Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Nation [PSN]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Road Of Devastation julkaistaan 28. syyskuuta, mutta hintaa pihdataan edelleen.

Road of Devastation features both single player and two player co-op modes (online and offline), as well as a new set of Trophies to get. Prepare to experience Dead Nation in a brand new way in Road of Devastation, scheduled for release on September 28th.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

En nyt linkkiä tai sivustoa muista mutta jossakin olisi lukenut että maksaisi 3.80 €.

Tuossa Dr_Gred:n mainitsemassa linkissä on trophyen lisäksi hinta joka on 3.99. Tosin voi olla että hinta on vain heitetty siihen, kun virallista tietoa hinnasta ei näytä olevan.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko toi hautausmaa viimenen kenttä? Tuli siinä semmonen kohta mis on niitä kitoja tommosten mausoleumien(tai mitä lie) sisällä mones kohtaa ja pitäis niiden seinät tuhota, et pääsee niihin käsiks, samalla ku ne respaa kymmeniä zombeja ja jotain isompiakin siinä tuli. On kyl pirun ärsyttävä kohta ja toi pimeys tekee siitä vielä vaikeempaa. Muutenki aika outoo, ku vetäny tohon asti ilman mitään ongelmia kuolematta ja sit tulee kohta mitä ei pääse kirveelläkään. En tiedä sit pitäiskö pukua muokata kestävämmäks, ku muuten tullu vedettyä aika notkeella äijällä, mut tos kohtaa siitä nopeudesta ei oo niin paljo hyötyä ku niitä tulee jokapuolelta.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko toi hautausmaa viimenen kenttä? Tuli siinä semmonen kohta mis on niitä kitoja tommosten mausoleumien(tai mitä lie) sisällä mones kohtaa ja pitäis niiden seinät tuhota, et pääsee niihin käsiks, samalla ku ne respaa kymmeniä zombeja ja jotain isompiakin siinä tuli. On kyl pirun ärsyttävä kohta ja toi pimeys tekee siitä vielä vaikeempaa. Muutenki aika outoo, ku vetäny tohon asti ilman mitään ongelmia kuolematta ja sit tulee kohta mitä ei pääse kirveelläkään. En tiedä sit pitäiskö pukua muokata kestävämmäks, ku muuten tullu vedettyä aika notkeella äijällä, mut tos kohtaa siitä nopeudesta ei oo niin paljo hyötyä ku niitä tulee jokapuolelta.

Ei ole viimeinen kenttä. Ei tule mieleen nyt miten tuo tuli mentyä läpi.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Juuri tänään tuli vedettyä tuo hautuumaa karmealla (coop). Päästiin heti toisella yrittämällä läpi. Ensimmäisellä kerralla kuoltiin, koska ei huomattu silppojaa joka rynni päin.

Heti kun astutte kentälle juoskaa kaikkien hautojen ohi ja nakatkaa dynamiitit niiden eteen. Sitten otatte kranaatinheittimet ja ammutte silppojan. Loppu onkin helppo. Heittäkää flare -> juoskaa haulikoiden kanssa huutajia päin ja tappakaa. Ja mitään ei kannata säästellä.

Kannattaa lukea noita Eliminaattorin kirjoittamia vinkkejä. Löytyy jostain täältä ketjusta.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kiitoksia vaan Dr_Gred:ille mukavasta peliseurasta. Platina vihiroon viimeen napsahti taskuhun. Meni vaan tämän päivääsen pelailut omalta osalta perseilyksi kyllä, mutta selvittiin kuitenkin. Pikkuusen haastetta kyllä tuossa kalmankatkuisessa tuntuu olevan. Josko nyt kuitenkin DNstä pitäisi sen vajaa pari viikkoa paussia, kunnes DLC tuloo. :D
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

HOX! Dead Nationin v1.06-päivitys saattaa aiheuttaa ongelmia pelitallennuksien kanssa!

We are investigating a possible save game problem which occurs after patch v1.06 which was released last night. We have received reports that in some cases the patch resets the campaign progress. In the meantime please do not update if you are worried about losing your campaign progress.
Jos siis yhtään arveluttaa, kannattaa jättää tämä päivitys toistaiseksi väliin.

Lähde: Facebook (Dead Nation)
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Traileria pukkaa ja tänäänhän päästään murjomaan zombeja hintaan 3.99€

[video=youtube;IwLmTFo5clg]http://www.youtube.com/watch?v=IwLmTFo5clg[/video]
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Josko jo kohta pääsisi pelaamaan. *syvä huokaus*
Ei kyllä DLC ole hinnalla pilattu, kun kuitenkin on tiedossa, notta pelaamista piisaa pitkäksi aikaa taasen.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kiitos videolinkistä! Kylmiä väreitä, tätä on odotettu. Nyt dlc latautumaan ja sitten pieni testi ennen nukkumaanmenoa. Odotukset ovat kyllä korkealla ja ei ole todellakaan hinnalla pilattu.

