P
Pepto
Guest
Mun puolesta ainakin saat kopioida vaikka kaikki tekstit tuolta. 

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Huikein vaihtoehto olis vaikka sellainen, että periaatteessa kuka tahansa pystyis tehdä tonne uutisia/artikkeleita/jne ja jokaiseen erilliseen uutiseen/artikkeliin/jne olis pultattu sivun alalaitaan oma threadi aiheelle (tyyliin slashdot).
Slashcode is the site for All Things Slash. Slash is the source code and database that was originally used to create Slashdot, and has now been released under the GNU General Public License.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kosm
Tuossahan on ongelmana myös se, että palvelin tarvitsee PHP ja MySQL tuen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kosm
Itse olen tutustunut tällaiseen: http://phpwebsite.appstate.edu/
Totta. Tässä on itsekkin tullut pelattua pelejä joita en ole guru-listalle pisteyttänyt. Nyt se lista on kyllä vähän jemmassa. Jos joku viitsisi muuttaa sivurakennetta sellaiseksi että oikeasti hyödyllinen tieto olisi heti etusivulla. Uutiset nyt varsinkin ovat nykyisellään aivan turhia.Tonppa sanoi:Noi listat on kyllä aika hienoja, vaikka niissä vielä päivitettävää olisikin. Kunhan ne eivät katoa mihinkään... Kyllä niille tarvetta varmaan vielä välillä löytyy?
Har* sanoi:Totta. Tässä on itsekkin tullut pelattua pelejä joita en ole guru-listalle pisteyttänyt. Nyt se lista on kyllä vähän jemmassa. Jos joku viitsisi muuttaa sivurakennetta sellaiseksi että oikeasti hyödyllinen tieto olisi heti etusivulla. Uutiset nyt varsinkin ovat nykyisellään aivan turhia.
Sitten esim. linkkisivu kaipaisi päivitystä. Ajasta kai se kaikki vain on kiinni.
JuhaS14 sanoi:Olisiko mahdollista saada käyttöoikeus noihin DCFinin juttuihin, mikäli niitä vielä jäljellä? Voisin levittää ne www.gamecollectors.info -saitin puolella.
Konsolifinin linkki tietysti mainitaan alkuperäisenä lähteenä. Esimerkiksi noi julkaisulistat yms kiinnoistaisivat.
Tämä olisi hieno homma jos nuita listoja voisi vielä päivitelläTonppa sanoi:Täten annan luvan kaikkiin listoihin, jotka olen itse vääntänyt. Anti mennä vaan.
guru-guru sanoi:Tämä olisi hieno homma jos nuita listoja voisi vielä päivitellä
JuhaS14 sanoi:Tonpalla varmaan parempaa tietoa siitä mitä muutoksia tohon julkaisulistaan olis pitänyt tulla:
http://web.archive.org/web/20040220051347/dc.konsolifin.net/artikkelit/artikkeli.php?juttuid=489
Voisitko täydentää noi muutokset ja infoilla vaikka tänne niin lisään ne tuonne Gamecolletorsin sivuille?