Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Days Gone

Koskahan se PS5 päivitys on tulossa? 4K / 60Fps? Jokapaikassa on vaan kerrottu että tulee joskus tai olis jo tullut, mutta mistään ei löydy varmaa tietoa asiasta.

Edit: Latasin pelin vasta noin 2vk sitten suoraan PS5, niin ilmeisesti se on jo tuossa mukana. Luulin että kyseessä on PS4 versio kun missään ei asiasta mainita ja peli ei näytä miltään erikoiselta.
 
Koskahan se PS5 päivitys on tulossa? 4K / 60Fps? Jokapaikassa on vaan kerrottu että tulee joskus tai olis jo tullut, mutta mistään ei löydy varmaa tietoa asiasta.

Edit: Latasin pelin vasta noin 2vk sitten suoraan PS5, niin ilmeisesti se on jo tuossa mukana. Luulin että kyseessä on PS4 versio kun missään ei asiasta mainita ja peli ei näytä miltään erikoiselta.
Tuohan tuli ennen PS5 julkaisua siinä 25Gb päivityksessä ja toimii PS5:llä dynaamisella 4K ja jopa 60fps.

 
Pelihän toimi ihan jees PS4 Prolla paitsi loppupuolella kun avattiin viimeinen osuus kartasta niin silloin alkoi selvä lasku FPS:ssä tietyissä kohdin. Mutta ihan pelattava peli silti vaikka dippailut huomasikin loppupuolella. Toivottavasti nämä on jo korjattu ja PS5:llä peli on käytännössä lukittu 60fps.

Ikinä en ajatellut palata Days Goneen platinan hommaamisen jälkeen, mutta tuo 4K60 ja taannoinen gyro aiming-päivitys kieltämättä houkuttelee kokeilemaan peliä vielä kerran. Ja taisihan peliin joitakin muitakin päivityksiä julkaisun jälkeen ilmestyä. Yllättävän hyvää tukea peli saanut julkaisun jälkeen. Pisteet siitä Bend Studiolle.
 
Tän mä haluaisin vielä joskus pelata mutta perkele kun tää peli aiheutta semmosen matkapahoinvoinnin ettei pysty montaa minuuttia pitemmälle pelaamaan.
 
Alkuperäisellä ps4 tämä tuli pelattua vaikka oli kauheaa diaesitystä kun moottoripyörällä ajoi. Yksi pahimmista peleistä tökkimään mitä olen pelannut. Kokeilin ps5 menee niin sulavasti moottoripyörällä ym. että täytyy joskus varmaan pelata uudelleen tarina ps5. Tämä kuitenkin Dying Lightin kanssa parhaimpia zombi pelejä mitä on.
 
Joo, vasta ps4 pro ja ssd teki tästä mainion, jäi pitkälti nuo popupit ja nytkähtelyt ssd:n ansiosta pois. Graafinen laatu oli ennen julkkaria esittelyissä aika karu mutta jo pro versiolla aikalailla namia. Erinomainen peli ja loput hordet ja keräilyt tulee ps5:lla joskus tehtyä.
 
On vai? Mitä bugeja olet kohdannut? 20 tuntia ps4prolla pelasin ja ehkä yhden pienimuotoisen muistan tapahtuneen.
- Ohjaimen kaikki toiminnot ei toimi välillä, esim vihujen merkkaus

- Melee aseet häviää maastosta

- Tehtävät ei etene jonkun random bugin takia

- Viholliset tai örkit jäätyy paikalleen ja ei tunnista pelaajaa

- Äänet häviää osittain

- Lattiat häviää

Tuossa nyt muutamat pahimmat, mutta lisääkin on. Nämä kaikki korjaantuu kun lataa uudestaan edellisestä pisteestä.

Tämä pelihän oli surullisen kuuluisa toimimattomuudesta alussa just bugien osalta mitä oon nyt foorumeita ja arvosteluja lukenut.

Kyllä niitä sinullakin on 100 varmasti ollut. Et vaan ole ymmärtänyt että joku on bugi.
 
