Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaakkimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kun peliä on jo tovi takana, oisko noin puoles välis? Niin ei tähän zombie mättöön vaan kyllästy, jotenkin paljon hauskempaa nirhata niitä mitä dying lightis, dying lightis on kyllä se itse gameplay hauskempaa/parempaa mun mielestä, se parkour ja kiipeily on vaan siinä niin hemmetin hyvin tehty. Mutta tässä tämä aurinkoinen "Hell-A" jossa lekalla iskettyään leuka jää roikkumaan ja silmämunat pullistuu päästä on vaan jotenkin niin hemmetin terapeuttista (ei edelleenkään en ole psykopaatti).

Parasta viihdettä on vetää lekalla tai kirveellä, TAI katanalla zombielta jalat alta ja kattoo ku se siinä ryömii, siitä sitten pesismailal viimeistely päähän. :D Kuulostaako liian brutaalilta? No tätä se on, tarinahan ei tässä ole mitenkään erityinen, "Jennillä on vaikeuksia meehä kattoo mikä hätänä, Jonilla ei oo muroja jääkaapissa mutta näin yhen paketin vielä Venice Beachin kioskilla, meeppä hakee". No minäpä menen, se hauskuus on sitten matkan varrella raivata tiet zombeista mahdollisimman tyylikkäästi.

Tein myös jonkun storytehtävän joka vei mut "SOLA" festareille, siinäkin on aivan mahtava tunnelma, selviskin myöhemmin että se on DLC alue, poistuin sieltä sitten kun haluan ensin pelata tän pääpelin.

Jo aikaisemmin mainittu pelin uskomattoman kaunis ulkoasu saa välillä pysähtymään ja ihastelemaan, Bel Airin miljonäärien lähistö aurinkolaskuineen, palmut lepattaa, venice beachin valkoinen hiekkaa ja turkoosin vihreä meri, suorastaan 10 tähden loma suoraan kotisohvaltasi, mitä nyt välillä se valkoinen hiekka täyttyy zombien suolista mut eihän se tunnelma pilaa.

Myös tuliaseet tässä hieman suuremmassa roolissa mitä nyt vaikka dead island ykköses, (siitä jo aikaa miljoonaa vuotta) tai dying lightis, tekevät oikeesti kunnolla lämää ja ai että se fiilis ampua haulikolla jalat paskaks o_O Mutta silti jotenkin nämä lyömäaseet on vaa hauskempia, kaikkia hulluja virityksiä niihin, alkuun luulin että nopeat ykskätiset teräaseet ois mun juttu, mutta kyllä nyt kun piessyt niin kakskätisel lekalla kun tirvasee niin että zombie lentää kaaressa saa aina hymyn huulille.

Löysinkö minä tästä jopa mun lempi zombiepelin? En osaa sanoa mutta helposti aliarvostettu peli, toki vaatii sen että on zombiepelien fani/suurkuluttaja, hauskinta tässä on se että jotenkin paistuu läpi että tekijät eivät ole edes yrittäneet tehää tästä mitenkään vakavaa ja selvästi heilläkin tuntui olevan ajatuksena enemmän se että zombimättö pitää olla se hauskin, tarina nyt jonkinlainen, pilke silmäkulmassa hauskalla B luokan budjetilla tehty elokuva, mielellään vielä niin huonosti että se tekee siitä jo hyvän.
Ite tuli naurettua aina ihan hysteerisesti, kun mätti käden zombin päästä läpi ja juurikin tuo lekalla jysäytys, että leuka roikkuun ym :D

Ylös Bottom