Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaakkimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
48h meni tämän parissa oikein mukavasti. Pääpeli ja lisärit toimi todella hyvin itselle, tarjosi sopivasti vaihtelua ympäristön ja vihollisten osalta eikä juonen osaltakaan mitään pahaa sanottavaa. Sopiva määrä jatkuvasti uusia skillejä ja aseita/modeja jotta mielenkiinto pysyi yllä ja pelityyliä sai jatkuvasti päivittää kun uutta aukesi.

Yksi parhaita pelikokemuksia viime vuosilta ja voin aika huolettomasti suositella jos zombie mättäminen kiinnostaa. Tuli myös platina trophy tästä kerättyä ja ehkä pienen tauon jälkeen vielä NG+ tulee pelattua :)

Vaikka death stranding 2 viel pahasti kesken, lähti kuitenkin dead island 2 ultimate edition sen verran halvalla (36e) että pitihän se ottaa mukaan. Kaipaan nyt just semmosta ns. aivot narikkaan mättöö. Vaikuttaa ihan lupavalta, ei ota itseään liian vakavasti ja eihän sitä zombien mätkintään voi kyllästyä? Jotenkin tämä näyttelijöiden "huonous" ja lepponen aurinkoinen "HELL-A" tekee tästä omalla tavalla vaan paremman kun että tästä oltais yritetty tehää jotenkin vakavasti otettavaa.

Kaikki lisärit ym herkut löytyy myös levyltä, eikä millään erillisellä ladattavalla läpyskällä, joka on jo nykyään melko harvinaista herkkua. Death stranding postipakettien välissä kiva vähän piestä zombeja.

Peli kyllä paranee koko ajan, pelaan public solona, välillä sit jotkut randomit on liittynyt mun peliin ja pari kertaa sit itse liittynyt toisten randomien joukkoon, menohan näissä zombiemätöissä paranee huomattavasti kun on pieksijäkavereita mukana. Eikä edes yhtää haittaa että tässä on alueet jaettu pienempiin alueihin eikä yksi iso openworld. Ohan tämä vanhanaikaista sen sijaan että olisi yhtenäinen iso maailma, mutta ei tähän oikeestaa edes pahemmin kiinnitä huomiota.

En sit tiedä miksi tähän on päädytty, luulis että ei tehoista olis kiinni. Eka Dead Island joskus PS3 aikoina oli samalla tavalla jossa alueet jaettu. Mut jos tämä ratkaisu oli sen takia että saadaan sulava ruudunpäivitys niin otan mielummin tämän, tai mistä minä tiien kun en pelien tekemisestä tiie mittään.

Millainen tämä peli sit oli julkaisussa sitä en tiedä, varmasti on paljon parannuksia tullut.

Kaikkia namuaseita tässä kyllä on vaikka melko alussa olen.

Hahmoksi valitsin Jacob "aka Lenny Kravitz".

Lopuksi pakko vielä kehua pelin kaunista ulkoasua, ihan kun lomalla olisi, aurinko paistaa ja palmut lepattaa, rantoja ja beverly hills kartanot. Mitä nyt zombiet hieman örisee mut ei se loman tunnelmaa haittaa.

Ylös Bottom