemaan joillekkin randomeille servulaisille ja saatiin tietoon että kahdella heistä oli auto. Noh, sanoin että tarvitsen kyydin. He tulivat hakemaan minua pikku pikku Skodalla Bilbadosta ja kun he tulivat PUM! Kaverini tappoi molemmat DMR:ällä. Saimme auton jossa tankki täynnä ja AS50. Eilen sitte ajeltiin El Villan-Medlina-San Arulco-Prison reitti :) Eilen päätettiin että auto hylätään ja servu vaihdetaan. Gearina tällä hetkellä FN FAL, ALICE Pack ja M9.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Osaakos joku neuvoa että miksi mulla ei peli tallennu? siis samalle serverille kun palaan niin yleensä peli jatkuu siitä mihin viimeeksi jäin? MUTTA jos meen eri servulle niin alkaa peli AINA alusta...
 
Servu missä pelaat on todennäköisesti privet hive servu missä löytämäsi tavarat ovat servu kohtaisia.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

No joo kiva homma toi privajuttu. Kävin calamarissa ja sain vähän kaikkea. Mm. M24 5lipasta ja m16 Aliceen 3lippaalla (jouduin heittää tilan takia pari pois) ja revolveri 5 lippaalla ja kiikarit ja nightvision ja alarivin kamaa (kompassi, kartta, toolbox, puukko, kirves, tulitikut ja mitä niitä nyt onkaan). Siinä mietin mihin menisin seuraavaksi kun minut kikattiin ja menetin kaikki parin tunnin keräilyn kamat. :eek: Sen siitä saa ku pelaileee yksiksee.......
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

tänää meni pelit taas hyvin :)
Pelailin kaverin kanssa taas ja yritettiin päästä uudelleen tonne isolle airfieldille.
Matka onnistu hyvin ja löydettiin 3 tippunutta helikopteria matkan varrelta :D
Kummatkin sai m249 ja yhteensä panoksia molemmilla tais olla 800 :D ite en aseesta pitänyt niin otin myöhemmin ak-47, jossa oli joku tähtäin.
Lentokentän paloasemalta löyty kuollu pelaaja jota ei oltu tultu tyhjentämään, matkaan saatiin yö lasit, gps , ruokaa juomaa ja ammuksia omaan ak ja m9 pistooliin. lentokentältä matkattiin devils castlelle ja siitä sitten gvozdnoon, lopetimme siihen ja matka jatkuu huomenna! :D
Osaakos joku kertoa että mites toi gps toimii? ctrl + m niin aukeaa tohon oikeeseen alareunaan, mutta kuuluisko siinä gps ruudussa näkyä viholliset jotenki?
en nää siinä ees vieressä olevaa kaveriani?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Riippuu onko servu Veteran vai mikä. Vaikka servu oiski esim. Regular niin näet pelaajan jos olette olleet 5-10m lähellä toisianne.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kaverin kanssa pelailtii ja aluks mentiin chernoon ja luutattii sieltä ittellemme hyviä kamoja, matkaan tuli kummallekkin Einfieldi ja yli 5 lipasta per nenu :D
Sieltä chernosta löydettii vielä kompassit ja kellot sun muut tarpeelliset tavarat mm ruokaa, juomaa ja pistoolit
Päätettii lähtee kohti tuntematonta eli sisämaahan, reitiksi valitsimme Cherno, Vysota, Kozlovka, brozhino ja siitä ylöspäin :D
Matkalla sattu muutamii onnettomuuksia mm yli 20 zombin juoksu karkuun ja päätön räiskiminen pistooleilla ja einfieldillä!
Brozhinosta tarkoitus oli lähteä ylöspäin pogorevgaan ja sieltä hiljakseen teiden reunoja pitkin Airfieldille, matkaan tähän mennessä mennyt noin 4h.
Eli äsken jatkettiin taas pelaamista ja lähdimme jatkamaan matkaa! Kävimme pogorevkassa ja täytimme juomapullomme vedellä ja lähdimme kohti airfieldiä!
Kabaninossa jouduimme zombien hyökkäämisen kohteeksi ja aloimme kummatkin vuotaa verta, saimme zombit tapettua ja tyrehdytettyä verenvuodot.
Harmiksemme huomasimme että unohdimme ottaa Chernosta mukaan verta. Joten matka jatkui kohti airfieldiä mustavalkoisilla ruuduilla. Lentokentälle saavuttuamme alamme hiipiä oikeeta reunaa isoille halleille päin, hallien lähellä näen valkoisen lava-auton joka toimii!! Siitä innostuneena hyppäämme kyytiin ja ajamme airfieldin pohjoiseen päätyyn ja sieltä pieniin taloon jossa on jotain koppeja. Sieltä löydettii mulle joku m4 tähtäimellä ja 3 lipasta! Kaveri sai jonkun muunnellun akm tai ak47, en oo ihan varma. sieltä nopeesti autoon sisään ja karkuun! Matka jatkuu kohti lentokentän vasemmanpuolista alareunaa, sillä sielä oli jotain rakennuksia. Ajan autolla sinne ja törmään ihan nollavauhdista betoniseen porttiin, auto pysähtyy eikä lähe enään irti (huom moottori oli käynnissä eli ei ollut sammunut)
Koitin peruutta pois mutta PUM! Auto räjähtää ja matka tyssää siihen :mad:
Pisin aika mitä selvisimme hengissä eli joku yli 6 tuntia!
Jos peliseura kiinnosta lisätkää size120 steamissä, jutellaan lisää siellä!

