Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Rising

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Rising

Olenko ainoa jonka mielestä tämä on vaikea peli? Save-paikat ovat harvassa ja vain yhden saven voi tehdä. Tein saven ja huomasin jälkikäteen että en enää mitenkään ennätä tehdä Casea. Joten ei kun uusi peli ja alusta.. V*ttaa aika reippaasti tuo.

Mutta *todella* viihdyttävä peli! Tekisipä Capcom save-patchin vain tähän... Ei viitsisi ostaa USB muistia toisen saveslotin tekemiseksi tämän takia.
 
Vastaus: Dead Rising

jatakanen sanoi:
Olenko ainoa jonka mielestä tämä on vaikea peli? Save-paikat ovat harvassa ja vain yhden saven voi tehdä. Tein saven ja huomasin jälkikäteen että en enää mitenkään ennätä tehdä Casea. Joten ei kun uusi peli ja alusta.. V*ttaa aika reippaasti tuo.

Mutta *todella* viihdyttävä peli! Tekisipä Capcom save-patchin vain tähän... Ei viitsisi ostaa USB muistia toisen saveslotin tekemiseksi tämän takia.
Ai piru, hyvä että sanoit. Lämäsempa USB:n kiinni, kun pääsen kotosalle, niin voi käyttää backuppia, jos käy ohrasesti. Kiitän.
Muutoin olen menossa tokassa päivässä, tai illassa, eikä peliin vieläkään ole tullut kyllästymistä. Liekö kovin äkkiä tuleekaan. No, kuitenkin käväisin siinä ennen unia pyörähtään siellä Notrh Plazan rautaliikkeessä ja laitoin porukkaa lannoitteeksi. Itse pidän palokirveestä, jolla saa kivasti tuhoa aikaan.

Populaa alkaa vaan olemaan aika runsaasti, jotta homma menee välillä turhan paljon rimpuiluksi, jotta pääsisi etenemään. Turha siellä on appelsiinimehua ruveta ryystämään, kun zombbareiden kädet viuhahtelee korvanjuuressa. Pitäis kai tehdä niitä mixejä, kun lähtee vaeltelemaan.

Eräässä kohtaa tuli aika kiire:
Eli, kun piti käydä sille tummalle agentille kipasemassa supermarketin apteekkiosastolta lääkettä. Koko tehtävän suorittamiseen ei hirveästi aikaa ollut, mutta menipä kuitenki sitten läpi. Noin kymmenisen minuuttia pelin omaa aikaa jäi jäljelle ;)
 
Vastaus: Dead Rising

ninagal sanoi:
Ai piru, hyvä että sanoit. Lämäsempa USB:n kiinni, kun pääsen kotosalle, niin voi käyttää backuppia, jos käy ohrasesti. Kiitän.
Muutoin olen menossa tokassa päivässä, tai illassa, eikä peliin vieläkään ole tullut kyllästymistä.

Grr.. eipä kestä. Ei kyllä raski vielä hommata tuommoista, vaikka tuskin tähän mitään päivitystä alkavat tekemään joten sama olisi melkein ostaa..

Itse olen vasta toisen päivän aamussa ja ei tosiaan kyllästystä. Koko ajan löytää jotain tekemistä, ja valokuvaaminenkin on aika vänkää puuhaa. Paras kuva mitä olen saanut tähän asti on ollut n. 10k pistettä.

Tietääkö joku miten niihin ostoskärryihin voi lisätä aseita? Ja saako ruohonleikkurin toimimaan niin, että se on päällä samalla kun kantaa sitä sylissä?
 
Vastaus: Dead Rising

jatakanen sanoi:
Grr.. eipä kestä. Ei kyllä raski vielä hommata tuommoista, vaikka tuskin tähän mitään päivitystä alkavat tekemään joten sama olisi melkein ostaa..

Itse olen vasta toisen päivän aamussa ja ei tosiaan kyllästystä. Koko ajan löytää jotain tekemistä, ja valokuvaaminenkin on aika vänkää puuhaa. Paras kuva mitä olen saanut tähän asti on ollut n. 10k pistettä.

Tietääkö joku miten niihin ostoskärryihin voi lisätä aseita? Ja saako ruohonleikkurin toimimaan niin, että se on päällä samalla kun kantaa sitä sylissä?
Eikös tuossa mennä viikolla ollut jossain lehdessä (Oulussa) 1GB muistitikku hintaan 20 tms. Eli ei niiden hirveän kovissa hinnoissa luulisi olevan missään päin muutakaan Suomea.

