Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Or Alive 2 - Hardcore?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnttiP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

AnttiP

Guest
Julkaistiinko Euroopassa koskaan Dead Or Alive 2 Hardcore-versiota? Onko kaupoissa oleva juuri se? Entinen Peliasema-lehti lupasi joskus ottaa pelin uudelleen arviointiin, kunhan hc-versio julkaistaan... Eipä ole näkynyt arvostelua.

Mulla on doa2:hardcore,elikkä US-versio. Ei siinä mitään eroa pitäis eurooppa versioon olla. Nimetty vaan tollai hassusti. Vai olenko väärässä?? :confused:

Kyllä siinä pitäisi olla eroa -> grafiikoita pitäisi olla parannettu suht paljon. Näin sanottiin siis joskus kun euro-versiota ei oltu vielä julkaistu... mietin vaan, että olivatko noi taas vain suuria puheita vai voiko pelin ostaa hyvin mielin?

Mun tietääkseni euroversio ois just tää hardcore, japsiversio (siis se eka) oli ihan paska, jota sitten paranneltiin ja julkastiin uudelleen nimellä DOA2 Hardcore.
voinhan mä tietty olla väärässikin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Multeri
Mun tietääkseni euroversio ois just tää hardcore, japsiversio (siis se eka) oli ihan paska, jota sitten paranneltiin ja julkastiin uudelleen nimellä DOA2 Hardcore.
voinhan mä tietty olla väärässikin
Joo oon samaa mieltä. Tän pitäs olli se parannettuversio, mutta hard-coresta en tiedä. Ei ole kuitenkaa tekkenin voittanutta taistelupeleissä.:p

Ei ole kuitenkaa tekkenin voittanutta taistelupeleissä.
Niinpä =) Mutta Tekken 4:sen ja Virtua Fighter 4:sen suomi-julkaisuihin on vielä aikaa :( Ja toisaalta, tuskin useammasta kuin yhdestä mätkintäpelistä haittaakaan on :)

Käsittääkseni euroopan versio on tuo Hardcore.

Täältä kun ei saa sitä huonompaa versiota, miksi turhaan laittaa pidempi nimi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Käsittääkseni euroopan versio on tuo Hardcore.

Täältä kun ei saa sitä huonompaa versiota, miksi turhaan laittaa pidempi nimi.

Jep juuri näin asia on. Tämä asia ihmetytti minua silloin kun ostin DOA2:n (jouluna 2000) ja tutkin asiaa tarkemmin ja juuri tuon vastauksen minä sain kaikista lähteistä joista tuolloin etsin...

Ylös Bottom