Tulihan tuota testattua, viidenteen kierrokseen loppui matka - kuinkas muuten kuin ahneuden vuoksi. Muutama ranskalainen lisäosasta:

- Hyvin piirrettyjä alueita, vaikka osa niistä onkin ahdettu turhan täyteen - viholliset erottaa silti hyvin kentällä

- Rahat kertyvät "tilille" nyt reilussa sekunnissa, enää ei tarvitse odotella 30k kirstun kilinää maailmanloppuun asti

- Kita, jota itse kutsun "huutajaksi" on paisunut moninkertaisesti isommaksi, eikä hätkähdä enää ampumisesta - manaa vihulauman paikalle ja käy päälle jos menee viereen murjomaan

- Ainakin yksi uusi vihollinen on tehty, kasvustossa piileskelevä vihreä zombi. Muistuttavat tosin paljon "huutajan" manaamia zombeja

- Kertoimen kasvattaminen on tehty haastavammaksi, nyt bonukset kertyvät ns. massatapoista ja kentän lopussa tarpeeksi suuri tappokeskiarvo minuuttia kohden antaa avattavaksi neljä lukittua arkkua (aukeavat vain jos keskiarvo on 10 / 20 / 40 ja 80 tappoa minuutissa). 10-keskiarvon arkusta saat pienen ensiapupaketin, 20:sta 10 000 krediittiä, 40:sta kertoimeen +50 ja 80:aa en saanut vielä auki. Arkuista saatavat jutut näyttäisivät olevan samoja joka kierroksen jälkeen.

Kerrottakoon pelistä yleisesti jotain, eli ideana on selvitä useamman alueen läpi niin monta kertaa kuin mahdollista. Jokaisen kierroksen jälkeen saat päivittää aseita ja täydentää ammusvarastoasi, ennen kuin valitset uuden reitin. Reittejä on alussa kolme: Rahan ja kunnon (terveyden) tie, aseiden ja tarvikkeiden tie ja kolmatta en tullut vielä kokeilleeksi, se taisi olla varusteiden ja pisteiden tie. Jokainen kolmesta päätiestä on vielä jaettu kahteen eri alueeseen, eli muistaakseni pystyt valitsemaan kahdesta päätien vaihtoehdosta, minne haluat mennä. Samaa tietä ei pysty valitsemaan kahta kertaa peräkkäin, joten et halua palata uudelle kierrokselle esim. rahan ja kunnon tieltä energiat aivan surkeina, et nimittäin parane ennen uutta kierrosta. Sen verran on armoa annettu, että palaudut n. 25%:iin, jos mittarisi on alle sen ja alueilta löytyy toki muutama limuautomaatti. Kertaakaan en sen sijaan nähnyt zombien pudottamaa ensiapupakettia, varusteita sentään napsui silloin tällöin.

Ja loppuun vielä: Se on kerrasta poikki, eli yksi kuolema päättää pelin ja saat arvostelut suorituksestasi kirjainarvosanan muodossa. Sitä en osaa sanoa, herääkö toinen henkiin kierroksen alkaessa co-opin aikana, mutta tämäkin selviää myöhemmin. Saa lisätä listalle, jos joku haluaa DN-peliseuraa co-opia varten.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Tämä ilta tuli vietettyä uuden DLC:n parissa ja ihan hauskaa mättöähän tuo on. Melkoista taktikointia vaatii reitinvalinnassa, jos aikoo noille oikeasti korkeille roundeille päästä. Itse pelasin tuossa roundille 13 ja onnistuin siinä hankkimalla heti alussa kranaatinheittimen, jolla pystyi alkupuolella one-shottaamaan Cutterit ja Jumperit. Yhden supplyreitin jälkeen menin aina joko money tai healthreittiä pitkin, (kummastakin saa kyllä tarpeeksi rahaa, health noin 200k ja money 400k) jotta olisi varaa upgradeta uusia aseita. Seuraavilla supplykierroksilla hankin bladecannonin, miinat sekä lopuksi vielä dynamiitit. Näillä aseilla ainostaan pystyin selviytymään tuolle kolmannelletoista kierrokselle. Kun 10 roundin trophy oli saavutettu pelasin muutamaan otteeseen myös armor kierroksen ja tuli sellainen huomio tehtyä, että mitä useammin armor kierroksen kiertää niin sitä parempia armorit ovat. Alunperin oletin, että armor kierroksen tekeminen korkealla roundilla (+10) olisi automaattisesti antanut 5 tason armorit. Tuo uusi turret itemi oli kyllä aika huono, joten en suosittele ostamaan paitsi vain kokeilumielessä.

