Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ton-Ton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Tää oikeesti näyttää ja kuulostaa niin mahtavalta ! :) Mahtavaa zombimättöä kauniissa maisemissa ja parhaiden kavereiden kesken. Meni heti odotuslistan kärkeen.
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

milloinkohan tämä olis tulossa?
Ei ole annettu sen tarkempaa aikataulua kuin 2011. Ja kun otetaan huomioon, että nytkin nähtiin pelkkä CGI-traileri, vähissä ovat yllättyjät, jos kuolleella saarella pääsee seikkailemaan vasta ensi vuoden puolella.
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Kaikille teille, joilla mopo jo keulii, ja melkein ympäri asti:

Traileri on CGI, ei pelikuvaa. Peli ei tule tuolta näyttämään!
Toiset tech-trailerit ovat vuodelta 2007, toisessa niistä lukee, että actual game footage, mutta millä alustalla? Itse uskon, että koko paketti on tuon trailerin jälkeen laitettu jo uusiksi (siitä on jo neljä vuotta ja välissä tehty yksi peli). Kuvat saattavat olla itse pelitilanteesta, mutta epäilen ja vaikka olisivatkin, niin photoshoppia on niille näytelty isän kädestä.
Techlandin tuotokset ovat keskitasoa tai melkein mieluummin sen alle (tunnetuin Call of Juarez).
Julkaisija on sentäs päästellyt ilmoille ihan hyviäkin pelejä, mutta sinnekin mahtuu huteja.

Itse näen pelissä paljon potentiaalia ja odotankin sitä kovasti, tosin sormet ristissä. Toivon, että tähän panostetaan, eikä suuria teknisiä ongelmia ole, pelatavuus sekä tarina ovat kunnossa ja peli näyttää suht ok:lta.
Se on paljon vaadittu, mutta nykyään on niin laadukasta matskua, että kuluttajallakin on varaa olla nirso. :rolleyes:
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Traileri on CGI, ei pelikuvaa. Peli ei tule tuolta näyttämään!

Ihan hyvä pointti, mutta toisaalta teaserit ja trailerit ovat tehty sen vuoksi, että porukka innostuu. Jos trailer on hyvä, niin mopo saa kyllä vähän keuliakin. Kyllähän kaikki tietävät, etteivät itse peligraffat tule olemaan tuolla tasolla, varsinkin jos (?) kyseessä open world -peli..

Itse olen aika tyytyväinen jos saadaan peli, jossa yhdistyy Fulcin "Zombie Flesh Eatersin" henki ja kauhu (ei huumoria - mutta gorea, trooppiset maisemat..), Far Cry 2 -laajuinen maailma ja mm. Fallout-peleistä tuttu semi-RPG. Vaikka Left4Dead pirun hauskaa co-oppina onkin, niin en toisaalta toivo ihan samanlaista "rytmitystä" tähän peliin (mieluummin enemmän perinteinen open world -peli jota voi yksinkin pelata, kuin että mentäisiin co-opin ehdoilla)..
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

En itse usko / oleta että pelin grafiikka tulisikaan olemaan lähellä edes trailerin saati edes julkaistujen kuvien tasoa. Mutta tällä ei ole mitään väliä jos pelattavuus, pelimaailma ja ennenkaikkea tunnelma on vaan kohdallaan. Tämän on jo Falloutit ovat todistaneet että se riittää. Open world zombi peli.. Unelmista voi tulla totta :D..
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Kaikille teille, joilla mopo jo keulii, ja melkein ympäri asti:

Traileri on CGI, ei pelikuvaa. Peli ei tule tuolta näyttämään!
...
No mä perustin tuon oman grafiikkahypetykseni ainakin noihin ruutukaappauksiin, jotka ovat tietenkin itse pelistä. Ja grafiikka on todella upean näköistä niissä(kin).
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Traileri on CGI, ei pelikuvaa. Peli ei tule tuolta näyttämään!
Kuvat saattavat olla itse pelitilanteesta, mutta epäilen ja vaikka olisivatkin, niin photoshoppia on niille näytelty isän kädestä.

