Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Nation [PSN]

Vastaus: Dead Nation [PSN]

Viimeisessä kentässä. Kranaatinheittimellä saksiniekat ja lingolla hyppääjät. Ei vaan mene läpi. Väkeä puskee joka kulmasta ja vapaata tilaa ei juuri löydy. Yritä siinä sitten arpoa. Muuten ollut odotetun ahdistavaa.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Millä vaikeusasteella pelaat Nisupulla? Itse en ole viellä noin pitkällä mutta kohtalaisen pahoja paikkoja jo ollut.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Viimeisessä kentässä. Kranaatinheittimellä saksiniekat ja lingolla hyppääjät. Ei vaan mene läpi. Väkeä puskee joka kulmasta ja vapaata tilaa ei juuri löydy. Yritä siinä sitten arpoa. Muuten ollut odotetun ahdistavaa.

Viimeisen kentän ekan vaiheen olen aloittanut kahdella dynamiitillä ja pari polttopulloa perään. Sitten ammutaan kaikkea mikä liikkuu. Sinkoa käytän vain saksikäsiin. Toisessa vaiheessa käytän miinoja ja soihtuja. Huutajien pikainen tappaminen on tärkeää ettei ammuksia mene turhaan. Kun heittää soihdun niin kannattaa ampua teräaseella perään voi saada jotain tavaraa.

Porttien toiselle puolelle kannattaa jättää ammuksia ja tarvikkeita noin puolet. Vihujen aallot eivät ole niin isoja, mutta vastaan tulee vaikeammin tapettavia.

Pikanapit kannattaa ottaa käyttöön niin nopeuttaa toimintaa. Aikaa lataamiselle ei juuri löydy. Niistä löytyy rynkky, haulikko, teräase ja sinko, jotka on kaikki päivitetty tappiin asti. Samoin kaikki tarvikkeet on päivitetty tappiin asti viimeisessä kentässä.

Itse olen pelannnut pelin läpi vaikeinta tasoa lukuunottamatta. PS4:lla peli on maistunut paremmalta, mutta johtuu osittain varmaan kun ei ole juuri muuta pelattavaa joka kiinnostaa.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Nyt en puhelimella spoileria pysty laittaa, mutta sanotaan se oma taktiikka viimeisen kentän loppuun morbid tasolla.


Eli pikanäppäimiin rynkky (tällä vedetään vain ja ainoastaan heikkoja zombeja, mutta tietty köntsät housuissa saa riskiä millä kerkiää) haulikko (tämän ammuksia kannattaa pitää silmällä, ensisijainen tavoite on tappaa huutajat tällä) tavan rynkky joka on helppo valita takaisin ja lopuksi Sinko jota käytetään ensisijaisesti saksimörköihin ja tiukan paikan tullen bloater zombeihin.

Flaret on hemmetin tärkeitä ja ne pitää päivittää tappiin heti normi kiväärin jälkeen.
Alussa kun tulee jumalaton lauma sotilaita lähdet juoksemaan ja keräämään kavereita peräisin, sitten flare kehiin ja blade tykillä halki poikki ja pinoon. Toista sen verran että uskallat lähteä jahtaamaan huutajia haulikolla. Tässä vaiheessa mitä heikkoja zombeja on miljoona joten polttopulloa tai tavan kranaattia kehiin vain niin että saat tilaa edetä huutajien luo. Tässä vaiheessa mukaan tulee myös kasa juoksijoita joten haulikko laulamaan. Kun huutajat tapettu niin ollaan voiton puolella ja ei sen kummempaa taktiikkaa tarvita.
Kun alue on tyhjä kerää ammuslaatikko ja etene vasemmalta portista. Heitä heti alkuun pari miinaa rekan ylä- ja alapuolella. Nyt tulee muistaakseni saksimiehiä joihin siskoa olan takaa. Bloatterit juoksee miinoihin ja läpi tulleet saa tapettua helposti väistelemällä räjähdyksiä. Unohdin mainita hyppiöistä joita kannattaa kaaoksen keskellä vain väistellä, sillä niiden hypyt tappaa kivasti muita zombeja yksinään näistä ei koskaan ole vastusta.
Käytä aseita ja varusteita silti harkitusti näiden vaiheiden jälkeen. Ainakin yksi dynamiitti on hyvä jättää aivan viimeiseen rynnistykseen helikopterille.

