Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead or Alive 3 Euro versio

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meinasi mennä jo usko...

...siihen, että niitä pukuja edes on, mutta vihdoinkin eilen n. klo. 01:45 sain ensimmäisen puvun survival -moodin kautta auki.

Mutta sitten pari kysymystä. Olen lukenut vähän kaikkialta, että Kasumille saa neljännen puvun kun kaikilla on story mode läpi. Ei tullut... valetta?

Einille piti kanssa saada 3. puku kun on vetänyt Time Attack -moodin läpi alle 6 minuuttiin. Meni alle kuuden, ei tullut... valetta? Pitääkö olla joku tietty vaikeustaso vai missä vika? Kokeena vedin sen läpi noin aikaan 5:20, tasona kylläkin easy, mutta jos vedän sen läpi normalilla alle 6 minuutin niin aukeaako 3. asu?

Ja mielestäni DoA:ssa pärjää comboilla vaan helpoimpia tietokonevastuksia vastaan... kaksinpelissä oikea-aikainen combo tekee tuhoa, mutta peräkkäin niitä ei kannata toistaa jos toinen osaa pelata.
 
Minuakin ihmetyttää. Olen pelannut story moodin läpi ja siltikään en saanut yhtään lisä vaatteita. Ainoastaan joka hahmon videot sain kyllä, mutta ei mitään muuta. Dead Or Alive 2:ssa sai vaatteita ja muuta kivaa muistaakseni joka kerralla kun jotain suoritti. Tässä uudessa en ole vieläkään saanut mitään lisävaatteita noille neitosille. :mad: Ei edes vaatteet ole vähentyneet . :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KimmoKe
combot muuttaa tappelupelin muistipeliksi.

esim virtua fighterissä ei niinkään pelata comboilla vaan tilanteisiin sopivilla vastahyökkäyksillä.
Juuri näin.
 
Viper : tuliko siihen joku ilmoitus tyyliin "XXX got new dress" tai jotain =) vai huomasitko vaan yhtäkkiä että oho, tollanenkin tullu?

ite en oo viel saanu avattua mitää =)
 
Ei siinä ilmoitusta tule, mutta kun tiesin mitä etsiä niin siten löysin sen uuden puvun. Eli etsikää survival -moodissa semmoisia X:n muotoisia palkintoja. Niitä tulee samalla tavalla kuin muitakin hedelmiä ja kultaa, mutta *ehm* hieman harvemmin.

Eli se X taitaa olla sama kuin minkä näköinen oli ensimmäinen Xbox jota demotettiin joillakin messuilla pari vuotta sitten...

Ja jokaiselle hahmolle pitää kerätä se X erikseen. Kasumista olen kuullut, että sillä olisi neljä pukua. 3. sai ainakin auki kun veti hänellä exercise -moodin läpi. Ei pitäisi toimia muilla. En tiedä toimiiko tuo X-juttu Kasumilla, luulisin kuitenkin.

Einin kolmas puku on minullekin arvoitus, sen ei pitäisi tulla survival moodista, mutta kun kokeilin vetää tuon Time Attackin alle 6 minuutin normal tasolla, niin mitään ei tapahtunut... huoh.

Onko joku saanut sen auki?
 
Ainoastaan Einin. Vedät ensin Story Moden läpi kaikilla taistelijoilla. Sitten voitat Hayatella ainakin 3 vastusta Survival Modessa niin että pääset listalle, ja listanimeksi kirjoitat EIN. Siten aukeaa Ein ja satunnaisen taistelijan valinta.
 
Ihmetyttää kun siinä doa3:ssa tekstuurit väreilee niin hirveesti, johtuu varmaan mip-mappingin puutteesta.

No nii kumminkin laitoin pal-60:n päälle ja se väreily väheni tai sit vaan kuvittelen..

Tietääko kukaan voiko se pal-60 vaikuttaa siihen..?
Enkä tiiä tukeeko telkka ees sitä... Ihmettelenpä vaa.
 
