Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Or Alive Ultimate

Vastaus: Dead Or Alive Ultimate

Pakko-ostoshan tuo on, koska mielestäni DoA on paras tappelupeli mitä olen pelannut .. tai no DJFFNY on myös hyvä, mutta täysin eri tyylinen... Pidän DoA:ssa siitä että counterit ei ole vaikeita tehdä ja riippuu lähinnä vain ajoituksesta ja muutenkin lyöntejä voi yhdistellä muutenkin kuin vain hakkaamalla nappia peräjälkeen.. voi esim lyödä mutta ei jatkaa komboa ja sitten potkaista parikertaa ja kaikki tapahtuu nopeasti ilman mitään empimistä, koska on vielä "animaatio kesken".. eli voi tapella hyvin harkitsevasti ja "taidolla".
Vaikkakin olen sellainen pelaaja joka harvemmin jaksaa opetella valmiita pitkiä komboja joiden tekemiseen tarvitaan joku määrätty napinpainallusten sarja, joten saattaapi tulla joiltain ihan uskomattomilta "osaan kaiken" guruilta livessä lättyyn aika komiasti.

Toivottavasti livessä on samansorttinen "level" systeemi kun halo2:ssa, ettei samantien tule joku ihan aito japanilainen PELININJA ja hakkaa mun hahmoa telkkarin kyljestä ulos. :D

Mutta kyllä se on ostettava, niin se vain on. Ja reversethän on mielestäni koko pelin onnistunein asia, koska ne on todella niin helposti tehtävissä. Itse olin joskus äärihyvä hakkaamaan DoA3:sta mutta nyt kyseinen peli on unohtunut tuonne hyllyyn jo pitkäksi aikaa.. juuri siksi, ettei kaverit enää suostuneet pelaamaan mua vastaan. :eek:

Kasumilla tuli muistaakseni osattua aivan joka asia. On se sitten niin sulonen ninjatytsä. (Miksiköhän ihmeessä aloitin pelaamaan sillä...hmmmmmm :rolleyes: )
 
Vastaus: Dead Or Alive Ultimate

On tämä vähän surkuhupaisaa:

Hackers sued for tinkering with Xbox games

The lawsuit claims the ninjahacker.net users decompiled the code to several Tecmo titles, including Ninja Gaiden, Dead or Alive 3, and Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball, and figured out how to create their own "skins" that change the appearance of game characters.

....

Tecmo's Pfeiffer says the company is seeking $1,000 to $100,000 in damages for every custom skin swapped over the website.


Tajuaakohan Tecmo mitään modihommien merkityksestä? Japsit tuntuvat olevan tekijänoikeusjutuissa muutenkin yliherkkiä, kun esim. Nintendolta tuntuu satelevan lakitupauhkauksia jo siitä, että nettisivuston pitäjän etunimi on Mario
 
Vastaus: Dead Or Alive Ultimate

Sarkasmi sanoi:
Toivottavasti livessä on samansorttinen "level" systeemi kun halo2:ssa, ettei samantien tule joku ihan aito japanilainen PELININJA ja hakkaa mun hahmoa telkkarin kyljestä ulos. :D

Aivan samanlainen systeemi ei ole, mutta ajaa asiansa. Pelissä ei ole automaattista pelihakua, joten on pelaajan omalla vastuulla, miten kovia kavereita vastaan meinaa pelata. Hakua voi rajata esimerkiksi alle C:n tasoisiin pelaajiin, mutta tällä hetkellä suurin osa verkkomäiskijöistä on aikamoisia ässiä.
 
Vastaus: Dead Or Alive Ultimate

Onko kukaan muu hankkimassa tätä heti julkaisupäivänä?

MBnetin hintavertailussa näkyy löytyvän halvimmillaan 49, mutta kaikki halvimmat kaupat tuntuvat toimittavan vain kiinteillä toimitusmaksuilla. Eli ainakin, jos Helsingin seudulta haluaa kaupasta hakea, niin aika heikkoa tekee. Halvin vaihtoehto tuntuu olevan UNX-Storesta hakeminen, mutta tollasista kaupoista ei oikein voi olla varma löytyykö peli hyllystä heti julkaisupäivänä.

EDIT: Pelitupa, joka kauppaa DoAU:ta 49 ei muuten vaikuta yhtään hassummalta kaupalta. Vaikka toimitusmaksu on kiinteästi 5, niin ainakin muutamia hyviä tarjouksia löytyy (Disgaea: Hour of Darkness 28 ). Sivut kyllä vaikuttaa melko amatöörimäisiltä, joten luotettavuudesta en ollenkaan mene takuuseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Or Alive Ultimate

Nyt kun tämän sai, niin kaikki tavarat oli unlockattu alle seitsemän tunnin. Onhan siinä kivasti eri asuja ja muuta sellaista, mutta kun eivät laittaneet tuota Doa3 buusteria euroopan koneille niin se vähän harmittaa.
 
Ylös Bottom