Hieman hätäinen kirjoitus, mutta toivottavasti auttaa edes jotain
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Sähköpyssy on mun mielestä todella käytännöllinen varsinkin tuossa viimeisessä kentässä. Päät räjähtää todella nopeasti niiltä vihreäpukuisilta jannuilta. Myös liekinheitin toimii hyvin, mikäli sitä osaa käyttää oikein.;)
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Liekkarin käyttö on hieman haastavaa kyllä välillä, tekee itsellekin sillä äkkiä hallaa jos ei käytä oikein. Kun osaa käyttää niin todella tehokas ase, itse olen päivittänyt liekkarin tappiin saakka.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Viimeisessä kentässä. Kranaatinheittimellä saksiniekat ja lingolla hyppääjät. Ei vaan mene läpi. Väkeä puskee joka kulmasta ja vapaata tilaa ei juuri löydy. Yritä siinä sitten arpoa. Muuten ollut odotetun ahdistavaa.

Aluksi liekinheitinti ja sitten loput sähköllä. Seuraavassa vaiheessa täysin päivitetyt miinat oikeisiin kohtiin. Sähköllä hoitelee vihut jotka pääsee läpi. Loppu sitten onkin helppo.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Hyvä peli, tähtääminen tosin vaatii vielä harjoittelua.

Lopetin pelin ja menin päävalikkoon, mutta PS-napin painamisella ei ollut mitään vaikutusta, eikä virtanappikaan toiminut. Saisivat kyllä jo korjata tuon.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Läpi meni! Kiitos hyvistä vinkeistä. Alkuun soihtu massan keskelle, siihen lingolla kunnon niitot ja loput liekkarilla. Seuraavassa vaiheessa kolmella miinalla saksikäsien reitit tukkoon ja lingolla hyppääjät laakista matalaksi. Loput olikin tuttua pakene, ammu, pakene -komboa. Palkinnoksi iloista trophy-sadetta ja mm. Pyromaanin kannu kotiin viemiseksi. :)

Hieno peli ja se itsessään toimii. Muuten on bugeja mm. Topten-listojen täydentämisessä nettiin. Ruudunpäivitys pyörii ongelmitta kaiken aikaa, myös kun ruutu täyttyy zombie-laumoista. Paikoin tunnelmaa onnistutaan kohottamaan valoilla ja musiikilla; usvainen vanha hautausmaa esimerkkinä. Kentälle piilotetut aarrearkut herättävät sisäisen tutkimusmatkailijan. Muutoin yksiselitteisen selvempää lahtausta.

Pelasin tämän läpi jo kolme vuotta sitten PS3:kin, enkä huomannut mitään eroa näiden välillä.

8-
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

On kyllä buginen tämä PS4-käännös. Aluksi peli ei suostunut millään käynnistymään useista yrityksistä huolimatta, joten ei auttanut kuin ladata uudestaan. Se auttoi, mutta nyt kun tätä on pelaillut, niin välillä menee niin jähmeäksi diashowksi, ettei mitään rajaa. Yritän saada tästä viimeistään ensi viikoksi arvostelun, ellei sitten tuo tahmaaminen jatku yhtä pahasti kuin välillä on tehnyt. Tällaisenaan tämä on kyllä jännitysnäytelmä hieman väärällä tavalla. :eek:
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

On kyllä buginen tämä PS4-käännös. Aluksi peli ei suostunut millään käynnistymään useista yrityksistä huolimatta, joten ei auttanut kuin ladata uudestaan. Se auttoi, mutta nyt kun tätä on pelaillut, niin välillä menee niin jähmeäksi diashowksi, ettei mitään rajaa. Yritän saada tästä viimeistään ensi viikoksi arvostelun, ellei sitten tuo tahmaaminen jatku yhtä pahasti kuin välillä on tehnyt. Tällaisenaan tämä on kyllä jännitysnäytelmä hieman väärällä tavalla. :eek:

Itsellä peli toimi erittäin hyvin. En havainnut yhtään ongelmaa ja eikä myöskään kaverilla ei ollut mitään.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

