Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Days Gone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Peliä ei ole tullut pelattua kuin vähän alkua vaikka tuo kovolla onkin eli kyllä tää remastered hankittua tulee. Heräsi sellainen kysymys että pystyykö fast travelia hyödyntämään moottoripyörän luokse? Koska laumaahan saattaa paeta ties kuinka pitkiä matkoja ja sit kun siitä selviää niin pitää tarpoa taas mopon luokse
Ei ainakaan julkaisussa pystynyt. Se on yksi pelin suola, että prätkän pysäköiminenkin pitää miettiä tarkkaan tai on ns. Kusessa, jos ei sen luokse pääse. Sama, jos löpö loppuu jossain keskellä ei mitään.. Ellei tuota sitten ole päivitetty..
 
Lisäksi vaikeimmalla ei ollut fast travellia tai minimappia ollenkaan. Taisin tehdä virheen, kun sillä heti aloin pelaamaan. Vaikka ukko oli lopussa siltikin aika ylivoimainen.
 
Ei ainakaan julkaisussa pystynyt. Se on yksi pelin suola, että prätkän pysäköiminenkin pitää miettiä tarkkaan tai on ns. Kusessa, jos ei sen luokse pääse. Sama, jos löpö loppuu jossain keskellä ei mitään.. Ellei tuota sitten ole päivitetty..
Onhan tuossa oma suolansa mut mulle tuli heti mieleen turhautuminen et ei prkl taas pitää juosta sinne prätkän luokse täältä hevonpers... asti. Tosin en ole tuosta kyllä kuullut kenenkään valittelevan niin tuskin tuo sellainen ongelma on mitä kuvittelen
 
Onhan tuossa oma suolansa mut mulle tuli heti mieleen turhautuminen et ei prkl taas pitää juosta sinne prätkän luokse täältä hevonpers... asti. Tosin en ole tuosta kyllä kuullut kenenkään valittelevan niin tuskin tuo sellainen ongelma on mitä kuvittelen
Joo tuo taitaa olla vähän ideana tässä pelissä. Onhan tämä tavallaan kauhuselviytymispeli. Prätkä on erittäin isossa roolissa tässä.
 
Vasta tämän keskustelun kautta muistin että tässä tosiaan piti tarkkaan miettiä, mihin pyörän jättää. Se oli yksi hienoimpia juttuja kun ei saa "ratsua" vain maagisesti viheltämällä mihin vain, vaan täytyy oikeasti muistaa mihin sen jättää. Eikä vain muistaa, vaan yrittää jättää sen sellaiseen paikkaan, että sen muistaa ja sinne pääsee mieluusti useista suunnista helposti.
 
Viestin pointti meni siinä mielessä ohi että turhauttaako se ? Varsinkin jos peli kestää kuvitellaan vaikka 20h ja jokaisen horde kohtaamisen jälkeen ( kymmeniä/satoja?) täytyy käyttää tyyliin 5 min siihen että juostaan pyörän luokse.
 
Viestin pointti meni siinä mielessä ohi että turhauttaako se ? Varsinkin jos peli kestää kuvitellaan vaikka 20h ja jokaisen horde kohtaamisen jälkeen täytyy käyttää 5 min siihen että juostaan pyörän luokse.
Joku juttu tuossa muistaakseni oli, millä pystyi varmistamaan, ettei ihan noin turhauttavasti kävisi, mutta en nyt saa mieleeni mikä juttu se sitten olikaan. En ainakaan muista olleeni jotain alkuvaiheita lukuunottamatta myöhemmin mitenkään turhautunut prätkän etsimiseen liittyen.
 
Joku juttu tuossa muistaakseni oli, millä pystyi varmistamaan, ettei ihan noin turhauttavasti kävisi, mutta en nyt saa mieleeni mikä juttu se sitten olikaan. En ainakaan muista olleeni jotain alkuvaiheita lukuunottamatta myöhemmin mitenkään turhautunut prätkän etsimiseen liittyen.
Näin mä oon tän kuvitellutkin että peli ei turhauta ylimääräisellä juoksulla. Oishan tuosta tullut jo sanomista mutta kuten jo aikaisemmin totesin kukaan ei ole tästä tietääkseni valittanut. Oli vaan jotain mitä juolahti omaan mieleen koska en peliä ole alkua pidemmälle saanut vielä aikaiseksi
 
Mutta tärkein kysymys: joko deaconille saa muita vaatteita ku nuo perus kuteet :D fashion on perhana oleellinen osa open world pelejä
Tuo olisi ollut kyllä kiva uudistus. Pelin tarinan takia muutaman kerran toki Deaconin ulkoasu sentään vaihtuu vähän.
 
Tänään tässä oli jotain bugia ukko meni asfaltin läpi ei päässy takaisin pyörän selkään muutakin jumitusta entäs teillä.
 
Mikäs juttu tää on ku tää tuli ps+ tonne pelivalikoimaan tänään, onks tää joku normi ps4 versio vai jopa remaster?
 
40 fps -moodi ja VRR-tuki leivottu uusimpaan päivitykseen pienempien korjauksien kera.

GRAPHICS

Added a new “Balanced” render mode to the Graphics menu.
PS5

Balances framerate and resolution.

Rendered at 1800p

Target 40FPS

PS5 Pro

Balances framerate and resolution.

Rendered at 2160p (4K output with PSSR)

Target 40FPS

Dev note: This will only show if you have a TV or display supporting 120hz.

VRR is now enabled.

Dev note: There will be no in-game selection for VRR. You must have a supported TV or display and enable VRR in the PS5 system settings.

Fixed an issue where leaving the map would display a very dark screen.
Performance mode adjustments.

PERFORMANCE

Improved loading times and streaming optimizations.
Updated input lag to feel more consistent across all render options.
Various crash fixes.
Map is no longer locked at 30FPS.

AUDIO

Overall audio mix improved.
Various audio adjustments.
Fixed occasional loud sound volumes when riding the bike.
Improved dialogue volumes, specifically for the survivor hostage events.
Enemy weapons improved to sound more threatening.
Freakers sound louder when near the player.
Grappling a Freaker sounds more intense.

CONTROLS

Motion Sensor Function Aiming (gyro aiming) is working as intended.

HORDE ASSAULT

Fixed an audio issue preventing a sound from looping when playing Horde Assault for longer than 30 minutes.
Fixed horde navigation issues in some areas.

Lähde: Bend Studio
 
Ylös Bottom