Peli ei ehkä näytä niin hyvältä kuin traileri antaa ymmärtää, mutta itse olen erittäin luottavaisin mielin odottamassa että kauaksi se ei noista screeneistä jää. Jo 2007 on tullut pätkää jossa esitellään multi layer damage systemiä, jota tuskin on jätetty siihen mitä se on vuonna 2007 ollut.

Itse voin hyvinkin itsevarmasti sanoa että tulee olemaan minun vuoden pelini, mikäli tämä nyt saadaan ulos vuoden 2011 puolella! :)

Alla vielä pätkää tuosta 2007 vuoden multi layer damage systeemistä :)

[video=youtube;Kx1tl-X8fEE]http://www.youtube.com/watch?v=Kx1tl-X8fEE[/video]
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Itse olen aika tyytyväinen jos saadaan peli, jossa yhdistyy Fulcin "Zombie Flesh Eatersin" henki ja kauhu (ei huumoria - mutta gorea, trooppiset maisemat..), Far Cry 2 -laajuinen maailma ja mm. Fallout-peleistä tuttu semi-RPG.

Juurikin näin, tuo olisi kunnon zombie- ja gorefanaatikon unelma. Trooppinen saari, meleemättöä, tuliaseet pois tai erittäin minimiin; eikä hai vs. zombie -kohtauskaan olisi huono juttu ;)

Toisaalta jos huono tuuri käy, tämä ryssitään täysin ja saamme pelata Lostia zombien kera. Kylmät väreet kulkevat selkäpiissä kun ajatteleekin Lostin kamaluutta (enkä nyt puhu pelistä).
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

...eikä hai vs. zombie -kohtauskaan olisi huono juttu ;)

Heh, olisi hauska homage. Olisikohan siellä saarella joku edes pienempi tavaratalo tms, johon tarina jossain vaiheessa veisi? Siellä sitten olisi tuollainen Dawn-henkinen osio, jossa trooppisuus hetkeksi vaihtuu sisätiloihin ja siellä selviytymiseen (ei tosin sellaiseen huvittavaan Deadrisingmaiseen "zombit eivät loput koskaan" -tyyliin). Mutta ehkä se ei sovi pelin henkeen..
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Heh, olisi hauska homage. Olisikohan siellä saarella joku edes pienempi tavaratalo tms, johon tarina jossain vaiheessa veisi? Siellä sitten olisi tuollainen Dawn-henkinen osio, jossa trooppisuus hetkeksi vaihtuu sisätiloihin ja siellä selviytymiseen (ei tosin sellaiseen huvittavaan Deadrisingmaiseen "zombit eivät loput koskaan" -tyyliin). Mutta ehkä se ei sovi pelin henkeen..

Veikkaisin suurta hotellia, lomakohteesta kun kyse ja screeneissä pyörii hotelli(e)n piha-aluetta melko ahkerasti :)
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Olisikohan siellä saarella joku edes pienempi tavaratalo tms, johon tarina jossain vaiheessa veisi?

Tavarataloja on nähty jo liikaa, mutta kyllä trooppiselle saarelle aina yksi katakombi ja kemikaalitehdas mahtuisi. Ja kemikaalitehtaassa ei voisi käyttää muita kuin meleeaseita, tai muuten koko poppoo tekee pyssyillä reikiä tankkeihin ja vihreä höyry muuttaa kaikki zombeiksi.

Ja soundtrackina tietysti Return of the Living Deadin hengessä räkäistä kasaripunkkia :D
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Ja soundtrackina tietysti Return of the Living Deadin hengessä räkäistä kasaripunkkia :D

Ei ei ei. ;) RotLD on omalla tavallaan camp-leffa (vaikka pätevä onkin), enkä sen henkeä tähän toivo..

Mutta joo, joku suuri hotelli toimisi kyllä. Kunhan vain välillä on vaihtelua trooppisiin maisemiin ja jotain osioita on vain sisätiloissa (välillä hiljaista ja välillä zombi pomppaa nurkasta yms).
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Ei ei ei. ;) RotLD on omalla tavallaan camp-leffa (vaikka pätevä onkin), enkä sen henkeä tähän toivo..