On kyllä buginen tämä PS4-käännös. Aluksi peli ei suostunut millään käynnistymään useista yrityksistä huolimatta, joten ei auttanut kuin ladata uudestaan. Se auttoi, mutta nyt kun tätä on pelaillut, niin välillä menee niin jähmeäksi diashowksi, ettei mitään rajaa. Yritän saada tästä viimeistään ensi viikoksi arvostelun, ellei sitten tuo tahmaaminen jatku yhtä pahasti kuin välillä on tehnyt. Tällaisenaan tämä on kyllä jännitysnäytelmä hieman väärällä tavalla. :eek:

Huonosti käännetty versio kieltämättä. Tuntuu että jokaisella on jokin eri asia mikä mättää ja osalla ei mitään ongelmia, itsekkin odottelen päivitystä että voin edes pelata peliä kirjautuneena psn verkkoon.
Peli itsessään on se sama hyvä mikä nähtiin jo.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Välillä peli onneksi toimii ihan hyvin, mutta tahmaamisen iskiessä sitä saattaa kestää muutaman minuutin kerrallaan, vaikka ruudulla ei edes olisi vihollisia. Kyllä tämä selvästi kaipaisi päivitystä. Hauskahan tätä on pelata silloin, kun toimii. Tähtääminen vaati pari minuuttia totuttelua, mutta hetken harjoittelun jälkeen se alkaa tuntua luontevalta. Eiköhän tämän parissa tule viihdyttyä ihan mukavasti. PS3:n versio jäi aikoinaan testaamatta, vaikka tulikin joskus ladattua.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Nyt oli tullut joku päivitys ja mitä hätäseen testasin niin peli ei kaatunut ainakaan yksittäisen tehtävän jälkeen, jonka se teki aiemmin. Tulos listoilla ei tosin näy minun morbid läpipeluuta ja sen pisteitä :( kyynel. No päivitys toimii minulle ainakin näin ensihätään ja jossain välissä voisi testata cooppia.

Pakko sanoa että pelin olisi pitänyt olla korjattu ennen kuin se julkaistiin, nyt alkaa porukalla olemaan UUSIA pelejä ja tämä jää varmaan vähemmälle huomiolle.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Tänään tuli pelattua tuo läpi ja oli kyllä hyvä peli vaikken paljon siltä odottanutkaan. Viimeisessä kentässä sai panikoida sormet kauhusta kankeana kun yritti valita aseita. :D Peli ei jumittanut kertaakaan ja toimi hyvin, outoa miten sama peli joillakin jumii ja joillakin ei.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Voisiko joku kertoa mikä logiikka tässä on talletuksissa? (online coop, menty 1:1 kaverin kanssa eteenpäin kampanjaa..) eli näkyy tallentavan tasojen välillä kaupassa kun ostelee tai vaihtaa suojia mutta jos pelin lopettaa ja sitte myöhemmin yrittää jatkaa nii tilanne lähtee ilmeisesti aina chapterin alusta?? Alkaa jo ärsyttää jos on pelannyt vaikka tunnin ja sitten ei vaikka saa viimestä pätkää tehtyä niin seuraavalla kerralla taas chapteri alusta ja tunti peliä ennenkuin pääsee edelliseen tilanteeseen :(
Kaikki rahat ja ostokset toki palautuu vanhaan tilanteeseen..
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Jogi: Logiikka on juurikin tuo, että varsinaiset tallennukset menevät vain chaptereittain. Checkpointeihin tallennusta ei ole.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Dead Nationin Vita-versio julkaistaan tämän viikon keskiviikkona eli 16. huhtikuuta hintaan 7,95 e. Road To Devastation -lisäosa EI tule vakiona mukana, mutta jos on sen PS3:lle ostanut, saa sen Cross-Buy-ostoksena maksutta.

i got a review code with no embargo attached. says it will release 16th. of april, in europe.
Voin myös vahvistaa, että suomalaisillekin pelimeedioille arvostelukoodit on lähetetty samaisella maininnalla huhtikuun 16. päivästä.

Update! Myös itse peli on Cross-Buy, eli PS3-version hankkineet saavat Vita-versionkin. Ilmeisesti sama ei kuitenkaan koske PS4-versiota.

Lähde: NeoGAF
 
Ylös Bottom