Vastaus: DC Universe Online [PS3]
Aseista ja varusteista muuten. Meidän toistaiseksi pienikokoisesta liigasta puuttuu Healeri kokonaan. Itse olen kontrolli ja Nisu tankki. Micin kykyä en nyt muista mutta Healer se ei ainakaan ollut? Healer olisi äärimmäisen tärkeä noissa alerteissa ja erityisesti juuri tuolla PVP-serverissä. Tiimi tarvitsee kaikkia kolmea luokkaa pärjätäkseen pelissä.
Mulla ja Nisulla oli Hand Blastit, Micillä oli muistaakseni Dual Wield. Testatuista aseista tuo Hand Blast miellyttää ainakin minua eniten. Liikkeissä voi tasasesti tahkota neliötä sekä kolmiota. Monet muut liikkeet keskittyvät vain yhden nappulan rämpyttämistä. Hand Blastin animaatiot ovat myös päheitä.Pakko kysyä tässä vaiheessa että onko kaikki kuvan sankarit hand blast?
Aseista ja varusteista muuten. Meidän toistaiseksi pienikokoisesta liigasta puuttuu Healeri kokonaan. Itse olen kontrolli ja Nisu tankki. Micin kykyä en nyt muista mutta Healer se ei ainakaan ollut? Healer olisi äärimmäisen tärkeä noissa alerteissa ja erityisesti juuri tuolla PVP-serverissä. Tiimi tarvitsee kaikkia kolmea luokkaa pärjätäkseen pelissä.
Paina D-Padia vasemmalla.Mistä tekee niitä eleitä?