Olin lisäämäässä steamissa sua, mutta voisitkos kerto kumpi olet noista kahdesta size120:sta? Se jolla on pingviini kuvassa vai ei?

Lisätkääs mua jos dayz peliseuraa haluatte! Steam id generalairon ja skype generalairon. Mikrofoni kyllä löytyy ja tiimipelihalukkuutta. Skypessä oikean nimeni kohdalla saattaa lukea jotain oisko ollu iroz ;:;: :eek:
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

juu se pingviini :) jutellaa steamissä lissää

Lähetin kaveripyynnön pinviinille :rolleyes:.

Tänään menin pelaamaan joidenkin kuuden random tyypin kanssa (oisko ollut venäläisiä, belgialaisia ja mä). Niillä tyypeillä olikin aika kunnon leiri ja kaikilla oli joko ghillie tai camouflage suitti ja aseita oli leirissä m4a1 cco sd, m4a3 cco, m240, mk48, m16a2, m107, AS50, ak 74, ak74kobra, 4 m9sd:tä, 3pdw:tä, revolveri ja m24 (itellä oli m249 SAW ja colt:D). Kaikissa kuteja. Ajoneuvoja gangillämme oli semmone armeijan lava-auto, moottoripyörä, kumivene piilotettuna ja uh helikopteri ja kaksi sinistä autoa. Sitten yhes vaihees lentäjä feilas, mut me selvittii hengis, mut moottori ja jotai muuta osia meni. Onnettomuus tapahtu ehkä 4km mistään asutuksesta, että silleen kivaa :eek:.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mitä pitäs tehä kun olen pelaillu parilla servulla, jonne en enää pääse, koska minulla on versio 1.7.3 ja servussa 1.7.2.6 Sixupdaterissa olen updatennu kaikki maholliset (kai) ja dayz cellen (siinä lukee v 1.7.2.6 myös.). Silti en pääse niille missä olin pelannut ennen. Beta patchina mulla on toi tähänmennessä uusin 98443.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Mitä pitäs tehä kun olen pelaillu parilla servulla, jonne en enää pääse, koska minulla on versio 1.7.3 ja servussa 1.7.2.6 Sixupdaterissa olen updatennu kaikki maholliset (kai) ja dayz cellen (siinä lukee v 1.7.2.6 myös.). Silti en pääse niille missä olin pelannut ennen. Beta patchina mulla on toi tähänmennessä uusin 98443.
Servut ei oo vielä siirtynyt tuohon 1.7.3 versioon. Eli etsit servun jossa on tuon 1.7.3 tai oottelet :)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tänää pelailtii kaverin kanssa Lingoria: Miitattiin, lähettiin kävelee ja löyettii metästä medic camppi! Hackereitten tekosia..... Ja keskellä jokea oli kolme venettä ja autoja. Löyettii myöhemmin GAZi ja vietiin piiloon ja kaveri ajo UAZilla jonku yli. Kaveri sittee luuttas sen ja sillä oli kaks M4 CCO SD ja linkku jossa sisällä AS50 ja FN FAL :)
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Yhellä bliss servulla mulla ja mun kaveril kävi aika hemmetinmoinen tuuri. Löydettii 2 mönkkärii (toinen posahti), GAZ, UAZ ja SR103 tai joku sellane (se sinine hippidösä):D. Ajettiin ne meidän muutenkin hyvin varustettuun leiriin. Lähdettiin airfieldille ja löydettiin m240 ja m249 saw (meillä tosin oli jo yhet meidän leiris). Toinen kerta, oltiin ajamassa gazilla airfieldille ku vastaan tuli SUV (eiks sen saa DayZ vaa hakkeroimal?) ja yritettii ajaa pakoon, koska suvis oli joku viis äijää. No ne sai meidät kii ja listi meidät. Spawnasin Chernoon ja löysin Prigorodgista Car greenin. Se tarvi viel 2 rengasta, scrappii, engine partsin ja bensaa. Eka korjasin yhen renkaan ja enginen, mut sen jälkee kuolin 4 kertaa aina ku olin löytäny ne puuttuvat osat. 3 niist kuolemis kävi nii et kuulin semmost hmmmmmm ääntä ja sit mun ympäril oli joku 4-5 äijää l85 ja eri m4 aseit kädessää ja tappo mut. Taustal näky se niiden suv. Sit sain sen auton fiksattuu ja ajettuu miedän leirille.