Yritin tuossa etsiä hyvää paikkaa missä saisi tuon apocalypse kill bonuksen, mutta ei ainakaan vielä mitään varmaa paikkaa ole. Armor/score rundin lopussa sain pelkällä yhdellä dynamiitilla reilut 130 tappoa, joten siellä tarpeeksi korkealla roundilla sitä voisi yrittää. Niin ja tuossa runissa tuli zombeja lahdattua vähän vajaa 6000 ja scoreakin kertyi hieman vajaat 79 miljoonaa. Pitikin vielä kertoa, että healthreitiltä löytyy semmoinen healthpacki, mikä menee suoraan itemien joukkoon ja voit käyttää sen milloin haluat, jolloin saat täydet healthit. Tämmöisiä tosin voi olla kädessä vain 1 kerrallaan.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Pienoisesti välillä hieman DLC lagittelee, mutta eikähän siihenkin jossain vaiheessa korjausta saara. Todellakin välillä tulee valinnan vaikeus kun miettii mihinkä seuraavaksi. Vissiin tähän asti vasta kaksi egogate merkkiä tuli vastaan. Coopissa oli hyvä sopia kumpi hommaa mitäkin, niin ei sitten aivan samoilla aseilla menty.
Niin ja kun Eliminaattori tuossa mainaisi, että kuinka coopissa käy kun toinen kuolee, niin erässäkin on "checkpointteja" joista kaveri herää henkiin. Eli ei tarvitse koittaa yksin pärjätä tehtävän loppuun asti.
Tästä piisaa kyllä iloa pitkäksi aikaa. :) Melkein jo alkaa himottamaan ajatus vieläkö saataisiin lisää DLCtä jatkos...
Sinänsä olisi ehkä voinut jonkinsorttista tarinan jatkoa/välivideoita olla, niinkuin itse pelissä...
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko muiden mielestä aseiden äänten tehoa laskettu?
Tuntuu, että ennen aseissa oli enemmän munaa, mutta voi olla että sekoitan vain COD:in vastaavaan pelitilaan...
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko muiden mielestä aseiden äänten tehoa laskettu?
Tuntuu, että ennen aseissa oli enemmän munaa, mutta voi olla että sekoitan vain COD:in vastaavaan pelitilaan...

Omaan korvaani kuulostavat samalta, mutta muita ääniä on sen sijaan enemmän. Liekit puhaltavat seinistä, zombiet "kahistelevat" puskissa, taivaalta tippuu "puhelinkoppeja" (joista tulee saksikäsi-zombeja) ja niin edelleen. Olettaisin muiden äänien häiritsevän, siksi kuulostavat vaimeammilta.

Omasta puolestani haluan avautua eräästä suunnattoman ärsyttävästä asiasta, joka pilaa hyvän rundin kertaheitolla. Tavallaan tämä tuo lisää haastetta ja se on aina plussaa, mutta kyseinen juttu on liian huomaamaton. Kyseessä siis nuo edellä mainitut "puhelinkopit", joista saksikäsi-zombeja tulee ulos. Arvatkaapa montako kertaa sellainen on pudonnut, liiskannut pelihahmoni ja päättänyt pelin siihen? Liian monesti! Kaiken toiminnan keskellä ei vain kuule sitä putoamisen ääntä tai huomaa ohutta, punaista rengasta maassa, joka on siis putoavan kopin merkkinä maassa. Hermot menneet monta kertaa, kun kierroksia on jo paljon takana ja sitten saat kallonmurtuman.

Tuosta huolimatta lisäosa on tuonut hyvän pelikokemuksen ja ennen kaikkea haastetta ainakin tähän asti, kun kaikkea ei osaa ulkoa ja aseita + varusteita saa mukaan vain pieninä annoksina kerrallaan. Etenkin liikkuvuutta lisääviä haarniskoja kaipaa vihollisten lisääntyessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Nation [PSN]

jos joku on vielä innokas pelailemaan tota road of devastationia co-op modena eikä löydy pelikaveria niin lisätkääppä minut kaverilistalle psn puolella niin pelataan :)
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Anteeksi ruma sana, mutta miksi helvetissä mä en ole ostanut tätä aikaisemmin?!

Katselin eilen Walking Deadin kakkoskauden loppuun. En saanut tarpeekseni zombeista. Halusin päästä itsekin lahtaamaan niitä. Jostan mieleeni tuli Dead Nation ja kävin lataamassa trialin. Pelasin sen läpi ja ihastuin! Maksoin välittömästi sen 12,95€, mitä tuosta pyydettiin. Pistin tänään viestiä kaverille, että jos ei ole mitään tekemistä, niin tule käymään ja ota ohjain mukaan, niin pelaillaan hieman Dead Nationia. Hieman venyikin kuuden tunnin sessioksi ja siinä ajassa tuo peli meni läpi normalilla. Ei ollut suurempia vaikeuksia. Ehkä co-op helpotti hieman?

Uskomattoman kaunis peli. Mahtavaa grafiikkaa ja kun vielä pelattavuus on timanttia, niin eihän tuosta voi olla pitämättä. Tuo maiden välinen ranking on myös kiva keksintö. Ollaan ikävästä Ruotsia jäljessä. Asialle pitäisi tehdä jotain! Peliä on hehkutettu tässä topicissa ihan tarpeeksi. En toistele enää sadatta kertaa muiden hehkutuksia, mutta allekirjoitan kaiken.

Mahtava peli.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Housemarque vihjaa jotain PS4:lle, mutta mitä?

[video=youtube_share;rozWHFW6eUQ]http://youtu.be/rozWHFW6eUQ[/video]
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Jatkoa Dead nationille olenkin odotellut ja nyt sitä olisi luultavammin tulossa! Ostoslistalle menee automaattisesti.
 
Ylös Bottom