- Ohjaimen kaikki toiminnot ei toimi välillä, esim vihujen merkkaus

- Melee aseet häviää maastosta

- Tehtävät ei etene jonkun random bugin takia

- Viholliset tai örkit jäätyy paikalleen ja ei tunnista pelaajaa

- Äänet häviää osittain

- Lattiat häviää

Tuossa nyt muutamat pahimmat, mutta lisääkin on. Nämä kaikki korjaantuu kun lataa uudestaan edellisestä pisteestä.

Tämä pelihän oli surullisen kuuluisa toimimattomuudesta alussa just bugien osalta mitä oon nyt foorumeita ja arvosteluja lukenut.

Kyllä niitä sinullakin on 100 varmasti ollut. Et vaan ole ymmärtänyt että joku on bugi.
Bugit näköjään tässäkin vaihtelee. Itselle tuli 0 pelaamista häiritsevää bugia kun tämän julkaisun jälkeen pelasin. Ainut, joka oli se, että prätkällä ajaessa kuva pysähtyi silloin tällöin vähäksi aikaa/pätki kuva.. Kävelessä tai tehtäviä tehdessä ei bugeja itselläni ollut ollenkaan..
 
Bugit näköjään tässäkin vaihtelee. Itselle tuli 0 pelaamista häiritsevää bugia kun tämän julkaisun jälkeen pelasin. Ainut, joka oli se, että prätkällä ajaessa kuva pysähtyi silloin tällöin vähäksi aikaa/pätki kuva.. Kävelessä tai tehtäviä tehdessä ei bugeja itselläni ollut ollenkaan..
No sama homma oli minulla. Ajaessa pari kertaa mentiin ilman näkyvää prätkää..
Lähinnä vaan nauratti.
Eipä siinä muuta ihmeteltävää ollut.. proolla pelasin
 
- Ohjaimen kaikki toiminnot ei toimi välillä, esim vihujen merkkaus

- Melee aseet häviää maastosta

- Tehtävät ei etene jonkun random bugin takia

- Viholliset tai örkit jäätyy paikalleen ja ei tunnista pelaajaa

- Äänet häviää osittain

- Lattiat häviää

Tuossa nyt muutamat pahimmat, mutta lisääkin on. Nämä kaikki korjaantuu kun lataa uudestaan edellisestä pisteestä.

Tämä pelihän oli surullisen kuuluisa toimimattomuudesta alussa just bugien osalta mitä oon nyt foorumeita ja arvosteluja lukenut.

Kyllä niitä sinullakin on 100 varmasti ollut. Et vaan ole ymmärtänyt että joku on bugi.

On tässä tullut pelattua ihan riittävästi eri pelejä muodostaakseni käsityksen siitä mikä on bugi ja mikä ei. Itse aloitin pelaamaan peliä vasta pari kuukautta sitten, mutta ei ole tosissaan mitään isommin mieleenpainuvaa tapahtunut. En siis ollut niitä kokemassa alussa, lähinnä silmään pisti kommenttisi, että peli olisi erittäin buginen vieläkin.

Täytyy siis olla kiitollinen ja toivoa, että vältyn näistä kaikista listaamistasi ongelmista myös jatkossa!
 
On tässä tullut pelattua ihan riittävästi eri pelejä muodostaakseni käsityksen siitä mikä on bugi ja mikä ei. Itse aloitin pelaamaan peliä vasta pari kuukautta sitten, mutta ei ole tosissaan mitään isommin mieleenpainuvaa tapahtunut. En siis ollut niitä kokemassa alussa, lähinnä silmään pisti kommenttisi, että peli olisi erittäin buginen vieläkin.

Täytyy siis olla kiitollinen ja toivoa, että vältyn näistä kaikista listaamistasi ongelmista myös jatkossa!
Ärsyttävin on, että joka tehtävässä tulee etenemistä estävä bugi. Onneksi peli tallentaa usein niin ei joudu kaukaa aloittaan uudestaan.
 
Ylös Bottom