Itellä tais paras kuva olla jotain ... Oisko 2500pp? En muista. Eräästä dudesta sellanen spesiaalikuva (hetkeä myöhemmin tuli eläväkuollut, kun jäi nalkkiin lauman keskelle, eikä ite pystynyt auttamaan pelkillä nyrkeillä ja naulapistoolilla), mutta pojoja en kyllä muista. Pitää toisella kerralla pelata erilailla ja muutenkin keskittyä enemmän johonkin eri alueeseen. Magee peli, ootan töistä pääsyä kyllä :)
 
Vastaus: Dead Rising

Tämä on kyllä aivan mahtava zombienlahtauspeli ja asearsenaalikin on parhaita tähän asti näkemiäni.. Lisää vaan tälläisiä. :D
 
Vastaus: Dead Rising

Pitihän se demo impata marketplacelta ja kyllä! Capcom osaa. Koko versio tulee jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Dead Rising

ninagal sanoi:
Eikös tuossa mennä viikolla ollut jossain lehdessä (Oulussa) 1GB muistitikku hintaan 20€ tms. Eli ei niiden hirveän kovissa hinnoissa luulisi olevan missään päin muutakaan Suomea.

Mutta eihän noita saveja saa boksista normaalille tikulle...vai saako? Luulin, että tässä puhuttiin tuosta erillisestä lisälaitteesta, jolla saa kovalevyn USBiin kiinni. Eikös tuon saven voi kuitenkin backupata normaalille X360 muistikortille, jos sattuu sellaisen omistamaan?

Hyvä peli, mutta meitsi ei kyllä ymmärrä, että miksi pitää tehdä tuommoinen systeemi, että kun missaat yhden casen, niin koko homma menee ketuiks. Ois sitte ees antanut mahdollisuuden tallentaa useampaan paikkaan.
 
Vastaus: Dead Rising

Legge sanoi:
Mutta eihän noita saveja saa boksista normaalille tikulle...vai saako? Luulin, että tässä puhuttiin tuosta erillisestä lisälaitteesta, jolla saa kovalevyn USBiin kiinni. Eikös tuon saven voi kuitenkin backupata normaalille X360 muistikortille, jos sattuu sellaisen omistamaan?

Hyvä peli, mutta meitsi ei kyllä ymmärrä, että miksi pitää tehdä tuommoinen systeemi, että kun missaat yhden casen, niin koko homma menee ketuiks. Ois sitte ees antanut mahdollisuuden tallentaa useampaan paikkaan.
Ai, no tuosta en tiiä, ei jaksanu panostaa tähän asioiden sisästämiseen oikeen tänään. Pitää lukasta hiukan tarkemmin, miten asia olikaan.
 
Vastaus: Dead Rising

jatakanen sanoi:
Olenko ainoa jonka mielestä tämä on vaikea peli? Save-paikat ovat harvassa ja vain yhden saven voi tehdä. Tein saven ja huomasin jälkikäteen että en enää mitenkään ennätä tehdä Casea. Joten ei kun uusi peli ja alusta.. V*ttaa aika reippaasti tuo.

Mutta *todella* viihdyttävä peli! Tekisipä Capcom save-patchin vain tähän... Ei viitsisi ostaa USB muistia toisen saveslotin tekemiseksi tämän takia.

Ajattele positiivisesti. Kun aloitat pelin alusta, se on paljon helpompaa korkeamman levelin ansiosta. Ite oon 3 kertaa aloittanut tarkoituksella alusta. Pari kertaa ekan 24h aikana ja kerran sen jälkeen.
 
Vastaus: Dead Rising

Legge sanoi:
Hyvä peli, mutta meitsi ei kyllä ymmärrä, että miksi pitää tehdä tuommoinen systeemi, että kun missaat yhden casen, niin koko homma menee ketuiks. Ois sitte ees antanut mahdollisuuden tallentaa useampaan paikkaan.

Ei homma mene ketuiksi kuin "oikean lopun" osalta. Itse peliä voi toki jatkaa ja saada erilaisen lopun aikaiseksi. Näitä erilaisia loppuja pelissä on kuusi kappaletta.