Öh... Väreileekö? Mä oon tainnu katella sitte ihan jotain muuta :D
Enivei, PAL50:llä pelannu enkä oo kiinnittäny erityistä huomiota tollasee, eli ei se varmaa kovin pahalaatusta ole...
 
Eilen en testannut DoA3:sta, mutta mulla "väreili" PGR:kin ennenkö ostin RGB:n, mutta kun eilen kyseiseen kaapeliin vaihdoin, niin eipä väreile enää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Eilen en testannut DoA3:sta, mutta mulla "väreili" PGR:kin ennenkö ostin RGB:n, mutta kun eilen kyseiseen kaapeliin vaihdoin, niin eipä väreile enää.

Mulla kyllä on RGB.

Ihme että ne on tehny semmosen "mokan".

Ongelman näkee ainakin metsä maassa, kun alku introt on mennyt ja lukee jotain -press start- jos siinä vilahtaa se metsä maa siinä puitten varjot väreilee pahasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KimmoKe
combot muuttaa tappelupelin muistipeliksi.

esim virtua fighterissä ei niinkään pelata comboilla vaan tilanteisiin sopivilla vastahyökkäyksillä.
Myös doassa voit voittaa pelkillä vastaliikkeillä.
Combojen idea on siinä että opit koko ajan pelistä lisää. Ei ole tarkoituskaan että voittaisit mestarin ensimmäisellä kerralla. Jos kaikilla hahmoilla olisi kaksi liikettä ja puolustus niin ei sellaista jaksaisi viittä minuuttia kauempaa pelata.

Muistipeli? Ei toki. Ainoa mitä täytyy muistaa on jättää tyhmät ja turhat liikkeet väliin. Pelkällä rämpyttämisellä et peliä voita, jonka minä ajattelen plussaksi. Koko pelin suola mielestäni on juuri nuo vastahyökkäykset, ovat vielä todella tyylikkään näköisiä ja mikä tärkeintä, aiheuttavat sen ettei pelkkää yhtä hienoa liikettä toistamalla voi peliä voittaa.

Olisinko tuota nyt parikymmentä tuntia pelattu ja muutamalla hahmolla on riittävä määrä "comboja" hallussa. Pelaaminen rupeaa olemaan vasta nyt nautittavaa kun hahmot suunnilleen tekevät mitä minä haluan niiden tekevän. Ja muut kuin heittocombot ovat kaikki yksittäisiä liikkeitä, joista voit ottaa jokaisen kiinni. Esimerkiksi melkein kaikilta löytyvä 3*punch (ompas vaikea muistaa, selvä muistipeli) aiheuttaa kahdesta viiteen lyöntiä, ja jokaisen niistä voit erikseen torjua ja jokaiseen voi tehdä vastaliikkeen. Varsinaisia comboja ne eivät siis ole kuten vaikkapa Tekkenissä, jossa combo on yksi vain liike.

No jokatapauksessa doa3 on paras tappelupeli mitä olen koittanut, käytännössä jopa lähes ainoa syy koko boxin ostamiseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Ihmetyttää kun siinä doa3:ssa tekstuurit väreilee niin hirveesti, johtuu varmaan mip-mappingin puutteesta.

No nii kumminkin laitoin pal-60:n päälle ja se väreily väheni tai sit vaan kuvittelen..

Tietääko kukaan voiko se pal-60 vaikuttaa siihen..?
Enkä tiiä tukeeko telkka ees sitä... Ihmettelenpä vaa.
Jos TV ei tue 60 Hz tilaa sen kyllä huomaa selvasti, koska kuvasta ei saa mitään selvää. Jos oikein muistan niin DOA3 ei muuten edes tue PAL60 tilaa.
 
Onkos muilla DOA 3 ja DOAX peleissä kieli japaniksi ja tekstitys englanniksi?
Tuo ominaisuus vähän häiritsee kun kakkosessa puhe oli englanniksi.
 
Ylös Bottom