Mitä? Campia? Ei suinkaan..

Okei, räkäinen kasaripunk ei tähän sopisi, mutta Goblinin Dawn of the Dead -soundtrackin tyylinen fiilistely olisi enemmän kuin kova sana hektisen selviytymisen rytmittämiseen.
 
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Ihan hyvä pointti, mutta toisaalta teaserit ja trailerit ovat tehty sen vuoksi, että porukka innostuu. Jos trailer on hyvä, niin mopo saa kyllä vähän keuliakin. Kyllähän kaikki tietävät, etteivät itse peligraffat tule olemaan tuolla tasolla, varsinkin jos (?) kyseessä open world -peli..

Itse olen aika tyytyväinen jos saadaan peli, jossa yhdistyy Fulcin "Zombie Flesh Eatersin" henki ja kauhu (ei huumoria - mutta gorea, trooppiset maisemat..), Far Cry 2 -laajuinen maailma ja mm. Fallout-peleistä tuttu semi-RPG. Vaikka Left4Dead pirun hauskaa co-oppina onkin, niin en toisaalta toivo ihan samanlaista "rytmitystä" tähän peliin (mieluummin enemmän perinteinen open world -peli jota voi yksinkin pelata, kuin että mentäisiin co-opin ehdoilla)..
Ei mopo saa keulia. Kysytään vaikka poliisilta!
Ei vais, pyydän anteeksi. Kyyninen paskianen kun olen, niin otan heti pessimistin asenteen, kun joku kuullostaa liian hyvältä. Tuo L4D on hyvä pointti. Niin hyvä peli kuin kyseessä onkin, niin toivon, että nimen omaan siihen RPG-puoleen olisi panostettu ja L4D:n hektisyyttä jätetty pois. Itse asiassa mietin jo kolmannen FO:n aikaan, että hitto olisi makea peli cooppina...

Peli ei ehkä näytä niin hyvältä kuin traileri antaa ymmärtää, mutta itse olen erittäin luottavaisin mielin odottamassa että kauaksi se ei noista screeneistä jää. Jo 2007 on tullut pätkää jossa esitellään multi layer damage systemiä, jota tuskin on jätetty siihen mitä se on vuonna 2007 ollut.

Itse voin hyvinkin itsevarmasti sanoa että tulee olemaan minun vuoden pelini, mikäli tämä nyt saadaan ulos vuoden 2011 puolella! :)
Lue lainaamasi kokonaan:
Toiset tech-trailerit ovat vuodelta 2007, toisessa niistä lukee, että actual game footage, mutta millä alustalla? Itse uskon, että koko paketti on tuon trailerin jälkeen laitettu jo uusiksi (siitä on jo neljä vuotta ja välissä tehty yksi peli). Kuvat saattavat olla itse pelitilanteesta, mutta epäilen ja vaikka olisivatkin, niin photoshoppia on niille näytelty isän kädestä.
En yllättyisi, vaikka tuota kerroksittaista hahmonmallinnustekniikkaa ei pelissä nähtäisikään. Luulisi olevan melkoinen tehosyöppö, jos moottori pitäisi tuollaisella tarkkuudella, tuollaisia juttuja sisällään.
Potentiaalia on, ennen kuin uskallan hymyillä haluaisin nähdä pikkasen tuoreempaa ingame-videota... ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Island [PS3 Hype]

Fiilis&tunnelta oli trailerissa kohdillaan. Jos samaa epätoivoa saavat pelin niin sillon ollaan oikeilla jäljillä. Mutta tosiaan pahimmassa tapauksessa pelin kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
 
Vastaus: Dead Island (PS3 Hype)

Yhdistelin PS3 Hype -ketjun Dead Island -höpinät DI PS3 -hypeketjuun eli älkää ihmetelkö, jos keskustelun flow vähän kärsii. :)
 
Ylös Bottom