Itse en tarvinnut tuon "oikean lopun" aikaansaamiseksi yhtäkään uudelleenaloitusta ja levelini pelin päätyttyä oli 28. Bosseihin meni muutama yritys lähinnä väärien tavaroiden takia, mutta näin sen homman pitääkin mennä että jokaiseen bossiin tarvitsee omanlaisen taktiikan.
 
Vastaus: Dead Rising

Pelit fin foorumeilla T.Honkala neuvoi pelaamaan ensimmäisen kerran läpi vain mäiskien zombeja ja pelastaen viattomia. Sitten kun on leveliä, niin sitten vasta tarinan ja bossien kimppuun.
 
Vastaus: Dead Rising

tsinivuo sanoi:
Pelit fin foorumeilla T.Honkala neuvoi pelaamaan ensimmäisen kerran läpi vain mäiskien zombeja ja pelastaen viattomia. Sitten kun on leveliä, niin sitten vasta tarinan ja bossien kimppuun.

Suosittelisin juurikin toisin päin. Kyllä se leveli siinä nousee sivussa ja tunnelma on enemmän kohdallaan kun taistelee keissejen dedisten kanssa ja tuskalla koittaa sivussa pelasta avuttomia.

Tunnelma enemmän kuin kohdallaan.
 
Vastaus: Dead Rising

En ole hirveän tarkasti seurannut ketjua, mutta jääkö hahmon kyvyt voimaan jos aloittaa pelin uudestaan läpipelaamisen jälkeen?
 
Vastaus: Dead Rising

Itse olen todella tyytyväinen peliin ja en ole vielä kertaakaan peliä läpi mennyt. Keräillyt leveleitä ja sitten kun olen omasta mielestäni tarpeeksi korkealla niin alan pelailemaan kunnolla läpi. Rakastan tätä peliä. <3

When there's no more room in Hell, the dead will walk the earth.
 
Vastaus: Dead Rising

No, olipa tuosta savesta mitä mieltä tahansa niin on tämä silti aivan loistava peli. Harmi vain kun aseet menevät niin nopeasti rikki.. Moni on tuntunut pelkäävän käykö tämä tylsäksi lahtaamiseksi, ja itsekin sitä pelkäsin, mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole tylsistyminen merkkejään näyttänyt.

Jos haluaa leikkiä samuraita tai kirvesmiestä.. (sisältää case 2 paljastuksen):
Toisen casen alussa missä pitää pelastaa se proffa Carliton kynsistä, löytyy siltä yläkerran käytävältä kauppa, josta saa useamman katanan lasikaapista, sekä huikean battle axen. Zombit saa poikki ja pinoon varsin mellevästi noilla vermeillä :) - juossut tuota väliä useampaan kertaan kunnon aseita hakemaan!
 
Vastaus: Dead Rising

jatakanen sanoi:
No, olipa tuosta savesta mitä mieltä tahansa niin on tämä silti aivan loistava peli. Harmi vain kun aseet menevät niin nopeasti rikki.. Moni on tuntunut pelkäävän käykö tämä tylsäksi lahtaamiseksi, ja itsekin sitä pelkäsin, mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole tylsistyminen merkkejään näyttänyt.

Jos haluaa leikkiä samuraita tai kirvesmiestä.. (sisältää case 2 paljastuksen):
Toisen casen alussa missä pitää pelastaa se proffa Carliton kynsistä, löytyy siltä yläkerran käytävältä kauppa, josta saa useamman katanan lasikaapista, sekä huikean battle axen. Zombit saa poikki ja pinoon varsin mellevästi noilla vermeillä :) - juossut tuota väliä useampaan kertaan kunnon aseita hakemaan!
Paremmat kamat saa asekaupasta;)
Ja onhan siellä jokin muu metsästyskaupaa(?)
josta saa vanhanajan miekan ja katanoita:P
 
Vastaus: Dead Rising

Grendel sanoi:
Ihan off topiccina mutta hiukan aihetta sivuten kuitenkin... onkos arvon zombie lahtaajat menossa näitä hätyyttelemään? :P

http://two.fsphost.com/ZWHelsinki/
Voi jos vain asuisin lähempänä!! :D

Wille__90 sanoi:
Paremmat kamat saa asekaupasta;)
Ja onhan siellä jokin muu metsästyskaupaa(?)
josta saa vanhanajan miekan ja katanoita:P

Voitko valaista missäpäin tuo on, jos vikan casen välissä ehtisi käymään.. :)
 
Ylös Bottom