Tietääks kukaan voiks suvin löytää jostai? Ku mun mielest sen saa van hakkeroimal. Admin oli paikal kyl sillo siin servus, mut side ja global channel puuttu, joten en voinu kysyy.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tietääks kukaan voiks suvin löytää jostai? Ku mun mielest sen saa van hakkeroimal. Admin oli paikal kyl sillo siin servus, mut side ja global channel puuttu, joten en voinu kysyy.
Riippuu serveristä. Esim. Ollaan löydetty Lingorissa SUV ja Chernossa.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

mikähän ***** tätä peliä taas vaivaa... ollaan kaverin kanssa mapin yläpäässä ja kun jatkan peliä, pelataan pari tuntia ja lopetetaan. niin peli alkaa taas siitä helvetin samasta kohasta samoilla kamoilla ja samasta tilanteesta kuin 2h aikaisemmin :S
taitaa olla nyt 3 kerta uusiks sama.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

mikähän ***** tätä peliä taas vaivaa... ollaan kaverin kanssa mapin yläpäässä ja kun jatkan peliä, pelataan pari tuntia ja lopetetaan. niin peli alkaa taas siitä helvetin samasta kohasta samoilla kamoilla ja samasta tilanteesta kuin 2h aikaisemmin :S
taitaa olla nyt 3 kerta uusiks sama.
Älä syytä peliä, syytö serveriä.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

no seuraspahan siitäkin jotain hyvää :) mm, löysin campin ja sain bussin, gps, nw gogglesit, m14 aim, 2x gillie !
Lopulta löydettiin jonkun ison gängin urali :D autossa oli yli 40 stanagin lipasta ja kaikkea aivan hulluna, aseita vaikka muille jakaa.
Piilotettiin auto ihan mapin vasempaa ylänurkkaan ja tehtiin camppi sinne. myöhemmin illalla mentii ajelemaan bussilla ympäri mappia, kun tultiin takasin juosten sinne vuorelle. ne jätkät oli oottamas meitä siel. nään siel vuoren huipulla 6 kaveria seisomassa rivissä ja kattelemassa kiikareilla. samalla hetkel kaveria ammuttiin ja se kuoli, paniikissa juoksua kaemmas ja turvaan. selvisin :D mut enää ei oo mitään niit kamoja mitä meil oli autossa... omia aseita meil oli siel autossa 2x m4a3 cco, dmr, 2 gps, l85a2 aws ja kai pari muuta hyvää asetta.
 
Ylös Bottom